Axecuterx Публикувано 23 юли 2014 Сподели Публикувано 23 юли 2014 Здравейте! Нов съм в този форум, току що се регистрирах. Аз съм на 18 години, взех книжка преди няколко месеца и вече търся първата си кола. В карс.бг видях един прекрасен по мое мнение галант и страшно много се зарибих по този модел. Цял ден чета всичко, което вие тук сте изписали и мога да кажа, че този форум е прекрасен във всяко отношение! Проблемът, разбира се е в парите, а както разбрах, галантът не е за всеки, а само за най-отдадените на него, които могат да го поддържат жив какъвто трябва да е този невероятен автомобил. Ето линк към два от галантите, които ми останаха на сърцето. Моля да ми помогнете в избора и да ми кажете съответно дали има нещо нередно по тях според вас и дали си струват. –> http://www.cars.bg/c799743 http://www.mobile.bg...36&slink=720wcw Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 23 юли 2014 Сподели Публикувано 23 юли 2014 Здравей, точно към ГДИ ли си се насочил .За газ забрави ,имат и специфични проблеми които много малко хора могат да оправят.По добре вземи 2.0 и джиткай. Успех ,Галанта е страхотна кола ще се влюбиш веднага. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Axecuterx Публикувано 23 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2014 (редакция) Здравей, точно към ГДИ ли си се насочил .За газ забрави ,имат и специфични проблеми които много малко хора могат да оправят.По добре вземи 2.0 и джиткай. Успех ,Галанта е страхотна кола ще се влюбиш веднага. :icon_rock: Да, насочил съм се към 2.4 гди най-вече,а относно дизеловите 2.0, не са ли им малко конете ? Кой мотор като цяло би бил най-добър за мен като новобранец ? п.с. Гледам, че в мобиле.де тоест Германия има доста хубави обявени коли по около 2000 лева, дали има някаква уловка ? Редактирано 23 юли 2014 от Axecuterx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 юли 2014 Сподели Публикувано 23 юли 2014 Като "новобранец" си вземи 2.0 бензин. А щом финансите са ограничени, огледай Каризма или дори Спейс-Стар по-добре .. Галантите на пазара в момента .. айде няма да продължавам .. ако все пак си държиш, гледай главно за нивото на ръжда, ама на подемник - това е задължително! И сигурно си наясно ,че ги маскират със спрей, доста ефикасно се прикрива - вземи някой който е в час :icon_bye: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 23 юли 2014 Сподели Публикувано 23 юли 2014 2.4 GDI е добър двигател, но имай предвид че поддръжката и храненето му няма да са много евтини. По-добре си намери 2.0 (с ГИ) примерно, с добър външен вид. Личен съвет! Поздрави и ни дръж в течение с избора си! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 юли 2014 Сподели Публикувано 23 юли 2014 Да, насочил съм се към 2.4 гди най-вече,а относно дизеловите 2.0, не са ли им малко конете ? Кой мотор като цяло би бил най-добър за мен като новобранец ? п.с. Гледам, че в мобиле.де тоест Германия има доста хубави обявени коли по около 2000 лева, дали има някаква уловка ? Категорично не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Колега, не знам защо не ти харесва дизелът. 90 коня не са малко, върви прилично и харчи малко. Ако ще се състезаваш, да, малко са. Веднъж писах, ще повторя. Препоръчвам на хората със финансови възможности да си търсят коли от Южна Испания, областите Валенсия и Малага. Поради липсата на отрицателни температури колите са изключително запазени. Думата "ръжда" е непозната, за изгнило и дума не може да става. Освен това са поддържани само в сервизи и обикновено не се сменя само износената част, а целия възел. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Струва ми се добра идея за човек, току що получил книжка и все още на 18 години да потърси малка, маневрена и не прекалено мощна кола. В допълнение към ограничения бюджет всеки галант е неправилен избор. Има голямо разнообразие от бензинови малолитражки сред японските коли, немалка част от тях изглеждащи добре. Има надеждни колтове и стари лансъри, като ще да е мицубиши, железни короли и нелоши сивици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Струва ми се добра идея за човек, току що получил книжка и все още на 18 години да потърси малка, маневрена и не прекалено мощна кола. В допълнение към ограничения бюджет всеки галант е неправилен избор. Има голямо разнообразие от бензинови малолитражки сред японските коли, немалка част от тях изглеждащи добре. Има надеждни колтове и стари лансъри, като ще да е мицубиши, железни короли и нелоши сивици. +1 ама човека си е наумил .. че и за 2, макс 3к лв иска да вземе читав и да не пипа .. опита идва с времето, но струва и скъпо - ще го разбере младежа, да му пожелаем успех :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 (редакция) +1 ама човека си е наумил .. че и за 2, макс 3к лв иска да вземе читав и да не пипа .. опита идва с времето, но струва и скъпо - ще го разбере младежа, да му пожелаем успех :icon_thumbup: