Пусни един кабел с бутон от плюса на акумулатора до клемата на тяговото реле-котвата на стартера/тънкият кабел/.Даваш на контакт от контактният ключ а стартираш от бутона.По този начин елиминираш проблем по веригата от ключа до стартера.Ако се ползва дългосрочно се слага реле ,а с бутона управляваш релето.
Карам спейс стар1.6 бензин.Цената на носача беше около 80лв преди 1 година.Интересното беше че след като смених носача се промени геометрията на предницата и трябваше да мина стенд.От тогава нямам проблеми.
Здравей колега,препоръчвам ти да смениш целият носач.Шарнирът е набит на преса,а шарнирите които се продават немогат да се набият плътно и трябва да се прекапят с СО,от което им се разтапят вложите и пак се появява луфт.Аз сложих някакъв турски носач rodrunner и 20хил.км все още кара.Предвид качеството на авточастите които се продават,сменяй само това което се повреди.Носача го закупих от м-н шкода на S-a.
Колега,дано не те подведа,би трябвало да имаш бутон,който се натиска от капака при прилепването към уплътнението при затварянето му.При удара капака ако се е усукал и неможе да натисне бутона.Подложи нещо между капака и бутона,или му изключи буксата.Има и някаква вероятност този прекъсвач да е и в самият механизъм на ключалката.
Колега,мерена ли е компресията с манометър,и какви стойности показва?Правиш ли разлика между компресия,и неработещи цилиндри?Ако два съседни цилиндъра нямат компресия,работата отива на изгоряла гарнитура между тях,но ако два съседни цилиндъра не работят,причината може да е в бобината,ако е обща за двата цилиндъра,или ако са две бобини в един блок може да са изгорели намотките за двата цилиндра.
Колега,пробвай на напълно загрял двигател-гасиш,и по най бързият начин развиваш свещите,да видиш дали някой цилиндър няма да пуши като чайник.Ако трябва предварително разхлаби запалителните бобини.
Ако сервоусилвателя на спирачките взема вакуум от 4 ти цилиндър да не ти прави той проблем.Доколкото знам бобината подава искра на два цилиндъра едновременно,така че проблема не е в запалването.Друго което може да бъде е проблем в ел.връзките на бензиновата към газовата дюза на цилиндърa, или проблем в газовият компютър.Като най тежка диагноза,може да се окаже изтърващ хидравличен повдигач,и някой клапан не се отваря.
Проверете бушона на abs,след това измерете съпротивлението на датчиците като ги разкачите от буксите трябва да бъдат 1.28-1.92килоома.Разстоянието между датчика и гривната трябва да е 0.1-1.9 мм.Има и вариант да е счупена някоя гривна на abs-както беше при мене и стържеше по заден диск.Успех!