GT PoWeR Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 Според мен този е най-хубавият заден спойлер за Галант. VR4-ковия прекалено стърчи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 Според мен този е най-хубавият заден спойлер за Галант. VR4-ковия прекалено стърчи... И аз искам такова крило за бъдещият ми Галант :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2008 Благодаря за готовността да помогне на nmizov, но понеже е комби колата няма да ми свършат работа праговете и задната броня.... Но благодаря...Иначе съм 100% съгласен, че това е спойлерът за галанта. Точно него търся, има ли го някой съфорумец? Между другото току що един микробус ми отнесе предния десен мигач като правеше завой покрай паркираната ми кола... дееба. Явно ще се поръчват и мигачи при Рекоструктора :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2008 Такааа, имаме броя, маска, а от днес и решетка за бронята, халогените са в процес на преговаряне. Нещата напредват, но все още липсват праговете, частта от задната броня и антикрилото. Ако не се намери антикрило, ще адаптирам нещо от съществуващите при нас, но ми се щеше нещо оригинално вграждано да видя... Както и да е.Още ми трябва временно пластмасовата планка, която се монтира с щипки в долната част на бронята, това, което затваря отдолу в средата бронята. Собствениците на аванс знаят за какво говоря то се демонтира за около 10 секунди и не е голяма драма.... ХелпНякой може ли поне да каже как е захващането на праговете и на подложката на задната броня, надали е с пластмасови щипки, но... как ли е?ПП. Благодаря на Мирослав, пуснахме една много бърза поръчка за решетката с 15 % намаление Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 29 юли 2008 Сподели Публикувано 29 юли 2008 Такааа, имаме броя, маска, а от днес и решетка за бронята, халогените са в процес на преговаряне. Нещата напредват, но все още липсват праговете, частта от задната броня и антикрилото. Ако не се намери антикрило, ще адаптирам нещо от съществуващите при нас, но ми се щеше нещо оригинално вграждано да видя... Както и да е.Още ми трябва временно пластмасовата планка, която се монтира с щипки в долната част на бронята, това, което затваря отдолу в средата бронята. Собствениците на аванс знаят за какво говоря то се демонтира за около 10 секунди и не е голяма драма.... ХелпНякой може ли поне да каже как е захващането на праговете и на подложката на задната броня, надали е с пластмасови щипки, но... как ли е?ПП. Благодаря на Мирослав, пуснахме една много бърза поръчка за решетката с 15 % намаление Праговете са захванати с копчета от страни и с болтове отдолу!!! Крилото отдолу е оригинално :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2008 Благодаря на блъфъра :icon_thumbup: В него ми е надеждата...Отпред е ГТ-то на брат ти май, май :D Поздрави и на двама ви... А ето и маската, която променя доста осезаемо вида на колата http://www.picvalley.net/u/1220/579589472_s.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 30 юли 2008 Сподели Публикувано 30 юли 2008 А такива брони правиш ли за Галант, това е серия ''снегорин''! http://www.bg.autoscout24.com/Details.aspx?id=bdii4qdihp2h Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 30 юли 2008 Сподели Публикувано 30 юли 2008 А такива брони правиш ли за Галант, това е серия ''снегорин''! http://www.bg.autoscout24.com/Details.aspx?id=bdii4qdihp2h Това оригинално на Мицу ли е или някой е правил експерименти?! Защото дизайнът е мнооогоооо далече от линията, която използват японците! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 30 юли 2008 Сподели Публикувано 30 юли 2008 А такива брони правиш ли за Галант, това е серия ''снегорин''! http://www.bg.autoscout24.com/Details.aspx?id=bdii4qdihp2hНа това му викам аз подигравка с :mitsu-smiley: :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 30 юли 2008 Сподели Публикувано 30 юли 2008 Колега,а някакъв спойлер,който прилепва плътно по задния капак има ли-нещо като на Вектра GT? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2008 Колеги, понеже съм посветил тази тема на специфичен проект, моля да се придържаме към него... Но дойдоха доста въпроси,та нека да обобщя:1. Фирмата се занимава с производство основно на яхти и лодки, те имат приоритет по обясними причини 2. Спойлери, брони, капаци, допълнителни багажници, водни колелета, поръчкови суббуфери, заемащи точно формата на пространството в багажника :icon_thumbup: се произвеждат само по изключение и то май все по мое настояване!3. По причина предходната точка, наличните ни тунинг елементи са сравнително малко, има матрици за 5,6 (основно нисански :icon_thumbup: ) брони, пак толкова спойлери- антикрила и това е;4. ВСЯКА броня може да бъде произведена, НО след като се намери оригинал, от който да се извади матрица. На този етап нямаме оборудване за 3Д моделиране, има