Премини към съдържание

Търся рали арт боди кит


SLX

Препоръчано мнение

Браво, добре изглежда... като сложих и светлините вече ще си придобие 100% вид. Като се срещаме ще се радвам да я разгледам... изненадан съм, че изглежда сравнително висока бронята - винаги съм мислел, че шогун-ът е толкова нисък, че и през спящ полицай не можеш да минеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 162
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Браво, добре изглежда... като сложих и светлините вече ще си придобие 100% вид. Като се срещаме ще се радвам да я разгледам... изненадан съм, че изглежда сравнително висока бронята - винаги съм мислел, че шогун-ът е толкова нисък, че и през спящ полицай не можеш да минеш.

Ей, наблюдателно това момче.... Бронята си е съвсем ок като височина, разликата със стандартната е не повече от 3 см. Но повечето аванси са със спортни пружинки, от там идва всичко. Иначе в момента галантът ми е с 16-ки джанти, така че размерът на гумите е еквивалентен на оригиналния... Возихме се днес следобед с колегата nzimon и на входа към бариерата към вкъщи треперихме много, защото е стръмно. Неговата малко задра. Не ми се мисли на входа на подземния ми гараж където наклонът е около 15 градуса, да не стане нещо още на първото прибиране на колата мяу :icon_thumbup: иначе с удоволствие ще я покажа на всички като стане. Изкушен съм да сваля скоростната кутия.... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, планът беше на срещата в неделя да дойда с аванса, ама май ще дойда във вида, в който виждате колата на горните снимки. :icon_thumbup: Защото има едно нещо дето не мога да го направя сам и ще чакам майстора да се върне от отпуск... Но пък си имам вече ЕДИН халоген, като едноок самурай ще го раздавам :icon_thumbup: Отново благодаря на Миро, който въпреки тежките чудения за партномерата успя да ми поръча верния халоген :icon_thumbup: Така и така съм свалил фарове и броня, да взема един ксенон да бонда се чудя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Роска, сложи ли ''ченето'' на Галанта, дай снимки?! :icon_thumbup:

Ей голям зор.... :icon_thumbup: Сложих бронята, да :icon_thumbup: точно с нея се занимавах напоследък, но вречето е лошо сега... Точно нагласям новите халогени, маската и решетката в момента. Имах малко нужда от напасване и реконструкция на новата броня, но дреболии. Очаквайте скоро в ефира новия галант..... :icon_thumbup: А на nmizov от мен има неограничено количество капачки за бронята и неограничени безплатни ремонти на спукани брони... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега като нагласиш самолета искам ама много искам да я видя на живо как е станала. И аз искам да си сложа такава броня ама зимата дойде и май ще да е на пролет. То и цвета ни е еднакъв. Хем ще кажеш колко ти излезна общо всичко. А какво стана с праговете и спойлера отзад намери ли нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето колеги картинки по-ясни. За да не отговарям на многото съобщения, които получавам индивидуално ще опитам да обобщя цялостната работа, включително финансовата част, ама първо гледайте :mitsu-smiley:

1. Така, в обобщение- нужна ви е броня от стъклопласт, която струва 300 лв. купува се от мен;

2. Тази броня обаче изисква доста допълнителна работа, да се пробият отворите за захващане, да се напасне внимателно, което повярвайте не е никак лесно- не бива да има луфтове, а това изисква доста усилия, повярвайте. Това е основното и много трудоемко занимание, което ако се занимавате сами, ще ви отнеме десетки човекочасове - професионалистите ще ви свършат работа, но ще ви струва нещо от порядъка на 200 лв., заедно с подготовката на бронята за боядисване - шлайфане, китване (ако се налага и филер)

3. Трябват ви още копчета за захващането - 10 броя - има ги в Ратола по 2 лв., нови болтове от неръждавейка 8 броя- тук още 30 лв;

4. Боядисване - бояджиите вземат от 150 до 180 лв. на детайл;

5. Маска - имам също копирани от стъклопласт - струват по 70 лв. Но трябва да адаптирате мрежичка - може от въздушен филтър от камион, има по тунинг магазините и специални мрежички - отделно боя на маската още 70-80 лв;

6. Решетка на бронята - може с нея, може без нея - замества се с материалите по предходната точка, иначе оригинална струва в Ратола 150 лв.

