sasho Публикувано 17 ноември 2013 Сподели Публикувано 17 ноември 2013 Колеги, от това лято съм с Галант и едва сега когато застудя установявам, че стъклата се потят жестоко. Предното по-малко, но задното въобще не може да се оправи. Нормално ли е? Дори и с пуснат климатик и въздух от отвън пак трудно се изсушава дори предното, особено в лявата му страна, за задното и дума да не става. Сменян е поленов филтър при първоначалното обслужване. А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 ноември 2013 Сподели Публикувано 17 ноември 2013 Колеги, от това лято съм с Галант и едва сега когато застудя установявам, че стъклата се потят жестоко. Предното по-малко, но задното въобще не може да се оправи. Нормално ли е? Дори и с пуснат климатик и въздух от отвън пак трудно се изсушава дори предното, особено в лявата му страна, за задното и дума да не става. Сменян е поленов филтър при първоначалното обслужване. А.Най вероятно не ти работи клапата за рециркулация на въздуха на климатика..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 17 ноември 2013 Сподели Публикувано 17 ноември 2013 А аз да попитам, като си пускаш климатика на топло дали изключваш "снежинката" на климатика ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 17 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2013 Dj, нова клапа ли се купува или можеш да я отремонтираш? Снежинката си е включена да. Иначе, когато е на eco дори не знам какво означава? А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 ноември 2013 Сподели Публикувано 17 ноември 2013 Dj, нова клапа ли се купува или можеш да я отремонтираш? Снежинката си е включена да. Иначе, когато е на eco дори не знам какво означава? А.Клапата нищо й няма, но моторчето ,което движи тази клапа е превъртяло, прецакано и т.н.........но все пак преди да се стига до генерални заключения, трябва да се види за какво става въпрос,защото може и да не е там проблема..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 17 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2013 ОК, ще я докарам през седмицата може би. Аз все си мисля, че си работи и си вкарва въздух от отвън, поне преди ясно се усещаше, но знам ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 ноември 2013 Сподели Публикувано 17 ноември 2013 (редакция) Ми откачи жабката като за смяна на филтър и погледни. То се вижда много ясно клапата движи ли се или не и поне това можеш и пред блока да направиш сам :icon_bye: . Аз бих погледнал и филтъра на какво дередже е, нищо че бил сменян, както и дали не е запушено гуменото коляно за оттичане и не си разхождам 1-2 литра вода от конденза. Въпросното се намира като застанеш пред колата при отворен капак, ниско долу от към пасажера, зад двигателя на металната "стена", разделяща купе от кош.Виж и буксата към моторчето дали не е останала разкачена като сте сменяли филтъра. При мене такава я бяхме свършили и съм си карал само на вътрешна няколко месеца. През лятото нямаше проблеми, но преди месец някъде като почна да застудява и зверското запотяване започна. Един бърз поглед зад жабката и "проблема" излезе :drinks: . Успех. Редактирано 17 ноември 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Виж и буксата към моторчето дали не е останала разкачена като сте сменяли филтъра. При мене такава я бяхме свършили и съм си карал само на вътрешна няколко месеца. През лятото нямаше проблеми, но преди месец някъде като почна да застудява и зверското запотяване започна. Един бърз поглед зад жабката и "проблема" излезе :drinks: . +1 При първият дъжд през есента, колата заприлича на аквариум :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 В сравнение с предишното ми Мицубиши, Галантът се справя по зле с циркулацията на въздух и запотяването на стъклата. Това при напълно работеща система и редовно сменян филтър. Разбира се, включиш ли копчето за премахване на влагата, всичко изчезва. По малко въздух ли влиза, не знам, ама защо да работи климатика, когато навън е студено и би могло да си регулираш температурата само с двигател ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 ноември 2013 Admin Сподели Публикувано 18 ноември 2013 ... ама защо да работи климатика, когато навън е студено и би могло да си регулираш температурата само с двигател ? Пускаш снежинката, само докато издуха влагата. След това я изключваш и няма потене на стъклата, дори в най-големия дъжд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 (редакция) Зимата не съм го прекарал и не помня дали се потят стъклата, но знам че на път за вкъщи преди Грац ме запра един страшен дъжд. Чистачките не можеха да смогнат, движението беше кола в кола и в един момент не виждах къде отивам. Не става да спра че ще стане верижна. Изпитах огромно облекчение като стигнах дългия тунел и си свалих един прозорец. Но тогава климатичната с-ма не работеше (аз все още не знаех, защото не разбирах нищичко от това).