Премини към съдържание

Купих си Mitsubishi


bonevsy

Препоръчано мнение

Още един път искам да балагодаря на всички Ви.

И за съчувствието и за предложенията.

ЗА кредит за сетен път казвам че изплащем вече един и то доста солиден (поне за мен).Откъде мислите че намерих парите за да платя Галант-а ?

А наистина колата си е абслолютно легална защото ако не беше едва ли щяха да могат да я предвижат от 70 км. разстояние до Мюнхен на самоход.

Аз ще чакам пък може накрая да имам късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че ти го казвам но за мен покупката на тази кола от теб е грешка... ако не можеш да намериш пари за едното докарване откъде за: аларма, застраховка, регистрация, начално стягане, поддръжка, и т.н...

 

Моят критерий за кола втора употреба е: макс 6 заплати... кола която мога да ремонтирам във всеки един момент, а не да чакам месеци...

 

Good luck.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят критерий за кола втора употреба е: макс 6 заплати... кола която мога да ремонтирам във всеки един момент, а не да чакам месеци...

 

Good luck.

 

Това ми хареса. Смятам да се поуча. 6X800=4800ЛВ. Идеално! Лансър комби 96-98г. Точно като за мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че и аз трябва да се намеся с лоши новини, но е редно да знаеш, че ако са ти изтекли номерата автомобила не може да остане на обществен път /пред блока/. Живея в Мюнхен и миналата седмица си купих Каризма :rulez: обче предишния собственик си взе номерата да я отрегистрира, а беше неделя. На шестия час я намерих с лепенка на шофиорското стъкло да я махна веднага иначе имат право да я репатрират и продадат за покриване на разходите, като ме грози и глоба от 350 до 1400 Евро. Така че я скатах в гаража. Моят съвет е стягай багажа и тръгвай веднага. Да не говорим, че с 200-250 евро не можеш да покриеш разходите си. Номера- 29 евро /само табелите/, застраховка мин. 60 евро/15 дни за червени номера/ и то поръчка по интернет, регистрация за износ- 27,90 Евро. Бензина ти е 1.40 евро поне до Австрия и после 18 Евро за винетки до БГ /ако си през Румъния/ и 8 евро такса мост. Всички данни са от последната седмица, а за регистрацията от понеделник. Стискам ти палци, но само с това не става. Тръгвай! Късмет. :mitsu-smiley: заслужава усилията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Тази сутрин след доста премеждия се прибрах с Галанта! :icon_thumbup:

Първо да кажа че колата е на 104 000 км, със сервизна книжка, сменени консумативи за 600 Евро на 98 000 км.(ремъци, ролки, масла, филтри).

Колата си я докарах на самоход и нямам думи да изкажа възхищението си от шофирането. Само "разходката" ми из Румъния искам да я забравя най-скоро и никога да не стъпя повече там. Който мисли да минава оттам, искам да го посъветвам да забрави. 12 часа не ни стигнаха да я преминем.Няма такава държава в света :icon_censored:

Ама да минем на Митсубишито. Като се качих още и запалих и чух звука на шестака и ми се стопли сърцето.

След това пробвахме климатроника и за наше учудване след 5 секунди започна да духа луд студ.

След това беше време да пробвам из паркинга как ще се движи колата и тук: лоша изненада-като включих на 1-ва и тръгнах на леки подскоци. После пробвах на 2-ра и нямаше подскоци.На задна също нормално тръгва. Пробвах пак няколко пъти на 1-ва и все на прехлецване тръгваше. Замириса леко и на феродо.Първия ни извод беше, че съединителя си е отишъл, само че защо само на 1-ва, а скоростите влизаха много мазно.

Какато и да е ,тръгнахме поне до Австрия да си я прибера и на първия светофар изгасна. После при всяко спиране гаснеше на свободна. Викам си да не е свършил бензина, защото лампата светеше. Заредих и след още едно две изгасвания се оправи повече не се повтори.

Леката миризма на феродо си продължаваше и то само като тръгвах. Подскоците също. След около 100 км магистрално каране подскоците изчезнаха :icon_hmm:

Миризмата стана едвам доловима. По-късно в Австрия и тя се изгуби. Имах чувството, че нещо е било спекло от стоенето няколко месеца.

Имаше с нас един собственик на сервиз и каза, че според него притискателя на съединителя бил спукан. На обороти само като че ли започнах да дочувам едно съвсем леко почукване. Като натисна съединителя докрай - изчезва.

До БГ нямах никакви проблеми. И сега си е ок. Давайте СЪВЕТИ.

Иначе скоростите както казах си влизат мазно, само че влизат само ако съединителя е натиснат до край 100 %.

Малко да не е до край и не влизат. Течността в резервоара на помпата е бистра и с добро ниво. Не знам за прословутото регулиране на съединителя и изобщо необходимо ли е!

Искам да споделя и един факт, който още не мога да проумея.

На тръгване напълних до горе и на излизане от Австрия пак до горе да видя колко ще е изгорила. За 440 км хвана 22,48 литра.Гледам колонката, гледам калкулатора и не вярвам - 5,1литра разход на 100 км 95 безоловен. Само магистрално каране със средна скорост 120км/час. Такова нещо не знам как да си го обясня. Абе с една дума :mitsu-smiley:

Иначе когато карам в Румъния :icon_censored: или когато минавах Шипка стрелката видимо падаше.

За возията изобщо нямам думи. Страхотно!!!! При положение, че бях със зимни гуми. Като сложа летните сигурно ще е още по добре.