7. Мигачи - предни и странични - от Реконструктора за 120 лв. комплекта- допълват много добре външния вид.

Така описано в 7 точки изглежда лесно, но не е. Всъщност всичко е въпрос на мотивация. Захващането на бронята трябва да се адаптира - старата не е като новата - всъщност това се отнася само за долната част- аз си направих едни гумени адаптери и стоманени планки, за да стане здраво.

Единственият ми нерешен въпрос остана това дяволско капаче.... То изглеждаше най-лесния детайл, а се оказа най-трудно за напасване. Като ми остане време ще си играя с него- вече го боядисах, но се оказа отлято по-дебело и не пасва добре. То ще е, дето се вика, финалният акорд.

post-1199-1222361252_thumb.jpg

post-1199-1222361269_thumb.jpg

post-1199-1222361285_thumb.jpg

post-1199-1222361303_thumb.jpg

post-1199-1222362072_thumb.jpg

post-1199-1222362084_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX ако продаваш броня предна пазарувам веднага що се отнася до задния спойлер имам фабричен такъв ако още ти трябва няма проблем от моя страна, но за бронята наистина ми трябва ударих си лубовницата преди извесно време и тъй или иначе трябва да си намеря предна броня

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз очаквах, че ще излезе по-евтино (имам в предвид броня, напасване и крепеж - без боядисване, мрежички и фарове за мъгла), от написаното тук излиза че това ще струва около 500лв, което е с около 10% по-евтино от оргинална броня (идва комплект с крепежа, и е подготвена за боя, няма нужда от напасване) - според мен не си заслужава усилията, но всеки сам си решава. Разбира, се че осъществявайки един такъв проект има и морално удоволетворение, но въпреки всичко не бих се захванал - по-добре е да се ползват готови елементи.

Изказването ти е напълно манипулативно. Първо бронята струва 250 лв., а оригиналната над 600. Второ, оригиналната броня също трябва да се боядисва, фабричният цвят не би станал. Трето фабричните елементи за които говориш като решетка оскъпяват цялата процедура. С оригинални детайли ще струва над 1000 лв., а и напасването се налага в 100% от случаите, още повече, че продаваната от Ратола броня е предназначена за оригинален модел аванс, а не са такова купе, на което е правен проектът. Нямам нищо против мнението ти, стига с него да не злоупотребяваш... А и определено не е първия ти подобен коментар. Че сам всеки се решава е повече от очевидно, за да се налага дълбокомъдрено да сочиш....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че всички очакват спойлера за капака на багажника, и ще има голямо търсене. Аз лично съм много навит за спойлер, променя цялата кола отзад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: Лудницата е голяма....Евала....Много добре се е получило....Представям си ако и се сложят и маняшки прагове и анти крило и една скромна бурийка отзад(от типа Рокет - 10 санта диаметър) и като минеш от някъде да им изпадат протезите от зяпане...едно мааалко :plane: на пътя.. :icon_rock: :blink: :wub: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: Лудницата е голяма....Евала....Много добре се е получило....Представям си ако и се сложят и маняшки прагове и анти крило и една скромна бурийка отзад(от типа Рокет - 10 санта диаметър) и като минеш от някъде да им изпадат протезите от зяпане...едно мааалко :plane: на пътя.. :icon_rock: :blink: :wub: :lol:

