bonevsy Публикувано 23 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2007 Още един път искам да балагодаря на всички Ви.И за съчувствието и за предложенията.ЗА кредит за сетен път казвам че изплащем вече един и то доста солиден (поне за мен).Откъде мислите че намерих парите за да платя Галант-а ?А наистина колата си е абслолютно легална защото ако не беше едва ли щяха да могат да я предвижат от 70 км. разстояние до Мюнхен на самоход.Аз ще чакам пък може накрая да имам късмет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 23 Май 2007 Сподели Публикувано 23 Май 2007 Сори, че ти го казвам но за мен покупката на тази кола от теб е грешка... ако не можеш да намериш пари за едното докарване откъде за: аларма, застраховка, регистрация, начално стягане, поддръжка, и т.н... Моят критерий за кола втора употреба е: макс 6 заплати... кола която мога да ремонтирам във всеки един момент, а не да чакам месеци... Good luck. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 23 Май 2007 Сподели Публикувано 23 Май 2007 Моят критерий за кола втора употреба е: макс 6 заплати... кола която мога да ремонтирам във всеки един момент, а не да чакам месеци... Good luck. Това ми хареса. Смятам да се поуча. 6X800=4800ЛВ. Идеално! Лансър комби 96-98г. Точно като за мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 23 Май 2007 Сподели Публикувано 23 Май 2007 Съжалявам, че и аз трябва да се намеся с лоши новини, но е редно да знаеш, че ако са ти изтекли номерата автомобила не може да остане на обществен път /пред блока/. Живея в Мюнхен и миналата седмица си купих Каризма :rulez: обче предишния собственик си взе номерата да я отрегистрира, а беше неделя. На шестия час я намерих с лепенка на шофиорското стъкло да я махна веднага иначе имат право да я репатрират и продадат за покриване на разходите, като ме грози и глоба от 350 до 1400 Евро. Така че я скатах в гаража. Моят съвет е стягай багажа и тръгвай веднага. Да не говорим, че с 200-250 евро не можеш да покриеш разходите си. Номера- 29 евро /само табелите/, застраховка мин. 60 евро/15 дни за червени номера/ и то поръчка по интернет, регистрация за износ- 27,90 Евро. Бензина ти е 1.40 евро поне до Австрия и после 18 Евро за винетки до БГ /ако си през Румъния/ и 8 евро такса мост. Всички данни са от последната седмица, а за регистрацията от понеделник. Стискам ти палци, но само с това не става. Тръгвай! Късмет. :mitsu-smiley: заслужава усилията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 28 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2007 Тази сутрин след доста премеждия се прибрах с Галанта! :icon_thumbup: Първо да кажа че колата е на 104 000 км, със сервизна книжка, сменени консумативи за 600 Евро на 98 000 км.(ремъци, ролки, масла, филтри).Колата си я докарах на самоход и нямам думи да изкажа възхищението си от шофирането. Само "разходката" ми из Румъния искам да я забравя най-скоро и никога да не стъпя повече там. Който мисли да минава оттам, искам да го посъветвам да забрави. 12 часа не ни стигнаха да я преминем.Няма такава държава в света :icon_censored: Ама да минем на Митсубишито. Като се качих още и запалих и чух звука на шестака и ми се стопли сърцето.След това пробвахме климатроника и за наше учудване след 5 секунди започна да духа луд студ.След това беше време да пробвам из паркинга как ще се движи колата и тук: лоша изненада-като включих на 1-ва и тръгнах на леки подскоци. После пробвах на 2-ра и нямаше подскоци.На задна също нормално тръгва. Пробвах пак няколко пъти на 1-ва и все на прехлецване тръгваше. Замириса леко и на феродо.Първия ни извод беше, че съединителя си е отишъл, само че защо само на 1-ва, а скоростите влизаха много мазно.Какато и да е ,тръгнахме поне до Австрия да си я прибера и на първия светофар изгасна. После при всяко спиране гаснеше на свободна. Викам си да не е свършил бензина, защото лампата светеше. Заредих и след още едно две изгасвания се оправи повече не се повтори.Леката миризма на феродо си продължаваше и то само като тръгвах. Подскоците също. След около 100 км магистрално каране подскоците изчезнаха :icon_hmm: Миризмата стана едвам доловима. По-късно в Австрия и тя се изгуби. Имах чувството, че нещо е било спекло от стоенето няколко месеца.