Сигурни ли сте че климатика може да тръгне при всякакви отрицателни температури? Редактирано 18 ноември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 (редакция) Винаги пускам климатика на "auto" режим и той сам преценява кога и за колко да се включва. Забелязал съм, че дори и при минусови температури се включва за много кратки интервали. За включване на режим "auto" на климатроника се натиска кръглия бутон за регулиране на температурата. В София почти винаги карам на режим вътрешна рециркулация на въздуха поради причината че смрадта на предния автомобила влиза в купето и настава положение за противогаз. Редактирано 18 ноември 2013 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Как разбираш кога се включва в студ (-5-10-15 градуса)? Още преди да съм настигнал някой пушещ автомобил, камион или пък автобус, натискам копчето за вътрешна циркулация. Понякога се изстрелват от преките и докато се усетя какво трябва да се направи, в купето замирисва. Така ми изстива "къщата". Аз си проветрявам чат-пак колкото и да е студено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЛагера на компресора ми е шумен и го чувам Как разбираш кога се включва в студ (-5-10-15 градуса)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Aз си смених филтъра на купето с по - голям, да може да запълни оригинално оставената дупка м/у него и вентилатора :icon_censored: и сега нещата са далеч по - добре, почти не ми се налага да затварям клапата :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Aз си смених филтъра на купето с по - голям, да може да запълни оригинално оставената дупка м/у него и вентилатора :icon_censored: и сега нещата са далеч по - добре, почти не ми се налага да затварям клапата :rulez: Оригинален ли си намерил или си преправял някакъв ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 (редакция) Мисля че от трибуквено Е46 става филтърът, който е с активен въглен и е толкова голЕм, че от него има за 2 пъти да се сложи на мицубишито (демек се реже/скъсява) и затваря от-до.Според мен съм бръмчал с оригиналния (заводския) филтър. След смяна не усетих абсолютно нищо различно. Даже започнах да душа като далматинец поляна и като че ли понамирисва понякога на нещо. Както и да е, винаги си е мирисало на пролет от въздуховодите. Та аз не мисля да се вталясвам на този филтър. Редактирано 18 ноември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Пускаш снежинката, само докато издуха влагата. След това я изключваш и няма потене на стъклата, дори в най-големия дъжд. Климатика си има режим "разпотяване", където той си знае какво трябва да се направи. Втория ред второто копче в дясно на дисплея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Да, за БМВ е, има за 2 пъти, с акт. въглен е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 20 ноември 2013 Сподели Публикувано 20 ноември 2013 (редакция) Хм, позапотяват се баяджа наистина, аз се хвърлих от хечбек дето само пускаш задната чистачка, на седан дето конденза на задния джам си седи и ходя с един парцал да го трия ако бързам, трябва да излизам на заден, и не мога да го чакам да се суши... В тоя ред на мисли - инсталирах си дистанционно палене и го пускам от вкъщи сутрин или прозореца на офиса привечер като стане студено, и след 5-10 минути тръгвам. Климатроника го оставям на 25 градуса да духа горе и долу, и предния плюс страничните джамеци са ОК като се кача, обаче на задния мъглицата си седи. Ако го оставям на Auto (което почти винаги показва и снежинката в това влажно време, т.е. май включва и климатика да обдухва) има ли шанс да се махне конденза и отзад за тея 5-10 минути? Ако нагревателите отзад са включени го изсушава за няколко минути, обаче тях май не ги помни при гасене на двигателя, и като го запаля не включва нагревателите, дори и копчето да е било натиснато при гасене на двигателя. Има ли чалъм тея нагреватели да се пускат при палене, както нагряването на седалките например? Ама там ключа е прост механичен Редактирано 20 ноември 2013 от Galantoid Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 ноември 2013 Admin Сподели Публикувано 20 ноември 2013 Климатика си има режим "разпотяване", където той си знае какво трябва да се направи. Втория ред второто копче в дясно на дисплея. Тогава следва логичния въпрос: За какво е първото копче (горното)?Второто копче е за нагряване на задното стъкло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 20 ноември 2013 Сподели Публикувано 20 ноември 2013 (редакция) И аз имах подобен проблем с изпотяването на стъклата - предно, задно, странични, и цяла седмица се мъчих с мъглата в колата. Взех да мисля за смяна на моторчето, радиатора на купето, чистене на въздуховодите и какво ли не още ... Като свалих жабката за преглед на системата и ... ах! - кабела с буксата на моторчето висеше със страшна сила. Закачих буксата и ми "просветна". Така че колега, както препоръча и Lubo Dimitrov, сваляш жабката и започваш да оглеждаш елементите един по един - букса, моторче, филтър, радиатора на парното дали не се е задръстил, вентилатора дали работи, почисатваш където можеш да стигнеш ... и ще намериш проблема. Поздрави и успех! Редактирано 20 ноември 2013 от наката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen nikolov Публикувано 10 февруари 2014 Сподели Публикувано 10 февруари 2014 Да наистина колеги.Никой не каза горния бутон който е за предното стъкло какво прави точно.Включва компресора ли? Зимата когато е студено може ли да се ползва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 февруари 2014 Сподели Публикувано 10 февруари 2014 Да наистина колеги.Никой не каза горния бутон който е за предното стъкло какво прави точно.Включва компресора ли? Зимата когато е студено може ли да се ползва? Да, може да се ползва и през зимата. Според мен този бутон е точно за през студеното време, през лятото трудно ще ти се изпотят стъклата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen nikolov Публикувано 10 февруари 2014 Сподели Публикувано 10 февруари 2014 мерси колега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.