Мда, така е. Ето една далавера- препоръка от мен. Евтин колтОще по-евтин колт Редактирано 24 юли 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Що бе, и на мен Галанта ми е първа кола. Няма лошо, колегата да мачка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Струва ми се добра идея за човек, току що получил книжка и все още на 18 години да потърси малка, маневрена и не прекалено мощна кола. В допълнение към ограничения бюджет всеки галант е неправилен избор. Има голямо разнообразие от бензинови малолитражки сред японските коли, немалка част от тях изглеждащи добре. Има надеждни колтове и стари лансъри, като ще да е мицубиши, железни короли и нелоши сивици. +1 За първа кола трябва да е нещо малко,маневрено и не прекалено скъпо за поддръжка. Бих добавил и автоматик тъй като позволява максимум концентрация върху пътната обстановка вместо ръчкане/чудене за съединител и скорости, което на огромна част от младите водачи им е проблем. Момента с поддръжката го оценяваш чак след като си се набил с голяма,хубава кола и се скапе нещо. Или пък като неизбежно я подпреш или те подпрат. При мен беше така преди години и малко(съвсем малко) ме е яд, че не послушах какво ми говориха тогава разни хора, от друга страна E54-ката все още ми пълни душата :mitsu-smiley: Свикнеш ли с Galant-a започваш да приемаш разни неща за даденост дето в повечето случаи са неоткриваеми в коли на тези години за тази цена За другото - евтиното винаги излиза скъпо накрая, ама и това е от нещата дето ги разбираш чак като се опариш @SLX - тия Colt-чета хич не са лоши само дето за цената пише че е начална Иначе и аз бих си взел един за градско за такива пари Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 +1 ама човека си е наумил .. че и за 2, макс 3к лв иска да вземе читав и да не пипа .. опита идва с времето, но струва и скъпо - ще го разбере младежа, да му пожелаем успех :icon_thumbup:Що бе, не е чак непостижима кауза това, стига да си отваряш очите като купуваш ..Аз моя за толкова го взех, за 2 г. езда само една задна пружина (счупена) съм сменял ..Човека който го взема, го кара вече 2.5 години, една смяна на мембрана на редуктора, смяна на ремъци и ролки и днес дойде с много сериозна повреда, дадох му грес да си смаже механизма на антената, че се движел тегаво ..:DПък и какво сте седнали да го навивате на малка кола, като знаете, че рано или късно всеки минава на голяма ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 (редакция) Още една палава тинейджърска колица Тази вече си струва парите, но жена ми не я харесва, защото не обича коли, които не са автоматици... :icon_thumbup: Пък цената подлежи на договаряне и на по-гъвкав лизинг. :icon_dance: Редактирано 24 юли 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Ех...хубава колица ама за първа е разхищение За парите дето й иска пича ще строша 2 Галант-а или 1 VR-4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Симпатична количка! Това за в града ще е самолет. Колко литра е моторетката? На 9 години, но със съвременна концепция за даунзайзинг. Голямата кола си е голяма кола! Концептуално възможностите на малкия хеч по отношение стабилността започват да го напускат с увеличаване на скоростта на движение над определена граница (над 160-70 км/ч), возията е друга, устойчивостта на страничен вятър е по-малка. Заговори се за автоматици и ми се ще да попитам защо ги предпочитат (говоря за всички марки автомобили) пред ръчната, освен че е по-удобно в задръствания. Не става дума за новите поколения с два съединителя и лостчета на волана. Нормален автоматик до 10-15 хил. лв на старо: безстепенна CVT, типтроник и още по-старите видове. Купил си човек Х кола автоматик и вече не ще и да чуе за ръчна кутия. Е що? Да сменяш ТИ предавки е голямо удоволствие, особено с приятен къс ход и удобен лост. Може би им се вижда демоде или неприятна и неадекватна необходимост колата за да върви да трябва да местиш някакъв лост и да натискаш някакъв педал, при положение че може и без тях. И на всичкото отгоре трябва да го правиш в правилния момент и да мислиш за още едно нещо, освен за къде си тръгнал и въртенето на кормилото. Но мисля да не задавам въпросът ЗАЩО това е така....... Как се струва идеята за галант първа кола буквално след преспиване на няколко нощи Ако страстта е все така силна, действай. Сега е моментът да покараш автомобил с Д.В.