pilota_koko Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 Предварително се извинявам ако не задавам въпроса си технически грамотно.Искам да питам нормално ли е инжекциона да спира притока на гориво към двигателя чак при 8 000 об./мин. , че и малко отгоре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Май си палувал нещо :D Или случайно колата качи тея обороти :DИначе и аз съм забелязал че изключвателя е на доста високи обороти... В началото ми беше странно, но сметнах че просто двигателя има доста резерв и все пак е японски - нормално е да работи и при над 6500 оборота (за разлика от повечето си немски събратя) :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Май си палувал нещо :D Или случайно колата качи тея обороти :DИначе и аз съм забелязал че изключвателя е на доста високи обороти... В началото ми беше странно, но сметнах че просто двигателя има доста резерв и все пак е японски - нормално е да работи и при над 6500 оборота (за разлика от повечето си немски събратя) :lol: :good:Това ми прави впечатление че при 5000 об./мин. двигателя не се товари а пее....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 4 април 2008 Сподели Публикувано 4 април 2008 Абе и мен ме притеснява малко, че инжекцията спира чак между 7500 и 8000 оборота, тоест доста напред в червеното (аз съм с 4G92 де). Нямам опит с пълна инжекция на мицу, досега съм карал хонди и сузуки и съм забелязал 2 неща: където започва червеното, там спира и инжекцията, ако не я пипаш. И че на "косъм" от червената зона на оборотомера мотора може да се лашка до 300-350хиляди км без последствия, но на 8500-9000 се "стапя" буквално за час. Говорим си за сток мотори, без допълнително смазване и охлаждане, като превишаването на допустимите обороти става конкретно на газ. А пък колкото и да си повтарям, че съм вече "улегнал мъж на средна възраст", доста често се усещам колко точно съм улегнал чак когато сработи ограничението... Та съвсем сериозно, какви са шансовете да си скапя мотора бързо? Ако е опасно да слагам ограничител докато е време? П.П. Карал съм две митсубишита преди, колт и тревия, но и двата само за по няколко дни и двата бяха карбураторни и най-вече - чужди. Оттогава много ми хареса марката, но все пак чужда кола никога не си позволявам да настъпвам на макс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 4 април 2008 Сподели Публикувано 4 април 2008 http://www.mirage-performance.com/old-site/Tech/stats.htmlЗабележи за 4г92 двигателя..моят е такъв и изключва точно след червената зона както пише в показания сайт ... ето и тук ще го цитирам ============================================4G92 16-valve SOHC 1.6 liter MPI specs. Displacement: 1597ccCompression Ratio: 10.0:1Max Power: 83kW @ 6000rpm (redline 6500rpm - limiter 6750rpm)Max Torque: 137Nm @ 5000rpmА що се отнася до скапване на мотора.. на бензин едва ли когато прекъсвача си бачка нормално може да се скапе мотор та дори караики го непрекъснато в червеното...моята както и да я карам не съм успявал да и вдигна стрелката на температурата над хоризонтална позиция... не забравяй че при по високи обороти съотношението на въздух гориво е с по-малко въздух отколкото при ниски обороти което пък води до ефекта че и температурата на изгарянето не е толкова голяма колкото при по-ниските обороти.. примерно при 2000 оборота работа на двигателя на място би било по-опасно отколкото при 5000 оборота на 3-та скорост със 130 км/ч.По този начин (5000 оборота и 130 км/ч примерно) потока на въздух към радиатора е доста голям , водната помпа върти доста бързо водата при тези обороти и едва ли би се скапала колицата... другото .. на 4г92 двг. въртящия момент е при 5000 оборота и там тои се чъвства най-освободен от каквато и да е тежест.Вече при каране на газ във 8к оборота едва ли не е вредно за двигателя.. не бих причинявал това на колата си .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 5 април 2008 Сподели Публикувано 5 април 2008 Много вероятно е оборотомерът ти да не отчита вярно.Моят го сравних с тестер и дава 200 оборота разлика.М/у другото има хиляди начини да убиеш един двигател и единият е да го караш в червената зона-замисляш ли се защо е червена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 5 април 2008 Сподели Публикувано 5 април 2008 Много вероятно е оборотомерът ти да не отчита вярно.Моят го сравних с тестер и дава 200 оборота разлика.М/у другото има хиляди начини да убиеш един двигател и единият е да го караш в червената зона-замисляш ли се защо е червена? Тъкмо затова става дума! Хем хората от Митсубиши са сметнали, че над 6500 оборота трябва да е червено, хем същите тия хора са направили инжекцията да изключва на 7500. Не вярвам да ми е прецакан оборотомера чак пък с толкова много. Въпроса е дали са оставили възможност за малко "палуване", защото двигателя реално се събужда чак към 3700 оборота или при мен има нещо прецакано и просто не изключва когато трябва? Иначе избягвам да вдигам (често) повече от 3500, по икономически съображения. Отделно, че и съединителят ми не е съвсем в ред (няма повреди, просто му е време за смяна) и гледам да го пазя засега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 5 април 2008 Автор Сподели Публикувано 5 април 2008 Много ясно че човек трябва да е малоумен за да кара в червената зона!Форсирах я на празен ход защото ми беше интересно. На мои приятел колата (няма да уточня каква) изключвателя сработва при 6500 където започва червената зона, а моя след като свърши червената зона :icon_blush: Колкото и грешка да дава оборотомера не вярвам да е повече от 500 при 8000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 6 април 2008 Сподели Публикувано 6 април 2008 Доколкото знам не е добре да форсираш колата до такива обороти на празен ход...