го на пазара, но не сме го купили, защото насочеността е друга (вж. т.1)5. Обичайно са необходими около 4 часа, в които да се вземе матрицата. Има детайли, които са много сложни (например)на две три вътрешни нива и при тях въпреки, че се взима матрица, съществува риск да не се получат нещата. Слава Богу, шогунската броня не е от тях; Така че, всеки, който се интересува от наши детайли, може да разчита на моите хора, но при положение, че може да намери оригинал. Няма никаква, ама никаква опасност за оригиналния детайл - той се обработва с отделител (напълно безвреден за боята) и след като се свърши работата, се измива и всичко е ОК; ПП. Аз иначе се занимавам с ПР и право. Там са ми по-добри компетентностите :icon_clap: Живи и здрави и да помогнете с намирането на халогени, прагове и задна броня, моля.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dfdf Публикувано 2 август 2008 Сподели Публикувано 2 август 2008 Колеги айде помогнете не може никой да няма праговете и частта за задната броня.SLX предната броня направи ли я? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 август 2008 Автор Сподели Публикувано 4 август 2008 Колеги айде помогнете не може никой да няма праговете и частта за задната броня.SLX предната броня направи ли я?Да, предната броня е готова и подготвена за боядисване... :icon_thumbup: Снимки в сряда, че имам малко работа извън София.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 5 август 2008 Сподели Публикувано 5 август 2008 Айде да попитам има ли възможност такава броня да се приспособи за по-стярият модел E33 , защото в понеделник го вкарвам за изкърпване . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 август 2008 Автор Сподели Публикувано 5 август 2008 Айде да попитам има ли възможност такава броня да се приспособи за по-стярият модел E33 , защото в понеделник го вкарвам за изкърпване .Надали.... поне не биха могли моите хора да посветят такова време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 август 2008 Автор Сподели Публикувано 6 август 2008 Имам си и решетка вече, оригинална, леко полеко напредвам, но с по-бавни темпове отколкото се надявах. Има две възможни причини за неохотата - първата е, че вероятно колегите си мислят, че при демонтажа може нещо да се повдеди - дали по колата или по конкретния детайл - прагове, спойлер, задна броня... Това според мен притеснява колегите и е напълно разбираемо все пак... Другата причина е, че евентуално окомплектоване с шогунски кит на много галанти :icon_thumbup: ще позаличи идивидуалността и уникалността на относително по-малкия брой оригигални аванси по пътищата... :icon_clap: Търся, разбирайте купувам:1. Прагове2. Халогени3. Задна броня, заедно с допълнителната подложка;4. Антикрило, като показаното на снимката по-горе5. Планката, която се монтира в долната част на предната броня, която обаче ми я обещаха вече Цена по договаряне..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 август 2008 Автор Сподели Публикувано 8 август 2008 Много ви благодаря за помощта :icon_crying: Предната броня е готова, готова е и матрицата. Който се интересува от броня, може да ми пише, цената и е 250 лв. събота и неделя ще се опитам за направя от оригиналната решетка копие, за да има завършен вид бронята. Снимки ще пусна утре. Няма да монтирам бронята преди да намеря халогени,така че засега няма да мога да ви пусна снимки на колата в завършен вид. Щеше ми се наведнъж да свърша боди кита, но още ми липсват нещата от горния постинг.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Много ви благодаря за помощта :icon_crying: Предната броня е готова, готова е и матрицата. Който се интересува от броня, може да ми пише, цената и е 250 лв. събота и неделя ще се опитам за направя от оригиналната решетка копие, за да има завършен вид бронята. Снимки ще пусна утре. Няма да монтирам бронята преди да намеря халогени,така че засега няма да мога да ви пусна снимки на колата в завършен вид. Щеше ми се наведнъж да свърша боди кита, но още ми липсват нещата от горния постинг.... Аз по принцип съм за смяна на бронята, която е точно такава. Това начинание има голям смисъл, защото тези брони са консуматив, а са доста скъпи. Какъв е материалът? Предполагам на база епоксид със стъклени влакна. Колко точно е направена, дали ще пасне по размер без фуги или усукване? Има ли видими недостатъци? Дали ще издържи натоварването на вятъра при 240км/ч или ще се разпердушини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Аз да добавя едно питане и възможност - дали може да се монтират халогените, които ти имаш (правоъгълните) по някакъв начин на новата броня ? по някакъв начин да се излее дупката да отговаря, не искам да кажа, че двойните не ми харесват, но според мен ако е възможен монтажа на стария вид халогени също е бонус ;) Някак си старите правоъгълните доста ме радват, не само кръглите.