Премини към съдържание

Бензин под 10 градуса пали от втория път


GMM

Препоръчано мнение

Здравейте.

Появи се странно проблемче!

Колата е Carisma, 1.6, 16V, 90HP, 1997, 4G92 мотор.

Напоследък при по-студено време пали от вторият път.

При първият опит пали на един или два цилиндъра, при което цялата кола започва да се тресе и чука отвретително.

След няколко секунди угасва.

Веднага след това завъртам втори път и двигалела стартира плавно и равномерно до 2000 оборота. Проблема вече е изчезнал.

Свещите са на Denso на 3000км. Въздушен филтър е сменен преди 6000км.

Моля ви, дайте идея, какво може да е това чудо и защо се оправя при второто палене. Не е толкова страшно, че пали от втори път но това, че при първият опит работи неравномерно и тресе страшно ме плаши. Жал ми е.

 

Благодаря ви предварително!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

По ското е свързано с температура.

Не я бях карал от 10 дни. В събота влязох врътнах и запали от първият път без грам колебание. В събота температурата беше около 10-11 градуса.

В неделя сутрин около 6 градуса беше температурата ми направи номера на първото палене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама конденза също е свързан с температурата и вероятно това е проблема.

Свали и почисти добре дистрибуторната капачка и палеца. Забърши добре кабелите за свещите и виж...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам дистрибуторна капачка и палец.

Кабелите за свещита са късички. Моята е с две бубини разположени на главата над двете от свещите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една малка подробност............

Проблем може да бъде и клапана на бензина който задържа горивото в бензинопровода когато колата е в покой...........той се намира в самата помпа отгоре на изхода й, ако клапанчето не задържа както трябва, то при изгасване на мотора ,помпата спира и бенза се стича обратно към рез.-ра........възможно е при по високи темп. клапана да сработва ,но при ниски той да изпуска..............така че това трябва да се замери и тогава да се видят други причини...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ това го бях забравил, като възможна причина. А само преди година се случи на мой колега.

Ако два или три пъти дам на контакт, преди да завъртя, дали ще подкачи и дали ще мога да го изолирам, като причина? Наприме: Ако падкача 3 пъти и пали винаги, значи проблема е там, ако след подкачване не запали значи не е там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам обаче при Каризмите дали помпата сработва при подаване на ОН ( контакт ) или при завъртане на стартер.........

Ако при подаване на контакт чуеш помпата да върти ,то би трябвало след 2-3 пъти подавания на контакт и последвало завъртане на стартер мотора ти да запали от раз..........тогава е ясно причината каква е, но ако не върти помпата на контакт а само на стартер ,то тогава я подръж малко повече да върти на стартер първия път и се помъчи да определиш за колко време ще запали мотора...........ако до 2-3 секунди запали , -също е ясно .................но ако не запали и се установи че пали само от 2 път , значи имаш проблем някъде другаде , а възможностите за този проблем са много и не ми се изброяват сега ............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резултат:

DJ се оказа много прав, за това, че помпата не сработва при подаване на контакт а при старт.

Снощи и тази сутрин магарията се повтори. И двата пъти въртях по-дълго на стартер но не запали от първи път. Вторят пали само с леко чукване на стартера. Както и преди.

Но, вече и не се опитва след, като повъртя малко на стартер. Просто в момента, в който престана да въртя стартера - двигатела спира. Сякаш, като повъртя малко поваче на стартер изхвърля някакво остатъчно гориво и не пуска въобще ново в системата. т.е. не се опитва да заработи дори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но, вече и не се опитва след, като повъртя малко на стартер. Просто в момента, в който престана да въртя стартера - двигатела спира. Сякаш, като повъртя малко поваче на стартер изхвърля някакво остатъчно гориво и не пуска въобще ново в системата. т.е. не се опитва да заработи дори.

Нещо не разбрах какво искаше да кажеш с това ......... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, DJ.

Оптитах се с малко думи да кажа много, но нищо не излезе.

Проблемът си остава. Колкото и да въртя не пали първия път. При второто завъртане пали от четвърт оборот.

Само ,че когато въртя по-продължително, не се разтриса двигатела. Не се опитва да запали дори на един или два цилиндъра и после да огасне.

Сякаш въобще не се подава гориво през инжекторите. Не мирише и на бензин при по дълго въртене.

Видях в руското ръководство, че има две релета. Едното за управление на бензиновата помпа другото за захранване на компа, инжекторите и дебитомера. Възможно ли е проблема да е там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква е вероятността да са зацапани дюзите? С този,нашия бензин,всичко може да се очаква. Мой колега с някакво Ренде имаше същия проблем. Когато го закарал в сервиз,майстора го посъветвал да зареди v-power от Shell за изчистване на дюзите и от тогава колегата нямал проблем с паленето. Нищо не пречи да опиташ и ти и после да споделиш. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм от много места за такива съвети на майстори. Предстои ми дълго пътуване и ще заредя V-Power, и ще сложа една добавка, пък да видим ще има ли резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да си кажа честно! Моята Каризма винаги пали от втория път като е студена, но никога от трети, нито първи! :D

Не знам каква е тая работа, но само 2 ри път и по-скоро не ми пука свикнах си и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм почти сигурен, че зависи от температурата. Незнам как да отворя и почистя датчика за мерене на температурата на въздуха. Намира се при дебитомера и барометара, но ме е страх да пипам там, в тази черна кутийка, която се намира веднага след въздушния филтър. Ако някой знае как тя може да се отвори по безопасен начин, моля да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм почти сигурен, че зависи от температурата. Незнам как да отворя и почистя датчика за мерене на температурата на въздуха. Намира се при дебитомера и барометара, но ме е страх да пипам там, в тази черна кутийка, която се намира веднага след въздушния филтър. Ако някой знае как тя може да се отвори по безопасен начин, моля да сподели.

Не пипай там ............по добре да видим някой с " палеща от раз " Каризма и да му свалим дебитомера и да я пробваш на твоята..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Балгодаря за савета. Чесно да си кажа се изкошавах да погледна какво има там, но щом ме съветваш да не пипам, ще те послушам. Чел съм доста твои теми и съм резпектиран от познанията ти и опита.

За проба ще стане трудно, защото защото трябва да мине време. Например да го сложим вечерта и сутринта да пробваме и така поне три дена за де се докаже категорично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако е възможно, когато намериш време, би ли се запознал с тази тема също

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4421

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...