Премини към съдържание

Бензин под 10 градуса пали от втория път


GMM

Препоръчано мнение

За всеки дето не му пали колата и има съмнения за горивото, сменете си бензиностанциите. Пробвайте на Роомпетрол или Еко - поне от тия вериги, лично съм бил винаги доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Пък и не забравяйте, че колите ни са на по 10-15 години, какво искаме ние от тях?!

 

На съседа хондата е поне на 20 години. Като врътне и пали. Чакам да се махне и после паля аз да не ми се смее. :Д

Нямам предвид постоянно каране с добавка. От 20-30л бензин с добавка вътре няма да направи осезаем нагар, но трябва да поизчисти малко от помиите с които е карано. OMV-то го водят EURO5 бензин т.е. без боклуци вътре. V-Power-a и ExtraForce май те са с добавки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в нагара........Като почисти мръсотиите къде ще ги закара....... :dntknw: Ако си мислите че ще ги вкара в цилиндъра и ще ги изгори.....Огроооомна грешка.... няма да стане. Всичката мръсотия ще си остане в дюзите и в помпата за високо налягане. От там нататък почва ходене по мъките. :icon_blush: И от мой лични наблюдения бензиностанции Шел са възможно най-неподходящи за двигател ГДИ, именно заради добавките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблем с паленето.Миналата година, така палех от 2 път , но проблема се реши с нови свещи. Колата ми е на газ и като спра - не я обръщам и сутрин като паля, има още газ във всмукателите. Паля от първи път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в нагара........Като почисти мръсотиите къде ще ги закара....... :dntknw: Ако си мислите че ще ги вкара в цилиндъра и ще ги изгори.....Огроооомна грешка.... няма да стане. Всичката мръсотия ще си остане в дюзите и в помпата за високо налягане. От там нататък почва ходене по мъките. :icon_blush:

 

Милене, прав си за това какво ще се случи при ползване на добавки. Но си мисля дали не се предлагат по различни добавки и специално предназначени за мотори GDI и да са без странични явления. Защото знаем, че горивата ни не са цвете за мирисане. Пък за една добавка за почистване до колко е ефективна - то от това зависи и колко добре успява да разгради мръсотиите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи остава варианта за разглобяване, но за сега си върви нормално. Всъщност става въпрос за отлаганията в помпата за вискоко налягане - къде ще отидат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, има специализирани добавки на Mitsubishi, продават ги Ратола. Но за тях не препоръчвам да се употребяват, преди да се мине през кадърна диагностика (говоря специално за двигател ГДИ). Ако при MPI-то съществува понятие запушване на дюзи и т.н. то при GDI-то съществува и понятие износване............ Ако на един двигател GDI с износени детайли, се сложи такава добавка - ефекта ще е плачевен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, има специализирани добавки на Mitsubishi, продават ги Ратола. .....

 

Да не би сигурния им асортимент от добавки на Ратола да включва и такива предназначени за "печки". Че аз май прекалено ги ухажвам тия химии, ма то за нафтата няма как. Дори в някой случаи е препоръчително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво наблюдавам при автомобилите Mitsubishi. Програмата на компа им е малко шантаво написана.

Ако рестартирам компа по някаква причина (смяна на акумулатор или друга интервенция, която го изисква) е нужно изключително много време да мине, докато колата се научи как да регулира оборотите на празен ход и не на последно място, как да пали на студено.

И за да бъда точен не време е нужно а изминати километри. Ако имате един по голям преход от порядъка на 400-500км без да гасите всичко си идва на мястото, но ако направите няколко кратки то компа не се справя с задачата. За сравнение с другата ми кола Ford Fiesta Zetec-S, която се справя за 5 минути след рестарт на компа. Странно! Явно инженерите на Форд имат доста опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна повечето автомобила са така. Не веднъж сме писали за това. Компютрите имат режим на самообучение, след рестарт започва да работи по заводски настроики - отговарящи на нов двигател. И му трябва време да се напасне към амортизацията на двигателя. Това време е различно в зависимост от това, колко параметъра трябва да коригира и в какви граници. Има автомобили, при които откачането на акумулатора не им влияе, но това не означава, че другите са развалени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма такова нещо. След определено време, оборотите падат почти до изгасване за половин секунда или се качват леко за малко. Гледах и едно мондео как се се форсира само, се едно че някой стои вътре и настъпва. Така че при :mitsu-smiley: е почти незабележимо бих казал...

 

Днеска пак си запали нормално. От бензина е. Това е заключението - примеси в бензина в комбинация от отрицателни температури...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса с V-Power 95 на Shell не съм съгласен! От времето когато се появи на пазара карам само с него и не съм имал никога никакви проблеми. През последните три години карам GDI единствено с такъв и нямам забележки.

 

PS. За информация, само чистия 95 в Шел идва от Бургаската рафинерия!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво наблюдавам при автомобилите Mitsubishi. Програмата на компа им е малко шантаво написана.