Става дума за нещо подобно - да ме извинява колегата, че неговия Галант реших да майсторя с PhotoShop-а :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 9 август 2008 Сподели Публикувано 9 август 2008 Аз да добавя едно питане и възможност - дали може да се монтират халогените, които ти имаш (правоъгълните) по някакъв начин на новата броня ? по някакъв начин да се излее дупката да отговаря, не искам да кажа, че двойните не ми харесват, но според мен ако е възможен монтажа на стария вид халогени също е бонус ;) Някак си старите правоъгълните доста ме радват, не само кръглите.Става дума за нещо подобно - да ме извинява колегата, че неговия Галант реших да майсторя с PhotoShop-а :icon_blush: Колега какво си направил с колата ми? :weight_lift2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 август 2008 Автор Сподели Публикувано 9 август 2008 Егати образите сте . Сега подред. Материалът от който се произвеждат броните е именно стъклопласт - това е стъклен плат, който се скрепва със смоли. Навремето тази технология се правеше ръчно, сега има пистолети, с които се извършва пръскането и става десеторно по-бързо и равномерно. Бронята става едно към едно с матрицата, която пък задължително се вади ръчно. абсолютно сигурен съм, че ще пасне без никакви луфтоле, усуквания и хлабини. нещо повече, както знаете няма никаква разлика в закрепването на 4-те вида брони, монтирани на това поколение галант. Относно устойчивостта на материала - определено мисля, че е по-еластичен, но и по-издръжлив от оригиналната пластмаса. Недостатъкът на моята броня са шлиците, в които влиза халогена, има едни много малки, около 2 мм. улейчета на стената, на която се монтира халогена. Няма как да се извадят те и се налага да се прокарат отделно, което е поносимо. Иначе закрепването е ОК, днес навих 800 км на галанта и не ми остана време да се занимавам с брони, но утре ще ви информирам. относно адаптацията на бронята: Не е невъзможно, но е много трудно да се направи така, че да не личи... Ако намирането на халогенки се окаже толков скъпо и нерентабилно ще го мислим да се адаптират старите, но не съм голям оптимист.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 август 2008 Автор Сподели Публикувано 30 август 2008 Още известен напредък. Бях се засилил днес да правя повече, но понеже единият ми халоген ще дойде във вторник, а другият чак след мисец, реших да успокоя топката. Затова днес свалих старата броня. Между нас казано тази броня на галанта са сваля най-лесно от на всички други коли, които съм виждал. Демонтирате фаровете и мигачите - мигачите са на едно винтче, фаровете на по 3 болта 10-ки. третата десетка на левия фар е по-труднодостъпна заради казанчето на течността на чистачките. Демонтирате корите на подкалниците - не целите, само горната част, за да си осигурите достъп до 10-ката, с която е захваната бронята в самия край на калника и още една, малко по-навътре, до която се стига по-трудно и при леко завит волан. Откопчавате пластмасовите копчета, които са 8 на брой, отвивате двете метални планки от купето, отвивате и 3 10-ки, с които е захваната бронята отдолу - там малко не ми хареса работата. Японецът е сложил обикновени болтове, които в най-долната част на бронята ръждясват зверски и се отвиват трудно, особено като си се наврял отдолу :rolleyes: естествено, на новите ще сложим неръждавейка. Реших да наложа новата броня само за първо впечатление, ето го първото впечатление - супер. Пасва почти идеално, но трябва да надградя съвсем мъничко в лявата част, където се захваща - това е по причина, че бронята, която купих беше много натрошена, включително и лепсваше ухото за захмащане и съм прахосал на 20 човеко часа труд, да я поправя, остава да надградя около 3 мм. и готово. Понеже сега довършвам и маската, която също се оказа с изпотрошени ушички, че да пръскам наведнъж...А, щях да забравя. Продавам предна броня от галант - старата, в комплект с халогените Понеже е спукана, ще я продам след седмица, като я поправя. Види му се краят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 август 2008 Сподели Публикувано 30 август 2008 Браво! Отваряй производство за брони, ще имаш доста клиенти. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 август 2008 Сподели Публикувано 30 август 2008 Леллееее, счупи колата бре.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 август 2008 Автор Сподели Публикувано 30 август 2008 Леллееее, счупи колата бре.......... :DЛелеее :icon_thumbup: ще ми останат болтове за още една.... :icon_thumbup: сега следобеда установих, че захващането отдолу на шогунската и обикновената броня е различно. Вместо трите болта на шогунската са два и естествено на други места. Това не е особена драма, защото просто ще се маркират и пробият отвори, ще сложа метални шайби по-големички и готово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.