mali Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 За всеки дето не му пали колата и има съмнения за горивото, сменете си бензиностанциите. Пробвайте на Роомпетрол или Еко - поне от тия вериги, лично съм бил винаги доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Пък и не забравяйте, че колите ни са на по 10-15 години, какво искаме ние от тях?! На съседа хондата е поне на 20 години. Като врътне и пали. Чакам да се махне и после паля аз да не ми се смее. :ДНямам предвид постоянно каране с добавка. От 20-30л бензин с добавка вътре няма да направи осезаем нагар, но трябва да поизчисти малко от помиите с които е карано. OMV-то го водят EURO5 бензин т.е. без боклуци вътре. V-Power-a и ExtraForce май те са с добавки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Не е проблема в нагара........Като почисти мръсотиите къде ще ги закара....... :dntknw: Ако си мислите че ще ги вкара в цилиндъра и ще ги изгори.....Огроооомна грешка.... няма да стане. Всичката мръсотия ще си остане в дюзите и в помпата за високо налягане. От там нататък почва ходене по мъките. :icon_blush: И от мой лични наблюдения бензиностанции Шел са възможно най-неподходящи за двигател ГДИ, именно заради добавките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Illian Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Аз нямам проблем с паленето.Миналата година, така палех от 2 път , но проблема се реши с нови свещи. Колата ми е на газ и като спра - не я обръщам и сутрин като паля, има още газ във всмукателите. Паля от първи път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Не е проблема в нагара........Като почисти мръсотиите къде ще ги закара....... :dntknw: Ако си мислите че ще ги вкара в цилиндъра и ще ги изгори.....Огроооомна грешка.... няма да стане. Всичката мръсотия ще си остане в дюзите и в помпата за високо налягане. От там нататък почва ходене по мъките. :icon_blush: Милене, прав си за това какво ще се случи при ползване на добавки. Но си мисля дали не се предлагат по различни добавки и специално предназначени за мотори GDI и да са без странични явления. Защото знаем, че горивата ни не са цвете за мирисане. Пък за една добавка за почистване до колко е ефективна - то от това зависи и колко добре успява да разгради мръсотиите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Значи остава варианта за разглобяване, но за сега си върви нормално. Всъщност става въпрос за отлаганията в помпата за вискоко налягане - къде ще отидат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Да, има специализирани добавки на Mitsubishi, продават ги Ратола. Но за тях не препоръчвам да се употребяват, преди да се мине през кадърна диагностика (говоря специално за двигател ГДИ). Ако при MPI-то съществува понятие запушване на дюзи и т.н. то при GDI-то съществува и понятие износване............ Ако на един двигател GDI с износени детайли, се сложи такава добавка - ефекта ще е плачевен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Да, има специализирани добавки на Mitsubishi, продават ги Ратола. ..... Да не би сигурния им асортимент от добавки на Ратола да включва и такива предназначени за "печки". Че аз май прекалено ги ухажвам тия химии, ма то за нафтата няма как. Дори в някой случаи е препоръчително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Доколото знам имат от същата на Мицубиши и за дизел. Миро ще каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 15 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2009 Какво наблюдавам при автомобилите Mitsubishi. Програмата на компа им е малко шантаво написана. Ако рестартирам компа по някаква причина (смяна на акумулатор или друга интервенция, която го изисква) е нужно изключително много време да мине, докато колата се научи как да регулира оборотите на празен ход и не на последно място, как да пали на студено.И за да бъда точен не време е нужно а изминати километри. Ако имате един по голям преход от порядъка на 400-500км без да гасите всичко си идва на мястото, но ако направите няколко кратки то компа не се справя с задачата. За сравнение с другата ми кола Ford Fiesta Zetec-S, която се справя за 5 минути след рестарт на компа. Странно! Явно инженерите на Форд имат доста опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 Отдавна повечето автомобила са така. Не веднъж сме писали за това. Компютрите имат режим на самообучение, след рестарт започва да работи по заводски настроики - отговарящи на нов двигател. И му трябва време да се напасне към амортизацията на двигателя. Това време е различно в зависимост от това, колко параметъра трябва да коригира и в какви граници. Има автомобили, при които откачането на акумулатора не им влияе, но това не означава, че другите са развалени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 При мен няма такова нещо. След определено време, оборотите падат почти до изгасване за половин секунда или се качват леко за малко. Гледах и едно мондео как се се форсира само, се едно че някой стои вътре и настъпва. Така че при :mitsu-smiley: е почти незабележимо бих казал... Днеска пак си запали нормално. От бензина е. Това е заключението - примеси в бензина в комбинация от отрицателни температури... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 По въпроса с V-Power 95 на Shell не съм съгласен! От времето когато се появи на пазара карам само с него и не съм имал никога никакви проблеми. През последните три години карам GDI единствено с такъв и нямам забележки. PS. За информация, само чистия 95 в Шел идва от Бургаската рафинерия! