Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Някой в този форум кара ли американската версия с 2.0 мотора, автомат, типтроник. Че тук излезе една оферта доста прилична и да питам за впечатления от първа ръка?

В последно време на срещите в Бояна идва един такъв Лансер,но колегата май няма рагистрация тук а само чете форума. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Мисля че неговият Лансер е 2.4,казва се Цено!Колата му е много яка,но не съм сигурен дали е 4 цилиндъра! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че неговият Лансер е 2.4,казва се Цено!Колата му е много яка,но не съм сигурен дали е 4 цилиндъра! :icon_rock:

Да, всъщност питам за 2,4. Запознах се с Цено преди време, ще го видя скоро и, надявам се, ще покарам пък ще видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде де ,сменяй раздела (скок) :drive: Общо взето нямат никакви проблеми американските коли,почти всичко е взаимозаменяемо,имат повече екстри(шибидах,кейлес,навигация,спойлер отзад), а са доста по-евтини!Имам приятел с мотор двойка,мога и на Цено телефона да ти дам на ЛС!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, всъщност питам за 2,4. Запознах се с Цено преди време, ще го видя скоро и, надявам се, ще покарам пък ще видим.

Криси имаше такъв Лансер, но не знам дали са го продали. Беше червен 2.4 мотора, като на Еклипсът и.

Агрегатът е с 4 цилиндъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, всъщност питам за 2,4. Запознах се с Цено преди време, ще го видя скоро и, надявам се, ще покарам пък ще видим.

Aко имаш възможност, направо скачай в това...http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details. Ако нямах други планове, аз не бих му се чудил много...4Х4 и добър турбо мотор...супер екстри и направо нов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aко имаш възможност, направо скачай в това...http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details. Ако нямах други планове, аз не бих му се чудил много...4Х4 и добър турбо мотор...супер екстри и направо нов.

Гледах го, добра сделка е :icon_angel: , ама ще ме изгонят от вкъщи и ще трябва да живея в него...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aко имаш възможност, направо скачай в това...http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details. Ако нямах други планове, аз не бих му се чудил много...4Х4 и добър турбо мотор...супер екстри и направо нов.

Този Рали Арт е във Варна и е страхотен наистина. Засичал съм го на една автомивка и му се порадвах :icon_thumbup: и особено вътре страшно хубаво направена колата. За вървенето.... 240 коня :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е за това говорех в темата през повечето време. Това е вече истински Лансер, който става и за ежедневен автомобил. Як турбо мотор и 4Х4 задвижване, което отива на иначе агресивната визия на автомобила. Ако се продаваше от самото начало в БГ, доста хора щяха да са обърнали поглед към марката, а и аз най-вероятно щях да се движа с такъв...

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е за това говорех в темата през повечето време. Това е вече истински Лансер, който става и за ежедневен автомобил. Як турбо мотор и 4Х4 задвижване, което отива на иначе агресивната визия на автомобила. Ако се продаваше от самото начало в БГ, доста хора щяха да са обърнали поглед към марката, а и аз най-вероятно щях да се движа с такъв...

Едва ли щеше да струва по-малко от 65000 лв. като нов ако се предлагаше в БГ, най-малко защото има ок. 6000 лв. акциз. Това значи, че щеше да си остане бутикова кола и едва ли щеше да вдигне продажбите на Мицубиши за жалост, защото техниката му наистина си струва и е много силна (особено двудисковата му кутия :icon_rock: :mitsu-smiley: )

Лансър с всеки един мотор си е супер приятен за "everyday driving" :icon_thumbup:

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли щеше да струва по-малко от 65000 лв. като нов ако се предлагаше в БГ, най-малко защото има ок. 6000 лв. акциз. Това значи, че щеше да си остане бутикова кола и едва ли щеше да вдигне продажбите на Мицубиши за жалост, защото техниката му наистина си струва и е много силна (особено двудисковата му кутия :icon_rock: :mitsu-smiley: )

Лансър с всеки един мотор си е супер приятен за "everyday driving" :icon_thumbup:

 

