Премини към съдържание

Stanislav Konstantinov

Потребител
  • От него общо

    197
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer 1.8 DI-D / 150 hp / 4N13

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Stanislav Konstantinov's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. От познат, който кара бензинова колица в Германия и единпът го върнаха от TUV, заради отрабонети газове, някой го подучи да сипе спирт за горене в резервоара, да покара 10 км и да отиде на ТUV. Нямам идея в какво съотнощение. Но мина на същото място и му казаха, че са му оправили перфектно колата. А тя е едно Сузуки Суифт от 2005-та година
  2. Наскоро ходих в Кипър. Бях си поръчал рент а Кар Мицубиши АСХ, но получих Кашкай 2018 бензин CVT на 78 000 км.. Материалите по колата са доста качествени. Колата е икономична. Хареса ми. Но CVT-то няма да допадне на всеки. Аз карам спокойно, а и там по магистралите макс скорост е 100 км/ч, а извън града 65. Взех си автомат, че не бях сигурен как ще се справя с левачката да сменям скорости, а и мигачи с дясната. Което се оказа, че навика е много силен и преди да включвам мигачите с дясната, с лявата пусках чистачките. Та дори и за моето спокойно каране това сивити ми дойде мудно, особено като се доускорява или като се включвам на магистрала. Дори и с пълна газ, оборотите са на макс, гюрунтията е яка, а резултата крайно плавен и незадоволителен. Та това за мен на над 85% от потребителите няма да им допада. Мудно и шумно, когато има необходимост от максимална динамика. Иначе ако е ръчка, този кусур го няма. Като цяло на мен кашкая ми допадна и като концепция и като качество.
  3. Някой сменял ли е на дизел съединител. Говорим за дизел 2012 година, двигател 4N13, японският комън рейл 150 коня (110 kW) ? Първото ме интересува скоростната кутия надеждна ли или е капризна ? И второто съединителят колко изкарва нормално ? Колко струва съединителят, но не оригинален ? Сигурно маховика е демпферен ? Има ли варианти за подмяна с твърд маховик ?
  4. Преди всичко гледай максимално запазена, на по-малко години и километри. Ако ще караш предимно градско атмосферният бензин е за препоръчване. Ако ще караш извън града турбо дизел е чувствително по-добър, особено в доускорение от 60 до 120, особено по баири големият въртящ момент превъзхожда атмосферният бензин. Разбира се дизела е по-скъп от към подръжка, за да нямаш ядове трябва да сипваш качествена нафта, особено ако е по-новият комън рейл мотор. Помпа дюзата не е чак толкова капризна на нафта. Но комън рейла зимно време трябва да се сипва нафта, която да не прецака помпата ( за 3000 лв ) и дюзите ( 2000 лв на дюза ). И пак, дизела не става за кратки градски отсечки. Ако не друго, никога няма да те стопли за 4 км, когато на вън е -8 градуса.
  5. Може ли и на мен да изпратите координатите на механика-майстор
  6. По въпроса за спирачките, според мен има голямо значение какви накладки си избираме. Универсални няма. Когато са меки спират добре на градски къси отсечки, но ако имаме спортен маниер на шофиране с често прибягване до педала на спирачката и то предимно агресивно, такива накладки определено не са подходящи. Ще прегреят, ще засмърдят и дисковете се напичат. Да не говорим какво става при дълго планинско каране с такива накладки. В един момент така се нагряват дисковете и накладките, че оставаме тотално без спирачки. С твърди пък докато не позагреят спирачният път се удължава чувствително. Отделно че имат склонност да свирят. Та трябва да се търси среден вариант най-често. И при мен нови оригинални дискове след 3000 км усетих, че започнаха да бият. Най-доволен съм бил от евтино закупени Бендикс, произведени от Honeywell. Следващият път ще опитам с Ате, преди отново да си взема Бендикс. Но става така че с едни накладки сменям по 3 комплекта дискове. Дайте координати на стругар, който ги стърже сравнително старателно.
  7. Според мен, тази екстра е трудно използваема, когато има засилен трафик по магистралата. Друг недостатък е, че вдига разхода. Особено когато двигателят е малък и нееластичен и се налага ръчкане на скоростите, тази екстра си губи смисъла. С други думи най-добре е на мощен еластичен дизел с автомат. И ако има и дистроник, вече става смислена и приятна.
