Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Gr1nGo

Потребител
  • От него общо

    55
  • Регистрация

  • Беше тук

За Gr1nGo

  • Рожден ден 04/12/1991

Местоживеене

  • Град
    Liege

Интернет контакт

  • AIM
    grigor_bulgar
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    grigor_bulgar

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.6 16v 1996

Gr1nGo's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Христос Воскресе !!! Колеги Имам един въпрос и не искам да права нова тема. Някой има ли престава къде се намира пищялката за когато забравиш фаровете и отвориш вратата. Защото моята ту свирка ту не и не знам къде е проблема Иначе на таблото си свети лампата в купето също но тая пуста свирка нещо се прецапа ако някой може да ми помогне ;) МЕРСИ предварително.
  2. Не се опирай на моя отговор като удавник за сламка Мойте са зелени :mitsu-smiley: Carisma 1.6 16v 90 HP 1996 HatchBack Ами си ги потърси по шаси ( не знам как става ама тука има хора който могат да те насочат )
  3. Моля. За нищо нали за това е този форум. Значи ти си погледнал под кожуха на скоростния лост. Да там може да удря но аз си мисля че проблема може да го оправиш само от долу ( под колата ). Еми може и сам да се оправиш просто ти препоръчвам 2-ри човек ( няма значение дали разбира от коли или не ) той/тя ще ти трябва за да седи във колата и да държи лоста неподвижен или в определена позиция докато ти развиваш и завиваш "Лостовата система".
  4. Gr1nGo

    газова уредба

    Kой ти казва че нямам бензин в резервоара ? Или не съм уточнил ще кажеш. Винаги имам между 1/4 и 1/2. Просто някой хора си мислят че много добре да ти върти помпата понеже тя ще върти бензина до инжекторите и ще ги охлажда. Аз мисля че няма смисъл и толкова. Все пак не съм опрял пистолет в главата на човека "" Режи помпата !*@§?%№№ "" нали ?
  5. Вземи с теб едно приятелче което да сменя скоростите. Дигнете колата или се мушни от долу виж какво става Ама така ми звучи се едно лоста на скоростите удря в купето някъде, при остъргването да си разместил реглажа на скоростния лост. Поне на мен така ми изглежда "" че скоростите са ти отишли на зад "". ( Демек 1.3.5 са отишли към неутрална а 2.4 се удрят в купето ) Но щом всичките влизат няма от какво да се страхуваш само дето ще трябва да намериш време и пак да сте поне 2-ма за да си регулираш скоростния лост. Не е сложно!!! По лошото е ако си го сгънал самия лост тогава не знам дали ще може да го излъжеш за да ти се нормализира. Това от мен не съм експерт само мнението си давам
  6. Gr1nGo

    газова уредба

    Да проблем е за това съм написал >>>ОСВЕН<<<. Не знам какво си прочел но съм написал какво е станало и как съм го оправил. Се пак си мисля че за 40.000 Км един пат като ми се е прецакал реглажа но го броя за проблем. Се пак това е кола До сега не съм чувал някой със нормална газова да няма никакви проблеми. И една кола ако няма проблеми значи има нещо по-голямо. Други изказвания ?
  7. Gr1nGo

