Премини към съдържание

Вчера сложих газов инжекцион


s01o

Препоръчано мнение

Аз съм с Вагон, но със същия двигател ...63. С ГИ Фобос съм. Монтираха ми го дилъри на Фобос в София. При мен също има лека загуба на мощност. Но чак секунда -2 по-късно е много. Ускорява с една мисъл по-мудно. Като ми направиха началните настройки имаша падане в оборотите в момента на подаване на газ от празен ход (при тръгване от място се усещаше) Върнах се веднага при газаджиите, направиха корекция в подаването на газта и това се оправи. При включване на допълнителни мощности (климатик, фарове, вентилация) оборотите се вдигат. Този ефект най-добре се усеща когато климатика е на икономичен режим и съм нс празен ход. Падането на оборотите не е нормално. За светването на Чек Енджина - не знам каква е истината. Моя също светва като мина на газ. Обясниха ми (от газ-сервиза), че повечето Митцута и някои Хонди имали някакъв датчик за притока на бензин през дюзите. Като мина на газ притока спирал и лампата светвала. Ако специалистите от форума кажат, че не трябва да е така ще ходя и аз да се разправям. А за това, че си направил монтажа в Плевен не се безпокой. Доколкото знам от 1.07 откриват собствен сервиз в София и ще са наблизо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз съм с Вагон, но със същия двигател ...63. С ГИ Фобос съм. Монтираха ми го дилъри на Фобос в София. При мен също има лека загуба на мощност. Но чак секунда -2 по-късно е много. Ускорява с една мисъл по-мудно. Като ми направиха началните настройки имаша падане в оборотите в момента на подаване на газ от празен ход (при тръгване от място се усещаше) Върнах се веднага при газаджиите, направиха корекция в подаването на газта и това се оправи. При включване на допълнителни мощности (климатик, фарове, вентилация) оборотите се вдигат. Този ефект най-добре се усеща когато климатика е на икономичен режим и съм нс празен ход. Падането на оборотите не е нормално. За светването на Чек Енджина - не знам каква е истината. Моя също светва като мина на газ. Обясниха ми (от газ-сервиза), че повечето Митцута и някои Хонди имали някакъв датчик за притока на бензин през дюзите. Като мина на газ притока спирал и лампата светвала. Ако специалистите от форума кажат, че не трябва да е така ще ходя и аз да се разправям. А за това, че си направил монтажа в Плевен не се безпокой. Доколкото знам от 1.07 откриват собствен сервиз в София и ще са наблизо.

 

...на 10.07.2008 г. офицялно го откриват сервиза! - дори знам кой от техните колеги ще бачка в началото там за да обучава новия им персонал!

Като цяло момчетата си разбират от работата, - не са някои паднали от Марс бачкат съвестно! Проблема ми е че аз нали малко не разбирам и не ги усетих на момента тези неща!

Просто си иска донастройки, - НО - има едно голямо НО!!! - аз като цяло си имам проблем с автомобила, явно защото и на бензин така се държи колата... тоест така започна от скоро да се държи! Тук в бачкането, колеги са имали аналогични проблеми и като се поинтересувах и се разприказвахме в 80% от случаите проблема им е бил стъпково моторче или там както го назова Пламен "МПХ".

 

Най се усеща проблема когато дам пълен десен или ляв с волана, и като чукне в крайна лява или дясна точка почти угасва колата на пуснат климатик и всички консуматори!

Снощи като се прибирах забелязах че е започнала да държи малко по-високи обороти от 700 (800-900 - дори бяха към 1000 по едно време) но на спрени абсолиутно всички консуматори!

 

Така че Пламен ще е доктора в скоро време!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен Чек-а светва много рядко и то когато оборотите паднат по някаква причина много. При вас с ГИ не би трябвало въобще да светка. Според мен светва от грешка на ламбда сондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен с ГИ, чека ми светва само когато стартирам двигателя и веднага угасва (т.е. когато си прави проверката), иначе няма значение дали прехвърлям или карам само на газ, досега не е светнал нито веднъж. Искам да отбележа, че и при мен го има глъхненето при стартиране от светофар примерно, но предполагам, че е само за донастройка. Мой приятел е със също такъв галант и същия ГИ, и при него се държи по аналогичен начин. Няма светване на чек енджина при каране на газ. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, явно си схванал проблема. Първо колата трябва да работи нормално на бензин и след това да се настройва на газ. Направи една диагностика, виж какво не е наред, оправи го и напред към настройките на АГУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, явно си схванал проблема. Първо колата трябва да работи нормално на бензин и след това да се настройва на газ. Направи една диагностика, виж какво не е наред, оправи го и напред към настройките на АГУ-то.