Ако рестартирам компа по някаква причина (смяна на акумулатор или друга интервенция, която го изисква) е нужно изключително много време да мине, докато колата се научи как да регулира оборотите на празен ход и не на последно място, как да пали на студено.

И за да бъда точен не време е нужно а изминати километри. Ако имате един по голям преход от порядъка на 400-500км без да гасите всичко си идва на мястото, но ако направите няколко кратки то компа не се справя с задачата. За сравнение с другата ми кола Ford Fiesta Zetec-S, която се справя за 5 минути след рестарт на компа. Странно! Явно инженерите на Форд имат доста опит.

 

 

Има нещо вярно, но при всички е различно. При мен след сваляне на акумулатора за няколко часа, оборотите бяха после на 1200 някъде и след 10-20км градско се оправиха. 400-500км са доста, по тая логика трябва две седмици да караш градско за да се оправи. Нямаше нищо друго, не се форсираше, вървеше си, само това. На един приятел пък с друга марка му падат много, почва да тресе и иска да гасне, което е по лошият вариант. Явно на всяка кола е индивидуално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата си научава бързо програмата за празен ход. Проблем остава единствено паленето от втори път при по-студено време. Все се случва да рестартирам компа началото на декември. Колата започва да пали от втори път. Това се оправя след един голям преход.

Поне така е при мен. Наблюдавам го за трета поредна година.

Но това не е проблем. Няма идеални неща. Самите ние не сме идеални. Проблем е, ако спре да пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Искам да споделя, че и аз смених бензиностанцията. От Лукойл минах на Еко и вече цяла седмица паля от раз, без никакви проблеми. Вярно че сега е по-меко времето, но проблема при мен си беше от откомври-ноември до към април-май. Така че едва ли е от мекото време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли тези 100 октановите на OMV и ЕКО имат ли някакви добавки вътре или просто бензина е пречистен до съвършенство ?

Възможно е от самите добавки, срещу самовъзпламеняване на бензина да става така и от естеството на GDI двигателя, че не образува сместа предварително и вероятно трябва да влезне малко повече гориво да се образува добра смес в цилиндъра при отрицателните температури.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли тези 100 октановите на OMV и ЕКО имат ли някакви добавки вътре или просто бензина е пречистен до съвършенство ?

Възможно е от самите добавки, срещу самовъзпламеняване на бензина да става така и от естетвото на GDI двигателя, че не образува сместта предварително и вероятно трябва да влезне малко повече гориво да се образува добра смес в цилиндъра при отрицателните температури.

 

Октановото число и чистотата на бензина са различни понятия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да споделя, че и аз смених бензиностанцията. От Лукойл минах на Еко и вече цяла седмица паля от раз, без никакви проблеми. Вярно че сега е по-меко времето, но проблема при мен си беше от откомври-ноември до към април-май. Така че едва ли е от мекото време.
А дали и на ЕКО-то бензина не е от Лукойл ???......Вече няколко дена е затворена Гръцката граница, а те продължават да си продават гориво........ :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ти много черногледо, аз само споделям факти. А тоя собственика на ЕКО има 19 рафинерии в Гърция, едва ли ще опре до нашите. А и да допълня, че зареждам 95+. а не 95.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като въртях 2 месеца градско напоследък и не съм вдигал повече от 70 проблемЪТ се появи и при мен от 2-3 седмици. По препоръка на един от компанията заредих прочутия 100-так на Еко по пътя към София(макар да бях обещал в по-преден пост щях май да пропусна и този път) Цената му беше дадена най-долу и беше скрита от едни треволяци. Като се изписа 1.97 на колоната просто казах на момчето да сипи с 10 кинта повече.

За 20 литра платих с 6лв. повече (1.97-1.69)х20=5.60 надбавка.(14% над обикновенния в _ _ _.)

На връщане върнах драстично газта, почти до почване на люспене на семки от пасажерите :) само и само да ми стигне предвиденото гориво и провеждане на конкретиката...

Сега ще я видим тази работа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е що така е станало? Между другото, цената я вдигнаха скоро на 1.90, не е 1.97 :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, снощи заредих и аз на Еко бензиностанция на магистралата при Пловдив на цена 1.97лв. за литър 100- октанов бензин Кинитрон. Предния ден бях заредила от същото гориво в Бургас на 1.90 лв/л. Днес направих запитване до централата на Еко защо един и същ бензин се продава на различни цени и първоначално шокът на мениджъра от разликата 7 ст- на литър беше огромен. След проверка от тяхна страна се оказа, че е политика на магистралните бензиностанции да работят със завишени цени. Досега не съм го знаела, та затова ако сипвате, имайте си едно на ум. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светле, няма смисъл от 100-Кинитрон за ГДИ-то. Сипвай от ЕКО-то обикновен 95. Автомобила ти го понася перфектно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...