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 Какво наблюдавам при автомобилите Mitsubishi. Програмата на компа им е малко шантаво написана. Ако рестартирам компа по някаква причина (смяна на акумулатор или друга интервенция, която го изисква) е нужно изключително много време да мине, докато колата се научи как да регулира оборотите на празен ход и не на последно място, как да пали на студено.И за да бъда точен не време е нужно а изминати километри. Ако имате един по голям преход от порядъка на 400-500км без да гасите всичко си идва на мястото, но ако направите няколко кратки то компа не се справя с задачата. За сравнение с другата ми кола Ford Fiesta Zetec-S, която се справя за 5 минути след рестарт на компа. Странно! Явно инженерите на Форд имат доста опит. Има нещо вярно, но при всички е различно. При мен след сваляне на акумулатора за няколко часа, оборотите бяха после на 1200 някъде и след 10-20км градско се оправиха. 400-500км са доста, по тая логика трябва две седмици да караш градско за да се оправи. Нямаше нищо друго, не се форсираше, вървеше си, само това. На един приятел пък с друга марка му падат много, почва да тресе и иска да гасне, което е по лошият вариант. Явно на всяка кола е индивидуално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 16 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2009 Колата си научава бързо програмата за празен ход. Проблем остава единствено паленето от втори път при по-студено време. Все се случва да рестартирам компа началото на декември. Колата започва да пали от втори път. Това се оправя след един голям преход. Поне така е при мен. Наблюдавам го за трета поредна година.Но това не е проблем. Няма идеални неща. Самите ние не сме идеални. Проблем е, ако спре да пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Искам да споделя, че и аз смених бензиностанцията. От Лукойл минах на Еко и вече цяла седмица паля от раз, без никакви проблеми. Вярно че сега е по-меко времето, но проблема при мен си беше от откомври-ноември до към април-май. Така че едва ли е от мекото време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Някой знае ли тези 100 октановите на OMV и ЕКО имат ли някакви добавки вътре или просто бензина е пречистен до съвършенство ?Възможно е от самите добавки, срещу самовъзпламеняване на бензина да става така и от естеството на GDI двигателя, че не образува сместа предварително и вероятно трябва да влезне малко повече гориво да се образува добра смес в цилиндъра при отрицателните температури. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Да не би да бъркаш 100 октанов със 100% :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Някой знае ли тези 100 октановите на OMV и ЕКО имат ли някакви добавки вътре или просто бензина е пречистен до съвършенство ?Възможно е от самите добавки, срещу самовъзпламеняване на бензина да става така и от естетвото на GDI двигателя, че не образува сместта предварително и вероятно трябва да влезне малко повече гориво да се образува добра смес в цилиндъра при отрицателните температури. Октановото число и чистотата на бензина са различни понятия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Искам да споделя, че и аз смених бензиностанцията. От Лукойл минах на Еко и вече цяла седмица паля от раз, без никакви проблеми. Вярно че сега е по-меко времето, но проблема при мен си беше от откомври-ноември до към април-май. Така че едва ли е от мекото време.А дали и на ЕКО-то бензина не е от Лукойл ???......Вече няколко дена е затворена Гръцката граница, а те продължават да си продават гориво........ :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Е ти много черногледо, аз само споделям факти. А тоя собственика на ЕКО има 19 рафинерии в Гърция, едва ли ще опре до нашите. А и да допълня, че зареждам 95+. а не 95. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 31 януари 2009 Сподели Публикувано 31 януари 2009 След като въртях 2 месеца градско напоследък и не съм вдигал повече от 70 проблемЪТ се появи и при мен от 2-3 седмици. По препоръка на един от компанията заредих прочутия 100-так на Еко по пътя към София(макар да бях обещал в по-преден пост щях май да пропусна и този път) Цената му беше дадена най-долу и беше скрита от едни треволяци. Като се изписа 1.97 на колоната просто казах на момчето да сипи с 10 кинта повече.За 20 литра платих с 6лв. повече (1.97-1.69)х20=5.60 надбавка.(14% над обикновенния в _ _ _.)На връщане върнах драстично газта, почти до почване на люспене на семки от пасажерите само и само да ми стигне предвиденото гориво и провеждане на конкретиката...Сега ще я видим тази работа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 31 януари 2009 Сподели Публикувано 31 януари 2009 Е що така е станало? Между другото, цената я вдигнаха скоро на 1.90, не е 1.97 :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Колеги, снощи заредих и аз на Еко бензиностанция на магистралата при Пловдив на цена 1.97лв. за литър 100- октанов бензин Кинитрон. Предния ден бях заредила от същото гориво в Бургас на 1.90 лв/л. Днес направих запитване до централата на Еко защо един и същ бензин се продава на различни цени и първоначално шокът на мениджъра от разликата 7 ст- на литър беше огромен. След проверка от тяхна страна се оказа, че е политика на магистралните бензиностанции да работят със завишени цени. Досега не съм го знаела, та затова ако сипвате, имайте си едно на ум. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Светле, няма смисъл от 100-Кинитрон за ГДИ-то. Сипвай от ЕКО-то обикновен 95. Автомобила ти го понася перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.