:icon_clap: С всеки изминал ден се уверяваме, че колите ни са си идеални.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансер с този тип мотори си е предимно градски автомобил и не попада точно в експлоатационните ми условия, за това отношението ми е такова. Ралиарт версията е доста сериозен екземпляр и перфектно се вписва в картинката. А ако се продаваше у нас ,щеше да е конкуренция на А4 и 3та серия и би привлякъл доста хора към марката.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз за пореден път да те питам ти къде ще го караш този автомобил с 240 коня? Освен да си първи на светофара, да вдигнеш 60 и да трябва да спреш, защото ще те снимат от някъде? Сигурно си чувал, че за превишена скорост с 31км се отнема книжка за месец, при рецидив - за 2 и т.н.; при превишение с 41км - за 2 месеца още първия път.... Или пък да се правиш на състезател по невероятните пътища родни и да претрепеш някое дете?!

И отделно, така като се замисля, то 90 процента от колите, които се продават тука са 90-100-150 коня.....защо ли?!

Иначе едва ли някой би отказал да има Ево или Ралиарт.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те дори повечето продадени Лансери са 1.5. Но мога да кажа че Лансера определено има своите качества.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно си доставям огромно удоволствие по баирите и по завоите. Ако има някой пред мен си го изпреварвам с кеф и се кротвам на 90.

Е не бих отказал още 50-60 коня, но и при тяхната наличност пак ще си карам според ограниченията. Закона трябва да се спазва!

Не отричам, че човек винаги трябва да разполага с резервна мощност. Тя е като въздушните възглавници и добрите спирачки - веднъж ще ти потрябват, но това ще ти спаси живота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Пишете си по темата, за да не се чудите защо са трити и редактирани мнения! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Много е добър Ralliart. :rulez:

 

http://www.picvalley.net/u/2388/52355665919589467381257769602Zrwoa8SSKdrVO9hfPVBB.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е страхотен.Преди една -две седмици видях един черен с полска регистрация.

 

Някой има ли представа, защо все още не се предлага Лансер Ралиарт в България?

Редактирано от gig
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли щеше да струва по-малко от 65000 лв. като нов ако се предлагаше в БГ, най-малко защото има ок. 6000 лв. акциз. Това значи, че щеше да си остане бутикова кола и едва ли щеше да вдигне продажбите на Мицубиши за жалост, защото техниката му наистина си струва и е много силна (особено двудисковата му кутия :icon_rock: :mitsu-smiley: )

Цените в Щатите почват от 22-23000$ . Не знам дали се начислява акциз при фабрично нови автомобили, но ако се продаваше тук, евентуално при цена от 50-60 000лв ,просто щеше да си струва всяка една стотинка. В началото Лансер 2.0ТДИ с най-високото оборудване и оскъпяването за най-дългия период излизаше толкова. Скоро изхвърлих прайслиста, защото бях един от първите, когато го докараха в шоурума да проуча нещата. И не вярвам да беше останала бутикова, при положение ,че една кола с 4Х4 задвижване и сходни характеристики от други марки струва толкова ,че и повече...за пример :А4 куатро 2.0Т 211к.с. е към 70 000лв...

 

Ами аз за пореден път да те питам ти къде ще го караш този автомобил с 240 коня?

Не знам, питай някой с 6.3 AMG къде го кара...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали се начислява акциз при фабрично нови автомобили...

 

 

... питай някой с 6.3 AMG къде го кара...

И акциз, и мито, и май ДДС. От 7 години не се занимавам с митници и вече съм изключил тази тематика.

А тези с 6.3 AMG неможеш да ги питаш, защото докато обясниш какво и що, бодигардовете ще те :icon_box: ... гръбнат, а и те не останаха много такива коли. Стрелят ги направо с гранатомети. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лудница е Ралиарта и най-якото му е че не е хеджбека ами си е седан. Ама много парички...

Абе не му са много парите бе, ама ние ги нямаме. Ама май е по-добре така. Аз с 240 коня и 4х4 направо ще си помисля, че съм Дънкън МакЛауд и ще се очистя някъде, защото силата ще бъде с мен :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...