Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

sviliv

Потребител
  • От него общо

    83
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Видин

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1,6 90 кс

Интернет контакт

  • Yahoo
    sviliv@yahoo.com

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

sviliv's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година
  • Начален Разговор
  • Първа Публикация

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. sviliv

    Ламбда сонда?

    Здравейте колеги, ще използвам темата ламбд сонда, но за 1,6 90 кс каризма рама № XMCLNDA1AWF027078 въпросът ми е дали може да се сложи универсална на Бош - цена около 100-120 лв, с газов инжекцион е колата, някой слагал ли е, има ли отклонения при работата на колата - по-висок разход, обороти, нормално ли работи или да се напъвам за тая от 260 лв от Бош за колата? Какъв е опитът ви? Благодаря Ви.
  2. sviliv

    Газ на Space Star?

    Карай си така, моя светна преди 6 години заради тая ламбда 70 000 км.
  3. sviliv

    дебитомер

    Търся дебитомер за каризма 1,6 90 к.с. 99г. номера върху стикера е 500, е5t08371
  4. sviliv

    Дебитомер Каризма 1.6

    Буксите на двата дебитомера са различни.За да стане от повреден 500, който е с по-малка букса, от тази на 454, кабелите в един същ ред ли са наредени?
  5. sviliv

    Ремък и ролки - смяна

    Преди 3г при мен бе около 250-300лв - ремък-Gates, ролка-SKF и водна помпа - не си спомням марката
  6. sviliv

    Колата не пали сутрин

    Имал съм подобен проблем, пали когато си иска, докато се усетя, че щерката подхвърляла и изпускала няколко пъти работния-правения ключ, и вътре ампулата се е пукнала. Добре, че се усетих да пробвам с оригиналния ключ, преди да търся майстори. След това си оправих и правения ключ противоударно при ключар.
  7. sviliv

    Придърпва и гасне

    В момента карам с един от същата като моята - 1,6 90 кс, и не съм правил настройка, не придърпра и върви нормално, но трябва да си търся друг, а не знам дали стават от GDI на 1,6 90 кс.
  8. sviliv

    Придърпва и гасне

    Проблема е установен точно - виновник се оказа както се предполагаше - MAF-а. Ще се търси друг.
  9. Здравейте колеги, имам следния проблем. Колата започна да придърпва по време на движение, като започна еднократно, след това зачести. Прави го на бензин и газ. Излиза от режим и примерно и не може да вдигне повече от 120, или когато е с 50 км при включване на 5-та и подаване на газ започва придърпване. Изведнъж се оправя и върви нормално - ускорение, движение и над 120, всичко е ок. Забелязах, че нещата се влошават, понякога сутрин като запаля и веднага гасне. Пали лесно, и ако я задържа с педала на газта да не угасне при отпускане на газта след малко оборотите играят от 100 до 800, докато загрее минава на газ стигат до 800, и изведнъж от нищото отново влиза в режим оправя се и оборотите се вдигат до 1200 за първоначално загряване на двигателя. Като начало, смених свещите и ги направих 0,7 мм, все така е вървяла.Нямаше разултат. Пуснах ѝ диагностика с чека, и ми показа грешки 11 и 12. Първата 11 е лабмдата - за която знам и чека светеше от 45 000 км, и е писано във форума - изгорял подгрев, но вървеше. За втората 12 /от аутодатата/ е VAF, въпросът ми е като там има 2-3 датчика/съпротивления може ли да се заменят, ако се окаже че е някое, или трябва да се търси друг? На друга диагностика бих отишъл, но във Видин за сега не съм открил. Благодаря предварително.
  10. Понеже и преди съм споделял сега по накратко какво се случва при мен на газ и бензин: Подобно глъхнене се получава, когато е студена или е изгасена след малко работа на двигателя - като подадеш газ забива муцуна, тогава отнемам газта и я оставям да работа на тихи обороти, които падат до 700, след 10-тина секунди оборотите се вдигат рязко до 950-1000 и тогава работа като часовник във всички режими. Четох и мисля, че е подгрева на ламбдата, опитвах да я сваля, но не успях, и понеже разхода е нормален около 6,5 - 7,2 на газ извънградско я дюндюркам така. Опасно е когато си в интензивно движение да чакаш да ти се оправи колата, за това внимавам докато влезе в нормална работа, но в екстремни случай се форсира със съединител и излиза от ситуация. Мисля си, че като подаваш през това време газ трупаш грешки, което налага честото откачане на акумулатора.
  11. Преди време имах рено, което по едно време се случи подобно нещо - като подаваш газ бяга в ляво, като отпуснеш отива в дясно - оказа се разбито гнездо на една от селеновите втулки на носача и селеновите втулки. след смяна се оправи.
  12. sviliv

    Chek на двигателя

    При мен свети от 35 000 км.
  13. Миналата година ходих при Червенков, във Видин, намира се в уличката до високите блокове на "толбухин" сервиз Bosch, млад човек и разбира, на мен ми свърши работа, но сега не зная дали работи.
  14. sviliv

    Парно

    Преди години промивах радиатора на парното на рено-шамад, едната година с маркуч от чешмата и през двете тръби - вход-изход, ефект една зима да не зъмръзва стъклото, парно хладно, следваща зима с какви ли не препарати включително и с разредена киселина - пробвах първо една медна телчица за колко време ще се разложи или само ще й падне окиса, - ефект още една зима с хладно парно - само за стъклото. Промивате на цялата система блок, радиатор, радиатор на парното, но колата беше карана с вода и блокът бе ръждясал и каквото и да се прави, и ново да се сложи резултата щеше да е същия след година. Продадох реното.
×
×
  • Създаване...