babachev Публикувано 21 август 2019 Сподели Публикувано 21 август 2019 При мен тропането беше в определен диапазон на обороти на двигателя. Когато беше топъл двигателя, се чуваше по-силно. Тресене на мотора нямаше ! ...цт, не е това при него....при вас може да е от това, и този проблем се появява само на празен ход на мотора, когато леко подадете газ ,колкото да вдигне 1000 об./мин. ,този проблем изчезва.....това поне според думите ви е проблема при вас, но при колегата е друг проблема ,и зависи от околната температура..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babachev Публикувано 21 август 2019 Сподели Публикувано 21 август 2019 Това каре е малкият проблем. Големият проблем са куплунзите от към задвижването и към балансиращата група , които имат повече износване. Те са заедно с осите и струват една чанта пари. Всъщност Мицубиши са разбрали за този ( фабричен ) проблем и са го отстранили ,като са променили конструктивно цялата група. Сменява се дори и картера. Цялото удоволствие струва около 10000 лв. !!! ....в картера имаш два вала, които се наричат балансиращи, те обират вибрациите от втори и трери ред и по този начин мотора е доста по тих,няма вибрации ,характерни за дизеловите мотори и т.н...При вашите мотори ,задвижването на тези валове се осъществява посредством каренце, един вид кръстачка, която предава движението на балансиращата група.....но тук дали от несъображение за материала, или от друг консструктивен дефект, това каренце се износва и има луфт м/у него и приводите на балансиращите валове.....и съответно при работа на празен ход, се чува шум,в момента, в който леко се подаде газ и мотора се натовари малко, този луфт се обира и шума изчезва....Ето за това става въпрос:А ето това ви е балансир групата:http://media.motorteiledirekt.de/media/catalog/product/P/4/P421001114928485552017-04-22.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babachev Публикувано 21 август 2019 Сподели Публикувано 21 август 2019 Виж този клип и сравни шума с твоя. Здравей,Много благодаря за мнението! Какво трябва да направя и проверя за да установя дали и при мен порблема идва от там? При теб имаше ли връзка с това дали околната температура е по-висока, тъй като в моя случай имам чувсто, че колкото е по-горещо навън, толково по-силно "чука" двигателя, съответно и тресе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 22 август 2019 Автор Сподели Публикувано 22 август 2019 Виж този клип и сравни шума с твоя. Не, не, нищо общо. В моя случай шум се чува само при натоварване и то при добре загрял двигател,главно извън града при обороти около 1700-2200. На празен ход няма никакъв шум.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 1 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2019 Колеги, само да споделя, че опитах и с добавка Bardahl BDC и няма никаква разлика в чукането при натоварване, дори ми се струва, че двигателя започна да тресе малко повече при около 2000 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peshoo Публикувано 1 септември 2019 Сподели Публикувано 1 септември 2019 То сега идва зима , махай термостата и продавай,то нали дизел зимата се купува....Замислете се - никой средно техническо поготвен майстор няма да си купи митсубиши Дизел(това не е митсубиши от преди 20-30 години).Тези новите митсубишита -дизел са трошливи.Сайтовете продават повече повредени от здрави.То човек си вика тя е 6-7 годишна кво ша и стане ама....То вече и бензина го оправиха- кашкавалени блокове,клапани .....валовеАбе майстор да си ама в някоя нормална държава да ги бръснеш на голо ахахахахаПоздрави и успех с диагнозата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 2 септември 2019 Сподели Публикувано 2 септември 2019 БДЦто дюзи не оправя,то е по скоро за профилактика.Трябва ти друга добавка за дюзи,просто им отвори страницата и ги разгледай,обяснено е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 3 септември 2019 Сподели Публикувано 3 септември 2019 (редакция) Сега като се замисля и при мен го има понякога този звук при сходни условия. Нямам обаче никакъв проблем с автомобила и най-вероятно това е нормално. От време на време тече някакво самообучение и може да е свързано и с него. Общо взето книжката е бъкана със ситуации при които те предупреждават, че странните звуци са нормални ) Ето малко от книжката: Процес на самообучение за количество впръск-вано гориво (автомобили с дизелови двигатели)E00627900043За поддържане на ниско ниво на емисиите на отработени газовеи ниско ниво на шума на двигателя той доста често изпълнявапроцедура по самообучение за количеството впръсквано в негогориво.