Ivo Ru Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 Аз съм с Вагон, но със същия двигател ...63. С ГИ Фобос съм. Монтираха ми го дилъри на Фобос в София. При мен също има лека загуба на мощност. Но чак секунда -2 по-късно е много. Ускорява с една мисъл по-мудно. Като ми направиха началните настройки имаша падане в оборотите в момента на подаване на газ от празен ход (при тръгване от място се усещаше) Върнах се веднага при газаджиите, направиха корекция в подаването на газта и това се оправи. При включване на допълнителни мощности (климатик, фарове, вентилация) оборотите се вдигат. Този ефект най-добре се усеща когато климатика е на икономичен режим и съм нс празен ход. Падането на оборотите не е нормално. За светването на Чек Енджина - не знам каква е истината. Моя също светва като мина на газ. Обясниха ми (от газ-сервиза), че повечето Митцута и някои Хонди имали някакъв датчик за притока на бензин през дюзите. Като мина на газ притока спирал и лампата светвала. Ако специалистите от форума кажат, че не трябва да е така ще ходя и аз да се разправям. А за това, че си направил монтажа в Плевен не се безпокой. Доколкото знам от 1.07 откриват собствен сервиз в София и ще са наблизо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 27 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2008 Аз съм с Вагон, но със същия двигател ...63. С ГИ Фобос съм. Монтираха ми го дилъри на Фобос в София. При мен също има лека загуба на мощност. Но чак секунда -2 по-късно е много. Ускорява с една мисъл по-мудно. Като ми направиха началните настройки имаша падане в оборотите в момента на подаване на газ от празен ход (при тръгване от място се усещаше) Върнах се веднага при газаджиите, направиха корекция в подаването на газта и това се оправи. При включване на допълнителни мощности (климатик, фарове, вентилация) оборотите се вдигат. Този ефект най-добре се усеща когато климатика е на икономичен режим и съм нс празен ход. Падането на оборотите не е нормално. За светването на Чек Енджина - не знам каква е истината. Моя също светва като мина на газ. Обясниха ми (от газ-сервиза), че повечето Митцута и някои Хонди имали някакъв датчик за притока на бензин през дюзите. Като мина на газ притока спирал и лампата светвала. Ако специалистите от форума кажат, че не трябва да е така ще ходя и аз да се разправям. А за това, че си направил монтажа в Плевен не се безпокой. Доколкото знам от 1.07 откриват собствен сервиз в София и ще са наблизо. ...на 10.07.2008 г. офицялно го откриват сервиза! - дори знам кой от техните колеги ще бачка в началото там за да обучава новия им персонал!Като цяло момчетата си разбират от работата, - не са някои паднали от Марс бачкат съвестно! Проблема ми е че аз нали малко не разбирам и не ги усетих на момента тези неща!Просто си иска донастройки, - НО - има едно голямо НО!!! - аз като цяло си имам проблем с автомобила, явно защото и на бензин така се държи колата... тоест така започна от скоро да се държи! Тук в бачкането, колеги са имали аналогични проблеми и като се поинтересувах и се разприказвахме в 80% от случаите проблема им е бил стъпково моторче или там както го назова Пламен "МПХ". Най се усеща проблема когато дам пълен десен или ляв с волана, и като чукне в крайна лява или дясна точка почти угасва колата на пуснат климатик и всички консуматори! Снощи като се прибирах забелязах че е започнала да държи малко по-високи обороти от 700 (800-900 - дори бяха към 1000 по едно време) но на спрени абсолиутно всички консуматори! Така че Пламен ще е доктора в скоро време! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 При мен Чек-а светва много рядко и то когато оборотите паднат по някаква причина много. При вас с ГИ не би трябвало въобще да светка. Според мен светва от грешка на ламбда сондата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 При мен с ГИ, чека ми светва само когато стартирам двигателя и веднага угасва (т.