  8. Софтуера на ДПФ го деактивираха в началото на 2021. ДПФ- а го прибрах, след като го махнаха и него. Карах така само градско в София и няма никакви проблеми, няма реганерации, няма увеличение в нивото на маслото. На техническият преглед мериха и казаха че е в нормата на евро 5. Обаче преди няколко дни я изкарах извънграда за първи път. София до Бургас и на обратно. Карах предимно 2600 - 3000 оборота тези 800 км. Случайно погледнах маслото и видях сериозно повишение. Веднага го източих. С 2 литра над 5-те които и бях налял седмица преди това. Та въпроса ми е как в тая жега извънградско са влезли 2 литра нафта в маслото ? Като преди това за 10 000 км градско никакво повишение в нивото не видях.
  9. Автомобила ми изглежда добре. Няма забележка която да захвана, но друго е да отиде в сервиз и задълбочено да го прегледат. Ако имам забележка, то е към скоростната кутия. Втората голяма е към търговеца, но това е положението. Виж я без предубеждения. Ако ти хареса, все пак я мини през сериозен сервиз
  10. Евтиното тука не е критерият. По-скоро търся турбо мотор. Ефекта, от динамичното доускорение, изстрелване, при магистрално в средна догонваш някой, който кара с 90, за да се мушнеш в лява където се кара със 140+ атмосферата не се справя така както турбо мотора. Или изпреварване на планински път, където трябва да стане за кратко време. Не карам бързо, дори по-скоро съм от тези които рядко и за кратко и за малко превишавам макс разрешената скорост. Но точно тази динамика я няма при атмосферния двигател Бензиновите турбо Лансери са доста над възможностите ми. Моят Лансер е с японският екзотичен дизел. Мой познат е решил да се раздели с неговият дизелов Лансер с ФВ мотора. Моето усещане е, че е по-еластичен, по-динамичен, от 1500 оборота при леко настъпване. Моят иска да е на 1800, за да се почуства нервната газ. Неговият е по-шумен след 2500 оборота,. моят при над 3200 оборота. Моят е по- шумен на празен ход може би заради верига или баланс вала, докато ФВ мотора въпреки по-грубата работа е по-тих при затворен капак. Неговият похарчва масло, моят качва нивото заради регенерациите, ако се кара предимно градско и се прекъсват регенерациите. Моето усещане е че ФВ мотора е по-удачен, по-рядко се налага да се сменят скорости, но моят е по-икономичен. Но пак казвам икономията на гориво за мен не е водещ критерии. Автомобила на моят познат е по-запазен, с малко от моят, по-гледан и гаражен.
  11. Съвсем накратко, кой от двата двигателя е за предпочитане при два еднакви равностойно запазени и подържани автомобила с няколко месеца разлика в датата на а производство ? Кой е по-проблемен, кой е по-капризен, при кой динамиката е по- добра? Кой е по-удачният избор ? Кой е по практичният ? Кой е по логичният избор ?
  12. За себе си съм открил истината - целогодишно карам със зимни шосейни (не с V образна шарка ) с 4 канални Yokohama. Не повече от 6 години, като карам много малко, някъде под 10 000 км на година. Не съм по скорости над 110 км / ч, така че съм преценил че са ми идеални. След 60 000 км ги свалям като нови, със същата дълбочина на грайфера ( е сигурно 1 мм до 1.5 мм са се изтъркали) и без напуквания по-станичният борд и винаги се намират мераклии, обикновенно познати, да ги закупят, все пак Yokohama са си класа. Лятото ги държа по-нампомпани от зимното предписание. Но не карам магистрално в големите жеги по напечен асфалт със 170 км/ч. Лятно дългите ми преходи са основно на нощно каране. Други подобни добри зимни шосейни асиметрични гуми с канали, които съм карал целогодишно са били Pirelli Sottozero
  13. Ясно е, че такава кола няма да изпадне в състояние, в което да сменя масло и накладки и да и се метна за следващите 30 - 40 000 км Съвсем спокойно може да удвои цената на разходите по нея, спрямо началните за покупката и. Никой не продава такава машина след ремонти и с ресурс. Винаги има значение как е карана и подържана и колко собственици е сменила. Като всеки следващ е все по-немърлив в общият случай. Ако реша да го взимам, би могло да се случи само след обстоен преглед от DJ Tymbi и след това да преценя. А и истинската сервизна история, а не тази от обслужвания, ако я има ще е добър знак за този екземпляр. Ще се опитам да проверя по VIN-a.
  14. Много съм се запалил, знам че е антипрактично, но няма да я ползвам като евридейка. Рядко излизат запазени. Риск има и с двигател, турбина, а и със скоростите, но много ми се иска да имам такава, а този екземпляр е сравнително запазен, а и цената му е много прилична спрямо състоянието - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11606547869044944&slink=jjkgua Единственото което не ми е по вкуса е материята на седалките, този плюш изобщо не ми е по вкуса, но за всичко останало не мога да открия някаква забележка. И разбира се другото което ме притесмнява най-вече е търговеца
×
×
  • Създаване...