Премини към съдържание

Моля за мнение


Препоръчано мнение

Ауди А8 от 98-а е в пъти по-скъпа кола за поддръжка от Галант.

Така си мислех и аз, но са напълно съпоставими като цена на поддръжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

  • Admin

Most Expensive Cars To Repair audi A8.

 

Тогава препоръчвам на младия кандидат собственик да купи А8 и да го поддържа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.С:

 

 

Е колко да гори: 8/100 градско ,6-6,5/100 извън града със средна скорост 130.

Ако искаш да гори 5/100 ами няма как да стане.

Поздрави. :mitsu-smiley:

 

И аз като притежател на дизела ми е интересно колко трябва да гори според колегата "Пътко" една кола от среден клас тежаща тон и половина с водач и пасажер?

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи искате да кажете, че галанта не е за мен, за човек с определен бюджет и ако имам парите да си го купя и още някой лев да си го вкарам във вид, да му сменя консумативите, след това евентуално ще съжелявам, защото няма да имам пари да го подържам.

Колите когато са ги правили не са ги правили с умисала, че ще се карат 1-2 дена. Аз тази кола няма да я мъча, ще си й сипвам бензин и когато трябва да сменя консумативи ще ги сменя. Ако някой ден се получи по-голяма повреда, спирам да карам и събирам пари за ремонта.

 

П.С Митсубиши Колт лично на мен не ми харесва, много е малка и няма да ми върши никаква работа, а и са слабички. Каризмата бих я карал ако галант не съществуваше, но понеже галант го има и съм си наточил лигите на него, но по постовете, които пишете ме карате да си представя, че галант не съществува

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-скъпото в галантите е разхода на гориво. До 10-тата си година почти не са създавали проблеми. Нещо, което не може да се каже за доста съвременни коли, вкл. "премиум", да не кажа - особено пък "премиум". Там трябва да имаш не 1000, ами 3-4 хиляди за всеки случай. Както й няма нищо и хоп например клапи и моторчета на смукателния колектор - ++1000 лева назад. Това за дизелите 3000 сс. Кутия автоматична - 1500-3000 лева ремонт. Гуми - ~1500 лева... Отделно трябва да си на ниво средно напреднал уиндоуски цъкач, за да си вземеш кабел, програма и да разцъкваш диагностиката.

 

Ти пък, не се плаши бре. Да не мислиш че тука сме ги балирали и само мятаме леев за ремонти. Няма такова нещо. Мен разхода ме мори, но съм с V6 и нямам ГИ. Колата си е много добре и получаваш доста кола за парите й в момента.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи искате да кажете, че галанта не е за мен, за човек с определен бюджет и ако имам парите да си го купя и още някой лев да си го вкарам във вид, да му сменя консумативите, след това евентуално ще съжелявам, защото няма да имам пари да го подържам.

Колите когато са ги правили не са ги правили с умисала, че ще се карат 1-2 дена. Аз тази кола няма да я мъча, ще си й сипвам бензин и когато трябва да сменя консумативи ще ги сменя. Ако някой ден се получи по-голяма повреда, спирам да карам и събирам пари за ремонта.

 

П.С Митсубиши Колт лично на мен не ми харесва, много е малка и няма да ми върши никаква работа, а и са слабички. Каризмата бих я карал ако галант не съществуваше, но понеже галант го има и съм си наточил лигите на него, но по постовете, които пишете ме карате да си представя, че галант не съществува

 

Ако при сериозен проблем(ако има такъв), имаш възможност да останеш без кола, докато събереш пари да го оправиш, не ти пречи да си вземеш. При мен така стана, че няма как да остана бе кола за повече от ден и по тази причина взех и един Колт. Така, че сам си преценяваш нещата. Лично аз ако не ми харесва дадена кола, ако ще златна да е няма да я взема да я карам. По форума си изчел кой модел какви ядове има, може да си се ориентирал и като цени вече, така че каквото те глава учи.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Галанта никак не е лоша кола. Ако попаднеш на що годе добре поддържан екземпляр няма да имаш големи проблеми с него. Проблемите ще са ти като с всяка друга кола, разбира се от същия клас. Тук във форума има колеги на които вече им е писнал и изливат доста повече негативизъм по отношение на Галанта, но ако отвориш теми от преди три години ще видиш, че същите тези хора са писали други неща. Да има скъпи неща за ремонт по колата, но коя кола в днешно време от този клас ги няма? Преди да я купиш трябва да бъде огледана внимателно от човек който познава такива коли и от тук насетне ще я обслужиш първоначално и след това ще сменяш прави носачи, кормилни накрайници, накладки, амортисьори, масла т.е. все нормални неща за една кола, карана по нашите пътища.