При изпълнение на тази процедура по самообучение двигателятзвучи малко по-различно от обикновено. Промяната в звученетона двигателя не е признак за неизправност. Редактирано 3 септември 2019 от nikipp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 4 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2019 (редакция) Сега като се замисля и при мен го има понякога този звук при сходни условия. Нямам обаче никакъв проблем с автомобила и най-вероятно това е нормално. От време на време тече някакво самообучение и може да е свързано и с него. Общо взето книжката е бъкана със ситуации при които те предупреждават, че странните звуци са нормални ) Ето малко от книжката: Процес на самообучение за количество впръск-вано гориво (автомобили с дизелови двигатели)E00627900043За поддържане на ниско ниво на емисиите на отработени газовеи ниско ниво на шума на двигателя той доста често изпълнявапроцедура по самообучение за количеството впръсквано в негогориво.При изпълнение на тази процедура по самообучение двигателятзвучи малко по-различно от обикновено. Промяната в звученетона двигателя не е признак за неизправност.Благодоря за мнението!В моя случай шума е винаги един и същ и при едни същи условия. Според мен не е нормално да го има. Иначе, като цяло леко странни автомобили са японскитe. Редактирано 4 септември 2019 от orion Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 1 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2019 За момента нищо, през септември ще се занимаваме обстойно с проблема, мислим да закараме колата в сервиза във видин, да проверят дюзите, тъй като при нас има адско тресене при скорост над 100 км/ч.Иначе когато температурата е под 25 градуса няма проблем няма чукане, няма тресене, но стане ли по-топло проблема се появява.Здравейте, Успяхте ли да откриете проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
алекс владимиров Публикувано 11 март 2020 Сподели Публикувано 11 март 2020 (редакция) Здравейте, открихте ли проблема? А дали проблема не е свързан с калибриране/обучаване на дюзите, които работят по различен начин при различна температура и натоварване? Мисля че е точно такъв. Виждам че си от русе, мога да те свържа с човек, който е много на ти с тези проблеми на мицубиши. Аз имах почти съюия проблем, на студен двигател работеше ужасно с причукване, като загрее се оправя. Мислех че е веригата на двигателя, смених я, тя и без това беше за смяна на 200хил. но проблема продължи. Оказва се че дюзите се калибрират/обучават при доста манипулации над автомобила и те работят по различен начин на студен и загрял двигател и на различните обороти. Редактирано 11 март 2020 от алекс владимиров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivail3o Публикувано 11 март 2020 Сподели Публикувано 11 март 2020 Някой компетентен колега може ли да каже, дали при спукан изпускателен колектор може да се чува подобно чукане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 11 март 2020 Сподели Публикувано 11 март 2020 Някой компетентен колега може ли да каже, дали при спукан изпускателен колектор може да се чува подобно чукане.Не може да чука, ще съска. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 13 март 2020 Сподели Публикувано 13 март 2020 Благодоря за мнението!В моя случай шума е винаги един и същ и при едни същи условия. Според мен не е нормално да го има. Иначе, като цяло леко странни автомобили са японскитe. Ако си имал "късмет" да се забавляваш с бомба - дюзата на VW 2.0 140 коня, тогава мисля, че би се отказал от ДВГ-то като цяло. Не знам как са тези монтирани на Митсубиши, защото Мицубиши ги ползват също, но тези на Пасат, Голф и т.