Имаше с нас един собственик на сервиз и каза, че според него притискателя на съединителя бил спукан. На обороти само като че ли започнах да дочувам едно съвсем леко почукване. Като натисна съединителя докрай - изчезва.До БГ нямах никакви проблеми. И сега си е ок. Давайте СЪВЕТИ.Иначе скоростите както казах си влизат мазно, само че влизат само ако съединителя е натиснат до край 100 %.Малко да не е до край и не влизат. Течността в резервоара на помпата е бистра и с добро ниво. Не знам за прословутото регулиране на съединителя и изобщо необходимо ли е!Искам да споделя и един факт, който още не мога да проумея.На тръгване напълних до горе и на излизане от Австрия пак до горе да видя колко ще е изгорила. За 440 км хвана 22,48 литра.Гледам колонката, гледам калкулатора и не вярвам - 5,1литра разход на 100 км 95 безоловен. Само магистрално каране със средна скорост 120км/час. Такова нещо не знам как да си го обясня. Абе с една дума :mitsu-smiley: Иначе когато карам в Румъния :icon_censored: или когато минавах Шипка стрелката видимо падаше.За возията изобщо нямам думи. Страхотно!!!! При положение, че бях със зимни гуми. Като сложа летните сигурно ще е още по добре.А двигателя едно, че изглежда много добре, на място не може да разбереш работи ли. Съвсем сериозно докато карах ,човека дето се возеше до мен, 2 пъти в задръстванията ми казваше да паля, че колоната тръгва, а тя колата си работеше, изобщо не съм я гасил. До нея да стоиш, не може да се разбере работи ли.Еластичността на двигателя е ужасно добра. На 5-та скорост мога да си карам спокойно от 70 до 200 без да се притеснявам за изтеглянето. С една дума очакванията ми се потвърдиха даже и надминаха.Малко се олях, обаче мисля, че ме разбирате как се чувствам с толкова много нови впечатления. Сигурно и много неща в момента забравям да споделя, но съм спал за 5 денонощия общо около 10 часа и съм тотално скапан. Тази сутрин като се прибирах от Русе ми се губят моменти, а знаците ги виждах само като форма.Засега това е, като се сетя и за другите неща ще пиша още :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 юни 2007 Сподели Публикувано 28 юни 2007 :icon_clap: Браво че си жив и здрав и си постигнал целта! Диска вероятно се е скапал и е за смяна. Ако го направиш навреме е добре да не се скапе маховика... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 юни 2007 Сподели Публикувано 28 юни 2007 Честито още веднъж! Знаех си аз, че ще останеш приятно изненадан от Галанта. Няма друга кола като него! Можеш да свалиш на 800 оборота на 5-та предавка и пак ще се ускорява като му дадеш газ. Тепърва ще откриваш с какво бижу си се обзавел. Колкото повече го караш, толкова повече ще го харесваш! Забеляза ли, че и 4-те ел. стъкла имат автомати и в двете посоки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 28 юни 2007 Сподели Публикувано 28 юни 2007 Честито! :icon_thumbup: Дългоочаквания момент при теб е настъпил! Сега като чета (и редактирам) мнението ти виждам колко несвързано пишеш и си давам сметка, че така може да пише само един "пресен" собственик на Галант! Много безаварийни километри от мен и със здраве да си я караш и да и се радваш! :icon_n_clover: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Добре дошъл при нас :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 29 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2007 Благодаря на всички :icon_thumbup: Днес следобед ще ходя да я регистрирам.Дано мине по барзо тази процедура.За ел. стъклата естествено че го забелязах :icon_clap: За може би несвързаното ми мнение си имаше и друга причина,а именно че след 34 часа шофиране аз трябваше веднага да ходя на работа (12 часа) и след като се прибрах не си легнах а писах в форума.Така че може би съм извинен :icon_blush: Тази сутрин усетих че нещо отзад проскърцва.Като ритна едната задна гума и се чува металическо звънтене.Моето чувство е че са нещо накладките.Защото не при всяка неравност се чува и не при всяко ритане на гумата.Понякога и на завой се усеща.Смятам да я вдигна на и да видя какво става.Днес смятам и да пробвам и Круиз контрола. Пак ще имам теми за писане.