е. когато си прави проверката), иначе няма значение дали прехвърлям или карам само на газ, досега не е светнал нито веднъж. Искам да отбележа, че и при мен го има глъхненето при стартиране от светофар примерно, но предполагам, че е само за донастройка. Мой приятел е със също такъв галант и същия ГИ, и при него се държи по аналогичен начин. Няма светване на чек енджина при каране на газ. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 Колега, явно си схванал проблема. Първо колата трябва да работи нормално на бензин и след това да се настройва на газ. Направи една диагностика, виж какво не е наред, оправи го и напред към настройките на АГУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 Колега, явно си схванал проблема. Първо колата трябва да работи нормално на бензин и след това да се настройва на газ. Направи една диагностика, виж какво не е наред, оправи го и напред към настройките на АГУ-то.Прав е колегата, оправи си колата на бензин и после всичко ще се оправи. Идеята на ГИ и по-точно на ЕКУ-то му е да получава информация как работи двигателя от бензиновото ЕКУ. Следвателно ако имаш проблем на бензин, ЕКУ-то отчита и предава тази информация на газовото ЕКУ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 :mitsu-smiley: Поставиха ми газ. инжекцион в сервиз "ГАЗДОКТОРС" Обеля. Глъхненето при подаване на газ ми казаха, че е от свещите. Колата върви ПЕРФЕКТНО, чека не свети. Пробвах веднага как върви. Отидох до Пазарджик с приятел. Даде ми разход 9,5/100 със средна скорост 140 км/ч. което - много ми се струва. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 :mitsu-smiley: Поставиха ми газ. инжекцион в сервиз "ГАЗДОКТОРС" Обеля. Глъхненето при подаване на газ ми казаха, че е от свещите. Колата върви ПЕРФЕКТНО, чека не свети. Пробвах веднага как върви. Отидох до Пазарджик с приятел. Даде ми разход 9,5/100 със средна скорост 140 км/ч. което - много ми се струва. :icon_blush: Има едни таблетки, MPG, слагат се директно в дюзата, разхода пада с до 22%. Реално обаче 30%!!! Аз рискувах, пробвах и успях! Това е горивото на бъдещето. :icon_thumbup: (шегичка) :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 За вакуумна с-ма знам че има период на напасване след което разхода пада, дали е така и при ГИ? Много съм се навил и аз на синьото гориво ...но да видим кога ще е. :spam: Пак ли я подхванахте темата с "допинг медикаментите"? До колко са ефикасни нека всеки да прецени за себе си. Лично аз съм скептично настроен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 юни 2008 Admin Сподели Публикувано 27 юни 2008 :mitsu-smiley: Поставиха ми газ. инжекцион в сервиз "ГАЗДОКТОРС" Обеля. Глъхненето при подаване на газ ми казаха, че е от свещите. Колата върви ПЕРФЕКТНО, чека не свети. Пробвах веднага как върви. Отидох до Пазарджик с приятел. Даде ми разход 9,5/100 със средна скорост 140 км/ч. което - много ми се струва. :icon_blush: Глъхненето не от свещите. Чека няма как да свети, защото е газов инжекцион и има отделно ЕКУ.Не очаквай по-малък разход на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 :mitsu-smiley: След срещата ще ходя да ми я донастроят Трябва да изгоря 2-3 бутилки газ мембраните да улегнат. ... А иначе, Ага, я зазобих още в Ямбол ! )))))))) Ще видя до Загората какъв разход ще даде. И на връщане после, защото бутилката събира 30 литра. :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 28 юни 2008 Сподели Публикувано 28 юни 2008 Gorin ако наистина са ти монтирали газов инжекцион, няма никакви мембрани които трябва да се улягат.Редуктора само намалява налягането на втечнената газ и я изпарява в газообразна, няма никаква регулация в него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 28 юни 2008 Сподели Публикувано 28 юни 2008 Gorin ако наистина са ти монтирали газов инжекцион, няма никакви мембрани които трябва да се улягат.Редуктора само намалява налягането на втечнената газ и я изпарява в газообразна, няма никаква регулация в него. Моя ГИ на Фобос е с изпарител, предполагам, че в него има мембрани. Колкото до разхода на мен веднага, след като я сложих на връщане от Плевен, при 140 на магистралата ми даде 8 разход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 28 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2008 ...