Все пак човек като си купува кола трябва да се съобразява с доходите си. Образно казано: ако попаднеш на добър екземпляр, имаш в брой парите за него и първоначалното му обслужване, разполагаш са месечен бюджет около 1000 лв. само за теб и за колата и годишно въртиш около 10 000 км., мое мнение е, че можеш да си позволиш и Галант с двигател 2,5.

Аз моя Галант го карам вече четири години и мисля поне още една, но като започна да се оглеждам с какво да го сменя /не искам да отправям темата в тази посока/ и нещо не виждам много добри алтернативи.

Някой по-нагоре спомена нещо за Ауди А8. Мой приятел има морга и магазин само за Ауди. Негови думи са, че ако не му е такъв бизнеса НИКОГА няма да кара такава кола, но за бизнес е добра :D . Жена му кара Галант.

Успех с избора колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом си си наточил лигите за галант ми вземи си го. Какъв е най - лошият вариант да не успееш да го обслужваш еми ще го продадеш.При покупката не се обвързваш до живот. А ако си земеш друга кола винаги ще се томозиш защо не си взел галант. Когато се качищ да караш каризма и галант съмненията ти ще изчезнат за това коя от двете да избереш. Взимай 2-ката 136 коня и хич не му мисли. Стига сте го плашили с тази поддръжка всичко зависи на какъв галант ще попаднеш защото от кола до кола разлика голяма. Това е мойто мнение и съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

вземай тази която ти е на сърце. Тука коментарите могат да се точат с години и пак нма гаранция че ще получиш най-правилният съвет... Помоли някой от форума да дойде с теб (или някой майстор) които са запознати с проблемите на дадения модел вземай колата и си я карай.

Успех с намирането на кола:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Галанта никак не е лоша кола. Ако попаднеш на що годе добре поддържан екземпляр няма да имаш големи проблеми с него. Проблемите ще са ти като с всяка друга кола, разбира се от същия клас. Тук във форума има колеги на които вече им е писнал и изливат доста повече негативизъм по отношение на Галанта, но ако отвориш теми от преди три години ще видиш, че същите тези хора са писали други неща. Да има скъпи неща за ремонт по колата, но коя кола в днешно време от този клас ги няма? Преди да я купиш трябва да бъде огледана внимателно от човек който познава такива коли и от тук насетне ще я обслужиш първоначално и след това ще сменяш прави носачи, кормилни накрайници, накладки, амортисьори, масла т.е. все нормални неща за една кола, карана по нашите пътища.

Все пак човек като си купува кола трябва да се съобразява с доходите си. Образно казано: ако попаднеш на добър екземпляр, имаш в брой парите за него и първоначалното му обслужване, разполагаш са месечен бюджет около 1000 лв. само за теб и за колата и годишно въртиш около 10 000 км., мое мнение е, че можеш да си позволиш и Галант с двигател 2,5.

Аз моя Галант го карам вече четири години и мисля поне още една, но като започна да се оглеждам с какво да го сменя /не искам да отправям темата в тази посока/ и нещо не виждам много добри алтернативи.

Някой по-нагоре спомена нещо за Ауди А8. Мой приятел има морга и магазин само за Ауди. Негови думи са, че ако не му е такъв бизнеса НИКОГА няма да кара такава кола, но за бизнес е добра :D . Жена му кара Галант.

Успех с избора колега.

Намерих една тема, която макар и разводнена, има някаква добавена стойност. Пуснал съм я преди 5 години. Към днешна дата цитираната кола е изминала около 120 000 км. в България и впечатленията могат да се актуализират.

:icon_thumbup: За което може да ми помогне новият й собственик.

Тема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, колега. Преди около половин месец си купих Галант холандски внос със " оригинална " холандска Газова. Мотора е 2.0I 136кс и е прекрасен :) Возията надминава тази на Пасат от същия период . Давам пример с Пасат защото нямам много опит с други марки, но в сравнение с него, возията на галанта е 10 пъти по добра. Все едно не караш кола, а летиш :) Управлението е също в пъти по леко и добро от това на примерната кола (като изключим факта че не се сгъва толкова много колкото Пасата). Относно разходите за обслужването вчера поръчах 4-те филтъра, ролката и ангренажния ремък + масло (средна хубост) 5литра за общо от 140лв (като не съм се хвърлял нито на най-скъпото нито на евтини боклуци). Това е което мога да кажа за да ти помогна. Общо взето скачай в един такъв двулитров и се наслаждавай :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, колега. Преди около половин месец си купих Галант холандски внос със " оригинална " холандска Газова. Мотора е 2.0I 136кс и е прекрасен :) Возията надминава тази на Пасат от същия период . Давам пример с Пасат защото нямам много опит с други марки, но в сравнение с него, возията на галанта е 10 пъти по добра. Все едно не караш кола, а летиш :) Управлението е също в пъти по леко и добро от това на примерната кола (като изключим факта че не се сгъва толкова много колкото Пасата). Относно разходите за обслужването вчера поръчах 4-те филтъра, ролката и ангренажния ремък + масло (средна хубост) 5литра за общо от 140лв (като не съм се хвърлял нито на най-скъпото нито на евтини боклуци). Това е което мога да кажа за да ти помогна. Общо взето скачай в един такъв двулитров и се наслаждавай :)

