Премини към съдържание

orion

Потребител
  • От него общо

    77
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    ASX 1.8 D-ID MIVEC

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

orion's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, От Русе ли сте? Успяхте ли да решите проблема?
  2. Всеки, който разполага с качествена диагностика. При слаб акумулатор тази "екстра" се самодеактивира, след това при смяна на акумулатора е необходимо да се активира отново. Предполагам знаете, че ако сте задали да ви обдухва стъклото, старт-стоп не работи. Аз лично държа врътката нарочно единствено в тази позиция.
  3. Имат, започва да духа топло ставнително бързо, но бавно достига до работна температура.
  4. Притежавам ASX 4N13 и загрява доста бавно (според индикацията на таблото) при ниска околна температура, иначе парното топли добре.
  5. Търся мигач за ляво огледало на ASX, модел 2011 г.
  6. Привет, Разбирам, че и вие все още не сте открили проблема. Дюзи проверявали ли сте?
  7. Искрено Ви моля за координати на този майстор!
  8. Де да беше от маслото....В момента е с Кастрол Едж, беше с Мобил и все си чука. Веротно има проблем в някой датчик или дюзи..., но до момента никой не го е открлил.
  9. Ако отново качи нивото за толкова кратък пробег, вероятно има някакъв проблем. Много зависи от това дали усещате кога е в регенерация и в такъв момент не бива да гасите двигателя (макар, че старт-стопа го прави ако е включен). Симтомите на регенерация са следните: обороти на празен ход 900 (обичайно са 600), топли странични огледала; странен шум в мотора; специфична миризма. Усетите ли тези неща, карате около 10 км. Аз чувам дори кога леко "цъква" реленце, че регенерацията е приключила. Това е нещо много досадно за мен, защото често регенерира в неудобен момент, когато бързам. Прави го на всеки около 350 км.
  10. Сходен проблем има и при мен, но на ASX. Аз също търся решение, но безуспешно към момента. Чука и тресе при продължително каране, но само, когато околната температура е над 20 градуса. Съмнявах се в дюзи, но при проверка на стенд се оказаха уж отлични.
  11. Покачването на нивото на маслото си е нормално за тези двигатели, пише си го в книжката. Сменете си маслото, но си ресетнете и системата. Ако майсторът Ви не знае как, посетете официален сервиз. Сигнализацията ще изгасне, наблюдавайте си нивото, ако се покачва много бавно, всичко си е наред. Реално в книжката е описано, че маслото се сменя при достигане на "Х" или на съответния пробег. Ниво малко над масимума не е драма.
  12. Защото има шум, като чукане от аванс, който се проявява, когато външната температура е над 20 градуса. Досега не е установено от къде идва (не че съм обикалял кой знае колко майстори, но все пак е прегледана на няколко места). Интересувам се хипотетично от разхода за смяна на целият двигател, защото може да се окаже по-изгодно от търсене на причината (която всъщност може да е и елементарна и дребна, но кой да я диагностицира...).
  13. Здравейте колеги, Някой има ли идея колко приблизително би струвала цялостна подмяна на двигателят с друг? Имам предвид само труд по услугата и задължителни консумативи и материали, които трябва да се вложат.
×
×
  • Създаване...