Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

npower

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

npower беше най-активен на 24 август 2014

npower има най-харесвано съдържание!

За npower

  • Рожден ден 09/11/1978

Местоживеене

  • Град
    Костенец-София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Legnum VR-4

npower's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. npower

    Конверсия от 2 в 1 турбо

    Е Искрене няма проблем, просто лошото е, че май механиците са малко или поне тези на които им се експериментира за да споделят опит...! Може да се поровя в руския форум или направо като ида другата година понеже го предвиждам да си говоря с тях на тази тема!
  2. npower

    Конверсия от 2 в 1 турбо

    По принцип колега голямата турбина се слага в ляво, близо до кутията с предпазителите, т.е. на средата за да може изпускателните тръби да са еднакви. Този пишеше, че е използвал стокови колектори, 2 бр, но задни за да може да са насочени нагоре и преминават в една тръба 2" и след това се съединяват в един фланец, на който се захваща турбината. Така няма да има голям турбо лаг и пътищата са еднавки. Трябва обаче да се преправи всмукателния колектор и да се измести да отива на дясно, не както е сега на ляво. До тук всичко е ок, но не успях да разбера само как се управлява тая турбина - предполагам с някакъв електронен бууст контролер и другото е маслените магистрали - кои трябва да се запушат за турбините понеже са 2 и с коя ще се захрани турбината. Това турбо, което той е ползвал е само с масло, няма охлаждане с антифриз. Като цяло това е, но ми се щеше да знам какви са предимствата и какви са недостатъците...! А що се отнася до 2-те по-големи турбини има голям проблем, защото не може да се съберат особено задната опира в моста. Трябва да се преправят колектори и там нещата определено няма да са по-евтини особено ако сложиш оригинални не китайски гарет турбини. Пускам един линк с темата във форума, ако му е интересно на някой да чете. Там има и снимки. Поздрави! https://www.ozvr4.com/threads/single-turbo-conversion-pics.15714/
  3. npower

    Конверсия от 2 в 1 турбо

    Колега здравей, мицубиши галант/легнум VR4 няма с атмосферен двигател...! А иначе конверсията както съм написал трябва да е от 2 турбини в една.
  4. Здравейте колеги, една интересна тема за размисъл и по-скоро въпрос...! Има ли някой в България, който да го е правил и ако да нека да опише стъпките и финансите. Гледам, че други колеги в чужди държави го правят мисля, че е интересно. А даже ако някой е по-запознат нека да каже предимствата и недостатъците. Благодаря! Поздрави!
  5. Здравейте, трябва ми някой добър стругар за upgade на сп. система. Дали някой знае. Благодаря!
  6. Здравейте, търся да си закупя вакумни маркучи за управление на турбината нови ми трябват. Моля, за идеи. На лс или и на 0878197297
  7. npower

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Да не забравяме и поколението на скоростната кутия... моята е по-стар модел.
  8. npower

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Като му смениш маслото се държи добре известно време (за кратко), но след това е мнооого бавнярка. Не превключва бързо за съжаление....!
  9. npower

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Много добре, но да викаш на този автомобил баничарка си е олигофрения според мен...! Ама какво да кажа специалистЕ много...! :rolleyes: Аре сега ако иска някой да направи бан това е мнението...! Поздрави!
  10. npower

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Ти пак се изказа не подготвен...!
  11. npower

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Ами колега да ти кажа... не е като да нямам такава. Може да накажеш повечето BMW-та и мерцедеси, но като започнем да говорим за M-power, AMG и порше различно от boxer... няма никакъв шанс без мнооого пипане по колата. Колата сток си върви, но в никакъв случай не трябва да се превъзнасяме. Още повече когато става въпрос за автоматични скорости там им е слабото звено на VR4-ките. Виж ако човек вложи 30 бинки колата наистина ще започне да наказва много корави автомобили като изброените по-горе. Да не говорим за ограничителя на 180..., това направо ме е срам да кажа, добре че изчезна вече го няма! По въпроса с разхода - поздравявам всеки който е свалил под 11 с нормално каране извънградско, ама не като изключва от автомата, защото знаем какво се случва после със скоростите. Поздрави!
  12. npower

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Почти съм сигурен, че става въпрос за ръчни скорости, защото с автоматик под 11 който свали да дойде да ми се обади... Уфф, а това с протокола и КАТ...! Ще трябва да мина и през това. А инак супер е да се разкарваш по пътищата с такава кола и да не срещаш никой...! :):)
  13. npower

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Здравейте колеги, да ви кажа аз лично не съм виждал още на живо да се движат по пътищата VR4-ки - не знам кой какви коне VR4-ки има, ама аз лично не съм виждал регистрирано такова да се движи по пътищата. Искам да ги видя на едно събиране, но явно не са много...! А що се отнася до разхода по покупка на тази кола... ами да наистина е разход - покупка, докарване регистрация. Аз до момента съм стигнал до тези действия сега предстой обръщане на волана и след това тунинг... силов и оптика. За сега не е кой знае какъв разхода, но с всеки изминал ден расте, но за тази кола мисля, че си заслужава за всеки истински маниак. Дано да ми се случи да видя истинско регистрирано VR4 да се движи по пътя все се ослушвам, но уви... като погледна и ментак само оптика! Ей Илия и ти не можа да станеш горд собственик на VR4...! :) Поздрави!
  14. npower

    Рейка за Галант

    Дааа даже сме купили купе и алуминиев мост...! Ще се кара доста по-лесно с ляв волан.
×
×
  • Създаване...