Премини към съдържание

Първа кола- Галант


Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Нов съм в този форум, току що се регистрирах. Аз съм на 18 години, взех книжка преди няколко месеца и вече търся първата си кола. В карс.бг видях един прекрасен по мое мнение галант и страшно много се зарибих по този модел. Цял ден чета всичко, което вие тук сте изписали и мога да кажа, че този форум е прекрасен във всяко отношение! Проблемът, разбира се е в парите, а както разбрах, галантът не е за всеки, а само за най-отдадените на него, които могат да го поддържат жив какъвто трябва да е този невероятен автомобил. Ето линк към два от галантите, които ми останаха на сърцето. Моля да ми помогнете в избора и да ми кажете съответно дали има нещо нередно по тях според вас и дали си струват. –> http://www.cars.bg/c799743 http://www.mobile.bg...36&slink=720wcw

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, точно към ГДИ ли си се насочил .За газ забрави ,имат и специфични проблеми които много малко хора могат да оправят.По добре вземи 2.0 и джиткай. Успех ,Галанта е страхотна кола ще се влюбиш веднага. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, точно към ГДИ ли си се насочил .За газ забрави ,имат и специфични проблеми които много малко хора могат да оправят.По добре вземи 2.0 и джиткай. Успех ,Галанта е страхотна кола ще се влюбиш веднага. :icon_rock:

 

Да, насочил съм се към 2.4 гди най-вече,а относно дизеловите 2.0, не са ли им малко конете ? Кой мотор като цяло би бил най-добър за мен като новобранец ?

п.с. Гледам, че в мобиле.де тоест Германия има доста хубави обявени коли по около 2000 лева, дали има някаква уловка ?

Редактирано от Axecuterx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като "новобранец" си вземи 2.0 бензин. А щом финансите са ограничени, огледай Каризма или дори Спейс-Стар по-добре .. Галантите на пазара в момента .. айде няма да продължавам .. ако все пак си държиш, гледай главно за нивото на ръжда, ама на подемник - това е задължително! И сигурно си наясно ,че ги маскират със спрей, доста ефикасно се прикрива - вземи някой който е в час :icon_bye: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.4 GDI е добър двигател, но имай предвид че поддръжката и храненето му няма да са много евтини.

По-добре си намери 2.0 (с ГИ) примерно, с добър външен вид. Личен съвет! :) Поздрави и ни дръж в течение с избора си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, насочил съм се към 2.4 гди най-вече,а относно дизеловите 2.0, не са ли им малко конете ? Кой мотор като цяло би бил най-добър за мен като новобранец ?

п.с. Гледам, че в мобиле.де тоест Германия има доста хубави обявени коли по около 2000 лева, дали има някаква уловка ?

 

Категорично не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам защо не ти харесва дизелът. 90 коня не са малко, върви прилично и харчи малко. Ако ще се състезаваш, да, малко са.

Веднъж писах, ще повторя. Препоръчвам на хората със финансови възможности да си търсят коли от Южна Испания, областите Валенсия и Малага. Поради липсата на отрицателни температури колите са изключително запазени. Думата "ръжда" е непозната, за изгнило и дума не може да става. Освен това са поддържани само в сервизи и обикновено не се сменя само износената част, а целия възел.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се добра идея за човек, току що получил книжка и все още на 18 години да потърси малка, маневрена и не прекалено мощна кола. В допълнение към ограничения бюджет всеки галант е неправилен избор. Има голямо разнообразие от бензинови малолитражки сред японските коли, немалка част от тях изглеждащи добре. Има надеждни колтове и стари лансъри, като ще да е мицубиши, железни короли и нелоши сивици.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се добра идея за човек, току що получил книжка и все още на 18 години да потърси малка, маневрена и не прекалено мощна кола. В допълнение към ограничения бюджет всеки галант е неправилен избор. Има голямо разнообразие от бензинови малолитражки сред японските коли, немалка част от тях изглеждащи добре. Има надеждни колтове и стари лансъри, като ще да е мицубиши, железни короли и нелоши сивици.

 

+1

ама човека си е наумил .. че и за 2, макс 3к лв иска да вземе читав и да не пипа .. опита идва с времето, но струва и скъпо - ще го разбере младежа, да му пожелаем успех :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1

ама човека си е наумил .. че и за 2, макс 3к лв иска да вземе читав и да не пипа .. опита идва с времето, но струва и скъпо - ще го разбере младежа, да му пожелаем успех :icon_thumbup:

 

Мда, така е. Ето една далавера- препоръка от мен. Евтин колт

Още по-евтин колт

 

 

 

 

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се добра идея за човек, току що получил книжка и все още на 18 години да потърси малка, маневрена и не прекалено мощна кола. В допълнение към ограничения бюджет всеки галант е неправилен избор. Има голямо разнообразие от бензинови малолитражки сред японските коли, немалка част от тях изглеждащи добре. Има надеждни колтове и стари лансъри, като ще да е мицубиши, железни короли и нелоши сивици.