ето снимки на ГИ както бях обещал! Може да му е интересно на някой как е монтиран.Ако е проблем 15 снимки моля модераторите да ги махнат, ще оставя директен линк към тях ТУК Има малка корекция за оборотите! - докато снимах КЛИПЧЕТО (с големина 60MB) с апарата за информация, ако някой иска да види нагледно как са - се усетих, че съм бъркал в деленията! Което не е толкоз същественно при все че проблема си е проблем! Демек, от около 1000 падат на 500-600! :icon_blush: (голяма съм офтСа). М/у другото, докато снимах и превключвах на климатик, в един момент усетих че от натиснат педал на до към 3000 оботота - и пускане ряско се включва и изключва някакво реле или неюо такова и то много странно! - Чува се много ясно на клипчето! А ето и снимките: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 28 юни 2008 Сподели Публикувано 28 юни 2008 Колеги в изпарителите / редукторите на газовите инжекциони няма мембрани, за кой път трябва да го повторя...Просто не са нужни, там няма какво да се регулира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gruew Публикувано 28 юни 2008 Сподели Публикувано 28 юни 2008 Много добър монтаж са ти направили, днес гледах на един ситроен монтирана такава уредба и с чиста съвес мога да кажа че много са я претупали, ти ли си избра мястото за зареждане :D да му мислят на газколонките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Има малка корекция за оборотите! - докато снимах КЛИПЧЕТО (с големина 60MB) с апарата за информация, ако някой иска да види нагледно как са - се усетих, че съм бъркал в деленията! Което не е толкоз същественно при все че проблема си е проблем! По клипчето се виждат две много притеснителни неща! Първото - празните обороти при изключен климатик са ти прекалено високи! На газ ти държи малко на 1000, на бензин ги заковава на 1000. Това не е студен двигател, защото му се вижда температурата, пък и за 4 минути клипче двигателят се е затоплил! Така че това ти е първият проблем. Вторият с климатика - ти не само че падаш на 200 оборота, ами стрелката на няколко пъти направо си пада в критичната нула... освен това подскачането на оборотите е нещо много много неприятно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 По клипчето се виждат две много притеснителни неща! Първото - празните обороти при изключен климатик са ти прекалено високи! На газ ти държи малко на 1000, на бензин ги заковава на 1000. Това не е студен двигател, защото му се вижда температурата, пък и за 4 минути клипче двигателят се е затоплил! Така че това ти е първият проблем. Вторият с климатика - ти не само че падаш на 200 оборота, ами стрелката на няколко пъти направо си пада в критичната нула... освен това подскачането на оборотите е нещо много много неприятно...Даммм, - двигателя НЕ е студен, защото карах преди това! Температурата (стрелката де) си стои постоянно там където се вижда и не мърда нито милиметър! освен това подскачането на оборотите е нещо много много неприятно Може ли да ми обясниш като на лаик това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Нека ти го обясня аз, защото Стилиян ако ти го обясни "накратко" , докато стигнеш до последният ред, ще си забравил какво пише в началото...... Ясно личи от клипа, че стъпковият мотор е клеясал и изобщо не отреагира, като включиш климатика.......За това отивай при Пламен да ти го раздвижи или смени, защото при вкл.климатик си разсипваш двигателя......Ако ползваш климатика, по светофарите докато чакаш, дръж оборотите с педала на газта, поне на 750-800.......При тея 500об. Нямаш никакво смазване в ДВГ.....Да не говорим че ако си натиснал и "стопове", че и друг консуматор на ток ще слезнат още по надолу....