н. са супер проблемни. Мои познати нямаха пътуване без приключения в продължение на няколко години, докато накрая не продадоха пасата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 19 март 2020 Автор Сподели Публикувано 19 март 2020 (редакция) Здравейте, открихте ли проблема? А дали проблема не е свързан с калибриране/обучаване на дюзите, които работят по различен начин при различна температура и натоварване? Мисля че е точно такъв. Виждам че си от русе, мога да те свържа с човек, който е много на ти с тези проблеми на мицубиши. Аз имах почти съюия проблем, на студен двигател работеше ужасно с причукване, като загрее се оправя. Мислех че е веригата на двигателя, смених я, тя и без това беше за смяна на 200хил. но проблема продължи. Оказва се че дюзите се калибрират/обучават при доста манипулации над автомобила и те работят по различен начин на студен и загрял двигател и на различните обороти.Здравейте, Не, не съм го открил, така си я караме вече почти 20 000 км. Зимата е ок. Ще съм благодарен ако ми дадете координати на някой компетентен, който може да я погледне. Иначе съм решил да я карам така, докато нещо не изпляка, по този начин със сигурност ще се разбере какъв е бил проблема. Редактирано 19 март 2020 от orion Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 20 март 2020 Сподели Публикувано 20 март 2020 Ако не греша става дума за ето този балансиращ вал при който се износва задвижващото го "каре" и се появява чукането:https://youtu.be/k3qT_wo0c1wПоне "карето" ми изглежда 1:1 с показаното от DJ-я. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 26 март 2020 Сподели Публикувано 26 март 2020 Колега, колата губи ли антифриз? Или ако може я тествай за компресия. Има вероятност да е "духнала" гарнитура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 27 март 2020 Сподели Публикувано 27 март 2020 Колега, колата губи ли антифриз? Или ако може я тествай за компресия. Има вероятност да е "духнала" гарнитура.Ама какви са тея коментари, как ще кара 20 000км с издухана гарнитура... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 28 март 2020 Сподели Публикувано 28 март 2020 Ако е между два съседни цилиндри.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 30 март 2020 Автор Сподели Публикувано 30 март 2020 Колега, колата губи ли антифриз? Или ако може я тествай за компресия. Има вероятност да е "духнала" гарнитура.Здравейте,Благодаря за предположението, но не губи антифриз. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 31 март 2020 Сподели Публикувано 31 март 2020 Все пак ако имаш желанието и възможност - провери компресията.Филма с дюзите е много голям. На всеки по класен сервизен софтуеар може да се види компенсацията на гориво ... и да се направят накъкви изводи относно състоянието на цилиндро буталната - група или горивната система. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 31 март 2020 Автор Сподели Публикувано 31 март 2020 Все пак ако имаш желанието и възможност - провери компресията.Филма с дюзите е много голям. На всеки по класен сервизен софтуеар може да се види компенсацията на гориво ... и да се направят накъкви изводи относно състоянието на цилиндро буталната - група или горивната система. Правени са няколко компютърни диагностики в различни сервизи, включително и от DJ Tymbi (на когото силно вярвам, защото е много начетен и грамотен), който я наблюдава реално по време на движение. Проблем с дюзите не бе констатиран, въпреки това са сваляни и проверени на два различни стенда (макар, че по мнение на специалнисти, стенд, който истински да тества дюзи "Денсо" в България няма). Не бих дал 3000 лв. за дюзи на сляпо и в крайна сметка да се окаже, че не е в тях проблема. Колата върви много добре, пали, не пуши, гори малко. Шума се влияе силно от околната температура, чува се лятото, което ме навежда на мисълта, че е от някой датчик. Има още един колега във форума с абсолютно същия проблем, нерешен към момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 31 март 2020 Автор Сподели Публикувано 31 март 2020 (редакция) P.S. Малко съжалявам, че не замерихме компресията, докато дюзите бяха свалени. Редактирано 31 март 2020 от orion Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 31 март 2020 Сподели Публикувано 31 март 2020 P.S. Малко съжалявам, че не замерихме компресията, докато дюзите бяха свалени.със свалени дюзи не се мери компресия, свалят се накалните свещи. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Liudmil Todorov Публикувано 12 февруари 2021 Сподели Публикувано 12 февруари 2021 Здравейте, имам същият проблем, със същият двигател. Открийте ли решение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.