 

+1 За първа кола трябва да е нещо малко,маневрено и не прекалено скъпо за поддръжка. Бих добавил и автоматик тъй като позволява максимум концентрация върху пътната обстановка вместо ръчкане/чудене за съединител и скорости, което на огромна част от младите водачи им е проблем. Момента с поддръжката го оценяваш чак след като си се набил с голяма,хубава кола и се скапе нещо. Или пък като неизбежно я подпреш или те подпрат. При мен беше така преди години и малко(съвсем малко) ме е яд, че не послушах какво ми говориха тогава разни хора, от друга страна E54-ката все още ми пълни душата :) :mitsu-smiley: Свикнеш ли с Galant-a започваш да приемаш разни неща за даденост дето в повечето случаи са неоткриваеми в коли на тези години за тази цена :)

 

За другото - евтиното винаги излиза скъпо накрая, ама и това е от нещата дето ги разбираш чак като се опариш :)

 

@SLX - тия Colt-чета хич не са лоши само дето за цената пише че е начална :) Иначе и аз бих си взел един за градско за такива пари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1

ама човека си е наумил .. че и за 2, макс 3к лв иска да вземе читав и да не пипа .. опита идва с времето, но струва и скъпо - ще го разбере младежа, да му пожелаем успех :icon_thumbup:

Що бе, не е чак непостижима кауза това, стига да си отваряш очите като купуваш ..:)

Аз моя за толкова го взех, за 2 г. езда само една задна пружина (счупена) съм сменял ..

Човека който го взема, го кара вече 2.5 години, една смяна на мембрана на редуктора, смяна на ремъци и ролки и днес дойде с много сериозна повреда, дадох му грес да си смаже механизма на антената, че се движел тегаво ..:D

Пък и какво сте седнали да го навивате на малка кола, като знаете, че рано или късно всеки минава на голяма ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още една палава тинейджърска колица

 

Тази вече си струва парите, но жена ми не я харесва, защото не обича коли, които не са автоматици... :icon_thumbup:

 

Пък цената подлежи на договаряне и на по-гъвкав лизинг. :icon_dance:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех...хубава колица ама за първа е разхищение :) За парите дето й иска пича ще строша 2 Галант-а или 1 VR-4 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Симпатична количка! Това за в града ще е самолет. Колко литра е моторетката? На 9 години, но със съвременна концепция за даунзайзинг.

Голямата кола си е голяма кола! Концептуално възможностите на малкия хеч по отношение стабилността започват да го напускат с увеличаване на скоростта на движение над определена граница (над 160-70 км/ч), возията е друга, устойчивостта на страничен вятър е по-малка.

 

Заговори се за автоматици и ми се ще да попитам защо ги предпочитат (говоря за всички марки автомобили) пред ръчната, освен че е по-удобно в задръствания. Не става дума за новите поколения с два съединителя и лостчета на волана. Нормален автоматик до 10-15 хил. лв на старо: безстепенна CVT, типтроник и още по-старите видове. Купил си човек Х кола автоматик и вече не ще и да чуе за ръчна кутия. Е що? Да сменяш ТИ предавки е голямо удоволствие, особено с приятен къс ход и удобен лост. Може би им се вижда демоде или неприятна и неадекватна необходимост колата за да върви да трябва да местиш някакъв лост и да натискаш някакъв педал, при положение че може и без тях. И на всичкото отгоре трябва да го правиш в правилния момент и да мислиш за още едно нещо, освен за къде си тръгнал и въртенето на кормилото. Но мисля да не задавам въпросът ЗАЩО това е така.......

 

Как се струва идеята за галант първа кола буквално след преспиване на няколко нощи :-) Ако страстта е все така силна, действай. Сега е моментът да покараш автомобил с Д.В.Г. и РЪЧНИ предавки. Хем ще се научиш да караш, хем след 10 години производствената гама ще е над 50% електрически. Не хибридни, а само с батерии. Много ми се кара нещо V8 с чарджър или boxer с два вентилатора, но не мога да си го позволя. После и да имам пари тях няма да ги има. Не и новички :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие както я подкарахте,ще му кажете накрая ГоУф да си купи,ааааа,че е скъпа за поддръжка така е,ама като е мераклия,да си я вземе,те така се раждат новите фенове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A бе братле купи си един галант 2.0 136 коня и си свиркай, за първа кола е супер. В купува/продава раздела на форума има всякакви, защо трябва да я вкарваш от някъде си? Повярвай ми, аз моя галант съм го плащал на времето 11К и още толкова съм вкарал кажи речи, айде кажи ми ти, това продаваема кола ли е и струва ли си да вкарваш толкова пари в кола 2001 год.?

