Subsa Публикувано 15 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2013 на бомбето пише 101671, на километража 102219, разликата е 548км, на временния километраж пише 722км, аз бих нулирал Запазена е, ама чак пък 102000км ....Има по-малко забележки от моя по снимките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 Австрийските ги гледайте за ръжди. Моят е тиролец и ръждата му е като вирусна инфекция. Влязла е дълбоко под кожага и трябват много илачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 Днес отивам на работа и спирам до друг галант , гледах гледах :D и май май ще сменям моя та ако може повърхностни мнения за тоя http://www.cars.bg/c286240 - между другото от тая къща взех сегашния от брата на собственикаЕто едно повърхностно мнение Реално погледнато, какви са предимствата на този Галант пред твоя? Освен годината и дизайна?Ако са само тези, заслужава ли си смяна? Твоят Галант има ли проблеми, а за 2 бона този Галант дали няма да има проблеми?За километрите - дали е възможно да се купи Галант за 600-800Е на 100к км, пък макар и от Австрия? С други думи - км са 100% нереални.Още нещо - смяната на кола аз я обвързвам и с известна степен "еволюция", било то в типа на гориво, броя врати, типа МПС, клас, година и т.н... Моментът на еволюция при мен е задължителен, освен ако не изпадне някоя "оферта". При теб не виждам такъв момент - от Галант '95 дизел на Галант малко по-нов и бензин (само за 2 бона)...Ето, авторът на темата е събрал 5 бона и иска Галант от 9 години - при него е оправдано да го търси с кожен салон и панорамен покрив (макар че според мен това доста му е ограничило избора).И за финал - ако ти бях жена, досега да съм те изгонил :DНо понеже не съм жена, те разбирам въпреки всичко... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 (редакция) Ето едно повърхностно мнение Реално погледнато, какви са предимствата на този Галант пред твоя? Освен годината и дизайна?Ако са само тези, заслужава ли си смяна? Твоят Галант има ли проблеми, а за 2 бона този Галант дали няма да има проблеми?За километрите - дали е възможно да се купи Галант за 600-800Е на 100к км, пък макар и от Австрия? С други думи - км са 100% нереални.Още нещо - смяната на кола аз я обвързвам и с известна степен "еволюция", било то в типа на гориво, броя врати, типа МПС, клас, година и т.н... Моментът на еволюция при мен е задължителен, освен ако не изпадне някоя "оферта". При теб не виждам такъв момент - от Галант '95 дизел на Галант малко по-нов и бензин (само за 2 бона)...Ето, авторът на темата е събрал 5 бона и иска Галант от 9 години - при него е оправдано да го търси с кожен салон и панорамен покрив (макар че според мен това доста му е ограничило избора).И за финал - ако ти бях жена, досега да съм те изгонил :DНо понеже не съм жена, те разбирам въпреки всичко... :DБлагодаря за мнението Колега :icon_clap: , прав си моя галант няма никакви проблеми е малко го хапва ръждата но е поправимо и климатиче няма , значи направо ще има еволюция 7 или 8 хахахахахах :rulez: :plane: :mitsu-smiley: и преди да взема тоя галант отидох да търся едни части за ситроена и се върнах с галанта Редактирано 15 Май 2013 от badcookie666 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif...и преди да взема тоя галант отидох да търся едни части за ситроена и се върнах с галантаНа това му се вика Еволюция!! :DПП: Няма да спамя повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 15 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2013 Аз тръгнах да сменям предните гуми на фиата, заради "жаба" и реших да сменя колата, като стигнах при гумаджията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 18 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2013 (редакция) Колата ми харесва!Ще си сложа аларма от модела с двупосочните дистанционни, само докато дойде да не стане да няма кола дето да я слагам.Вие ми някакъв лагер по ходовата - предно дясно, предполагам е ръждясал от стоене, така става по принцип. Ще го разглобя, натегна и смажа, интересно ми е дали ще изкара и колко.Продавача е коректен, отдясно нищо не тропа, той се зае да го оправи.От къде се източва тоя антифриз ? Редактирано 18 Май 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 По-добре вземи нов лагер. Цената на Koyo няма да ти хареса и затова няма да ти я казвам. И аз трябва да сменям преден десен. Не вие, но има лек луфт. Левият преден пък нямаше въобще луфт, а бучеше та се не траеше. Лагерът може да се избие от главината и да се подмени. Разколачихме предното окачване от съответната страна, извадихме полуоската и свалихме главината, извадихме лагера и набихме новия на хидравлична преса. Антифриз сменях преди 2 г. и знам че има пробки за източване, ама къде бяха точно - не помня :icon_angel: . 