виж на скорост си е друго нещо Аз досега най-много до 7000rpm съм стигал и нямаше изключване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 6 април 2008 Сподели Публикувано 6 април 2008 Доколкото знам не е добре да форсираш колата до такива обороти на празен ход...виж на скорост си е друго нещо Аз досега най-много до 7000rpm съм стигал и нямаше изключване Даммм... това е наличие на разум и липса на смелост ;) А тея от нас, които имат наличие на смелост и липса на разум стигат до повече :D Е, или само липса на разум... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 6 април 2008 Сподели Публикувано 6 април 2008 Какъв според вас е проблема при форсирането на място, аз не виждам нищо което може да тинавреди на двигателя, освен ако не си залепите крака на педала за продължително време Естествено е, че е по-лошо да се кара предимно на максимални обороти, но от време на време няма никакъв проблем, стига да не става навик :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 10 април 2008 Сподели Публикувано 10 април 2008 При мен изключва към 7200-7500И добре че изключва де та да ме подсеща, че това не е ЕВО (за съжаление) :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 април 2008 Сподели Публикувано 11 април 2008 Е как на 7200-7500? Аз съм с 4G92 (90 HP) и прекъсва на 6800! Хммм... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26800 Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 Абе и моя колт прекъсва на 8000-8100 оборота :rolleyes: сигурно и моя оборотомер се е счупил нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 2 Май 2008 Сподели Публикувано 2 Май 2008 Е как на 7200-7500? Аз съм с 4G92 (90 HP) и прекъсва на 6800! Хммм...Това е една от причините да е 90 коня, а не 113 като по-старите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 Май 2008 Сподели Публикувано 2 Май 2008 Това е една от причините да е 90 коня, а не 113 като по-старите Първо на колегата 26800 колта е 1.8 136 конски сили и оборотомера му е разграфен до 9000, а на колегата Masterross е 1.6 90 коня (новия мотор)! После 4G92 мотора, и стария вариант 113 коня и новия 90 коня прекъсва на едно и също положение! Новия мотор е по-скоро спънат от компа тай като има по-добра динамика от стария и въртящия му момент 137 нютона не е като на стария (5000 об/мин), а е на 4000 об/мин! Същественната разлика е в данака Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 3 Май 2008 Сподели Публикувано 3 Май 2008 Първо на колегата 26800 колта е 1.8 136 конски сили и оборотомера му е разграфен до 9000, а на колегата Masterross е 1.6 90 коня (новия мотор)! После 4G92 мотора, и стария вариант 113 коня и новия 90 коня прекъсва на едно и също положение! Новия мотор е по-скоро спънат от компа тай като има по-добра динамика от стария и въртящия му момент 137 нютона не е като на стария (5000 об/мин), а е на 4000 об/мин! Същественната разлика е в данака защо да е по-добра динамиката... вярно че се развърта по от рано но то и затова края на въртящия момент е по от рано което води до намалените кончета..гледаш въртящия момент на двигателя.. а представи си въртящ момент при 4000 оборота на първа .. ти караш някъде със 40 километра и там ти е най-голямата тяга .. аз съм малко зад тебе защото моя двигател на 4000 оборота има по-малко въртящ момент.. ти стигаш 4800-5000 оборота и оборотите започват да ти свършват.. някъде малко след 90-те ти коня .. а аз вече съм на 5000 оборота със 137 нм въртящ момент.. и карам със 50 км като успешно ускорявам доста по-бързо от тебе до 60 километра където ми се включва прекъсвача.. след това става същото и на 2-ра... а сега като се замислиш не би ли искал въртящия ти момент със тези 137нм да е към 7000 оборота или 8000 оборота... на мивека колко си мислиш че е въртящия момент.. много повече от 137 ли ... - отговора е не ...мога да се съглася, че новия колт е по-икономичен защото се развърта в по-ниски обороти където се изисква по-малко приток на гориво.. но не мога да се съглася , че е по-динамичен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 90 коня двигателя вдига 60 на 1-ва и почти 110 на втора също като 113 коня...Ако бях в Бургас щяхме да се пуснем и да направиш сам сапоставка между двата мотора и да видиш, че основната разлика е в данъка Нямам за цел да те засягам нещо, просто констатирам...Поздрави ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 90 коня двигателя вдига 60 на 1-ва и почти 110 на втора също като 113 коня...Ако бях в Бургас щяхме да се пуснем и да направиш сам сапоставка между двата мотора и да видиш, че основната разлика е в данъка Нямам за цел да те засягам нещо, просто констатирам...Поздрави ;)не съм казал че неможеш да вдигнеш 60 на първа... моя колт даже на 2-ра не вдига 100 а нещо от порядъка на 97 - 98 километра.. почти до 100 е стрелката.. евала че твоя на 2-ра вдига 110 пускал съм се с колт като твоя 90 кончета и трябва да ти кажа че 23-те ми коня в повече се усещат с над 2 коли преднина на 400 метра..не съм се засягал ... просто исках да разясня някои работи които може и да са ви били ясни но сигурно ще има някои на които ще му е интересно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 5 Май 2008 Сподели Публикувано 5 Май 2008 И аз съм се дърпал с колт като твоя, и това с двете коли преднина ми звучи ужасно фантастично, просто нереално! Както и да е, да не се отплесваме, и да не спамим излишно...Нека не "цапаме" форума! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.