Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ZULU

Потребител
  • От него общо

    36
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi L200

ZULU's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. В най скоро време смятам да разнищя нещата до дъно. Така че стига толкова догатки от мен. Като имам повече инфо ще пиша.
  2. Карал съм в авариен режим и не бих го нарекал летене. Просто така ти се е сторило в сравнение със състоянието при което не идва "сигнал" до датчика :D
  3. "Летяла" е защото е била в авариен режим, но спреш ли за повече от минута и се връща в нормален. Следващия път като я запалиш и е без сигнал към датчика и естествено пак не върви.
  4. При мен без да е изпаднало маркучето не излиза никаква грешка.
  5. Грешка 49 ще излезе веднага щом дръпнеш маркучето което е за датчика за налягане. Въпроса е какво го предизвиква.
  6. При мен се откачаше маркучето на датчика за налягане, като го мушнеш обратно се оправя. А защо го изплюва все още не съм остановил, обикновенно го прави над 3000об. Може да е запушване по системата с вакум-клапаните може да не затваря добре клапана на турбото, а най лошото което ми казаха е да се е спукало седлото на клапана, тоест той никога не може да затрвори напълно. Даже ми показаха токова турбо - нищо не става от него. Аз не съм се занимавал да остановявам при мен какво е откакто ми се случи за последен път. Засега си карам и няма проблеми.
  7. Пламен оправи проблема, поне засега. Явно напролет ще трябва обстойно почистване на всички маркучета и вакум клапани.
  8. Може да прозвучи смешно но би ли ми дал кординати или някакъв линк кадето ги има.
  9. Абсолютно възможно е това което казваш. Директно задавам въпрос, ти къде би ми препоръчал да отида за да ми решат проблема? Има EGR. При това положение ако вкарва обратно маслени пари не трябва ли турбинката да е омаслена, защото тя е обсолютно чиста.
  10. Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив. Автомобила го купих нов 2003г. и пет години го карам без проблем, а сега в рамките на четири месеца се случва два пъти.
  11. Здравейте, този проблем ми се появява за втори път тази година и е изключително неприятно :( Случва се следното при движение на автомобила в един момент светва лампата на двигателя и влиза в авариен режим ( не знам каква точно е намесата на комп. но ефекта е все едно изключва турбо ). Първия път се случи през лятото, веднага отидох в бившия сервиз на Ратола (след Горубляне), там на тестера остановиха че грешката записана в комп. - TURBO OVERBOOST (или нещо такова, не помня точно и кода) след което установиха че вакум клапана на турбото е блокирал. Както се сещате до тоя момент постоянно ми се натякваше че трябва да свиквам с мисълта за нов турбо компресор и съответно около -3000лв. Както и да е, при разглобяване на турбото се оказа че геометрията му е идеална и изобщо си е в много добро състояние и след почистване и раздвижване на въпросния вакум клапан всичко се оправи... до момента в който се случва авсолютно същото нещо. За пръв път чувам за подобен проблем но по интересното е че и в сервиза явно не се бяха сблъсквали с подобен случай. За информация двигателя е 4D56 с електронна нагнетателна помпа и е в изпълнение 133кс. , интересното е че турбото няма нищо общо с другите компресори които Мицубиши слага на 4D56, доста по голямо е с други присъединителни фланци и май изобщо не е Мицубиши.
  12. Явно на другите :mitsu-smiley: е така, но при мен на въпросната табела има следното: color,trim,opt: 69D...Q87... При което в CAPS-a излиза че Q87 са опциите на автомобила(opt), а 69D е цвета на салона(trim). За color няма никакви инициали. А може би 69D се отнася за color и се има предвид цвета на салона, а trim е това което ми трябва. Дали пък двуцветното изпълнение не се води вид опция?
  13. Как мога да се сдобия с кода на боята тъй като изглежда че никъде не е записан нито на основния нито на допълнителния цвят. Имам две метални плочки под капака на двигателя и на нито една от тях не е записан, имам лепенки по колонките на вратите - също няма. Изредиха се куп хора да го търсят - без резултат, дори шефа на бояджийното звъня в Ратола евентуално по номера на рамата да извадят този пуст код, отговора беше - "сив металик" :rofl: Как не се сетих. Проблема не е кой знае какъв, винаги могат да забъркат някакъв цвят като налагат някакви мострички, но все пак не ми се ще автомобила да стане шарен и без това е двуцветен не е нужно да става трицветен. Проверих в експлоатационната и сервизната книжка - без резултат и с това се изчерпаха моите идеи.
  14. ZULU

    Галант кабриолет в БГ !

    Тавана не е кожен, а е от някаква изкуствена материя като брезент съвсем да мяза на кабрио. Съжалявам, че и аз се хванах отначало и допринесох за задълбочаване на заблудата :D Относно градушката сигурно пази, но само тавана, пък и едва ли това е замисъла.
×
×
  • Създаване...