Премини към съдържание

Нова кола


koko3

Препоръчано мнение

и така доиде новата година, Честита да е на всички! и вече се замислям за нова колица :icon_thumbup:

Но след като се порових малко из форумите се оказва че има доста проблеми с новите коли (основно в евтиния клас/22-28 000/, много лошо)

Първоначално си мислих за една KIA SEED (26 000) с намаленията пада до 23, до тук добре, но отзивите не са чак толкова добри, после се замислям за Peugeot 207, Renault Megane и Ford Focus. За последните две мненията не са чак толкова лоши, но и цената става към 30

 

Та малко размисли, живот и здраве колата ще се кара поне 7г, дизел(който в бг е ужасен и незнам след петата г какво става с турбото) или бензин(по добър вариант маи. може и газ да се сложи след време), и ще се кара по 15 000км годишно.

 

На база на малкото проучване вече се замислям за малко по скъпо но японско

1. Mitsubishi New Lancer SEDAN - INVITE 1.5 MIVEC 109k - 33000лв - красавец

2. HONDA CIVIC 1.6 Elegance 4 врати с VSA 125k- 31800лв

3. Mazda3 SEDAN 1.6 16v 105k 32500лв

 

Червен Lancer sedan никак не е лош но не съм сигурен за качеството и матиреалите за интериора

За сега ми се струва че Honda-та е най-добра

 

Моля даите мнения, плюсове, минуси каквото се сетите. Всичко ще ми е от полза

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като данни и цена - Хондата е най-доброто предложение, но Лансерът бие всички с визията си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека ще я кара 15000 годишно, кво значение има визията + това съм 100% сигурен, че нова кола от която и да е от изброните след 7 години ако не си я гледаш като собственото дете. Дори няма да може да я помръднеш :) Според мен хондата е по-удачния варянт. Но като цяло нагласата с колите не трябва да е "вечно моя" 2-3 години макс и смяна за следващата и продължаваш да плащаш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Оглеждаш Хондата, приближаваш си, сядаш и пробваш ... :icon_thumbup: Оглеждаш Лансера ... сърцето ти трапва. Качваш се в него. След тест драйва взимаш правилното решение ... :icon_clap: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Оглеждаш Хондата, приближаваш си, сядаш и пробваш ... :icon_thumbup: Оглеждаш Лансера ... сърцето ти трапва. Качваш се в него. След тест драйва взимаш правилното решение ... :icon_clap: :mitsu-smiley:

 

До тук само един плюс за Лансера

>>Червен Лансер седан,за да се радваш всеки път,като го погледнеш ,през тези 7години....

 

И един много добър коментар >> след тест драйва взимаш правилното решение

 

А защо мислите че 7-8г са много, не всеки може през 2-3г да си сменя колите с нови. Прекалено скъпо ми се струва (не работим само за едната кола :icon_angel: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук само един плюс за Лансера

>>Червен Лансер седан,за да се радваш всеки път,като го погледнеш ,през тези 7години....

 

И един много добър коментар >> след тест драйва взимаш правилното решение

 

А защо мислите че 7-8г са много, не всеки може през 2-3г да си сменя колите с нови. Прекалено скъпо ми се струва (не работим само за едната кола :icon_angel: )

 

Караш си я колкото време ти е кеф! Ако си харесваш колата може и повече от 7 години да си е твоя. Хеле пък ако почнеш да я ъпгрейдваш...... сърце няма да ти даде да я продадеш после. А по темата, наистина най-добре е да направиш по един тестдрайв и да решиш. Освен ако не се получи "любов от пръв поглед", като влезеш в шоурума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид,ако правиш тест-драйв на Лансер,че 1.5 109к.с. може да ти се стори малко муден,но след 10-15 000 км,като се разработи,става друга машина....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип не съм привърженик на Хонда! Мойта кола си я избрах по женски - по външния вид! :D :wub:

Разбира се, съм доволна много от колата. За тези пари, с тези характеристики и екстри, колата е перфектна!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид,ако правиш тест-драйв на Лансер,че 1.5 109к.с. може да ти се стори малко муден,но след 10-15 000 км,като се разработи,става друга машина....
То при всички нови коли е така, докато се разработят......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само си представи тоя плексиглас на Хондата отпред на какво ще прилича след 7 години..... Пожълтял, напукан.....

Иначе нямам нищо против марката, ама последните им коли направо ме стресират!

А и 7 години х 15 000 км - 105 000.... Ако една кола това не издържи - просто си купи модел от 90-те.... Другото е (както някой писа по-горе) - където трепне сърцето!

Лансерът е по-добрият (или поне далеееееч по-красив) вариант! А и двете ще те търкалят 100 000км!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........

