Премини към съдържание

Бензин под 10 градуса пали от втория път


GMM

Препоръчано мнение

Светле, няма смисъл от 100-Кинитрон за ГДИ-то. Сипвай от ЕКО-то обикновен 95. Автомобила ти го понася перфектно.

Искам да чуя Милен какво казва :) и ще има ли разлика в нагара?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Нагара е май друга тема... Също и прескъпия им безин. Сега дискутираме паленето.

Дали щото се стопли (около 0 сутрин на разсъмване)- захапа от раз. Обаче тази сутрин също, при положение че заредих 56 л. 95 от някаква австрийска верига :).

Значи май е от въртенето градско - я загряла, я не... Друго не се сещам.

И не се набутвайте със скъпотии. Може би разни дараци литват като ги заредят с високооктанов, но категорично за ГДИ не е оправдана разлика от 3-5%, камоли 14, както смотания им кинТитрон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паленето си е палене, продължавам да паля от раз с еко 95 +. А и малко офтопик: днеска и опънах 3-4 старта от 0-100 км., оказва се, че с тоя бензин колата е по-бърза с 0.8 сек. Преди все ковах на 10.4 сек. а сега и трите старта на 9.6 сек, 4 тия опит щяха да ми изхвръкнат скоростите и беше неуспешен. :icon_blush: Забравих да допълня, че я пуснах до 160 км. секундомера спря на 18.7 сек., просо да добият колегите представа за пъргавината на GDI мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днеска стрелката заплашително намаля наляво и налях 10 литра от един петрол, този път. Експеримента продължава ако застудее...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли го прави когато я карам само на градско, студена и я успея да я стопля, я не... Като се разкара малко пали на четвърт оборот. Не че бензина няма значение, но май се дъни ако се кара на къс пас, колкото и да е странно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята го прави сутрин,когато е студена.Припалва леко,като на три цилиндара и изгася.От бензина не е със сигурност,защото от където и да заредя проблемът си остава.При следващо палене,пали вече съвсем нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен не се дължи на бензина. Имаше един - двама колеги които казаха, че като сменили бензина и покарали повечко с него и се оправила работата, но според мен са оцелили по-топло време.....Според мен проблема идва от свещи/кабели/евентуално дюзи......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите съм ги сменил преди може би 2000км.,въпреки че и старите не бяха за смяна и за това си ги прибрах.Бяха си като нови.Имам някакви съмнения,че може да е от акумулатора понеже е 45амп. и да му е по-слаб стартовия ток.По запознатите да кажат от какво може да бъде,като изключим свещите и бензина и как може да разпознаем от къде може да идва проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От някоя лула, има и някакъв клапан, който задържал горивото в системата, може и да е от него. Може и да е от някой филтър.

Сипах още от въпросния петрол 95-ца (половин резервоар), още има и си пали, снощи при -3 без проблем, така че и от една и съща верига бензиностанции бензина не винаги е един и същ. Акумолатора не е от него, ако може да превърти...

 

Като става на въпрос за лулите - как се сваля самата лула от бобината и има ли друг лесен начин за тестване.

При мен не винаги пали "от четвърт оборот", понякога позавърта повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има значение и с "какви" си си сменил свещите и пак казвам - кабелите също не са подценяване (нови свещи със скапани кабели = същия ефект като и със старите свещи)!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При GDI няма кабели, само лули. Свещите са само един модел NGK IZFR6B, сигурно някоя лула, или нещо по горивната система.

Иначе тия кабели повечето са :icon_censored: боклуците, яката горят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А къде,тогава може да се крие проблема?Свещите са същите NGK IZFR6B ,каквито ги дават по каталог.Намирисва ми на екскурзийка до Пловдив,само да видим кога ще бъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как върви, какъв е разхода. На място като се форсира рязко, оборотомера скача ли до 2500. Като пали сутрин на студено равномерно ли заработва или първите 4-5сек прекъсва............. Сменя ли режимите на загрял двигател както трябва........ Каквото и да кажа ще е само предположение. С по-голяма точност мога да кажа къде е проблема, само ако започне да пали от втория път и на топло :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо да не приемете, че може и да е от бензина? Тази седмица е доста студено, вчера беше - 10 сутринта. Колата си запали от раз без никакви проблеми, после пред работата ми е сянка цял ден, така че пак като тръгвах по-рано колата палеше отново от втория път, а сега не! Скроо не ми се е случвало едвали е толко тополо навънка, че да е запролетило. При мен проблема си се явява от късна есен до пукване на пролетта, цяла зима палех от 2 ри път по-рано.

Аз смених акумулатора взех 62 ампера, мисля че 45 е минимума за тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от бензина да, но не ми се вярва....... като знам какви боклуци съм зареждал...... Моита в момента сутрин на студено пали от 3-ия път, независимо от бензина, ама то на обущаря обувките ......някои ден като спре да пали съвсем ще я продам на части. Ама не ми се занимава да я правя. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При форсиране нормално си качва до 2500.Винаги първото запалване за деня е от вторият път.След това няма проблеми.Разхода е 10 градско,между 5,6-6,5 извън града,което според мен е нормално.При движение извън града с постоянна скорост се появяват леки придърпвания.Когато е загряла след 4 мин.,нормално си качва оборотите и ги сваля. Нямам спомен от кога не сме имали темп. от -10 във Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите съм ги сменил преди може би 2000км.,въпреки че и старите не бяха за смяна и за това си ги прибрах.Бяха си като нови.Имам някакви съмнения,че може да е от акумулатора понеже е 45амп. и да му е по-слаб стартовия ток.По запознатите да кажат от какво може да бъде,като изключим свещите и бензина и как може да разпознаем от къде може да идва проблема.

При мен може би е комбинация от новия акумулатор и смяната на бензина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При движение извън града с постоянна скорост се появяват леки придърпвания.

 

 

А така още малко и ще си кажеш всичко :icon_dance: Я обърни внимание сутрин като палиш. Как пали, равномерно ли работи, или все едно е на три цилиндъра.....Или пък като запали след примерно 7-8 сек дали настъпва някаква промяна в работата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз паля от раз.Една сутрин беше -17 .Колата не я бях палила 2 дни,но запалих от раз.Зареждам с super 95 /обикновения/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз паля от раз.Една сутрин беше -17 .Колата не я бях палила 2 дни,но запалих от раз.Зареждам с super 95 /обикновения/.

Е Криси ти недей сравнява паленето на 11-12 г. кола и твоето еклипсче. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пали си като на три цилиндара и после се оправя.Бях го споменал няколко поста по-нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми пропуснал съм го......когато решиш заповядай :icon_blush: Тези неща са в сила и за другите колеги. Обърнете внимание на това което е писал колегата Ники77 и вижте дали и вашите автомобили имат същите симптоми....... Палене от втория път не е нормално и в 95% от случайте не е от горивото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горивната система или тоците (лулите);

При мен два пъти е палила на 3 цилиндъра, единия път сигурно беше замръзнал инжектора (сериозно вода слагат);

Сменяш бензина, ако не се оправи директно при Милен. Сега се сетих как може да се премерят лулите дали са здрави - много просто - с подхогящ омметър на самата лула и на масата на бобината, нови имало в Ратола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...