Ха, появи се и ти :icon_bye:

Кажи, бате ти Пешо направи ли газовата? Ииии добре дошъл в хубавия ни форум :welkome:

Галанта за парите си е добра колица...и туйто. Много пъти сме коментирали, че вдига летвата високо при следващ избор на кола, еле пък и за тези пари :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно разходите за обслужването вчера поръчах 4-те филтъра, ролката и ангренажния ремък + масло (средна хубост) 5литра за общо от 140лв (като не съм се хвърлял нито на най-скъпото нито на евтини боклуци).

А другия ремък и двете ролки няма ли да ги сменяш ? ..:icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се включа с един кратък анализ.

Ако говорим за Галант, колега, имаш четири избора: 2.0, 2.4 ГДИ, 2.5, 2.0 ТД.

- 2.4 - не те съветваме да го гледаш, понеже той не може да се газифицира, а повярвай ни - караш ли Галант, след време 100% ще го газифицираш :)

- 2.0 ТД - дизел, от здравите японски дизели, с предкамерно впръскване. Единственият му кусур - не гори толкова, колкото ни се иска, а малко повече, т.е. не е достатъчно икономичен, за да изберем него. Освен това е дизел - има си турбо, гнп и др, чиито ремонти струват доста (какво значи "доста" е друг въпрос);

- 2.5 - шест цилиндров V-образен напречно разположен двигател с многоточково впръскване. Недостатъци - скъп за обслужване, с хидравлични повдигачи (чиито ремонт струва "доста"). Лесно се газифицира и добре работи на газ (но задължително ГИ, което за 6 цилиндъра струва "доста");

- 2.0 - четири цилиндров редови напречно разположен двигател с многоточково впръскване. Недостатъци - с хидравлични повдигачи (но с 8 по-малко от шестака). Предимства пред 2.5 - лесно се газифицира, отново задължително с ГИ, което струва по-малко от ГИ за шестака. Гори по-малко от шестака, по-евтино обслужване.

Моят съвет - като за млад шофьор, при това не милионер :), препоръчвам 2.0. Това в случай, че караш спокойно. Ако караш агресивно, направо се мятай на 2.5 :)

.............

Ако не говорим за Галант, колега, имаш много други алтернативи. Мицубиши правят и други коли, които са доста по-евтини за поддръжка. Да речем - Каризма, Колт, СпейсСтар. Нямат дизайна на Галант, но и не удрят по джоба. За сравнение - Галант има три носача на едното предно колело, а изброените от мен модели - един. Има и други разлики :). В този ред на мисли, горещо те съветвам да обърнеш внимание на пост N5 :)

.............

Ако все пак си решил, че Галант е "твоята" кола, скачай смело :)

 

 

А ти още ли си навит да сменяш Галанта за Галант? :)

 

Eми разбира се колега :) пак на Галант ама да е по новичък , другото в което се заглеждам е Лансер, обаче не са ми пораснали джобовете за него все още де :) не се знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи искате да кажете, че галанта не е за мен, за човек с определен бюджет и ако имам парите да си го купя и още някой лев да си го вкарам във вид, да му сменя консумативите, след това евентуално ще съжелявам, защото няма да имам пари да го подържам.

Колите когато са ги правили не са ги правили с умисала, че ще се карат 1-2 дена. Аз тази кола няма да я мъча, ще си й сипвам бензин и когато трябва да сменя консумативи ще ги сменя. Ако някой ден се получи по-голяма повреда, спирам да карам и събирам пари за ремонта.

 

П.С Митсубиши Колт лично на мен не ми харесва, много е малка и няма да ми върши никаква работа, а и са слабички. Каризмата бих я карал ако галант не съществуваше, но понеже галант го има и съм си наточил лигите на него, но по постовете, които пишете ме карате да си представя, че галант не съществува

 