А двигателя едно, че изглежда много добре, на място не може да разбереш работи ли. Съвсем сериозно докато карах ,човека дето се возеше до мен, 2 пъти в задръстванията ми казваше да паля, че колоната тръгва, а тя колата си работеше, изобщо не съм я гасил. До нея да стоиш, не може да се разбере работи ли.

Еластичността на двигателя е ужасно добра. На 5-та скорост мога да си карам спокойно от 70 до 200 без да се притеснявам за изтеглянето. С една дума очакванията ми се потвърдиха даже и надминаха.

Малко се олях, обаче мисля, че ме разбирате как се чувствам с толкова много нови впечатления. Сигурно и много неща в момента забравям да споделя, но съм спал за 5 денонощия общо около 10 часа и съм тотално скапан. Тази сутрин като се прибирах от Русе ми се губят моменти, а знаците ги виждах само като форма.

Засега това е, като се сетя и за другите неща ще пиша още :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: Браво че си жив и здрав и си постигнал целта!

 

Диска вероятно се е скапал и е за смяна. Ако го направиш навреме е добре да не се скапе маховика...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито още веднъж! Знаех си аз, че ще останеш приятно изненадан от Галанта. Няма друга кола като него! Можеш да свалиш на 800 оборота на 5-та предавка и пак ще се ускорява като му дадеш газ. Тепърва ще откриваш с какво бижу си се обзавел. Колкото повече го караш, толкова повече ще го харесваш! Забеляза ли, че и 4-те ел. стъкла имат автомати и в двете посоки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! :icon_thumbup: Дългоочаквания момент при теб е настъпил! :)

Сега като чета (и редактирам) мнението ти виждам колко несвързано пишеш и си давам сметка, че така може да пише само един "пресен" собственик на Галант! :)

Много безаварийни километри от мен и със здраве да си я караш и да и се радваш! :icon_n_clover:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички :icon_thumbup:

Днес следобед ще ходя да я регистрирам.Дано мине по барзо тази процедура.

За ел. стъклата естествено че го забелязах :icon_clap:

За може би несвързаното ми мнение си имаше и друга причина,а именно че след 34 часа шофиране аз трябваше веднага да ходя на работа (12 часа) и след като се прибрах не си легнах а писах в форума.Така че може би съм извинен :icon_blush:

Тази сутрин усетих че нещо отзад проскърцва.Като ритна едната задна гума и се чува металическо звънтене.Моето чувство е че са нещо накладките.Защото не при всяка неравност се чува и не при всяко ритане на гумата.Понякога и на завой се усеща.Смятам да я вдигна на и да видя какво става.

Днес смятам и да пробвам и Круиз контрола.

Пак ще имам теми за писане.И още не съм се възстановил напълно така че ако има нещо недоошлайфано в мненията ми,ще ми бъде простено :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А честитка и добре дошъл :icon_clap: Още едно самолетче :mitsu-smiley: :plane: кацна в малка BG :icon_clap: със здраве да си го караш, път от кадифе и без аварии :rulez: :good:

Успех и качи снимки :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! С возията на Галант е нормлно да пътуваш 34 часа и после да отидеш на работа :)

Сега като си посмениш дреболиите които ти поскърцват и потропват ще падне едно каране след това!

Ако можеш направи някоя снимка и я пусни да видим бижуто.

Със здраве да си го караш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честтито и от мен :icon_thumbup:

Искренно се радвам за теб, че всичко това свърши. То не беше чакане, то не бяха опасения. Сега вече знаеш че си е заслужавало.

А за Румъния........ :icon_censored: напълно те разбирам. В един момент имах чувството, че чета моите постове :vsurprise: Колко познато ми звучи всичко....

 

Със здраве да си караш :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Екстра е Галанта колега, V6 e "и пътя, и истината , и живота" :icon_thumbup: :)

 

Честито ! Със здраве да си го караш много километри :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам ти плаща ли мито защото колата е японска.Изобщо какви са процедурите при внос на японски автомобил.Ако някой знае а помага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам ти плаща ли мито защото колата е японска.Изобщо какви са процедурите при внос на японски автомобил.Ако някой знае а помага.

Ако колата е вкарана от ЕС и е от частен собственик, то не се плаща мито и ДДС, защото то вече е платено от собственика й,когато са я купували............

Ако колата е вкарана от ЕС и е на фирма, която е регистрирана по ДДС, най вероятно не са й платили ДДС-то, тъй като там е както тук при нас сега, можеш да се освободи от ДДС ако колата е на фирмата, тогава ще трябва да се плати ДДС тук......

Ако колата е внос извън ЕС, примерно Япония, Америка , и т.н. то също се плаща ДДС и мито...........

Акциз се плаща само в случаите ,когато колата е с мощност повече от 162 к.с. и не зависи от кой пазар е вкарана, ЕС ,Япония или Америка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де тоя галант е 163 коня а не влиза в акцизната граница. Кое е вярно сега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Границата за акциза е 120 KW включително .В случая Галант-а с този двигател е 120 KW,или 163,2 конски сили точно.Ако колата е 121 KW или повече тогава се плаща акциз.

Когато се купува кола от страна от Европа не се плаща ДДС и мито,независимо дали е Японска или друга неевропейска марка.Когато например гарманеца е купувал нов Японски автомобил,то в цената е влизало и мито .Не може при всяка следваща продажба в границите на ЕС да се плаща мито.А откакто сме членове на ЕС не дължим и ДДС.

Ако колата е била фирмена,и фирмата си е изтеглила ДДС,то нещата стоят по друг начин и тука предполагам се плаща ДДС на сумата която пише в договора за покупко-продажба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...