somalietsa Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 Някой в този форум кара ли американската версия с 2.0 мотора, автомат, типтроник. Че тук излезе една оферта доста прилична и да питам за впечатления от първа ръка?В последно време на срещите в Бояна идва един такъв Лансер,но колегата май няма рагистрация тук а само чете форума. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimirko Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 Мисля че неговият Лансер е 2.4,казва се Цено!Колата му е много яка,но не съм сигурен дали е 4 цилиндъра! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 Мисля че неговият Лансер е 2.4,казва се Цено!Колата му е много яка,но не съм сигурен дали е 4 цилиндъра! :icon_rock:Да, всъщност питам за 2,4. Запознах се с Цено преди време, ще го видя скоро и, надявам се, ще покарам пък ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimirko Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 Айде де ,сменяй раздела (скок) Общо взето нямат никакви проблеми американските коли,почти всичко е взаимозаменяемо,имат повече екстри(шибидах,кейлес,навигация,спойлер отзад), а са доста по-евтини!Имам приятел с мотор двойка,мога и на Цено телефона да ти дам на ЛС! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 Да, всъщност питам за 2,4. Запознах се с Цено преди време, ще го видя скоро и, надявам се, ще покарам пък ще видим.Криси имаше такъв Лансер, но не знам дали са го продали. Беше червен 2.4 мотора, като на Еклипсът и.Агрегатът е с 4 цилиндъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 Да, всъщност питам за 2,4. Запознах се с Цено преди време, ще го видя скоро и, надявам се, ще покарам пък ще видим.Aко имаш възможност, направо скачай в това...http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details. Ако нямах други планове, аз не бих му се чудил много...4Х4 и добър турбо мотор...супер екстри и направо нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 Еххх искам и аз бе :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 Aко имаш възможност, направо скачай в това...http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details. Ако нямах други планове, аз не бих му се чудил много...4Х4 и добър турбо мотор...супер екстри и направо нов.Гледах го, добра сделка е :icon_angel: , ама ще ме изгонят от вкъщи и ще трябва да живея в него... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 Aко имаш възможност, направо скачай в това...http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details. Ако нямах други планове, аз не бих му се чудил много...4Х4 и добър турбо мотор...супер екстри и направо нов.Този Рали Арт е във Варна и е страхотен наистина. Засичал съм го на една автомивка и му се порадвах :icon_thumbup: и особено вътре страшно хубаво направена колата. За вървенето.... 240 коня :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 Лудница е Ралиарта и най-якото му е че не е хеджбека ами си е седан. Ама много парички... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 (редакция) Е за това говорех в темата през повечето време. Това е вече истински Лансер, който става и за ежедневен автомобил. Як турбо мотор и 4Х4 задвижване, което отива на иначе агресивната визия на автомобила. Ако се продаваше от самото начало в БГ, доста хора щяха да са обърнали поглед към марката, а и аз най-вероятно щях да се движа с такъв... Редактирано 9 ноември 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 (редакция) Е за това говорех в темата през повечето време. Това е вече истински Лансер, който става и за ежедневен автомобил. Як турбо мотор и 4Х4 задвижване, което отива на иначе агресивната визия на автомобила. Ако се продаваше от самото начало в БГ, доста хора щяха да са обърнали поглед към марката, а и аз най-вероятно щях да се движа с такъв...Едва ли щеше да струва по-малко от 65000 лв. като нов ако се предлагаше в БГ, най-малко защото има ок. 6000 лв. акциз. Това значи, че щеше да си остане бутикова кола и едва ли щеше да вдигне продажбите на Мицубиши за жалост, защото техниката му наистина си струва и е много силна (особено двудисковата му кутия :icon_rock: :mitsu-smiley: )Лансър с всеки един мотор си е супер приятен за "everyday driving" :icon_thumbup: Редактирано 9 ноември 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 (редакция) Едва ли щеше да струва по-малко от 65000 лв. като нов ако се предлагаше в БГ, най-малко защото има ок. 6000 лв. акциз. Това значи, че щеше да си остане бутикова кола и едва ли щеше да вдигне продажбите на Мицубиши за жалост, защото техниката му наистина си струва и е много силна (особено двудисковата му кутия :icon_rock: :mitsu-smiley: )Лансър с всеки един мотор си е супер приятен за "everyday driving" :icon_thumbup: :icon_clap: С всеки изминал ден се уверяваме, че