Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

cyclodrome

Потребител
  • От него общо

    122
  • Регистрация

  • Беше тук

За cyclodrome

  • Рожден ден 09/30/1982

Интернет контакт

  • ICQ
    343320576

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    CJ1A

cyclodrome's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. cyclodrome

    Колт V 1998 1.3

    И аз съм забелязъл че има разлика. С оригинални DENSO от Ратола карах доста километри без проблеми. Реших да ги сменя профилактично със същите, пак от Ратола. Разликата беше все едно съм качил 4 човека в колата, т.е. осезаема загуба на мощност. Един приятел ми почисти старото DENSO на зъботехническа песъкоструйка :rolleyes: , регулирахме им луфта и... до днес съм си с тях. Колата върви супер и честно казано не смея да ги бутна. Явно има разлика в партидите и в качеството, друго обяснение нямам. Може би с по-качествени иридиеви (ако не са ментета) също ще е добре.
  2. За 8 години - 2 пъти, като последния път беше преди около 3 години. :icon_hmm:
  3. Малко в страни от темата, но свързано с последния пост: Имам тропане при преминаване през неравности. Сравнително скоро съм сменял предните тампони. Амортесьорите също излгежда като да държат все още. В сервиз я прегледаха много внимателно и ми казаха че всичко по окачването е здраво, така че най-вероятно "тропа от самите амортесьори", т.е искат да ме накарат да ги купувам. Въпросът ми е възможно ли е проблема да е във въпорсния лагер, който разбирам че е отделен при Колтове след 1999г ? И ако е така, възможно ли е да се купи само този лагер? Благодаря предварително
  4. Здравейте, Пускам темата от името на приятел, който не е регистриран във форума. Продава се Мицубиши Колт (5та генерация, след фейслифта), 4G13 двигател, с климатик. Колата е с удар отзад. Това е връзка към обявата: http://olx.bg/na-4asti-i53956246 За контакти: +359 876 516 111 (Владо) Колата се намира в София.
  5. Привет колеги, Отдавна не съм запитвал във форума, но ето че имам нужда от малко мнения и съвети...относно амортисьори. Знам че по темата е изписано доста и че всеки има собствени впечатления и опит. Карам вече 7 години моето вярно Колтче 99г., чието окачване геройски удържа на инквизицията на БГ пътищата... И дойде време за предни амортисьори. Тъй като търся нещо, което максимално да се приближи до заводските съм малко затруднен. Возията до момента е била доста комфортна и затова предполагам че заводските амортисьори са били маслени. Но където и да направя запитване излизат само газови или най-много Монро Рефлекс, за което знам че е комбиниран. В Ратола не съм звънял засега. Питането ми е имате ли представа какви са оригиналните амортисьори на Колта (1996 - 2000) и евентуално да ми препоръчате нещо, което да се доближава до тях. Вторият ми въпрос е относно периферията на амортисьора (прахоуловител, опорен тампон + лагер и т.н) - желателно ли е да се сменят и те? Благодаря предварително, Поздрави :rolleyes:
  6. Преди време и аз се бях сблъскал с подобен феномен. Реших профилактично да сменя свещите. Сложих абсолютно същите като старите, също закупени от Ратола (Denso)...и колата стана по-мудна. Старите свещи ги дадох на един познат, който пък имаше познат зъботехник и ми ги почистиха на някаква зъботехническа песъкоструйка. След това ги минахме през луфтомера, върнах ги обратно и колата пак "полетя". И до ден днешен не мога да си го обясня, от партидата ли е, от какво ли... :icon_hmm:
  7. http://nitoautogas.com/vialle-lpdi.php Maй вече и GDI ще може да се газифицира
  8. Аз минах през същата процедура преди време, тъй като имах абсолютно същия случай. Наистина беше кошмар сглобяването на моторчето :icon_doh: Всичко си беше здраво, но чистачките както си работят и спират в един момент. В крайна сметка след много ръчкане и опити се оказа че проблема е в лошия контакт на масата на моторчето, която се взема през един болт към купето. Реших си проблема за в бъдеще като пуснах едно кабелче директно до клемата на акумулатора и карам така вече сигурно повече от две години :rolleyes:
  9. http://www.1zoom.net/big2/21/128244-aleni.jpg
  10. Това е версията за 2012 :rolleyes:
  11. Колега, виж в тази тема съм описал как да си провериш бобините: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25646 Успех :rolleyes:
  12. cyclodrome

    Colt 1.6 бобина

    Здрасти, колега, Може да ти е полезна следната тема , която бях пуснал за една Каризма със същия двигател. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25646 Имам аналогичен проблем и съм описал процедура как да си измериш читава ли ти е бобината. Не е сложно. Иначе втора употреба оригинална бобина е за предпочитане пред някакви съмнителни марки. На мен ми излезе около 50 лв. от една морга. Ако си намериш, проверяваш я, както съм описал преди да я купиш. Мога и да ти пратя на лични разни линкове с Каризми на части с този двигател. (Доста се бях разровил). Успех :icon_bye:
  13. Много благодаря за отговора :good: Не знаех че се намира в дебитомера. При първа възможност ще го проверя, че имам един проблем и съм заподозрял въпросния датчик :icon_hmm:
  14. Здравейте колеги, Ако някой може да ме упъти къде се намира датчика за температурата на входящия въздух. По принцип знам че трябва да е някъде на всмукателния колектор(Поне на Колта е там :rolleyes: ). Става дума за 4G92 - 99к.с. Благодаря :icon_bye:
×
×
  • Създаване...