Г. и РЪЧНИ предавки. Хем ще се научиш да караш, хем след 10 години производствената гама ще е над 50% електрически. Не хибридни, а само с батерии. Много ми се кара нещо V8 с чарджър или boxer с два вентилатора, но не мога да си го позволя. После и да имам пари тях няма да ги има. Не и новички :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Абе вие както я подкарахте,ще му кажете накрая ГоУф да си купи,ааааа,че е скъпа за поддръжка така е,ама като е мераклия,да си я вземе,те така се раждат новите фенове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 (редакция) A бе братле купи си един галант 2.0 136 коня и си свиркай, за първа кола е супер. В купува/продава раздела на форума има всякакви, защо трябва да я вкарваш от някъде си? Повярвай ми, аз моя галант съм го плащал на времето 11К и още толкова съм вкарал кажи речи, айде кажи ми ти, това продаваема кола ли е и струва ли си да вкарваш толкова пари в кола 2001 год.? Е и отговора е да струва си, любов му се вика. Всички,които пишат в тази тема през ръцете са им минали или имат поне един галант, че някои и вр4-ки. Така, че айде да не се лъжем галанта си е колата и преди и сега.Разумно решение: Провери раздел продава, днеска мернах едно комби за 3к 2.0 136 коня с газова, сменени амортисьори,накладки, дискове и т.н. Иди пробвай, ако ти хареса вземай и това е, кво се занимаваш с някакви схеми от немско и т.н.Айде със здраве! :rulez: Редактирано 24 юли 2014 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 И аз не виждам нищо лошо в това Галант да се вземе за първа кола. Тъкмо човек като свикне на хубавото трудно ще си избере втора :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Аз ще се придържам към темата зададена от автора Добре дошъл младеж!Доста си изчел явно за Галантите и няма смисъл да се повтаряме. Също така знаеш, че ако вземеш GDI най-вероятно ще ни гостуваш някой път в Пловдив . Относно 2-те коли, които гледаш, по обява трудно може да се каже много за колите.. нужен е оглед на място. Ако се решиш окончателно да купуваш, все ще се намери колега, който да погледне харесана от теб кола и да ти каже има ли смисъл да се разкарваш.Иначе взимай каквото ти е на сърце, по-важно от карането е карането с кеф ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Axecuterx Публикувано 24 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2014 (редакция) Здравейте отново!Пописах си с някои хора попрочетох още и реших да се спра на 2.0 136 кончета. Ще продължавам да търся докато не намеря перфектната кола. Дори и да не ми е първа кола Галант, искам да си купя такава, влюбих се просто в нея, и ще го направя. Надявам се дори и да не успея да си взема сега Галант, след години да ги има още читави, пък да си направя една красавица и да ми пълни и очите и душата. Искрено благодаря на всички, които ми помогнаха!!! Редактирано 24 юли 2014 от Axecuterx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 (редакция) Колега галанта е супер кола ! Ясно е ,че има проблеми. Но да ти кажа ,който кара такава машина е защото му е на сърце! Разумен избор е 2,0 136 коня. Сравнително лесна е за обслужване и чаркове ще се намерят на по-тънки цени като ти трябват само трябва да драснеш два реда. Ако ме питаш мен за първа кола е добре да си с голяма като купе. Има повече тенекия по нея .Дано не ти трябва в такъв смисъл. Но и ще се научиш да караш както трябва. После с всяка друга ще ти е по-лесно. Най - добле е дизел ,защото е по - муден. Но на 20 му се слага газ и е по-евтино. И колегите право казаха като ти хареса кола и искаш драсни малко букви и ще се намери кой да дойде с теб. И аз също бих ти помогнал за това. Късмет :icon_bye: Редактирано 25 юли 2014 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 (редакция) Стига с тия дизели милионници бе хора.. изпит им е соса на 99.9% от тях още в чужбина, а и са най-зле от към оборудване .. барабани отзад, кожа - йок, круиз - забрави.. да оставим на страна разход 9-10 в града конкретно при Галант - е къде му е сметката изобщо, освен ако не караш с крадена нафта или олио .. ?! Редактирано 25 юли 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 (редакция) Е стига де! Това беше просто съвет за нов шофьор! То тва си е ясно ,че дизел дошъл в бг не е под 600к ! :icon_crying:Най - фрапиращо е с новите и луксозни коли . Мерджо 2012 от германско го карах слк на 450к тук го продадоха на 50к км. Редактирано 25 юли 2014 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 26 юли 2014 Сподели Публикувано 26 юли 2014 Е стига де! Това беше просто съвет за нов шофьор! То тва си е ясно ,че дизел дошъл в бг не е под 600к ! :icon_crying:Най - фрапиращо е с новите и луксозни коли . Мерджо 2012 от германско го карах слк на 450к тук го продадоха на 50к км. Аз лично се чудя как въобще хората се връзват още на тези пробези. Малко offtopic: 2001-ва връщах километраж на Subaru Legacy произведено 2000-на година; беше на 172 000км, искаха го на 28-32 000- на толкова го и направих. Колата беше с найлоните по седалките, с изключение на шофьорската и както казват джамбазите "миришеше на ново". Това е 2.5л бензин - смятайте какво е положението със дизелите...Карал съм Пежо 205 1.9Д, купих я 12 годишна на...972 000км :icon_dance: За 2 години и навъртях още почти 80 000км.Актуалните в тези години 124-ки 2.5 дизел и турбодизел както и 3 литровата дизеларка, влизаха от Германия на по 370 000-600 000км - бивши таксита. Всеки да си прави изводите за себе си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.