    газова уредба

    Колега Аз съм със с проста газова уредба. Изпарителя не знам какъв е ( вакумен или друг ). Колата си я купих със газовата на 300.000 КМ и сега е на 340.000 Нямал съм проблеми със газовата ( Освен 2,3 пати изгърме жестоко ) и за малко да ми погуби дебитометъра ама там 1 пласмасова пластинка аз си я направих желязна. Както и да е. От както я регулирах няма проблеми Разход между 8,5 и 11 МАХ никога не ми е харчила повече от това. За бензиновата помпа спирай я. От мен съвет аз смених 2 пати тая помпа и на 2 рата и резнах + -са и го сложих на копчето за газта. Това от мен ;)
  8. Човек ти погледнал ли си го ? Въпросната скоба е хваната за 2 болта който играят в два улея и може да я повдигнеш поне с 1 см тая Скоба Ако не стане я махаш и гледащ да не си подбил ламарината ама не ми се вярва :icon_crying: . Или със 1 бургия малко да ги увеличиш тия улейчета се може да се измисли нещо. Ама със шайби не мисля да стане номера защото те ще я повдигнат да ама самата скоба ще отиде и леко на пред което не е за предпочитане да не разбиеш съвсем механизма.
  9. Това се опитах да кажа, ама като не ми идва на акъла "Скоба" Дано да е така ;) Успех
  10. Това какво ще рече багажника затваря ли се ? Иначе и аз съм имал подобен проблем ( понякога багажника не ще да ми се заключи ) И колата остава заключена освен багажника. И го оправям като го затвора и после го заключа със ключа до край >>> Смисъл завъртам го да е във хоризонтално положение <<<. После със алармата заключвам колата !?!??!! И така докато не заработи максимум 2 3 пати да съм го правил това упражнение.Ако не на обратно процедурата и така. Надявам се да съм помогнал. :good: А при вас случвало ли се е да е замръзнала ключалката и като натиснете бутона да влезе само желязото на вътре а малкото кръкче пласмаца да залепне за по големия кръг пласмаса? Е ако ви се случи не се безпокойте не се счупило.После като се размрази всичко си е нормално. :icon_thumbup: На мен като ми стана за 1-ви път така направо :icon_crying::icon_doh: Съжалявам но като си написах поста видях че си написал подробности. Ако е найстина така не виждам проблем освен ако езичето което си натиснал със отверката не стига до долния """"механизъм"""". Което според мен ще рече че можеби той да е хлътнал на долу при ( последното трескане или по нашите пътища) Така че ако се опиташ да го разхлабиш и да го повдигнеш на горе може и да се оправи :icon_hmm:
  11. Здравейте колеги И аз да си кажа как паля :mitsu-smiley: Като е такова смотано времето не виждам защо си мъчите колите. Аз при такова време когато колата е седяла над 3 часа на место леко чуквам стартера ( който почти не завърта ). Изчаквам помпата да набие Бензин. И на втория път колата си пали от айде да не е от 1/4 ама от 1/2 оборот. После я изчаквам да загрее мотора ( леко да мръдне стрелката ). Включвам на ГАЗ и потеглям :mitsu-smiley: Каризма 1,6 16v 1996 340 000 KM +- Иначе как защо и колко тръдно ви палят колите зависи от много работи мисля Най-вече Бензин Масло Филтри ..... Абсолютно лично мнение да не се обиди някой
  12. :beer: ЕЕЕЕЕ БРАВО СУПЕР СИИ НЕ СЕ БЯХ СЕТИЛ ЗА ТОВА :beer: Ще стане нема каде да ходи СУПЕР СИ ПАК ГОЛЯМО МЕРСИ ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !!!!!!!!!!!!!!! :beer:
  13. Здравейте А някой имал ли е следния проблем. Задна врата ( дясна ) Нещо ми се прецака дръжката за отваряне от вънка, а от вътре не може също защото протекцията за децата е задействана също. Общо взето някой има ли си представа как да сваля врата като е затворена ? ( отключена естествено )
  14. Gr1nGo

    фарове за мъгла

    Извади въпросното реле и дай на късо със кабел. И тогава ако няма светлини провери дали стига някакъв ток до релето.Разбира се на пуснати фарове (за всеки случай си приготви бушони) Не се сещам за нещо друго по конкретно.
  15. Аз бих казал че е много важен монтажа на въпросните тампони :icon_angel: Каквито ще да са те. ( то човек си преценява според възможностите си ) Смисъл при монтажа Като ги слагате ала бала вече знаеш как. Самите тампони се стягат най най накрая, чак когато колата лежи върху тях така те си прилягат перфектно и според мен издържат повече време.
×
×
  • Създаване...