И още не съм се възстановил напълно така че ако има нещо недоошлайфано в мненията ми,ще ми бъде простено :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 А честитка и добре дошъл :icon_clap: Още едно самолетче :mitsu-smiley: :plane: кацна в малка BG :icon_clap: със здраве да си го караш, път от кадифе и без аварии :rulez: :good: Успех и качи снимки :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Честито! С возията на Галант е нормлно да пътуваш 34 часа и после да отидеш на работа Сега като си посмениш дреболиите които ти поскърцват и потропват ще падне едно каране след това!Ако можеш направи някоя снимка и я пусни да видим бижуто.Със здраве да си го караш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Честтито и от мен :icon_thumbup: Искренно се радвам за теб, че всичко това свърши. То не беше чакане, то не бяха опасения. Сега вече знаеш че си е заслужавало. А за Румъния........ :icon_censored: напълно те разбирам. В един момент имах чувството, че чета моите постове :vsurprise: Колко познато ми звучи всичко.... Със здраве да си караш :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 10 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2007 Ето най-накрая и снимки на моито :mitsu-smiley: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=152246&photo=1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 11 юли 2007 Сподели Публикувано 11 юли 2007 Чудесен е! :icon_clap: Браво, със здраве да му се радваш! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 11 юли 2007 Сподели Публикувано 11 юли 2007 Екстра е Галанта колега, V6 e "и пътя, и истината , и живота" :icon_thumbup: Честито ! Със здраве да си го караш много километри Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 11 юли 2007 Сподели Публикувано 11 юли 2007 Честито за изстребителя и много безаварийни километри :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 11 юли 2007 Сподели Публикувано 11 юли 2007 :icon_clap: Купил си чудно галантче. Със здраве да си го караш :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pratenikat Публикувано 12 юли 2007 Сподели Публикувано 12 юли 2007 Искам да попитам ти плаща ли мито защото колата е японска.Изобщо какви са процедурите при внос на японски автомобил.Ако някой знае а помага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasetokab Публикувано 12 юли 2007 Сподели Публикувано 12 юли 2007 Страшен звяр :icon_thumbup: - честито и много безаварийни километри.даи повече инфо за колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 юли 2007 Сподели Публикувано 12 юли 2007 Искам да попитам ти плаща ли мито защото колата е японска.Изобщо какви са процедурите при внос на японски автомобил.Ако някой знае а помага.Ако колата е вкарана от ЕС и е от частен собственик, то не се плаща мито и ДДС, защото то вече е платено от собственика й,когато са я купували............Ако колата е вкарана от ЕС и е на фирма, която е регистрирана по ДДС, най вероятно не са й платили ДДС-то, тъй като там е както тук при нас сега, можеш да се освободи от ДДС ако колата е на фирмата, тогава ще трябва да се плати ДДС тук......Ако колата е внос извън ЕС, примерно Япония, Америка , и т.н. то също се плаща ДДС и мито...........Акциз се плаща само в случаите ,когато колата е с мощност повече от 162 к.с. и не зависи от кой пазар е вкарана, ЕС ,Япония или Америка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 12 юли 2007 Сподели Публикувано 12 юли 2007 Добре де тоя галант е 163 коня а не влиза в акцизната граница. Кое е вярно сега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 12 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2007 Границата за акциза е 120 KW включително .В случая Галант-а с този двигател е 120 KW,или 163,2 конски сили точно.Ако колата е 121 KW или повече тогава се плаща акциз.Когато се купува кола от страна от Европа не се плаща ДДС и мито,независимо дали е Японска или друга неевропейска марка.Когато например гарманеца е купувал нов Японски автомобил,то в цената е влизало и мито .Не може при всяка следваща продажба в границите на ЕС да се плаща мито.А откакто сме членове на ЕС не дължим и ДДС. Ако колата е била фирмена,и фирмата си е изтеглила ДДС,то нещата стоят по друг начин и тука предполагам се плаща ДДС на сумата която пише в договора за покупко-продажба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pratenikat Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 Благодаря на всички за изчерпателните отговори.Това ми дава още един + в посока на Галант Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.