По принцип колега голямата турбина се слага в ляво, близо до кутията с предпазителите, т.е. на средата за да може изпускателните тръби да са еднакви. Този пишеше, че е използвал стокови колектори, 2 бр, но задни за да може да са насочени нагоре и преминават в една тръба 2" и след това се съединяват в един фланец, на който се захваща турбината. Така няма да има голям турбо лаг и пътищата са еднавки. Трябва обаче да се преправи всмукателния колектор и да се измести да отива на дясно, не както е сега на ляво. До тук всичко е ок, но не успях да разбера само как се управлява тая турбина - предполагам с някакъв електронен бууст контролер и другото е маслените магистрали - кои трябва да се запушат за турбините понеже са 2 и с коя ще се захрани турбината. Това турбо, което той е ползвал е само с масло, няма охлаждане с антифриз. Като цяло това е, но ми се щеше да знам какви са предимствата и какви са недостатъците...! А що се отнася до 2-те по-големи турбини има голям проблем, защото не може да се съберат особено задната опира в моста. Трябва да се преправят колектори и там нещата определено няма да са по-евтини особено ако сложиш оригинални не китайски гарет турбини. Пускам един линк с темата във форума, ако му е интересно на някой да чете. Там има и снимки. Поздрави! https://www.ozvr4.com/threads/single-turbo-conversion-pics.15714/