Брей, какво единомислие :icon_thumbup: Сякаш самия аз говоря... Точно това е планът колега за идните месец-два. Жена ми не дава антикрило, ама ще и покажа на някоя друга кола, пък белким я убедя... Иначе има консенсус за накрайника на гърнето :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, купувам задна броня от аванс. С подложката няма да стане работата, защото авансовата броня си е цял елемент, а не основна част и допълнително подложка. Относно праговете се отказах да ги пипам, защото и моята кола си има някакви прагове, които изглеждат съвсем задоволително, а и не ми се иска да дупча на точно тези места, защото ще си изпрося излишна корозия. Относно антикрилото - в момента имам две, но нито едно от тях не ми харесва.... Бих предпочел едно като от колата на Блъфъра, ако някой има, готов съм да го купя. Останаха само задните стопове, както и един зъл накрайник, но тях ще ги направя заедно с бронята.... за да имаме цялостен ефект. Още бих искал да споделя, че откакто смених предницата се оказа, че доста хора на улицата се извръщат след колата :icon_thumbup: което първо ме радва, второ не беше така до момента. Относно размислите на Мирослав - като си прочетох поста, разбрах че съм подвел не само него, но и всички останали, които са го прочели - явно съм бързал и съм се изложил, за което се извинявам на него и на останалите. Цената от 200 лв. за напасване, Миро, включва и боядисването :icon_thumbup: Обърках се, защото аз боядисвах и десния калник, понеже беше натиснат и съм смесил нещата.... Бронята може и без халогени да се сложи, сега на отливката дупките ги има, но в дъното им са затапени и не изглежда никак зле. Все пак така се спестяват над 400 лв. Същото се отнася до мрежичките, които се правят лесно и струват много евтино.... В заключение да споделя, че се радвах на новата броня 2 седмици и ми беше много кеф, но много яко почна да ме дразни :icon_box: начинът, по който изглежда колата отзад и сега много ми се ще да я довърша в задната част. Отделно от това ще сменям съединител, че нещо и той ме дразни....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Праговете на Аванс пакета имат различно закрепване ли? :icon_n_ermm:

Да, Гриша, по различно се захващат, а честно казано не са кой знае какво....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така нещата са съвсем различни и може би си заслужава, все пак разликата става голяма. Какво точно те дразни съединителя, той или работи нормално или не?

Не ми се обясняваше подробно. Дразнят ме лагерите на първичния вал или аксиалния лагер на съединителя, който като позагрее и почва да хърхори много досадно, при натискане на съединителя изчезва. Според мен е аксиалният лагер, според Пламен - лагерите на първичния вал, но..... това ще се прави.. Отделно има като покарам в задръстването и "кенгуро" ефект, дори при плавно отпускане на съединителя колата подскача, тръгва на пресекулки. Ефектът не е силно изразен, но понеже не е в тампоните на двигателя, смятам и че феродовият диск е позаминал.... Съединителят не само ме дразни, но и има проблем. От друга страна си имам оригинален комплект съединител, който трябва да се смени.... Това е. А ето да видите колата как беше преди фейслифта, де. Тоест да изпълним универсалната препоръка преди-след

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, Гриша, по различно се захващат, а честно казано не са кой знае какво....

 

За да завършиш боди кита, ще са ти нужни и прагове от Аванс или от Елеганс след 2000г. Оригиналните ти прагове (както и моите) са доста тънки в предната част и някакси не се връзват с бронята, погледнато отстрани. Наистина не е кой знае какъв проблем това, но ако се намерят и те, ще стане добре завършен оптичен тунинг.

Закрепването мисля, че е еднакво на всички прагове за Галант ЕАО, дори и комби

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да завършиш боди кита, ще са ти нужни и прагове от Аванс или от Елеганс след 2000г. Оригиналните ти прагове (както и моите) са доста тънки в предната част и някакси не се връзват с бронята, погледнато отстрани. Наистина не е кой знае какъв проблем това, но ако се намерят и те, ще стане добре завършен оптичен тунинг.

Закрепването мисля, че е еднакво на всички прагове за Галант ЕАО, дори и комби

И до праговете ще стигнем, но по-важен приоритет е задната броня. Наистина в момента, в който и предната, и задната броня са значително по-ниски, праговете ще се открояват, но честно казано сега с новата предна броня изобщо не ме дразнят - изглеждат съвсем прилично и фабричните... Относно захващането не съм съвсем съгласен- поне що се отнася до аванс праговете, може на спорт или елеганс да са по-подобни, но моята и аванса определено има разлики.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Праговете на Адванса, се захващат с щипки за отвори направени в самите прагове на колата. В предният си край и задният също, се захващат и за подкалниците с винтове. Аз предложих на Росен да му дам моите за мостри, но аз съм с комби и може да са малко по- дълги, но мисля че това не е проблем!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега видях снимките - браво, станало е страхотно. Като че ли даже е по-хубав от оригиналния :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега видях снимките - браво, станало е страхотно. Като че ли даже е по-хубав от оригиналния :D

Благодаря ти! Както вече съм казвал, високо ценя мнението ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...