4 л концентрат взех на Фукс. Не се слага от този червения, а зелен или син концентрат. Червеният е за алуминиеви блокове, а на нашите са чугунени. Мисля че 7,5 л беше цялата с-ма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Колата ми харесва!.От къде се източва тоя антифриз ? Има пробка отдолу на радиатора и една на главата отзад откъм купето, към скоростната кутия.Трябва или да я напипаш или да я видиш с огледало. Развива се с шестограм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Вие ми някакъв лагер по ходовата - предно дясно, предполагам е ръждясал от стоене, така става по принцип. Ще го разглобя, натегна и смажа, интересно ми е дали ще изкара и колко........успех ти желая в смазването....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 18 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2013 (редакция) Май нищо не са сменили. При клатене на волана пука нещо, предполагам кормилни накрайници.Благодаря на двамата, утре ще се занимая да сменя антифриза при кума ми. Ще локализираме лагера и пукането.Задния десен прозорец веднъж се отваря, веднъж не кола на 14 години, всичко е по реда си. Окачването не тропа засега.ABS-a като започне да чука се чува някакво дрънчене, все едно колелцата (датчика), дето се прави следене на въртенето са превъртели в осите си, може и нещо друго да е. Редактирано 18 Май 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Споко,тоя датчик и да искаш не може да мръдне.За пукането отпред развийте правия носач и му размърдайте шарнира,върти ли се лесно-за нов или рециклиране. Лагера тръгнете ли да го правите,трябва да имаш нов и достъп до преса за да го поставите в главината на шенкела. Лагера е 2Z,демек капсулован,не се смазва-сменя се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Споко,тоя датчик и да искаш не може да мръдне.За пукането отпред развийте правия носач и му размърдайте шарнира,върти ли се лесно-за нов или рециклиране. Лагера тръгнете ли да го правите,трябва да имаш нов и достъп до преса за да го поставите в главината на шенкела. Лагера е 2Z,демек капсулован,не се смазва-сменя се. За бога, не го съветвай да рециклира правия носач, че може да стане голяма беля... не може, а със сигурност ще стане. Ако е започнал да пука шарнира, значи ябълката е тръгнала да излиза на вън и колелото скоро ще се килне на една страна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Еми Слави,много хора се стряскат като чуят цената на правия носач и като си купят нов и след 1 година пак се разбие,естествено,че започват да си мислят за рециклиране,а пък и българина обича,ако може да мине по-евтино. Казват им,не се притеснявайте,всичките таксиджии карат така,няма да имате проблеми и след като се чуе цената от 20-30 лева и избора е направен. Трябва ли да пиша и тази грозна истина. Естествено,че е много опасно да се кара с такъв прав носач,затова ще го напиша: Колеги,който може да си го позволи да кара с НОВ прав носач от магазина,за да избегне риска от катастрофа и повреда в окачването на най-неочакваното място по пътищата ! Така,надявам се е по-добре съвета ми,нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Еми Слави,много хора се стряскат като чуят цената на правия носач и като си купят нов и след 1 година пак се разбие,естествено,че започват да си мислят за рециклиране,а пък и българина обича,ако може да мине по-евтино. Казват им,не се притеснявайте,всичките таксиджии карат така,няма да имате проблеми и след като се чуе цената от 20-30 лева и избора е направен. Трябва ли да пиша и тази грозна истина. Естествено,че е много опасно да се кара с такъв прав носач,затова ще го напиша: Колеги,който може да си го позволи да кара с НОВ прав носач от магазина,за да избегне риска от катастрофа и повреда в окачването на най-неочакваното място по пътищата ! Така,надявам се е по-добре съвета ми,нали? Колега, не се обиждай и не се засягай. Предполагам за всеки от нас сигурноста е на първо място. Таксиджиите могат да карат с рециклирани носачи, но те не карат Галант. Кривия носач носи на рециклиране, но правия е задължително да се смени с нов, независимо от цената. Виждал съм Галант с изскочила ябълка от гнездото си... изобщо не е хубава гледката, добре че се е случило с малка скорост, иначе не ми се мисли какво би станало ако колата се движи с 90-100 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Stevensgr е казал "или рециклиране", а не точно това да се направи. В крайна сметка по-добре това, отколкото да се рискува.