Прав е колегата, оправи си колата на бензин и после всичко ще се оправи. Идеята на ГИ и по-точно на ЕКУ-то му е да получава информация как работи двигателя от бензиновото ЕКУ. Следвателно ако имаш проблем на бензин, ЕКУ-то отчита и предава тази информация на газовото ЕКУ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Поставиха ми газ. инжекцион в сервиз "ГАЗДОКТОРС" Обеля. Глъхненето при подаване на газ ми казаха, че е от свещите. Колата върви ПЕРФЕКТНО, чека не свети. Пробвах веднага как върви. Отидох до Пазарджик с приятел. Даде ми разход 9,5/100 със средна скорост 140 км/ч. което - много ми се струва. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Поставиха ми газ. инжекцион в сервиз "ГАЗДОКТОРС" Обеля. Глъхненето при подаване на газ ми казаха, че е от свещите. Колата върви ПЕРФЕКТНО, чека не свети. Пробвах веднага как върви. Отидох до Пазарджик с приятел. Даде ми разход 9,5/100 със средна скорост 140 км/ч. което - много ми се струва. :icon_blush:

 

Има едни таблетки, MPG, слагат се директно в дюзата, разхода пада с до 22%. Реално обаче 30%!!! Аз рискувах, пробвах и успях! Това е горивото на бъдещето.

 

:icon_thumbup:

 

(шегичка) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За вакуумна с-ма знам че има период на напасване след което разхода пада, дали е така и при ГИ? Много съм се навил и аз на синьото гориво ...но да видим кога ще е.

:spam: Пак ли я подхванахте темата с "допинг медикаментите"? До колко са ефикасни нека всеки да прецени за себе си. Лично аз съм скептично настроен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
:mitsu-smiley: Поставиха ми газ. инжекцион в сервиз "ГАЗДОКТОРС" Обеля. Глъхненето при подаване на газ ми казаха, че е от свещите. Колата върви ПЕРФЕКТНО, чека не свети. Пробвах веднага как върви. Отидох до Пазарджик с приятел. Даде ми разход 9,5/100 със средна скорост 140 км/ч. което - много ми се струва. :icon_blush:

 

Глъхненето не от свещите. Чека няма как да свети, защото е газов инжекцион и има отделно ЕКУ.

Не очаквай по-малък разход на газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: След срещата ще ходя да ми я донастроят Трябва да изгоря 2-3 бутилки газ мембраните да улегнат. ... А иначе, Ага, я зазобих още в Ямбол ! )))))))) Ще видя до Загората какъв разход ще даде. И на връщане после, защото бутилката събира 30 литра. :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Gorin ако наистина са ти монтирали газов инжекцион, няма никакви мембрани които трябва да се улягат.

Редуктора само намалява налягането на втечнената газ и я изпарява в газообразна, няма никаква регулация в него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Gorin ако наистина са ти монтирали газов инжекцион, няма никакви мембрани които трябва да се улягат.

Редуктора само намалява налягането на втечнената газ и я изпарява в газообразна, няма никаква регулация в него.

 

Моя ГИ на Фобос е с изпарител, предполагам, че в него има мембрани. Колкото до разхода на мен веднага, след като я сложих на връщане от Плевен, при 140 на магистралата ми даде 8 разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ето снимки на ГИ както бях обещал! Може да му е интересно на някой как е монтиран.

Ако е проблем 15 снимки моля модераторите да ги махнат, ще оставя директен линк към тях ТУК

 

Има малка корекция за оборотите! :) - докато снимах КЛИПЧЕТО (с големина 60MB) с апарата за информация, ако някой иска да види нагледно как са - се усетих, че съм бъркал в деленията! Което не е толкоз същественно при все че проблема си е проблем! :)

 

Демек, от около 1000 падат на 500-600! :icon_blush: (голяма съм офтСа). М/у другото, докато снимах и превключвах на климатик, в един момент усетих че от натиснат педал на до към 3000 оботота - и пускане ряско се включва и изключва някакво реле или неюо такова и то много странно! - Чува се много ясно на клипчето!

 

А ето и снимките:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в изпарителите / редукторите на газовите инжекциони няма мембрани, за кой път трябва да го повторя...

Просто не са нужни, там няма какво да се регулира :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добър монтаж са ти направили, днес гледах на един ситроен монтирана такава уредба и с чиста съвес мога да кажа че много са я претупали, ти ли си избра мястото за зареждане :D да му мислят на газколонките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има малка корекция за оборотите! :) - докато снимах КЛИПЧЕТО (с големина 60MB) с апарата за информация, ако някой иска да види нагледно как са - се усетих, че съм бъркал в деленията! Което не е толкоз същественно при все че проблема си е проблем! :)

 

По клипчето се виждат две много притеснителни неща! Първото - празните обороти при изключен климатик са ти прекалено високи! На газ ти държи малко на 1000, на бензин ги заковава на 1000. Това не е студен двигател, защото му се вижда температурата, пък и за 4 минути клипче двигателят се е затоплил! Така че това ти е първият проблем. Вторият с климатика - ти не само че падаш на 200 оборота, ами стрелката на няколко пъти направо си пада в критичната нула... освен това подскачането на оборотите е нещо много много неприятно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По клипчето се виждат две много притеснителни неща! Първото - празните обороти при изключен климатик са ти прекалено високи! На газ ти държи малко на 1000, на бензин ги заковава на 1000. Това не е студен двигател, защото му се вижда температурата, пък и за 4 минути клипче двигателят се е затоплил! Така че това ти е първият проблем. Вторият с климатика - ти не само че падаш на 200 оборота, ами стрелката на няколко пъти направо си пада в критичната нула... освен това подскачането на оборотите е нещо много много неприятно...

