Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Да Е*А и тъпите спирачни дискове. :icon_rock:

Има ли си някой на идея освен от Щатите, другаде ма ли от къде да се купят по-добре вентилирани спирачни дискове? :icon_hmm:

Защото на 60 000км ще сменя втори комплект предни дискове!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Да, определено МН СА ЗЛЕ. Васко ако намериш, пиши може да направим някаква обща поръчка. Направо ако има комплект с по-хубави накладки. Ликса може и да може да помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Link

Не знам до колко ще си заслужава да се правят поръчки на дискове...

Ми заслужава си, защото тука са 300лв комплект предни обикновенни. От щатите ще са към 500лв, но перфорирани или с ленти за допълнително охлаждане. Проблема е, че до Европа не пращат. Просто тези нямат добро охлаждане и са от кофти материал. На предишната ми кола също ги направих оригиналните червени да светят по сред бял ден и се изкривиха. После ги смених с BREMBO и още не са сменяни а и тях ги правех светещи. Ама за нашите Лансери BREMBO няма.

Пред дилема за смяна на цялата силова част на системата съм. :icon_rock:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено МН СА ЗЛЕ. Васко ако намериш, пиши може да направим някаква обща поръчка. Направо ако има комплект с по-хубави накладки. Ликса може и да може да помогне.

На Lix не му се разправя с митниците, че са трагични в услугите :giggle:. Виж като да вземат кинта са мноо бързи говедата им с говеда, ама да ти свършат работа на време ги няма никви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,а на какъв пробег долу-горе сменихте предните накладки?А също така и дисковете?Питам Ви,защото колата ми е на 30к. в момента ,но накладките са ми на около 50% и нямам изкривен диск.......засега.При положение,че около една втора от изминатия пробег ми е бил екстремно шофиране.Но има и разлика в диаметъра на дисковете ни.Мойте на око са по-големи,а за накладките не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Просто тези нямат добро охлаждане и са от кофти материал....

 

Виж какво има за ЕВОто: http://www.mitsubishi-accessories.co.uk/details.aspx?accessory=MZ555004EX&AccId=680&SelectedOption=0 :) (може и за теб да станат ) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,а на какъв пробег долу-горе сменихте предните накладки?А също така и дисковете?Питам Ви,защото колата ми е на 30к. в момента ,но накладките са ми на около 50% и нямам изкривен диск.......засега.При положение,че около една втора от изминатия пробег ми е бил екстремно шофиране.Но има и разлика в диаметъра на дисковете ни.Мойте на око са по-големи,а за накладките не знам.

Първия път предните дискове на 17 000км ходих да ми ги шлайфат. На 24 000 смених и накладките и дисковете, като накладките бяха на "0". Задните накладки ги смених на 52 000км ако не се лъжа. Сега съм на 60 000км, предните дисковете пак са криви а накладките днеска ги свалях да ги погледна и са на около 50% износване на външните и 60% на вътрешните. Обърнах ги и си ги сложих пак.

Не знам къде караш колата, но тука в нашия регион с моето каране ще се изкривят със сигурност.

Да те питам, твоите с какъв диаметър са, та казваш че са по-големи?

Нашите и за щатските GTS са 276мм. За предните иде реч де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предните дискове според DJ-я са 280 и нещо милиметра,на око са малко по-големи от Европейките,сравнявах ги на живо!Със сигурност има разлика,колега.Иначе си я карам колата предимно в София!Дано поне накладките да са ми като на вашите коли,че ако и тях трябва да поръчвам..........заеВи.

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано поне накладките да са ми като на вашите коли,че ако и тях трябва да поръчвам..........заеВи.

Ако дисковете са ти по-големи,то определено ще има разлика и в накладките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според ТТ-данните публикувани тук на 24 страница от Емо Димитров,предните дискове са ми 294мм.,а задните 302мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предните дискове според DJ-я са 280 и нещо милиметра,на око са малко по-големи от Европейките,сравнявах ги на живо!Със сигурност има разлика,колега.Иначе си я карам колата предимно в София!Дано поне накладките да са ми като на вашите коли,че ако и тях трябва да поръчвам..........заеВи.

