mmotors Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Офф, недей, че ми се насълзяват очите като гледам галант в изпълнение на ралиарт :icon_crying: Покупката на един такъв уникат е свързана с една камара допълнения към него не първо място обръщане на дирекцията и естествено ще си седи в гаража(което предполага и наличие на такъв) и ще се изкарва събота или неделя за кеф само и т.н и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Извинявам се не съм вещ в качването на снимки,затова качвам линкове. Ама колата къса глави направо и за около 6 бона ще бъде на някой щастливец. Много е добра и цвета е супер оказва, се че е доста рядък за вр4. Благодаря Коноко за снимките. Така вички ще видят красавеца. Пълна сервизна история,брембо апарати,джанти от ево и те така.. А бе въобще в тоя форум са сериозни хора. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 (редакция) Покупката на Galant/Legnum VR-4 се прави със сърцето ... защото както 6А13ТТ гълта бензина, така си трябва и парички за поддръжка/тунинг ...Закупуването на автомобила е може би най-малкия разход, следва транспорта до България, регистрацията и обръщането ... най-добре може да отговори Слави ... да не пиша съчинения тука ...И аз "цъкам с език" като гледам снимките и чета руския и англииския форуми ... но истината за мен е, че ако нямаш достатъчния месечен доход да го наречем, няма смисъл ... обричаш колата на недостатъчна поддръжка http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif. Редактирано 15 февруари 2012 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Покупката на Galant/Legnum VR-4 се прави със сърцето ... защото както 6А13ТТ гълта бензина, така си трябва и парички за поддръжка/тунинг ...Закупуването на автомобила е може би най-малкия разход, следва транспорта до България, регистрацията и обръщането ... най-добре може да отговори Слави ... да не пиша съчинения тука ... Задължително трябва да се отиде на място и да се види в какво състояние е колата или да имаме много свой човек там, на който да се доверим. За да се докара на ход, трябва да се прехвърли на новия собственик, което отнема от една до две седмици, другия начин е да се качи на автовоз, който обаче едва ли ще отиде точно до мястото, където се намира колата... значи пак трябва да имаме свой човек, който да се ангажира с покупката на колата. За обръщането на волана имам вяра само на един човек и това е Mario_64. Сменя мястото на волана съвсем професионално и без никакви компромиси, а и цената е съвсем приемлива. Естествено, за целта ще трябва да си осигурите нужните части, които не са никак малко, затова е най-добре да вземете друг Галант за донор. Общо взето си е скъпичка занимавка, но си заслужава инвестицията и загубеното време. Ако някой иска да тръгне по този път, да ми се обади, ще съдействам с каквото мога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 така де ... сглобих панорамна снимка на дзвера http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ... http://img141.imageshack.us/img141/5787/vr4bordo.th.jpg 2500 паунда ... под 100к мили ... типтроник ... спирачки ъпгрейднати към ЕВО дискове и апарати ... цвета е просто супер ... а и седанче най-вече, не че комбитата не са зли ... ама седана си е най-харен ... Цената е много добра, наистина. И понеже сме българчета, обикновено почват едни съмнения, дали всичко й е читаво... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Задължително трябва да се отиде на място и да се види в какво състояние е колата или да имаме много свой човек там, на който да се доверим. За да се докара на ход, трябва да се прехвърли на новия собственик, което отнема от една до две седмици, другия начин е да се качи на автовоз, който обаче едва ли ще отиде точно до мястото, където се намира колата... значи пак трябва да имаме свой човек, който да се ангажира с покупката на колата. За обръщането на волана имам вяра само на един човек и това е Mario_64. Сменя мястото на волана съвсем професионално и без никакви компромиси, а и цената е съвсем приемлива. Естествено, за целта ще трябва да си осигурите нужните части, които не са никак малко, затова е най-добре да вземете друг Галант за донор. Общо взето си е скъпичка занимавка, но си заслужава инвестицията и загубеното време. Ако някой иска да тръгне по този път, да ми се обади, ще съдействам с каквото мога.Напълно съм съгласен. Освен теб, кой друг от форума има ВР-4? Интересно ще е да сподели впечатления :icon_hmm: п.п. пожелавам ти и ти скоро да нямаш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Има и други хора с VR4-ки,дори и с по 500 коня......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Има и други хора с VR4-ки,дори и с по 500 коня......... ... къде е тази VR-4-ка с 500 коня ... нещо повече за "карантията" й ... щото 500 коня са сериозна цифра ... мисля не само на мен, а и на останалите колеги ще е интересно да научат повече ... На живо съм виждал в Хеед 91 един ЕА5А превърнат във VR-4-ка (трансплантация) и тогава(преди година) според единия от съсобствениците е била 326 коня на колелата ...От втората - донора за тази горната свалих собственоръчно броните т.е. останало е само купето :D ... a третата е на Реконструктора при теб ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 ... къде е тази VR-4-ка с 500 коня ... нещо повече за "карантията" й ... щото 500 коня са сериозна цифра ... мисля не само на мен, а и на останалите колеги ще е интересно да научат повече ... На живо съм виждал в Хеед 91 един ЕА5А превърнат във VR-4-ка (трансплантация) и тогава(преди година) според единия от съсобствениците е била 326 коня на колелата ...От втората - донора за тази горната свалих собственоръчно броните т.е. останало е само купето :D ... a третата е на Реконструктора при теб ... Пак при мен е,в новия сервиз, днес му смених разни работи...........