Един средно хубав шлем за мотоциклет струва 600 лева. 4 прави носача на Делфи, ако цените са същите като преди година, са толкова. Всеки преценява колко струва "главата" му. Сигурен съм, че ако всички взимахме по 1000 лева заплата тези носачи щяха масово да са подменени. По един на месец да се сменя и готово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 18 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2013 (редакция) В интерес на истината, фиата с рециклирани изкарва колкото трябва да изкара новия, дори до 90 000км се стига, а новия 2000-4000км... 95лв е на бравото с тампоните. Има и по 48лв, и те изкарват толкова. Рециклирах при един майстор в Казанлък, защото от фиат форума много горещо го препоръчваха, имаше хора със затегнали шарнири, но не и разбити след 120 000км и се навих, те и цената беше по-малко от куриера. Купих си гресьорки даже, като на уазките, който е карал, ама отказа да ми ги сложи, каза, че няма да се наложи поне 100 000км и да ида пак да смени пластините вътре. Щом се оплаквате, че излизат лесно, няма какво да го мисля. В английския ибей са от 33 до 68 паунда. Ментета ще има като навсякъде.Реално ако е носач, занимавката е значително по малко, отколкото вътрешен кормилен накр. Редактирано 18 Май 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 Днес отивам на работа и спирам до друг галант , гледах гледах :D и май май ще сменям моя та ако може повърхностни мнения за тоя http://www.cars.bg/c286240 - между другото от тая къща взех сегашния от брата на собственика Колега, ESP, ASR/Тракшън контрол - дали реално колата ги има тези неща? А пък и в края на 1999 година излизат и коли с фейслифт. Мисълта ми е, че е възможно колата да е по-стара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 Колега Subsa, а има ли отзад трета облегалка за главата. Питам понеже моята липсва (сега), а пък колата ми е с много подобно на твоята оборудване, като се изключи това, че е седан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 19 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2013 Не съм забелязал, http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363341595837421&f1=details&slink=2xy27rна 8мата снимка се подава едно ръбче, като да я има облегалката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 Не съм забелязал, http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363341595837421&f1=details&slink=2xy27rна 8мата снимка се подава едно ръбче, като да я има облегалката.Аз реших, че вече си се сдобил с автомобила! Иначе тези неща едва ли ги има колата: Блокаж на диференциала и Хладилна жабка. Моята кола е от Швейцария и е седан, но отвътре мисля че е същата, така че ако се спреш на тази, мога да съм ти полезен с "щракането по копчетата". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 Май 2013 Сподели Публикувано 20 Май 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifОтносно "екстрите" присъствал съм на съчиняване на обяви и мога да ви кажа, че често списъка с опции се пише буквално "през главата". Като има да речем 6-7 коли за продаване всеки бърза да пусне обявата и списъка с оборудването се претупва. Е, когато става въпрос за ЦЕНА, отношението е различно. Всичко се гледа под лупа и се описва. Пише се примерно подлакътник отзад или ски сак, забавено изгасване на плафоните, осветление в дръжките за отваряне на вратите, амбилайт осветление на центр. конзола и пр. Пускал съм на приятели сигурно 30 обяви, дали не са и повече, и когато знам, че някоя екстра не е типична за даден модел, проверявам и казвам "това го драскам - няма го". Веднъж забравиха пък "вебасто"-то, но аз го снимах и си го записах. Питах дали работи и отговорът беше "ооо, да, това го бях забравил". Иначе ESP и борд. компютър са ми сред любимците когато става въпрос за галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 20 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2013 Не мисля, че има хардуерен блокаж (шпер или нещо), по скоро го прави със спирачките и отнемане на мощността. Тя цялата обява е много измислена, конете не отговарят, годината и други неща.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 20 Май 2013 Сподели Публикувано 20 Май 2013 Преден-заден (крив) носач може да се рециклира?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 20 Май 2013 Сподели Публикувано 20 Май 2013 Еми Слави,много хора се стряскат като чуят цената на правия носач и като си купят нов и след 1 година пак се разбие,естествено,че започват да си мислят за рециклиране,а пък и българина обича,ако може да мине по-евтино. Казват им,не се притеснявайте,всичките таксиджии карат така,няма да имате проблеми и след като се чуе цената от 20-30 лева и избора е направен. Трябва ли да пиша и тази грозна истина. Естествено,че е много опасно да се кара с такъв прав носач,затова ще го напиша: Колеги,който може да си го позволи да кара с НОВ прав носач от магазина,за да избегне риска от катастрофа и повреда в окачването на най-неочакваното място по пътищата ! Така,надявам се е по-добре съвета ми,нали? Аз бих казал, че който не може да си позволи да си смени правия носач на Галанта, то тази кола не е за него. Стига с тези глупости "Бос ходи, но търговски стъпва". Има далеч по-скъпи неща по тази кола тогава инфаркти ли ще има? Този носач при Галанта се сменя задължително с НОВ. Извинявам се ако тонът ми е остър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.