dan Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Вчера ми инсталираха газов инжекцион при Арамянов, първите впечатления са ми, че върви като на бензин, като работи на празен ход оборотите са около 600 - 700, както и при бензин. Също при ускорение не мога да усетя значителна разлика между газ и бензин. Казаха, че при инжекциона колкото е разхода на бензин - толкова ще е и на газ. Инжекциона е Ловато 4-то поколение. Настройваха с компютър, няма вече по метода проба-грешка, ръчни настройки и т.н. - включват едно лаптопче в специална букса и всичко през компютър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Вчера ми инсталираха газов инжекцион при Арамянов, първите впечатления са ми, че върви като на бензин, като работи на празен ход оборотите са около 600 - 700, както и при бензин. Също при ускорение не мога да усетя значителна разлика между газ и бензин. Казаха, че при инжекциона колкото е разхода на бензин - толкова ще е и на газ. Инжекциона е Ловато 4-то поколение. Настройваха с компютър, няма вече по метода проба-грешка, ръчни настройки и т.н. - включват едно лаптопче в специална букса и всичко през компютър.Колега, гледам че си с 2.5 двигател, колко ти излезна ако не е тайна. При тези нарастващи цени на бензина взех да се замислям и аз, но ми обаждат едни цени от 1800 до 2300 лева за двигател "шестак''. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mileto Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Инжекциона е Ловато 4-то поколение... Колко ти струваше това удоволствие и с каква бутилка караш? Колко време им трябваше, да ти я сложат? Аз също искам газова и много ще се радвам, ако споделиш още впечатления, като например колко гори и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 11 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2008 1700 лв + 50 лв. за монтиране на газовата бутилка на мястото на резервната гума. Общо 1750 лв., но Арамаянов каза че съм от последните на тази цена, защото се очаквало да поскъпват. Бутилката е 43 литрова, пробвали са да сложат и 53 литрова, но много е повдигала пода, а сега все едно няма бутилка - не се вижда нищо в багажника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Вчера ми инсталираха газов инжекцион при Арамянов, първите впечатления са ми, че върви като на бензин, като работи на празен ход оборотите са около 600 - 700, както и при бензин. Също при ускорение не мога да усетя значителна разлика между газ и бензин. Казаха, че при инжекциона колкото е разхода на бензин - толкова ще е и на газ. Инжекциона е Ловато 4-то поколение. Настройваха с компютър, няма вече по метода проба-грешка, ръчни настройки и т.н. - включват едно лаптопче в специална букса и всичко през компютър.Колега ! Ако тея обороти са без включен климатик и др.консуматори, са ти доста ниски.........Нормалните на празен ход са 800-850 об/мин........Мини през Пламен да ти ги оправи, за да нямаш ядове...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Колега ! Ако тея обороти са без включен климатик и др.консуматори, са ти доста ниски.........Нормалните на празен ход са 800-850 об/мин........Мини през Пламен да ти ги оправи, за да нямаш ядове...... :icon_thumbup:Мдаммм, - аз след мойте "приключения" с Газовия инжекцион и минаване през Пламен сега нямам ядове никакви! Оборотите са ми "според зависи" 750-850! Демек както каза Пламен - в нормата (а компУтУра отчете 812) - колколто го пише в "дебелите книги" А относно Газовите уредби/инжекциони, - и аз подочух че щели да се вдигнат (спекулативно разбира се) цените този месец! Тук в бачкането де-що има колеги са се залетели да слагат ГАЗ че не се знае, знае ли се! :icon_crying: Колега би ли постнал някоя снимка на инсталацийката на уредбата ти че ми е интересно как е станала!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Относно оборотите, имам документи на моето мицу, което е минавало преглед в Германия на 01м.2008 г. Там пише, че нормалните обороти на колата са в рамкита на 660 до 860/по памет ги пиша цифрите, но са там някъде/без климатик. Моето мицу без климатик държи към 700 оборота, така на око го гледам :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 На 6А13 оборотите на празен ход са от 660 до 750............