Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

Офф, недей, че ми се насълзяват очите като гледам галант в изпълнение на ралиарт :icon_crying:

Покупката на един такъв уникат е свързана с една камара допълнения към него не първо място обръщане на дирекцията и естествено ще си седи в гаража(което предполага и наличие на такъв) и ще се изкарва събота или неделя за кеф само и т.н и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се не съм вещ в качването на снимки,затова качвам линкове. Ама колата къса глави направо и за около 6 бона ще бъде на някой щастливец. Много е добра и цвета е супер оказва, се че е доста рядък за вр4. Благодаря Коноко за снимките. Така вички ще видят красавеца. Пълна сервизна история,брембо апарати,джанти от ево и те така.. А бе въобще в тоя форум са сериозни хора. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покупката на Galant/Legnum VR-4 се прави със сърцето ... защото както 6А13ТТ гълта бензина, така си трябва и парички за поддръжка/тунинг ...

Закупуването на автомобила е може би най-малкия разход, следва транспорта до България, регистрацията и обръщането ... най-добре може да отговори Слави ... да не пиша съчинения тука ...

И аз "цъкам с език" като гледам снимките и чета руския и англииския форуми ... но истината за мен е, че ако нямаш достатъчния месечен доход да го наречем, няма смисъл ... обричаш колата на недостатъчна поддръжка http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.

Редактирано от konoko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покупката на Galant/Legnum VR-4 се прави със сърцето ... защото както 6А13ТТ гълта бензина, така си трябва и парички за поддръжка/тунинг ...

Закупуването на автомобила е може би най-малкия разход, следва транспорта до България, регистрацията и обръщането ... най-добре може да отговори Слави ... да не пиша съчинения тука ...

Задължително трябва да се отиде на място и да се види в какво състояние е колата или да имаме много свой човек там, на който да се доверим. За да се докара на ход, трябва да се прехвърли на новия собственик, което отнема от една до две седмици, другия начин е да се качи на автовоз, който обаче едва ли ще отиде точно до мястото, където се намира колата... значи пак трябва да имаме свой човек, който да се ангажира с покупката на колата. За обръщането на волана имам вяра само на един човек и това е Mario_64. Сменя мястото на волана съвсем професионално и без никакви компромиси, а и цената е съвсем приемлива. Естествено, за целта ще трябва да си осигурите нужните части, които не са никак малко, затова е най-добре да вземете друг Галант за донор. Общо взето си е скъпичка занимавка, но си заслужава инвестицията и загубеното време.

Ако някой иска да тръгне по този път, да ми се обади, ще съдействам с каквото мога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така де ... сглобих панорамна снимка на дзвера http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ...

 

http://img141.imageshack.us/img141/5787/vr4bordo.th.jpg

 

2500 паунда ... под 100к мили ... типтроник ... спирачки ъпгрейднати към ЕВО дискове и апарати ...

 

цвета е просто супер ... а и седанче най-вече, не че комбитата не са зли ... ама седана си е най-харен ...

 

Цената е много добра, наистина. И понеже сме българчета, обикновено почват едни съмнения, дали всичко й е читаво...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задължително трябва да се отиде на място и да се види в какво състояние е колата или да имаме много свой човек там, на който да се доверим. За да се докара на ход, трябва да се прехвърли на новия собственик, което отнема от една до две седмици, другия начин е да се качи на автовоз, който обаче едва ли ще отиде точно до мястото, където се намира колата... значи пак трябва да имаме свой човек, който да се ангажира с покупката на колата. За обръщането на волана имам вяра само на един човек и това е Mario_64. Сменя мястото на волана съвсем професионално и без никакви компромиси, а и цената е съвсем приемлива. Естествено, за целта ще трябва да си осигурите нужните части, които не са никак малко, затова е най-добре да вземете друг Галант за донор. Общо взето си е скъпичка занимавка, но си заслужава инвестицията и загубеното време.

Ако някой иска да тръгне по този път, да ми се обади, ще съдействам с каквото мога.

Напълно съм съгласен. Освен теб, кой друг от форума има ВР-4? Интересно ще е да сподели впечатления :icon_hmm:

п.п. пожелавам ти и ти скоро да нямаш :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и други хора с VR4-ки,дори и с по 500 коня.........

 

... къде е тази VR-4-ка с 500 коня ... нещо повече за "карантията" й ... щото 500 коня са сериозна цифра ... мисля не само на мен, а и на останалите колеги ще е интересно да научат повече ...

 

На живо съм виждал в Хеед 91 един ЕА5А превърнат във VR-4-ка (трансплантация) и тогава(преди година) според единия от съсобствениците е била 326 коня на колелата ...

От втората - донора за тази горната свалих собственоръчно броните т.е. останало е само купето :D ... a третата е на Реконструктора при теб ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... къде е тази VR-4-ка с 500 коня ... нещо повече за "карантията" й ... щото 500 коня са сериозна цифра ... мисля не само на мен, а и на останалите колеги ще е интересно да научат повече ...