Колега не се подвеждай от някой мнения , не карам като галантите на колегите карам по стария , и след него пак галант ще си взема всички коли си имат кусурите , но не всички радват окото и душата като галанта , японец си е японец :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук във форума можем да си пишем сумати време, ако не видял профилите всички писачи са стари кучета и карат Галани с различни двигатели от много години. Като започнем от дизела и стигнем до 2.5 ТТ, така че всички си обичат колите. Не се разубеждавай мисли с разума си, ако искаш галант вземи си галант, но вземи нещо по-разумно, 2.0 136 кончета е идеалният РАЗУМЕН избор си мисля. Слагаш си му една газчица и после юруш. Като возия е перфектна колата,мощност имаш достатично, просторна е, има си голям багажник, хубава визия и се намират все още читави екземпляри за добри пари, че дори има колеги от форума, които могат да ти вкарат ако си харесаш то чужбина. Е какво повече ти трябва? Все пак това ти е първата кола и високо ще вдигнеш летвата. И съвет от мен купи си това, което ти е на сърце и няма да съжаляваш, само не се набивай с уморен екземпляр. :icon_bye:

Плюс, е че форума е супер добър и винаги ще се намери някой да ти помогне или да отговори на зададен от теб въпрос, което също не е малко предвид обстановката, в която живеем :D.

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...И съвет от мен купи си това, което ти е на сърце и няма да съжаляваш, само не се набивай с уморен екземпляр. :icon_bye:

Абсолютно подкрепям този съвет. След като колегата си харесва Галант, нека си вземе Галант. Това казах и аз в предишния си пост. Друг колега каза: "Ако не си вземе Галант, а друга кола, после ще го е яд". Също подкрепям.

А към колегите Krasko, nikovas, относно Галант дизел и неговия разход: Признавам си - при следните условия: 1.клас; 2.година на технология на двигателя; Галант дизел е една много добра и много икономична кола. Това което имах предвид е, че за да може Галант дизел да се надпреварва по икономия с Галант 2.0 бензин ама на газ, му трябва малко по нова технология под капака. (Нали няма да правим сметки сега...) 5,5-6 казвате извънградско гори - съгласен. Но аз лично от един дизелов автомобил, за да ми излезнат сметките с икономията, ще искам да ми гори 4,5-5 максимум, в града 6. Т.е. говорим за по-напреднали дизели, които не знам дали се вместват в бюджета на колегата lev4eto :). Всъщност знам - вместват се, но са предложения от друга марка, друг клас и дизайн и т.н. :) И го отметнах (дизела) бързо като опция сред останалите в описанието ми в предишния пост, понеже бях сигурен, че lev4eto не ще дизел :)

Поздрави и от мен!

Успех с избора, колега!

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но аз лично от един дизелов автомобил, за да ми излезнат сметките с икономията, ще искам да ми гори 4,5-5 максимум, в града 6. Т.е. говорим за по-напреднали дизели,

 

Айде сега, формализираш се за един литър на 100. :D

Има дизели които се вместват в твоите норми, но или са около метър по-къси и 300-400 кг. по леки, или са производство 2010-2012 г. с всички произтичащи капризи около двигателя и качеството на нафтата.

За да не изместваме темата аз също препоръчвам 2.0 двигателя. Карал съм три, като ги знам как вървяха и то бяха 8 клапанни, 103 коня карбуратор и 109 коня инжекции, представям си шестака какъв самолет е. Но, при мен беше твърдо 11-14 бензин градско /лете/зиме/ и 6.5 на магистралата за морето. В началото ми беше много учудващо как сваля разхода на дълъг път наполовината. :icon_hmm:

Все пак Галанта е семейна лимузина, а не спортен автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш си му една газчица и после юруш.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
С всичко друго в поста ти съм съгласен, само с това не ..:)

И то не заради газчицата, а защото използваш дума която е запазена марка за новата партия на Волен, ЮПС(юруш за права и свободи) ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеален си е Галанта, незнам защо се говори, че е по-скъп за подръжка сравнение с останалите коли в класа си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някои части са му много по-скъпи от немска, френска и италианска. Например лагер на колело, водна помпа каквато слагат фабрично (не афтърмаркет заместител)... всичко по предницата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай конкретни цифри, че нещо ми убягва, на Пасата алуминиевото окачване по-ефтино ли е? или е по-здраво и по-рядко се чупи? Мисля, че на скоро Ауто Хелп бяха пуснали промоция на цяло окачване за пасат/ауди а4 за 1000лв с 6 месеца гаранция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 98 пълен комплект предно окачване е 800лв бърд издържа 2 години(20к километра) и го сменяш почти цялото. Това е от личен опит ако ви помага за сравнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност знам - вместват се, но са предложения от друга марка, друг клас и дизайн и т.н. :) И го отметнах (дизела) бързо като опция сред останалите в описанието ми в предишния пост, понеже бях сигурен, че lev4eto не ще дизел :)

 

 

Прав си, че не искам дизел, вярно, че може би е малко по-икономичен от 2-ката бензин, но пък нали има една приказка : "Газта е за готвене, нафтата за топлене, бензина за каране" :good:

 

 

П.С Само не ми пояснихте на Галант предницата колко пари излиза, иначе ми казахте на всички други коли.. ?

Редактирано от lev4eto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...