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 На 6А13 оборотите на празен ход са от 660 до 750............ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Според документацията за 6А13 - 650+-100 :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Според документацията за 6А13 - 650+-100 :icon_hmm:Да ,това в идеалния случай........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Ама ти представяш ли си да е -100, тоест 550 - твърде ниско ми изглежда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Ама ти представяш ли си да е -100, тоест 550 - твърде ниско ми изглежда На V-образен двигател не са ниски, защото е много балансиран и работи равномерно, дори при толкова ниски обороти... Моите принципно в затоплено състояние на N ги смъква под 600 и хората дори не могат да разберат, че двигателят е запален... толкова е тихо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Колега, не е въпроса само в "тихо"-то, а трябва и водата да се върти и ток да се произвежда и масло да се нагнетява... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Колега, не е въпроса само в "тихо"-то, а трябва и водата да се върти и ток да се произвежда и масло да се нагнетява...Абе с тока - ток има... Водата - не се сещам как да я проверя дали се върти, но фактът, че колата не загрява, дори при застой 30 час без мърдане при тези обороти, значи би трябвало да циркулира... Виж - за маслото, не знам! Имам подозрението, че това може да окаже влияние и върху скоростната кутия, ако е на D. Но колко фатално може да бъде това?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Въпроса е за маслото в ДВГ, поради ниските обороти маслената помпа качва малко количесто масло в главата и евентуално може да се получи не добро смазване на клапани валове и т.н.А относно позицията на ск. лоста при D има напрежение и при толкова продължителен престой на място (30 мин.) е по добре да се остави на N или на Р, лично аз не виждам да се получи някъкъв проблем на ск. кутия при това положение. Ако съм в грешка нека някой да ме поправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Аз за това по нагоре казах че са ниски оборотите и ще има ядове........Той писа 600-700-без натоварване.........Такаааа като включи климатика , от 600 стават на 500.......Фарове, мигачи стопове и т.н. и кво става?---"Колеги търся хидравлични повдигачи за Галант V6"..........Еми ще търсите,защото мотора е балансиран и не угасва, но при 400-450об/мин. в повдигачите почти не влиза масло........Най много повдигачи във форума , се търсят точно за този модел, ако сте забелязали.........И защо изобщо мислите че тези книжки и мануали, ги четете само вие.........Германците и те ги четат, но винаги слагат 100-те оборота + ,точно заради смазването на двигателя..........За това колите вкарвани от там са с по запазени мотори........А ние нали сме си икономисти, винаги гледаме долните граници, да не би да ни изгори някой грам повече , докато чакаме на светофара........И Италианците и те като нас, и затова колите внос от там, са със "страшни" мотори.......... :mitsu-smiley: ..... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Айде, айде залагаме, че стъпковото моторче не е клеясало и ще държи колкото трябва обороти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Аз за това по нагоре казах че са ниски оборотите и ще има ядове........Той писа 600-700-без натоварване.........Такаааа като включи климатика , от 600 стават на 500.......Фарове, мигачи стопове и т.н. и кво става?---"Колеги търся хидравлични повдигачи за Галант V6"..........Еми ще търсите,защото мотора е балансиран и не угасва, но при 400-450об/мин. в повдигачите почти не влиза масло........Най много повдигачи във форума , се търсят точно за този модел, ако сте забелязали.........И защо изобщо мислите че тези книжки и мануали, ги четете само вие.........Германците и те ги четат, но винаги слагат 100-те оборота + ,точно заради смазването на двигателя..........За това колите вкарвани от там са с по запазени мотори........А ние нали сме си икономисти, винаги гледаме долните граници, да не би да ни изгори някой грам повече , докато чакаме на светофара........