290 и нещо са, но Емо вече е отговорил.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по въпроса с горивният филтър(и),ще споделите ли нещо?Смяна на какви километри сте правили,скъп ли е,трудно ли се сменя и т. н.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според ТТ-данните публикувани тук на 24 страница от Емо Димитров,предните дискове са ми 294мм.,а задните 302мм.

От къде на къде задните ще са по-големи??? Сигурен ли си за тези данни?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ТУК са му параметрите на този мотор, но не му дават ускорението. Със сигурност ще е под 9 сек.

 

Да вече съм сигурен,даже някой колеги споделиха,че и при други модели на Митсубиши са били така.Странно,но факт http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според ТТ-данните публикувани тук на 24 страница от Емо Димитров,предните дискове са ми 294мм.,а задните 302мм.

Ха ха ха ха ха ха. :icon_clap: Има голяма грешка тука! :icon_thumbup:

Няма как да стане предните дискове да са с по-малък диаметък от задните. :icon_hmm:

То логика няма. Или Ти или Емо е объркал нещо. :icon_rock:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според ТТ-данните публикувани тук на 24 страница от Емо Димитров,предните дискове са ми 294мм.,а задните 302мм.

Точно това са размерите на дисковете на американските Лансери. :good:

http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/lancer/09/specs.do?loc=en-us#body

 

Да имаше и в БГ сайта малко по изчерпателна информация...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това са размерите на дисковете на американските Лансери. :good:

http://www.mitsubish...?loc=en-us#body

 

Да имаше и в БГ сайта малко по изчерпателна информация...........

 

То и тук са същите размери,пък ако някой колега не вярва да вземе бира и ролетка и да идва да мери http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех, но се оказа че е така. Предните дискове са вентилирани с малко по-малък диаметър от задните които са единични. А и това, че диска е с по-голям краен диаметър не означава, че контактната му повърхност е по-голяма. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех, но се оказа че е така. Предните дискове са вентилирани с малко по-малък диаметър от задните които са единични. А и това, че диска е с по-голям краен диаметър не означава, че контактната му повърхност е по-голяма. Поздрави!

Ми къв е смисъла тогава? Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по въпроса с горивният филтър(и),ще споделите ли нещо?Смяна на какви километри сте правили,скъп ли е,трудно ли се сменя и т. н.?

Днеска сменях масло на Наглестин и питах за горивния филтър. Оказа се, че е в резервоара и не е само филтър, а има и некви Ел щуротии и струва към 450лв. Питах и кога се сменя и ми казаха че преди 100 000км няма смисъл.

А и след 100 не е проблем ако си карал с хубаво гориво.

Ама тва е за нашите EU кочини, за твоята US, може би е като на АУТ-лендъра 2.4 мотор. Може и 550лв да ти поискат тея побърканяци. В USA за нашите струва 79$. С доставка и ДДС, ще стане към 140$. Къде са 200, къде са 450.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сменях масло на Наглестин и питах за горивния филтър. Оказа се, че е в резервоара и не е само филтър, а има и некви Ел щуротии и струва към 450лв. Питах и кога се сменя и ми казаха че преди 100 000км няма смисъл.

А и след 100 не е проблем ако си карал с хубаво гориво.

Ама тва е за нашите EU кочини, за твоята US, може би е като на АУТ-лендъра 2.4 мотор. Може и 550лв да ти поискат тея побърканяци. В USA за нашите струва 79$. С доставка и ДДС, ще стане към 140$. Къде са 200, къде са 450.

 

Ел. щуротии?!?!??..........................Да не искат да кажат,че филтъра е цетка,монтирана на бензиновата помпа?И сменяй всичко на куп за по лесно? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif П.П И аз си смених маслото вчера! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми къв е смисъла тогава? Поздрави.

Няма никакъв смисъл Васко и това е....

Лансър 2.0 DI-D: предни дискове 276мм.

задни дискове 260мм.

Не знам, защо на "американския" Лансър задните ще са по-големи.....просто няма логика в това

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен, че на американския са 294 което си е повече от 276, възможно е и дисковете да са направени от по-качествен материал. Или на EU лансерите дисковете са много калпави или Васко кара само на газ-спирачка. Това време за което той е изхабил два чифта дискове, хората сменят един к-т накладки. И нашия служебен фиат добло (турски боклук) скапа дискове, ама един чифт за 50 000. А аз също карам екстремно, но дискове не съм кривил никога, а и спирам повече на скорост...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...