Е и отговора е да струва си, любов му се вика. Всички,които пишат в тази тема през ръцете са им минали или имат поне един галант, че някои и вр4-ки. Така, че айде да не се лъжем галанта си е колата и преди и сега.

Разумно решение: Провери раздел продава, днеска мернах едно комби за 3к 2.0 136 коня с газова, сменени амортисьори,накладки, дискове и т.н. Иди пробвай, ако ти хареса вземай и това е, кво се занимаваш с някакви схеми от немско и т.н.

Айде със здраве! :rulez:

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз не виждам нищо лошо в това Галант да се вземе за първа кола. Тъкмо човек като свикне на хубавото трудно ще си избере втора :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се придържам към темата зададена от автора :)

Добре дошъл младеж!

Доста си изчел явно за Галантите и няма смисъл да се повтаряме. Също така знаеш, че ако вземеш GDI най-вероятно ще ни гостуваш някой път в Пловдив :). Относно 2-те коли, които гледаш, по обява трудно може да се каже много за колите.. нужен е оглед на място. Ако се решиш окончателно да купуваш, все ще се намери колега, който да погледне харесана от теб кола и да ти каже има ли смисъл да се разкарваш.

Иначе взимай каквото ти е на сърце, по-важно от карането е карането с кеф ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Пописах си с някои хора попрочетох още и реших да се спра на 2.0 136 кончета. Ще продължавам да търся докато не намеря перфектната кола. Дори и да не ми е първа кола Галант, искам да си купя такава, влюбих се просто в нея, и ще го направя. Надявам се дори и да не успея да си взема сега Галант, след години да ги има още читави, пък да си направя една красавица и да ми пълни и очите и душата. Искрено благодаря на всички, които ми помогнаха!!!

Редактирано от Axecuterx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега галанта е супер кола ! Ясно е ,че има проблеми. Но да ти кажа ,който кара такава машина е защото му е на сърце! Разумен избор е 2,0 136 коня. Сравнително лесна е за обслужване и чаркове ще се намерят на по-тънки цени като ти трябват само трябва да драснеш два реда. Ако ме питаш мен за първа кола е добре да си с голяма като купе. Има повече тенекия по нея .Дано не ти трябва в такъв смисъл. Но и ще се научиш да караш както трябва. После с всяка друга ще ти е по-лесно. Най - добле е дизел ,защото е по - муден. Но на 20 му се слага газ и е по-евтино. И колегите право казаха като ти хареса кола и искаш драсни малко букви и ще се намери кой да дойде с теб. И аз също бих ти помогнал за това. Късмет :icon_bye:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия дизели милионници бе хора.. изпит им е соса на 99.9% от тях още в чужбина, а и са най-зле от към оборудване .. барабани отзад, кожа - йок, круиз - забрави.. да оставим на страна разход 9-10 в града конкретно при Галант - е къде му е сметката изобщо, освен ако не караш с крадена нафта или олио .. ?!

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де! Това беше просто съвет за нов шофьор! То тва си е ясно ,че дизел дошъл в бг не е под 600к ! :icon_crying:

Най - фрапиращо е с новите и луксозни коли .

Мерджо 2012 от германско го карах слк на 450к тук го продадоха на 50к км.

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де! Това беше просто съвет за нов шофьор! То тва си е ясно ,че дизел дошъл в бг не е под 600к ! :icon_crying:

Най - фрапиращо е с новите и луксозни коли .

Мерджо 2012 от германско го карах слк на 450к тук го продадоха на 50к км.

 

Аз лично се чудя как въобще хората се връзват още на тези пробези. Малко offtopic: 2001-ва връщах километраж на Subaru Legacy произведено 2000-на година; беше на 172 000км, искаха го на 28-32 000- на толкова го и направих. Колата беше с найлоните по седалките, с изключение на шофьорската и както казват джамбазите "миришеше на ново". Това е 2.5л бензин - смятайте какво е положението със дизелите...Карал съм Пежо 205 1.9Д, купих я 12 годишна на...972 000км :icon_dance: За 2 години и навъртях още почти 80 000км.

Актуалните в тези години 124-ки 2.5 дизел и турбодизел както и 3 литровата дизеларка, влизаха от Германия на по 370 000-600 000км - бивши таксита. Всеки да си прави изводите за себе си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...