колите ни са си идеални. Редактирано 9 ноември 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 ноември 2009 Сподели Публикувано 8 ноември 2009 (редакция) Лансер с този тип мотори си е предимно градски автомобил и не попада точно в експлоатационните ми условия, за това отношението ми е такова. Ралиарт версията е доста сериозен екземпляр и перфектно се вписва в картинката. А ако се продаваше у нас ,щеше да е конкуренция на А4 и 3та серия и би привлякъл доста хора към марката. Редактирано 9 ноември 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 (редакция) Ами аз за пореден път да те питам ти къде ще го караш този автомобил с 240 коня? Освен да си първи на светофара, да вдигнеш 60 и да трябва да спреш, защото ще те снимат от някъде? Сигурно си чувал, че за превишена скорост с 31км се отнема книжка за месец, при рецидив - за 2 и т.н.; при превишение с 41км - за 2 месеца още първия път.... Или пък да се правиш на състезател по невероятните пътища родни и да претрепеш някое дете?! И отделно, така като се замисля, то 90 процента от колите, които се продават тука са 90-100-150 коня.....защо ли?! Иначе едва ли някой би отказал да има Ево или Ралиарт. Редактирано 9 ноември 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 (редакция) Те дори повечето продадени Лансери са 1.5. Но мога да кажа че Лансера определено има своите качества. Редактирано 9 ноември 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Обикновенно си доставям огромно удоволствие по баирите и по завоите. Ако има някой пред мен си го изпреварвам с кеф и се кротвам на 90.Е не бих отказал още 50-60 коня, но и при тяхната наличност пак ще си карам според ограниченията. Закона трябва да се спазва!Не отричам, че човек винаги трябва да разполага с резервна мощност. Тя е като въздушните възглавници и добрите спирачки - веднъж ще ти потрябват, но това ще ти спаси живота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Благодаря за коментарите. Явно няма да е този лансър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 :mitsu-smiley: Пишете си по темата, за да не се чудите защо са трити и редактирани мнения! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 ноември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Много е добър Ralliart. :rulez: http://www.picvalley.net/u/2388/52355665919589467381257769602Zrwoa8SSKdrVO9hfPVBB.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Вярно е страхотен.Преди една -две седмици видях един черен с полска регистрация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 (редакция) Вярно е страхотен.Преди една -две седмици видях един черен с полска регистрация. Някой има ли представа, защо все още не се предлага Лансер Ралиарт в България? Редактирано 9 ноември 2009 от gig Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 (редакция) Едва ли щеше да струва по-малко от 65000 лв. като нов ако се предлагаше в БГ, най-малко защото има ок. 6000 лв. акциз. Това значи, че щеше да си остане бутикова кола и едва ли щеше да вдигне продажбите на Мицубиши за жалост, защото техниката му наистина си струва и е много силна (особено двудисковата му кутия :icon_rock: :mitsu-smiley: )Цените в Щатите почват от 22-23000$ . Не знам дали се начислява акциз при фабрично нови автомобили, но ако се продаваше тук, евентуално при цена от 50-60 000лв ,просто щеше да си струва всяка една стотинка. В началото Лансер 2.0ТДИ с най-високото оборудване и оскъпяването за най-дългия период излизаше толкова. Скоро изхвърлих прайслиста, защото бях един от първите, когато го докараха в шоурума да проуча нещата. И не вярвам да беше останала бутикова, при положение ,че една кола с 4Х4 задвижване и сходни характеристики от други марки струва толкова ,че и повече...за пример :А4 куатро 2.0Т 211к.с. е към 70 000лв... Ами аз за пореден път да те питам ти къде ще го караш този автомобил с 240 коня?Не знам, питай някой с 6.3 AMG къде го кара... Редактирано 9 ноември 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Не знам дали се начислява акциз при фабрично нови автомобили... ... питай някой с 6.3 AMG къде го кара...И акциз, и мито, и май ДДС. От 7 години не се занимавам с митници и вече съм изключил тази тематика.А тези с 6.3 AMG неможеш да ги питаш, защото докато обясниш какво и що, бодигардовете ще те :icon_box: ... гръбнат, а и те не останаха много такива коли. Стрелят ги направо с гранатомети. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Лудница е Ралиарта и най-якото му е че не е хеджбека ами си е седан. Ама много парички...Абе не му са много парите бе, ама ние ги нямаме. Ама май е по-добре така. Аз с 240 коня и 4х4 направо ще си помисля, че съм Дънкън МакЛауд и ще се очистя някъде, защото силата ще бъде с мен :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.