Здравейте, този проблем ми се появява за втори път тази година и е изключително неприятно :( Случва се следното при движение на автомобила в един момент светва лампата на двигателя и влиза в авариен режим ( не знам каква точно е намесата на комп. но ефекта е все едно изключва турбо ). Първия път се случи през лятото, веднага отидох в бившия сервиз на Ратола (след Горубляне), там на тестера остановиха че грешката записана в комп. - TURBO OVERBOOST (или нещо такова, не помня точно и кода) след което установиха че вакум клапана на турбото е блокирал. Както се сещате до тоя момент постоянно ми се натякваше че трябва да свиквам с мисълта за нов турбо компресор и съответно около -3000лв. Както и да е, при разглобяване на турбото се оказа че геометрията му е идеална и изобщо си е в много добро състояние и след почистване и раздвижване на въпросния вакум клапан всичко се оправи... до момента в който се случва авсолютно същото нещо. За пръв път чувам за подобен проблем но по интересното е че и в сервиза явно не се бяха сблъсквали с подобен случай. За информация двигателя е 4D56 с електронна нагнетателна помпа и е в изпълнение 133кс. , интересното е че турбото няма нищо общо с другите компресори които Мицубиши слага на 4D56, доста по голямо е с други присъединителни фланци и май изобщо не е Мицубиши.