Dambev Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Колега, какво стана? Защо замлъкна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 6 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2007 Налегнаха ме грижи. Нямам време да се занимавам с колицата. Командировки и т.н. Не съм я зареждал, дори.Видях, че друг колега с Каризма споменава за симптоми подобни на моите в една скоро открита тема.Следващата стъпка ще е поне 1000км преход с V-Power. И може би една добавка.Веднага щом завърша експеримента ще споделя положителен или отрицатален е резултатът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Налегнаха ме грижи. Нямам време да се занимавам с колицата. Командировки и т.н. Не съм я зареждал, дори.Видях, че друг колега с Каризма споменава за симптоми подобни на моите в една скоро открита тема.Следващата стъпка ще е поне 1000км преход с V-Power. И може би една добавка.Веднага щом завърша експеримента ще споделя положителен или отрицатален е резултатът.Възможно е да имаш запушена цедка на помпата в резервоара.........при нея се образуват налепи , нещо като кал която при определени условия ( температура) се втвърдява и вплътнява и пречи на помпата да засмучи бензин..........докато качи, докато се вдигне налягането му на 3-3.5 атм. минава време ,в което мотора се мъчи да запали..... :icon_blush: Затова не е лошо да се премери налягането на бенз. помпа.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 6 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2007 Не е ли по-лесно да почистя или сменя цедката, вместо да търся къде могат да ми измерят налягането на помпата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Не е ли по-лесно да почистя или сменя цедката, вместо да търся къде могат да ми измерят налягането на помпата.Естествено , но може и да не е от това..........само ще си разглобиш колата и ако не е от това ,после мен ще гледаш на криво........ :D за тва - първо се мери и ако нещо не е наред .......тогава се разхвърля колата........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 2 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2008 ЧНГ на всички!Живи, здрави и много късмет. След 1600км., първите от които с OMV 100 октана а вторите с SHELL V-Power Racing всичко си доиде на мястото.Още след първите 600 км., симптомите изчезнаха и колата започна да пали от първи път. Бe карана 10 000км само с LUKOIL 95. Правете си сметката какво сипваме срещу 2лв. Пикня! Благодаря на всички за идеите и помощта.Ако има някаква промяна в поведението ще публикувам незабавно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 (редакция) Днеска сутринта -14 градуса същата работа, даже по-зле:Незнам от кой път запали, после на три цилиндъра (инжектора замръзнал!!! :confused1: ), Поработи някъде 20 сек и после изчаках да разтопи и после запали горе-долу нормално, после докато ида до OMV-то прекара още някакви води - общо-взето голяма мъка. Сега показва -8 градуса, още не бях врътнал ключа и запали.Смятайте какви помии ни продават.Въпросния бензин е наливан от Чирпан от Лукойл (поне си пазя бележката), Миналата година съм разглобявал карбуратора на един мотор - вътре половината лед. Тук в Казанлък на входа от посока София от беизиностанцията, която е точно преди града никога повече няма да налея (нямам идея какво са сипвали вътре); Общо взето признавам само OMV-тата, като тези пловдивските горивото им е по-добро. Лошото в случая е 9-те километра в повече и обратния завой, но май нямам избор...Правя предложение да направим една тема "Черен списък на бензиностанциите" в раздела "За Mitsubishi", но май най-накрая ще стане като реклама на 2-3 по-големи чужди вериги...P.S. Да питам на първата чертичка колко литра се падат и дали резервоара има пробка? Редактирано 12 януари 2009 от valboss Колега, предупреждавам Ви: - Не използвайте дребен шрифт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesha_1 Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Спокойно и моята прави така. Но при първото палене като дам леко газ и се оправя, не гасне и няма никакъв проблем. Просто е от студеното време, може би. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 От бензина е, но твоята като е от тези с MPI сигурно и студа оказва влияние. Моята с бензина от OMV-то врътнах и запали като на рекламата, само че още не е обледила... Колега, предупреждавам Ви: - Не използвайте дребен шрифт.Към модератора:Извинявам се че съм ползвал дребен шрифт за въпросния offtopick. Пак ще прочета правилата, за да не се повтарят подобни грешки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Аз пък да ви кажа ако не знаете......ГДИ-тата за Европа са предвидени да палят безпроблемно до -26 градуса, и то при положение че всичко им е наред. :icon_dance: От там насетне какво ще стане никои не знае. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 При мен, когато температурата е под нулата и двигателя е студен, трябва да задържа стартера 1-2-3 секунди повече, отколкото обикновено и чак тогава пали. Бензина е от Лукоил. Как е при вас, колеги с ГДИ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 При мен, когато температурата е под нулата и двигателя е студен, трябва да задържа стартера 1-2-3 секунди повече, отколкото обикновено и чак тогава пали. Бензина е от Лукоил. Как е при вас, колеги с ГДИ?И при мен е така, когато е доста студено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Ми Лукойл, какво да кажа, 96 ExtraForce горе-долу става, 95-то има и по-добър по другите бензиностанции.Препоръчвам Carrera 100: ОМV Carrera 100 покрива изискванията на стандарта "Евро 5", т.е. в него практически липсва съдържание на сяра (тъй като то е под 10 части на милион).Веднага се усеща разликата. Мисля и за добавката за 10лв, където я продават пак в OMV, там от където си смених маслото има за 28лв... И при мен е така, когато е доста студено. При мен вече не е. Зареждайте колите си с качествен бензин! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Не е ли малко притеснително, след като на резервоара пише 95, да караш със 100 октана? Той е доста по-летлив, и би трябвало различна центровка, за да има ефект? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Има ефект и то огромен. Ти ако мислиш, че това което ти продават като 95 е 95 се лъжеш и то много. (например опела, който може да работи и с 92 с 95 от някои бензиностанции едвам си държи оборотите); Чувството да караш със скапан бензин при GDI е все едно да си сложил 200-300кг допълнителен товар - мигновенната реакция вече почти я няма, все едно че караш опелче... Пише 95+ т.е. Да се слага с октаново число минимум 95... Трябва да има октан сензор по принцип и си преценява за центровката в някакви граници. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Колега Владимиров, някоклко поста по-нагоре прочетох, че смяташ да слагаш добавки на горивото. Не съм специалист, но тук всеки знае, че това е забранено за ГДИ двигателите. Има доста теми по въпроса, и в раздел Каризма, и в раздел Галант... Прочети ги, а ако имаш въпроси после - обърни се към Човекът, който разбира най-много от тези двигатели в Бг - Milen_z. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Забелязвам и аз моята Каризма от 1 месец пали по този начин. Първи път няма никой, качва обортомера с леко подрусване на купето до към 500 оборота и гасне самичка след секунда. Втори опит за запалване винаги е успешен все едно не е било. Всяка вечер нощува в гараж. И го прави само при първо стартирване на двигателя рано сутрин. После цял ден няма никакви проблеми при първо врътване си паля без никакви препядствия. Много странен за мен феномен. Добре, че сутрин няма никой познат като я паля, че ще ме скъсат с подигравки. Направо ме е страх да нощува на открито, мисля си, че няма да я събудя поне 10 минути. Странното е, че акумулатора дава ток колокото си щеш, значи не е от него. P.s Преди време карах Хонда Сивик, със горе долу същият по сила акумулатор, спала е почти всеки ден на всякакъв студ пред нас, ама си знаех, отивам врътвам ключа и си пали. Сутрин хората подгряват с вряла вода, мъчат колите, аз отключвам паля и като постопли малко изчезвам. Но Хондата беше в бурните ми младежки години. Каквото било, било сега съм на Каризма, затова без много хленчения, надявам се като се стопли времето след някой месец проблема да изчезне по същият начин по , който се е появил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
^GaRfiELd^ Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Колеги аз пък си зареждам само на ОМВ и сипвам Супер 95 (нормалния). Колата сутрин без да давам газ на 3-тото завъртане пали и си държи оборотите, но мисля си да мина на Карера 95, защото моят човек дето ми докара колата, сам си каза, че постепенно преминавайки от Германия към България усетил, че в Източна Европа колата нещо не иска да върви със същия бензин както е била в Западна...А и мен лично ми казаха, че тук нещо октановите числа май не били много верни и затова познавам хора, дето си джъткат със 100 октана и им сваля разхода даже и сметките им излизат еднакви с 95 и 100 ... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Моето :mitsu-smiley: също "спи" отвън и аз като колегите по-горе сипвам бензин от Лукойл. Когато сутрин е по-студено и подам контакт за да запаля чувам звук наподобяващ този на движение на течност в замръзнала тръба. Когато чуя въпросния звук колата рядко пали от първия път, а в останалите случай пали от раз. Ще взема да опитам и аз със гориво от друга верига бензиностанции. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Ползвам 95 на "ЕКО", обикновен - без добавки. Тук, в Плевен, онзи ден сутринта беше -15 градуса, вчера -17, а днес -13 градуса. Автомобила се държи перфектно. При първо запалване сутрин, задържам стартирането около две секунди. Без газ. При следващите - паленето е нормално - като през лятото. :D .................Забелязвам само, по-бавно достигане на работната температура. По един и същ маршрут, сега, в последните няколко студени дни, температурата вместо за 2.5 - 3 км, се достига за 5 - 5.5 км.Да добавя, че след първоначалното запалване на двигателя, чакам на място само 30 сек. и потеглям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Ми Лукойл, какво да кажа, 96 ExtraForce горе-долу става, Колега, 96 Extra Force е бензин на Petrol, който за мен лично не е по-различен от обикновения им 95. За Петрол мога само хубави неща да кажа, въпреки, че не е толкова от значение от Лукойл ли ще сипеш или от Петрол защото различните бензиностанции на една и съща фирма на различните места имат различен бензин. Това се формира като извод в една друга тема за бензина. Нямам наблизо Петрол и напоследък сипвам на Лукойл-а на Константин Величков и Тодор Алексанров и имам същия проблем като вашите, само че с Галант...... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cassper Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Здравейте, и аз имам същият проблем с паленето сутрин. При ниски температури колата пали от вторият път, и цял ден няма проблеми с паленето. Сипвам само А95 от Лукоил, но не смятам че това е голям проблем. Поне аз така мисля, все пак да се изкажат и компетентните колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Предложението ми е да караме един месец със хубав бензин (от SHELL, OMV, ECO и т.н) и да споделим резултатите. При мен сутринта запали горе-долу нормално. Но да се има предвид, че от стария бензин е имало мин 15литра. Трябват поне 2-3 задрждания по толкова, колкото има в резервоара или да се кара докато светне лампата и да се източи резервоара по някакъв начин. P.S. Ако някой може да обясни за добавките защо не трябва да се ползват при GDI (най-много да задръстят филтрите според мен); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
^GaRfiELd^ Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Предложението ми е да караме един месец със хубав бензин (от SHELL OMV ECO и т.н) и да споделим резултатите. При мен сутринта запали горе-долу нормално. Но да се има предвид, че от стария бензин е имало мин 15литра. Трябват поне 2-3 задрждания по толкова, колкото има в резервоара или да се кара докато светне лампата и да се източи резервоара по някакъв начин. P.S. Ако някой може да обясни за добавките защо не трябва да се ползват при GDI (най-много да задръстят филтрите според мен); Виж бензина в Шел и Лукоил са ми казали, че от едно и също място идва, така че пробвай в ОМВ и Еко :icon_blush: Иначе поне за дизела на ОМВ и Еко знам, че на ОМВ идва от Румъния, а на Еко от Гърция, но за бензините не съм питал, но ако искате мога да проуча... Но лично за мен, по-хубаво бензинче от на ОМВ няма и аз затова само там сипвам и винаги си ми е добре колата :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Предложението ми е да караме един месец със хубав бензин (от SHELL OMV ECO и т.н) и да споделим резултатите. При мен сутринта запали горе-долу нормално. Но да се има предвид, че от стария бензин е имало мин 15литра. Трябват поне 2-3 задрждания по толкова, колкото има в резервоара или да се кара докато светне лампата и да се източи резервоара по някакъв начин. P.S. Ако някой може да обясни за добавките защо не трябва да се ползват при GDI (най-много да задръстят филтрите според мен);За ГДИ е забранено да се слагат добавки, както и да се сипват бензини с такива (никакъв Шел)! Добавките образуват нагари по горивната система и после отиваш директно при батко Милен в Пловдив. Казах ти, колега, прочети темите за ГДИ. Мисля, че в раздел Каризма я има като важна тема. И много неща ще ти се изяснят! Ето тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697 А за колегата GeorgieV - точно на гърба на този Лукойл скоро отвориха бензиностанция на Петрол. Съвсем малко по-надолу по К. Величков, но не е на букеварда, а в малката уличка. Дори е доста по-удобно за влизане и излизане, отколкото на Лукойла Колеги, не се шашкайте! Всичко това е от студа. И моята пали на втория път, ама и как няма -15 градуса е..... и хич не я тормозя... 1-2 сек и припалва, вторият път е като сред лято. Бръм и газ до ламарината. Чакам на място само, ако имам нещо да я чистя, иначе - потеглям и без проблеми. Пък и не забравяйте, че колите ни са на по 10-15 години, какво искаме ние от тях?! На тези години половината коли имат къде по-драматични проблеми от това да запалят на втория път... ще ви се смеят, ако прочетат, че от това се оплаквате :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.