 

На база на малкото проучване вече се замислям за малко по скъпо но японско

1. Mitsubishi New Lancer SEDAN - INVITE 1.5 MIVEC 109k - 33000лв - красавец

2. HONDA CIVIC 1.6 Elegance 4 врати с VSA 125k- 31800лв

3. Mazda3 SEDAN 1.6 16v 105k 32500лв

 

.......

 

На твое място отивам в трите шоурума и правя тест драйв и което ти хареса. Ако после още се чудиш пробвай да си вземеш отстъпка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да си купиш истинска японска машина естествено-Митсу! Митсуту е единствената, която се прави в Япония! Другите две са компромис!

,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да си купиш истинска японска машина естествено-Митсу! Митсуту е единствената, която се прави в Япония! Другите две са компромис!

,

Нещо се обърка колега и в UK правят :mitsu-smiley: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и от нещо друго. Ако човека е ерген като мен, и си джитка предимно сам, хондата е добър вариант, тъй като е малка количка, и удобна за града. Ако е семеен обаче, лансъра е доста по-удобен... Както в едно видео Джерами от топ гиър сравнява ево с ламборгини, казва че едното е супер кар с над 5000 куб. двигател, а другото е семейна кола с 4 врати с 2000 куб. двигател и накрая се видя кой падна в завоите :) Последното не, че има общо с темата, ама се сетих като стана дума за семейна кола :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се обърка колега и в UK правят :mitsu-smiley: .

 

Васко и в Холандия също се прави :mitsu-smiley: и Колта се оказа доста добра сглобка.

 

 

 

Зависи и от нещо друго. Ако човека е ерген като мен, и си джитка предимно сам, хондата е добър вариант, тъй като е малка количка, и удобна за града. Ако е семеен обаче, лансъра е доста по-удобен...

 

Емо тук става въпрос за седана, а не за хечабека. И освен това там беше Ево с 400 коня и 4х4 :icon_clap:

 

Без да се обиждат Лансерджиите, но Лансера бие Хондата единствено по визията, но няма смисъл да влизаме в излишни спорове, нека колега ги покара и трите и ако има конкретни въпроси да пита :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се обърка колега и в UK правят :mitsu-smiley: .

Въобще не съм се объркал, Лансер се сглобява само в Япония!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за тази Honda

http://www.honda.bg/images/stories/sedan/g...DOOR07025CE.jpg

 

Зависи и от нещо друго. Ако човека е ерген като мен, и си джитка предимно сам, хондата е добър вариант, тъй като е малка количка, и удобна за града. Ако е семеен обаче, лансъра е доста по-удобен...

Мисля че е същия клас като Лансера и големината им е еднаква

 

Само си представи тоя плексиглас на Хондата отпред на какво ще прилича след 7 години..... Пожълтял, напукан.....

Не съм 100% сигурен че седана го има

 

Без да се обиждат Лансерджиите, но Лансера бие Хондата единствено по визията

Според мен си е доста вярно това

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не съм се объркал, Лансер се сглобява само в Япония!

Точно така! От тази година ще започне производството и в Европа, но не се знае дали кризата няма да ги откаже.

С една дума, това което излиза от ръцете на Японците няма нищо общо с Европейско, Американска, а да не говорим за Китайско, Турско или Румънско производство.

Това бе причината да си взема моя през 2008, а не да чакам 2009, когато се предвиждаше да започне производството в Европа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Европа ще се сглобява Аутлендър, а не Лансър, производството на Аутлендър се измества в Европа именно за да се освободят мощности в Япония за производството на Лансер!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че Mazda 3 е също японско производство.

Lancer има един единствен недостатък. Предният подлакътник. По мое мнение не е добре проектиран. Не е достатъчно изнесен към скоростния лост, което го прави неизползваем за човек с височина по малка от 1.75м.

При другите два автомобила та дори при Фокус и Меган този проблем не съществува.

Но нека все пак да се произнесат колеги притежаващи Ланцер, защото аз само съм се возил в него. Но все пак това ми направи неприятно впечетление а е удобен аксесоар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех през цялото време, че говорим за другия Сивик, но този не мисля че може да е по-напред от Лансъра, в някакво отношение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да взема моето бижу, правих сравнение със същия Civic, но хечбека, който за мен има убийствен дизайн. Минусите, които намерих тогава бяха високата цена, наполовина екстрите на Lancer INTENSE, кофти сервизите и като цяло си беше по-стар модел. Беше ми достатъчно да предпочета Lancer-a пред конкурента му. Предполагам същото ще се отнася и конкретните примери в темата, но на по-ниски нива оборудване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...