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 Нека ти го обясня аз, защото Стилиян ако ти го обясни "накратко" , докато стигнеш до последният ред, ще си забравил какво пише в началото...... Ясно личи от клипа, че стъпковият мотор е клеясал и изобщо не отреагира, като включиш климатика.......За това отивай при Пламен да ти го раздвижи или смени, защото при вкл.климатик си разсипваш двигателя......Ако ползваш климатика, по светофарите докато чакаш, дръж оборотите с педала на газта, поне на 750-800.......При тея 500об. Нямаш никакво смазване в ДВГ.....Да не говорим че ако си натиснал и "стопове", че и друг консуматор на ток ще слезнат още по надолу..........много благодаря за разяснението !!! Аз от как стана това, климатика избягвам да го пускам по какъвто и да било повод! Усещам го че двигателя се мъчи зверски с т'ва Горе <> Долу, Горе <> Долу на оборотите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 юни 2008 Admin Сподели Публикувано 30 юни 2008 Гледах внимателно клипчето няколко пъти.Според мен няма проблем в стъпковото моторче.Има проблем в отварянето и регулирането на дроселовата клапа.Трябва да се види малко по-подробно. Има и още нещо което може да е.Но имам един въпрос. Само като е включен климатика ли така падат оборотите?Това на бензин прави ли го или само на газ, защото не става ясно..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Гледах внимателно клипчето няколко пъти.Според мен няма проблем в стъпковото моторче.Има проблем в отварянето и регулирането на дроселовата клапа.Трябва да се види малко по-подробно. Има и още нещо което може да е.Но имам един въпрос. Само като е включен климатика ли така падат оборотите?Това на бензин прави ли го или само на газ, защото не става ясно..? Биг Бос ! Сори за офа но мисля че грешиш.......Но може би грешката ти идва от там, че не си зачекнал хубаво темата от самото начало.......Значи оборотите са така и на бензин и на газ.......По някое време се установи че човека се е объркал, и вместо видяните на клипчето 1000-1100об/мин. той говореше за 600 + 100, което говори че колата без доп. натоварване държи високите 1000 + об. вместо нормалните 800-850-об.мин........При което приемаме че клапата е заседнала във високите 1000 об.......И от тук започваме с натоварването от консуматори.......Климатика сваля оборотите до 500-600,и стъпковият мотор е този които трябва да ги повиши.........Даваме доп.натоварване(фарове-стопове) още 100 об. надолу, моторчето пак не реагира........Още товар-Навит докрай волан-натоварва се помпата на хидравликата,която от своя страна забавя въртенето на коляновия вал(чрез ремъка) -моторчето пак не реагира(човека спомена че ДВГ е готов да угасне)...........Всичко това ме навежда на мисълта за заседнал стъпков мотор......Още повече че ЕКУ-то отчита дефекта и за това свети........Още веднъж се извинявам че разтегнахме темата, но колегата няма да мине, само с почистване на клапата..... :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 юни 2008 Admin Сподели Публикувано 30 юни 2008 Точно така. Единственото нещо, което съм пропуснал е, че го прави на бензин и на газ.Обаче аз питам дали го е правил и преди и ако се пусне друг консуматор, например фарове или най-големия след класона, нагревателя за задното стъкло, тогава ще мислим дали е стъпковото моторче. П.П.Чека не свети на бензин...видя ли го това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Във първият си пост т.2, спомена че го е правила и преди, но там тои дава грешна инф. за оборотите....Вместо1000-600 но по нататък в темата се оправи че е сгрешил......Нали знаеш че няма как климатика да ги свали от 600 на 200 и колата да не изгасне.......п.п.Чека го видях, но нали неговото е ГИ и има отделно ЕКУ.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 "Estilian" мина преди 2ч. да погледне колата! Може да ви обясни какво и е от негова гледна точка и по констатации, които ако се зафане да пише ще изпише 4 листа А4 :)Това в кръга на шегата, а сега сериозно! Дали да не го зачакаме той да обясни че аз ако се хвана ще почнете да ми се смеете! :icon_blush: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.