 

На живо съм виждал в Хеед 91 един ЕА5А превърнат във VR-4-ка (трансплантация) и тогава(преди година) според единия от съсобствениците е била 326 коня на колелата ...

От втората - донора за тази горната свалих собственоръчно броните т.е. останало е само купето :D ... a третата е на Реконструктора при теб ...

Пак при мен е,в новия сервиз, днес му смених разни работи...........колата е много пипана и е внос от Нова Зеландия и има такива турбинки вече........

http://media.snimka.bg/s1/0074/026392097.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Момчета, има ли общо между напречно разположения двигател и проблемите в трансмисията при VR4? Нямаше ли да е по-добре да го сложат надлъжно? Както каза Реконструктора, двигателят е квадратен и ще заеме същото място. Не ми е ясно как се предава задвижването към задния мост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, има ли общо между напречно разположения двигател и проблемите в трансмисията при VR4? Нямаше ли да е по-добре да го сложат надлъжно? Както каза Реконструктора, двигателят е квадратен и ще заеме същото място. Не ми е ясно как се предава задвижването към задния мост.

 

Проблемите с автоматика ли имаш предвид? :) Механиката не е известно да има кой-знае какви проблеми. И не, няма общо разположението на мотора. Напречно е поради изцяло икономически причини - купето и по-специално двигателния отсек е проектиран за такова разположение. Все пак VR4 не е масов автомобил, печалбата идва от другаде. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с автоматика ли имаш предвид? :) Механиката не е известно да има кой-знае какви проблеми. И не, няма общо разположението на мотора. Напречно е поради изцяло икономически причини - купето и по-специално двигателния отсек е проектиран за такова разположение. Все пак VR4 не е масов автомобил, печалбата идва от другаде. :)

Задните дифове, като да има предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо ЕВО не е ли по-добър вариант?

 

Евентуално да. Ако успееш да си намериш запазено ево 2000-ната за 2500 лири, като VR-a на снимката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много по-добър, но галант вр 4 е като циганско ферари:-)

А не циганското ферари си е Калибрата. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги, да ви кажа аз лично не съм виждал още на живо да се движат по пътищата VR4-ки - не знам кой какви коне VR4-ки има, ама аз лично не съм виждал регистрирано такова да се движи по пътищата. Искам да ги видя на едно събиране, но явно не са много...! А що се отнася до разхода по покупка на тази кола... ами да наистина е разход - покупка, докарване регистрация. Аз до момента съм стигнал до тези действия сега предстой обръщане на волана и след това тунинг... силов и оптика. За сега не е кой знае какъв разхода, но с всеки изминал ден расте, но за тази кола мисля, че си заслужава за всеки истински маниак. Дано да ми се случи да видя истинско регистрирано VR4 да се движи по пътя все се ослушвам, но уви... като погледна и ментак :) само оптика!

 

Ей Илия и ти не можа да станеш горд собственик на VR4...! :):):)

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да се включа и аз - както сигурно сте се досетили съм горд собственик на един такъв леко модифициран ДзвЕр (VR-4 Type S, Ralliart изпълнение). Купих го преди около година и малко - разхода по огледите, докарването и обръщането на това японско чудо на техниката е в общи линии нищо в сравнение с това което следва, включае и бесния разход на гориво при не чак толкова културно каране :) Но пък си струва всяка стотинка.

Както бях писал преди на колегата npower - за регистрирано такова - моето е регистрирано, при това без особен проблем, в КАТ София му гледаха номера на рамата и талона като индианец пишеща машина (в английския не му пише конете и теглото). По някакъв начин успяха да му намерят номера на двигателя при все че в талона не го пише :) Един интересен факт за заинтересованите от придобиване и смяна на дирекцията на такъв автомобил - желателно е първо да го регистрирате и в КАТ и да му поставят номера на рамата на друго място с протокол преди обръщане на волана, че инак става забавно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека позная - 13 литра извън и над 20 градско с бабешко каране и само от време на време подаване на ГАЗ? Иначе е нагоре, м?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха не баш :) Към 18 градско със сравнително културно каране (да се чете тук таме по-рязко тръгване и 10-20 над ограничението),към 10 при 130-40 на магистрала и около 12-13 при 160. От там нагоре стрелката видимо започва да се движи надолу :)

Рекорда ми като минимум е 9 извънградско със макс 110 от Елхово до Бургас а там пътя е леко къдрав тук таме т.е. може и по-малко да стане :)

На фона на 12 градско при същото каране с нормалния шестак и 8-9, макс 10 извън града, разликата е сериозна, но поносима :) Естествено го храня само с 98-100 октана че с другото дето го продават за 95 не се знае, знае ли се...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен, че става въпрос за ръчни скорости, защото с автоматик под 11 който свали да дойде да ми се обади... :)

Уфф, а това с протокола и КАТ...! Ще трябва да мина и през това. А инак супер е да се разкарваш по пътищата с такава кола и да не срещаш никой...! :):):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...