И Италианците и те като нас, и затова колите внос от там, са със "страшни" мотори.......... :mitsu-smiley: ..... :icon_thumbup: Искаш да кажеш, че са ми прекалено ниски оборотите ли!? Кажи колко трябва да бъдат и ще го регулираме... Защото и по книжката пише, че ТОВА са нормалните! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Искаш да кажеш, че са ми прекалено ниски оборотите ли!? Кажи колко трябва да бъдат и ще го регулираме... Защото и по книжката пише, че ТОВА са нормалните!Искам да кажа, 650-750.....+100.......А не 650...-100, т.е.550.........Защото като включиш консуматори, и МПХ-то откаже-за двигателя става кофти ситуация......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Главния проблем на тези повдигачи на митсубиши е малкият им отвор през който минава маслото, който лесно сезапушва поради немърлива поддръжка (рядко сменяне на маслото), което води до необратимо износване.На моя двигател, повдигачите са с много големи дупки и дори на 400-500 хиляди няма никакво тракане.Виждал съм да се продават афтърмаркет компенсатори с увеличен диаметър на отвора за 4G63, сигурно е по-добър вариант Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 колеги мойта логика води до това ( ако греша,извинете ме за грешката) споменахте за малки отвори в клапаните ....и ниски обороти за подаване на масло в тях... ами помислете си как през тези малки отвори преминава дебит и то колко висок ще е тои от масло когато коляновия вал се развърти с 6000 оборота а маслената помпа с незнам си колко повече от него оборота и създаде високо налягане,как би смогнало маслото същевременно да премине през клапаните и всички други неща,а и то с каква скорост.... така че според мен и долната граница за бензиновите двигатели за мен е приемлива..... все пак когато са изчислявали двигателя инженерите винаги оставят аванс....като се има впредвид, че и самите части са олекотени...а и баланса е по-добар....искам да кажа ,че и при ниски обороти до към 400 но не по-ниски пак има известна доза достатачно мазане за МОМЕНТНИТЕ обороти....( ниски обороти малък дебит масло и достатачно мазане-високи обороти голям дебит масло от помпата и пак достатачно мазане)... досега не съм чул двигател да е блокирал от ниски обороти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Главния проблем на тези повдигачи на митсубиши е малкият им отвор през който минава маслото, който лесно сезапушва поради немърлива поддръжка (рядко сменяне на маслото), което води до необратимо износване.На моя двигател, повдигачите са с много големи дупки и дори на 400-500 хиляди няма никакво тракане.Виждал съм да се продават афтърмаркет компенсатори с увеличен диаметър на отвора за 4G63, сигурно е по-добър вариант Е тя твойта е специано изпълнение, щом на 500000об/мин-нямаш проблем......Вземи я предложи тая технология на Формула-1, че те над 19000-оборота имат проблеми..........А щом мислиш че проблема е само в отворите, а не в това повдигача да е постоянно пълен, продължавай да си я караш на 400-об.(както сигурно искаше да кажеш) и ще видиш че проблемите ще дойдат неизбежно........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Е тя твойта е специано изпълнение, щом на 500000об/мин-нямаш проблем......Вземи я предложи тая технология на Формула-1, че те над 19000-оборота имат проблеми..........А щом мислиш че проблема е само в отворите, а не в това повдигача да е постоянно пълен, продължавай да си я караш на 400-об.(както сигурно искаше да кажеш) и ще видиш че проблемите ще дойдат неизбежно........ мисля, че колегата имаше впредвид 400-500 хил. км. на колата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Не знам що не слагат манометър за маслото в тия коли :unsure: ? Според мен, щом не светва лампата за маслото, няма да се счупи нищо. Това при положение, че двг не се тресе и не почва вече да клопа от ниски обороти (все пак в тези цилиндри има сигурно по 12-13 атм. и това трябва да се преодолява). Малките отвори са точно за тази цел - да има нужното налягане дори при ниски обороти. Но не чак да опитва да гасне и да се тресе. Тогава ще се счупи друго. Лошото е, че тези тесни отворченца лесно могат да се запушат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.