колата е много пипана и е внос от Нова Зеландия и има такива турбинки вече........http://media.snimka.bg/s1/0074/026392097.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Момчета, има ли общо между напречно разположения двигател и проблемите в трансмисията при VR4? Нямаше ли да е по-добре да го сложат надлъжно? Както каза Реконструктора, двигателят е квадратен и ще заеме същото място. Не ми е ясно как се предава задвижването към задния мост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Момчета, има ли общо между напречно разположения двигател и проблемите в трансмисията при VR4? Нямаше ли да е по-добре да го сложат надлъжно? Както каза Реконструктора, двигателят е квадратен и ще заеме същото място. Не ми е ясно как се предава задвижването към задния мост. Проблемите с автоматика ли имаш предвид? Механиката не е известно да има кой-знае какви проблеми. И не, няма общо разположението на мотора. Напречно е поради изцяло икономически причини - купето и по-специално двигателния отсек е проектиран за такова разположение. Все пак VR4 не е масов автомобил, печалбата идва от другаде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Проблемите с автоматика ли имаш предвид? Механиката не е известно да има кой-знае какви проблеми. И не, няма общо разположението на мотора. Напречно е поради изцяло икономически причини - купето и по-специално двигателния отсек е проектиран за такова разположение. Все пак VR4 не е масов автомобил, печалбата идва от другаде. Задните дифове, като да има предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Слагаш заден диф от ево и заспива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Направо ЕВО не е ли по-добър вариант? Евентуално да. Ако успееш да си намериш запазено ево 2000-ната за 2500 лири, като VR-a на снимката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Направо ЕВО не е ли по-добър вариант?Много по-добър, но галант вр 4 е като циганско ферари Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Много по-добър, но галант вр 4 е като циганско ферариА не циганското ферари си е Калибрата. :icon_rock: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/mitsubishi/galant/mitsubishi-galant-vr4-twin-turbo-type-s/1178682 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/mitsubishi/galant/mitsubishi-galant-vr4-twin-turbo-type-s/1178682 Има и по евтини от този ;) www.ebay.co.uk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 Колко трябва да кихна за такива вежди на калниците? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
npower Публикувано 9 август 2014 Сподели Публикувано 9 август 2014 Здравейте колеги, да ви кажа аз лично не съм виждал още на живо да се движат по пътищата VR4-ки - не знам кой какви коне VR4-ки има, ама аз лично не съм виждал регистрирано такова да се движи по пътищата. Искам да ги видя на едно събиране, но явно не са много...! А що се отнася до разхода по покупка на тази кола... ами да наистина е разход - покупка, докарване регистрация. Аз до момента съм стигнал до тези действия сега предстой обръщане на волана и след това тунинг... силов и оптика. За сега не е кой знае какъв разхода, но с всеки изминал ден расте, но за тази кола мисля, че си заслужава за всеки истински маниак. Дано да ми се случи да видя истинско регистрирано VR4 да се движи по пътя все се ослушвам, но уви... като погледна и ментак само оптика! Ей Илия и ти не можа да станеш горд собственик на VR4...! :)Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Да се включа и аз - както сигурно сте се досетили съм горд собственик на един такъв леко модифициран ДзвЕр (VR-4 Type S, Ralliart изпълнение). Купих го преди около година и малко - разхода по огледите, докарването и обръщането на това японско чудо на техниката е в общи линии нищо в сравнение с това което следва, включае и бесния разход на гориво при не чак толкова културно каране Но пък си струва всяка стотинка. Както бях писал преди на колегата npower - за регистрирано такова - моето е регистрирано, при това без особен проблем, в КАТ София му гледаха номера на рамата и талона като индианец пишеща машина (в английския не му пише конете и теглото). По някакъв начин успяха да му намерят номера на двигателя при все че в талона не го пише Един интересен факт за заинтересованите от придобиване и смяна на дирекцията на такъв автомобил - желателно е първо да го регистрирате и в КАТ и да му поставят номера на рамата на друго място с протокол преди обръщане на волана, че инак става забавно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Нека позная - 13 литра извън и над 20 градско с бабешко каране и само от време на време подаване на ГАЗ? Иначе е нагоре, м? Редактирано 19 август 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Хаха не баш Към 18 градско със сравнително културно каране (да се чете тук таме по-рязко тръгване и 10-20 над ограничението),към 10 при 130-40 на магистрала и около 12-13 при 160. От там нагоре стрелката видимо започва да се движи надолу Рекорда ми като минимум е 9 извънградско със макс 110 от Елхово до Бургас а там пътя е леко къдрав тук таме т.е. може и по-малко да стане На фона на 12 градско при същото каране с нормалния шестак и 8-9, макс 10 извън града, разликата е сериозна, но поносима Естествено го храня само с 98-100 октана че с другото дето го продават за 95 не се знае, знае ли се... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 9.9/100 извънградско съм го засичал с много културно каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
npower Публикувано 24 август 2014 Сподели Публикувано 24 август 2014 Почти съм сигурен, че става въпрос за ръчни скорости, защото с автоматик под 11 който свали да дойде да ми се обади... Уфф, а това с протокола и КАТ...! Ще трябва да мина и през това. А инак супер е да се разкарваш по пътищата с такава кола и да не срещаш никой...! :):) 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.