Даммм, - двигателя НЕ е студен, защото карах преди това! Температурата (стрелката де) си стои постоянно там където се вижда и не мърда нито милиметър!

 

освен това подскачането на оборотите е нещо много много неприятно

 

Може ли да ми обясниш като на лаик това!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека ти го обясня аз, защото Стилиян ако ти го обясни "накратко" , докато стигнеш до последният ред, ще си забравил какво пише в началото...... :119: Ясно личи от клипа, че стъпковият мотор е клеясал и изобщо не отреагира, като включиш климатика.......За това отивай при Пламен да ти го раздвижи или смени, защото при вкл.климатик си разсипваш двигателя......Ако ползваш климатика, по светофарите докато чакаш, дръж оборотите с педала на газта, поне на 750-800.......При тея 500об. Нямаш никакво смазване в ДВГ.....Да не говорим че ако си натиснал и "стопове", че и друг консуматор на ток ще слезнат още по надолу.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека ти го обясня аз, защото Стилиян ако ти го обясни "накратко" , докато стигнеш до последният ред, ще си забравил какво пише в началото...... :119: Ясно личи от клипа, че стъпковият мотор е клеясал и изобщо не отреагира, като включиш климатика.......За това отивай при Пламен да ти го раздвижи или смени, защото при вкл.климатик си разсипваш двигателя......Ако ползваш климатика, по светофарите докато чакаш, дръж оборотите с педала на газта, поне на 750-800.......При тея 500об. Нямаш никакво смазване в ДВГ.....Да не говорим че ако си натиснал и "стопове", че и друг консуматор на ток ще слезнат още по надолу.......

...много благодаря за разяснението !!!

 

Аз от как стана това, климатика избягвам да го пускам по какъвто и да било повод! Усещам го че двигателя се мъчи зверски с т'ва Горе <> Долу, Горе <> Долу на оборотите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Гледах внимателно клипчето няколко пъти.

Според мен няма проблем в стъпковото моторче.

Има проблем в отварянето и регулирането на дроселовата клапа.

Трябва да се види малко по-подробно. Има и още нещо което може да е.

Но имам един въпрос. Само като е включен климатика ли така падат оборотите?

Това на бензин прави ли го или само на газ, защото не става ясно..?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледах внимателно клипчето няколко пъти.

Според мен няма проблем в стъпковото моторче.

Има проблем в отварянето и регулирането на дроселовата клапа.

Трябва да се види малко по-подробно. Има и още нещо което може да е.

Но имам един въпрос. Само като е включен климатика ли така падат оборотите?

Това на бензин прави ли го или само на газ, защото не става ясно..?

Биг Бос ! Сори за офа но мисля че грешиш.......Но може би грешката ти идва от там, че не си зачекнал хубаво темата от самото начало.......Значи оборотите са така и на бензин и на газ.......По някое време се установи че човека се е объркал, и вместо видяните на клипчето 1000-1100об/мин. той говореше за 600 + 100, което говори че колата без доп. натоварване държи високите 1000 + об. вместо нормалните 800-850-об.мин........При което приемаме че клапата е заседнала във високите 1000 об.......И от тук започваме с натоварването от консуматори.......Климатика сваля оборотите до 500-600,и стъпковият мотор е този които трябва да ги повиши.........Даваме доп.натоварване(фарове-стопове) още 100 об. надолу, моторчето пак не реагира........Още товар-Навит докрай волан-натоварва се помпата на хидравликата,която от своя страна забавя въртенето на коляновия вал(чрез ремъка) -моторчето пак не реагира(човека спомена че ДВГ е готов да угасне)...........Всичко това ме навежда на мисълта за заседнал стъпков мотор......Още повече че ЕКУ-то отчита дефекта и за това свети........Още веднъж се извинявам че разтегнахме темата, но колегата няма да мине, само с почистване на клапата..... :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :first:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Точно така. Единственото нещо, което съм пропуснал е, че го прави на бензин и на газ.

Обаче аз питам дали го е правил и преди и ако се пусне друг консуматор, например фарове или най-големия след класона, нагревателя за задното стъкло, тогава ще мислим дали е стъпковото моторче.

 

П.П.

Чека не свети на бензин...видя ли го това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във първият си пост т.2, спомена че го е правила и преди, но там тои дава грешна инф. за оборотите....Вместо1000-600 но по нататък в темата се оправи че е сгрешил......Нали знаеш че няма как климатика да ги свали от 600 на 200 и колата да не изгасне.......п.п.Чека го видях, но нали неговото е ГИ и има отделно ЕКУ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Estilian" мина преди 2ч. да погледне колата! :)

 

Може да ви обясни какво и е от негова гледна точка и по констатации, които ако се зафане да пише ще изпише 4 листа А4 :) :)

Това в кръга на шегата, а сега сериозно!

 

Дали да не го зачакаме той да обясни че аз ако се хвана ще почнете да ми се смеете! :icon_blush: ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...