Премини към съдържание

Peshoo

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Peshoo's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Най-вероятно луфт в пиньона.Смяна на лагер и пиньон или с друг диф.Ако сменяш пиньона ,виж руснаците имат хубави блокажи,КМЗ май беше фирмата.Поздрави....
  2. Ще я погледна , но зимно време не ми се занимава. Живи и здрави на пролет ще я прегледам . Поздрави...
  3. От Италия е. То този модел са така съм го чувал вече доста пъти ... Има някакъв проблем , ама какъв е? Нещо дросела,компютъра..... Поздрави!
  4. Не е от клапана, проблема е около дросела.Смятам да проверя ето това : Fuel pressure solenoid Контролирало вакума на регулатора но бензина и като цяло вакумите. Също така ще изхвърля егр-а и маркучите с него.
  5. Бензин и налягане има , ама не пали от пъвия път. Ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил може да сподели. Поздрави.... Пп:Не съм го мерил с манометър ама свалям кошницата и бензиновия регулатор от кола ,която пали. То така или иначе аз си я карам и вече съм свикнал,но все пак е дразнещо....
  6. Outlander turbo 2005 Колата не пали от първия път, завъртам 1 оборот и след това пали.(При първо палене) Така е от както я имам -около 4-5 години и 70 000 км. Няма АГУ. Само 100 октана сипвам. Градско София -лятото 12,зимата 13-14. Извън града 10. Върви си по един и същи начин, съответно и първия старт си е почти винаги от втория път. Сменени части: свещи по каталог NGK там нещо си температурен датчик на термостата датчик разпределителен вал дебитомер регулатор на бензина бензинова помпа с един спрей за дросели изчистих клапата Кабели с бобини Като всичките части сменях само за проба-грешка. Според мен проблема е в дросела. Ако някой знае какво й е да казва..( за София и Пловдив мога и да ида да я види ) На Ди джея сервиза го знам ,на два пъти щях да ходя ама бяха на море и почивка....шанс.. Знам че има майстор Милен от Пловдив , там не съм ходил ама ако знам ,че ще я пипне и оправи като имам път може и да мина да я види ( ако има възможност все пак). Чакам предложения и съвети... Поздрави!
  7. Трябва да свалите предната броня.
  8. По-добре Pajero v6.Разходите ще са еднакви , стига да ви устройва размера и лекото недозавиване. Успех с покупката...0⁰
  9. Трябват ви гайка-нит нитачка или да си сглобите една за 5лв.от youtube и един конус за дупки .
  10. Проверете бoбините, понякога те правят мизирии. Проверете ролките,хидравликата и динамото да не затягат.На мен ми правеше подобни номера от шайбата на климатика.
  11. В кръга на шегата - да не са забравили да ти качат кардана. Тя раздатката хубаво е сменена ама ти от къде си сигурен че работи.
  12. Колега какво стана с диагнозата. Ко няма компресия си купи един двигател ама му премерий компресията преди това , вземи си ангр Комплект и водна помпа за 300 400 лева и слагай по-добре от гарнитури. Бодни и един съединител за 300 400 и си карай нагоре и надолу. Поздрави...
  13. То нали трябва да видиш кое работи и кое не.Може да има повече от един проблем , а за да стигнеш до някаква диагноза трябват инструменти. Ако колата има компресия, дава искра, има бензин ,датчик колянов вал работи , и до момента не си имал проблем с имобилайзера,не се е откачила някоя маса,не е изгоряла газовата и дюзите на бензина работят,и релетата и клапаните и копчето са здрави, ремъка е на белезите,всички жици на пиновете на компютъра работят, то колата би трябвало да пали и ако ти нямаш възможността да я диагностицираш , то по- добре дай на някой дето има инструменти ,време и необходимите знания да я види. Поздрави...
×
×
  • Създаване...