Премини към съдържание

Бензин под 10 градуса пали от втория път


GMM

Препоръчано мнение

И последно какав е проблема за трудното палене сутрин пи минусуви температури и така никои не каза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Проблем в запалителната система, загуба на налагане на горивото от някъде, компютъра да мисли че му е топло и т.н. Много са вариантите. Лошото е че ако трябва да се установи от къде е проблема вероятно ще се наложи да е на студено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблеми със запазване на налагането на горивото в системата и след дълъг престой над 8-10 часа се налага да въртя малко по-продължително 1-2 сек. и не пали от четвърт оборот.

При много ниски температури за да не тормозя акумулаторчето сутрин първо завъртам контактния ключ за малко, след няколко секунди 5-10, отново завъртам за малко и тогава пали или се налага да го правя за трети път и тогава пали.

При завъртането на стартера за малко и незапалване на автомобила, бензиновата помпа продължава да прави налягане още няколко секунди и това ми е достатъчно да покача налягането и да щадя акумулатора при тези минусови температури.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо си толкова сигурен? Мерихте ли го или принудително включихте помпата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сме мерили, майстора ми каза че ремонта на това ( да пали от четвърт оборот ) е много скъп и не си заслужава. Също така ми обясни за помпата на бензина и клапана който се намира вътре в помпата и т.н.

Когато е работила колата си пали с едно чукване по стартера......

Сега видях, че раздела е за каризма, но предполагам и при тях системата е идентична.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сме мерили, майстора ми каза че ремонта на това ( да пали от четвърт оборот ) е много скъп и не си заслужава. Също така ми обясни за помпата на бензина и клапана който се намира вътре в помпата и т.н.

Когато е работила колата си пали с едно чукване по стартера......

Сега видях, че раздела е за каризма, но предполагам и при тях системата е идентична.

Не много скъп ,а смяна на помпа ти каза ...........ама тя е около 200-250 лв........... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не много скъп ,а смяна на помпа ти каза ...........ама тя е около 200-250 лв........... :icon_hmm:

моята каризма запали сутринта при -31 градуса от първия път

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Извинявам се, че не разбирам от горе-описаните неща, но някой може ли да каже в резюме какво значи: "Пали от втория път" и какъв е проблема? Май наистина не вниквам дълбоко в нещата - не е ли нормално като е толкова студено колата ти да запали малко по-трудно, тоест да се наложи да повърти леко акумолатора (моята е в гараж, но пак по някога се налага да задържа стартера (все пак я паля на седмица, две) - това проблем ли е?)

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :)

И аз да си кажа как паля :mitsu-smiley:

Като е такова смотано времето не виждам защо си мъчите колите.

 

Аз при такова време когато колата е седяла над 3 часа на место леко чуквам стартера ( който почти не завърта ). Изчаквам помпата да набие Бензин. И на втория път колата си пали от айде да не е от 1/4 ама от 1/2 оборот. После я изчаквам да загрее мотора ( леко да мръдне стрелката ). Включвам на ГАЗ и потеглям :)

 

:mitsu-smiley: Каризма 1,6 16v 1996 340 000 KM :) +-

 

Иначе как защо и колко тръдно ви палят колите зависи от много работи мисля

Най-вече Бензин Масло Филтри .....

 

Абсолютно лично мнение да не се обиди някой

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз отново да попитам: Какво значи 1/4 или 1/2 оборот?

 

Аз как процедирам: Давам на контакт и изчаквам да загасне диагностичната лампа след което завъртам стартера. Когато не съм я палил седмица-две акумулатора си върти 1,2,3 (понякога) секунди и запалва. След това я изчаквам да загрее и тръгвам да си я карам като не я ръчкам. Проблем ли е, че не връщам веднага ключа като видя че не пали с едно докосване?

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато не съм я палил седмица-две акумулатора си върти 1,2,3 (понякога) секунди и запалва. .......... Проблем ли е, че не връщам веднага ключа като видя че не пали с едно докосване?

Не, не е проблем. В случая ставаше дума за начин по който да не тормозим много акумулаторите в тези ниски температури.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз отново да попитам: Какво значи 1/4 или 1/2 оборот?

 

 

Значи- още като и покажеш ключа да запали, без даже да чуваш стартера да върти, както е при моя дизел примерно ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха,

Значи това 1/4, 1/2 оборота е нещо като "само я докоснах и тя запали" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се плашиш моята понякога пали и от третия път .Нормално е при такива температури, няма да обяснявам защо заради такива "експерти", които те карат едва ли не да направиш основен ремонт на двигателя.

Редактирано от HristoGB
писане с главни букви
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за отклоняването от темата.Според вас нормално ли е примерно с 2 литра бензин да се минават 20 км при тези температури?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако оставяш колата да загрява или караш по неизчистен път със сняг.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4256

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Здравейте колеги,мисля че дойде ред пак за тази тема.При моята каризма се получава същото,пали от втория,третия път,след продължително въртене на стартер при първото запалване.При второто запалване пали веднага.Сменил съм горивния филтър и датчика за температура на инжекциона.Но сутрин пак създава проблеми,върти много на стартер.Споделете ако сте наясно нещо по въпроса.Каризмата е бензин,1.8,16v,GLS,115 конски сили.И ако може някой да ми каже какви са тези предупреждения дето се появвяват в профилът ми.Не съм направил никому нищо.

Редактирано от james_bond
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

При мен миналата зима палеше от вторият път като е около 0 градуса. Тази година пали от първият път след като завърти 2-3 оборота при -6 градуса. Скоро почистих палеца и дистрибуторната капачка, смених свещите от Bosch на NGK,смених кабелите на свещите, бензинов филтър и бензиностанцията :D Преди сипвах на Еко бензин, сега само на Газпром. Много фактори станаха и не разбрах от кое се оправи, но най-вероятно свещите и бензина са оказали най-голямо влияние. :mitsu-smiley:

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен миналата зима палеше от вторият път като е около 0 градуса. Тази година пали от първият път след като завърти 2-3 оборота при -6 градуса. Скоро почистих палеца и дистрибуторната капачка, смених свещите от Bosch на NGK,смених кабелите на свещите, бензинов филтър и бензиностанцията :D Преди сипвах на Еко бензин, сега само на Газпром. Много фактори станаха и не разбрах от кое се оправи, но най-вероятно свещите и бензина са оказали най-голямо влияние. :mitsu-smiley:

.......от капачката и палеца е, но си ги смени с нови, тъй като бобината може да изгори.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги сменя скоро време. Цялата метална пластина на палеца беше потъмняла като опушена(или окислена),а върха на палеца имаше нагар. По металните пъпки на капачката на делкото имаше бял нагар като керамика станал, но метала не беше изяден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен - каризма 1.6 90кс - се появи при 8-9 градуса, отново започнах да зареждам на омв като сипах малко98 на ромпетрол и 50гр добавка от кауфланд - едва ли оказа някакво влияниея, но сега пали от 2-я път под -7-8 градуса. Поддържам 12-15л бензин, с ГИ съм. Мисля, че от конденза е, а добавката е и против нея. На жигулките им сипваха спирт. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...