mladen.bg Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 И последно какав е проблема за трудното палене сутрин пи минусуви температури и така никои не каза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 Проблем в запалителната система, загуба на налагане на горивото от някъде, компютъра да мисли че му е топло и т.н. Много са вариантите. Лошото е че ако трябва да се установи от къде е проблема вероятно ще се наложи да е на студено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 И аз имам проблеми със запазване на налагането на горивото в системата и след дълъг престой над 8-10 часа се налага да въртя малко по-продължително 1-2 сек. и не пали от четвърт оборот.При много ниски температури за да не тормозя акумулаторчето сутрин първо завъртам контактния ключ за малко, след няколко секунди 5-10, отново завъртам за малко и тогава пали или се налага да го правя за трети път и тогава пали.При завъртането на стартера за малко и незапалване на автомобила, бензиновата помпа продължава да прави налягане още няколко секунди и това ми е достатъчно да покача налягането и да щадя акумулатора при тези минусови температури. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 А защо си толкова сигурен? Мерихте ли го или принудително включихте помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 Не сме мерили, майстора ми каза че ремонта на това ( да пали от четвърт оборот ) е много скъп и не си заслужава. Също така ми обясни за помпата на бензина и клапана който се намира вътре в помпата и т.н.Когато е работила колата си пали с едно чукване по стартера...... Сега видях, че раздела е за каризма, но предполагам и при тях системата е идентична. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 Не сме мерили, майстора ми каза че ремонта на това ( да пали от четвърт оборот ) е много скъп и не си заслужава. Също така ми обясни за помпата на бензина и клапана който се намира вътре в помпата и т.н.Когато е работила колата си пали с едно чукване по стартера...... Сега видях, че раздела е за каризма, но предполагам и при тях системата е идентична.Не много скъп ,а смяна на помпа ти каза ...........ама тя е около 200-250 лв........... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivs Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Не много скъп ,а смяна на помпа ти каза ...........ама тя е около 200-250 лв........... :icon_hmm:моята каризма запали сутринта при -31 градуса от първия път Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 (редакция) Колеги, Извинявам се, че не разбирам от горе-описаните неща, но някой може ли да каже в резюме какво значи: "Пали от втория път" и какъв е проблема? Май наистина не вниквам дълбоко в нещата - не е ли нормално като е толкова студено колата ти да запали малко по-трудно, тоест да се наложи да повърти леко акумолатора (моята е в гараж, но пак по някога се налага да задържа стартера (все пак я паля на седмица, две) - това проблем ли е?) Редактирано 1 февруари 2012 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 Здравейте колеги И аз да си кажа как паля :mitsu-smiley: Като е такова смотано времето не виждам защо си мъчите колите. Аз при такова време когато колата е седяла над 3 часа на место леко чуквам стартера ( който почти не завърта ). Изчаквам помпата да набие Бензин. И на втория път колата си пали от айде да не е от 1/4 ама от 1/2 оборот. После я изчаквам да загрее мотора ( леко да мръдне стрелката ). Включвам на ГАЗ и потеглям :mitsu-smiley: Каризма 1,6 16v 1996 340 000 KM +- Иначе как защо и колко тръдно ви палят колите зависи от много работи мисля Най-вече Бензин Масло Филтри ..... Абсолютно лично мнение да не се обиди някой Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 (редакция) Аз отново да попитам: Какво значи 1/4 или 1/2 оборот? Аз как процедирам: Давам на контакт и изчаквам да загасне диагностичната лампа след което завъртам стартера. Когато не съм я палил седмица-две акумулатора си върти 1,2,3 (понякога) секунди и запалва. След това я изчаквам да загрее и тръгвам да си я карам като не я ръчкам. Проблем ли е, че не връщам веднага ключа като видя че не пали с едно докосване? Редактирано 3 февруари 2012 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Когато не съм я палил седмица-две акумулатора си върти 1,2,3 (понякога) секунди и запалва. .......... Проблем ли е, че не връщам веднага ключа като видя че не пали с едно докосване?Не, не е проблем. В случая ставаше дума за начин по който да не тормозим много акумулаторите в тези ниски температури. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Аз отново да попитам: Какво значи 1/4 или 1/2 оборот? Значи- още като и покажеш ключа да запали, без даже да чуваш стартера да върти, както е при моя дизел примерно ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Аха,Значи това 1/4, 1/2 оборота е нещо като "само я докоснах и тя запали" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 (редакция) Няма да се плашиш моята понякога пали и от третия път .Нормално е при такива температури, няма да обяснявам защо заради такива "експерти", които те карат едва ли не да направиш основен ремонт на двигателя. Редактирано 10 февруари 2012 от HristoGB писане с главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ayho Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 Извинявам се за отклоняването от темата.Според вас нормално ли е примерно с 2 литра бензин да се минават 20 км при тези температури? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 Да, ако оставяш колата да загрява или караш по неизчистен път със сняг. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4256 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 26 декември 2012 Сподели Публикувано 26 декември 2012 (редакция) Здравейте колеги,мисля че дойде ред пак за тази тема.При моята каризма се получава същото,пали от втория,третия път,след продължително въртене на стартер при първото запалване.При второто запалване пали веднага.Сменил съм горивния филтър и датчика за температура на инжекциона.Но сутрин пак създава проблеми,върти много на стартер.Споделете ако сте наясно нещо по въпроса.Каризмата е бензин,1.8,16v,GLS,115 конски сили.И ако може някой да ми каже какви са тези предупреждения дето се появвяват в профилът ми.Не съм направил никому нищо. Редактирано 26 декември 2012 от james_bond Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 2 януари 2015 Сподели Публикувано 2 януари 2015 (редакция) При мен миналата зима палеше от вторият път като е около 0 градуса. Тази година пали от първият път след като завърти 2-3 оборота при -6 градуса. Скоро почистих палеца и дистрибуторната капачка, смених свещите от Bosch на NGK,смених кабелите на свещите, бензинов филтър и бензиностанцията :D Преди сипвах на Еко бензин, сега само на Газпром. Много фактори станаха и не разбрах от кое се оправи, но най-вероятно свещите и бензина са оказали най-голямо влияние. :mitsu-smiley: Редактирано 2 януари 2015 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2015 Сподели Публикувано 3 януари 2015 При мен миналата зима палеше от вторият път като е около 0 градуса. Тази година пали от първият път след като завърти 2-3 оборота при -6 градуса. Скоро почистих палеца и дистрибуторната капачка, смених свещите от Bosch на NGK,смених кабелите на свещите, бензинов филтър и бензиностанцията :D Преди сипвах на Еко бензин, сега само на Газпром. Много фактори станаха и не разбрах от кое се оправи, но най-вероятно свещите и бензина са оказали най-голямо влияние. :mitsu-smiley:.......от капачката и палеца е, но си ги смени с нови, тъй като бобината може да изгори..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 3 януари 2015 Сподели Публикувано 3 януари 2015 Ще ги сменя скоро време. Цялата метална пластина на палеца беше потъмняла като опушена(или окислена),а върха на палеца имаше нагар. По металните пъпки на капачката на делкото имаше бял нагар като керамика станал, но метала не беше изяден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 4 януари 2015 Сподели Публикувано 4 януари 2015 Здравейте, при мен - каризма 1.6 90кс - се появи при 8-9 градуса, отново започнах да зареждам на омв като сипах малко98 на ромпетрол и 50гр добавка от кауфланд - едва ли оказа някакво влияниея, но сега пали от 2-я път под -7-8 градуса. Поддържам 12-15л бензин, с ГИ съм. Мисля, че от конденза е, а добавката е и против нея. На жигулките им сипваха спирт. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.