Премини към съдържание

Покупка Галант


Subsa

Препоръчано мнение

на бомбето пише 101671, на километража 102219, разликата е 548км, на временния километраж пише 722км, аз бих нулирал

Запазена е, ама чак пък 102000км ....

Има по-малко забележки от моя по снимките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Австрийските ги гледайте за ръжди. Моят е тиролец и ръждата му е като вирусна инфекция. Влязла е дълбоко под кожага и трябват много илачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес отивам на работа и спирам до друг галант , гледах гледах :D и май май ще сменям моя та ако може повърхностни мнения за тоя http://www.cars.bg/c286240 - между другото от тая къща взех сегашния от брата на собственика

Ето едно повърхностно мнение :)

Реално погледнато, какви са предимствата на този Галант пред твоя? Освен годината и дизайна?

Ако са само тези, заслужава ли си смяна? Твоят Галант има ли проблеми, а за 2 бона този Галант дали няма да има проблеми?

За километрите - дали е възможно да се купи Галант за 600-800Е на 100к км, пък макар и от Австрия? С други думи - км са 100% нереални.

Още нещо - смяната на кола аз я обвързвам и с известна степен "еволюция", било то в типа на гориво, броя врати, типа МПС, клас, година и т.н... Моментът на еволюция при мен е задължителен, освен ако не изпадне някоя "оферта". При теб не виждам такъв момент - от Галант '95 дизел на Галант малко по-нов и бензин (само за 2 бона)...

Ето, авторът на темата е събрал 5 бона и иска Галант от 9 години - при него е оправдано да го търси с кожен салон и панорамен покрив (макар че според мен това доста му е ограничило избора).

И за финал - ако ти бях жена, досега да съм те изгонил :D

Но понеже не съм жена, те разбирам въпреки всичко... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно повърхностно мнение :)

Реално погледнато, какви са предимствата на този Галант пред твоя? Освен годината и дизайна?

Ако са само тези, заслужава ли си смяна? Твоят Галант има ли проблеми, а за 2 бона този Галант дали няма да има проблеми?

За километрите - дали е възможно да се купи Галант за 600-800Е на 100к км, пък макар и от Австрия? С други думи - км са 100% нереални.

Още нещо - смяната на кола аз я обвързвам и с известна степен "еволюция", било то в типа на гориво, броя врати, типа МПС, клас, година и т.н... Моментът на еволюция при мен е задължителен, освен ако не изпадне някоя "оферта". При теб не виждам такъв момент - от Галант '95 дизел на Галант малко по-нов и бензин (само за 2 бона)...

Ето, авторът на темата е събрал 5 бона и иска Галант от 9 години - при него е оправдано да го търси с кожен салон и панорамен покрив (макар че според мен това доста му е ограничило избора).

И за финал - ако ти бях жена, досега да съм те изгонил :D

Но понеже не съм жена, те разбирам въпреки всичко... :D

Благодаря за мнението Колега :icon_clap: , прав си моя галант няма никакви проблеми е малко го хапва ръждата но е поправимо и климатиче няма , значи направо ще има еволюция 7 или 8 хахахахахах :rulez: :plane: :mitsu-smiley: и преди да взема тоя галант отидох да търся едни части за ситроена и се върнах с галанта

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


...и преди да взема тоя галант отидох да търся едни части за ситроена и се върнах с галанта

На това му се вика Еволюция!! :D
ПП: Няма да спамя повече :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз тръгнах да сменям предните гуми на фиата, заради "жаба" и реших да сменя колата, като стигнах при гумаджията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми харесва!

Ще си сложа аларма от модела с двупосочните дистанционни, само докато дойде да не стане да няма кола дето да я слагам.

Вие ми някакъв лагер по ходовата - предно дясно, предполагам е ръждясал от стоене, така става по принцип. Ще го разглобя, натегна и смажа, интересно ми е дали ще изкара и колко.

Продавача е коректен, отдясно нищо не тропа, той се зае да го оправи.

От къде се източва тоя антифриз ?

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре вземи нов лагер. Цената на Koyo няма да ти хареса и затова няма да ти я казвам.

И аз трябва да сменям преден десен. Не вие, но има лек луфт. Левият преден пък нямаше въобще луфт, а бучеше та се не траеше.

Лагерът може да се избие от главината и да се подмени. Разколачихме предното окачване от съответната страна, извадихме полуоската и свалихме главината, извадихме лагера и набихме новия на хидравлична преса.

Антифриз сменях преди 2 г. и знам че има пробки за източване, ама къде бяха точно - не помня :icon_angel: . 4 л концентрат взех на Фукс. Не се слага от този червения, а зелен или син концентрат. Червеният е за алуминиеви блокове, а на нашите са чугунени. Мисля че 7,5 л беше цялата с-ма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми харесва!

.

От къде се източва тоя антифриз ?

 

Има пробка отдолу на радиатора и една на главата отзад откъм купето, към скоростната кутия.

Трябва или да я напипаш или да я видиш с огледало. Развива се с шестограм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие ми някакъв лагер по ходовата - предно дясно, предполагам е ръждясал от стоене, така става по принцип. Ще го разглобя, натегна и смажа, интересно ми е дали ще изкара и колко.

.......успех ти желая в смазването....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май нищо не са сменили. При клатене на волана пука нещо, предполагам кормилни накрайници.

Благодаря на двамата, утре ще се занимая да сменя антифриза при кума ми. Ще локализираме лагера и пукането.

Задния десен прозорец веднъж се отваря, веднъж не :) кола на 14 години, всичко е по реда си. Окачването не тропа засега.

ABS-a като започне да чука се чува някакво дрънчене, все едно колелцата (датчика), дето се прави следене на въртенето са превъртели в осите си, може и нещо друго да е.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко,тоя датчик и да искаш не може да мръдне.За пукането отпред развийте правия носач и му размърдайте шарнира,върти ли се лесно-за нов или рециклиране. Лагера тръгнете ли да го правите,трябва да имаш нов и достъп до преса за да го поставите в главината на шенкела. Лагера е 2Z,демек капсулован,не се смазва-сменя се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко,тоя датчик и да искаш не може да мръдне.За пукането отпред развийте правия носач и му размърдайте шарнира,върти ли се лесно-за нов или рециклиране. Лагера тръгнете ли да го правите,трябва да имаш нов и достъп до преса за да го поставите в главината на шенкела. Лагера е 2Z,демек капсулован,не се смазва-сменя се.

За бога, не го съветвай да рециклира правия носач, че може да стане голяма беля... не може, а със сигурност ще стане. Ако е започнал да пука шарнира, значи ябълката е тръгнала да излиза на вън и колелото скоро ще се килне на една страна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми Слави,много хора се стряскат като чуят цената на правия носач и като си купят нов и след 1 година пак се разбие,естествено,че започват да си мислят за рециклиране,а пък и българина обича,ако може да мине по-евтино. Казват им,не се притеснявайте,всичките таксиджии карат така,няма да имате проблеми и след като се чуе цената от 20-30 лева и избора е направен. Трябва ли да пиша и тази грозна истина. Естествено,че е много опасно да се кара с такъв прав носач,затова ще го напиша: Колеги,който може да си го позволи да кара с НОВ прав носач от магазина,за да избегне риска от катастрофа и повреда в окачването на най-неочакваното място по пътищата ! Така,надявам се е по-добре съвета ми,нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми Слави,много хора се стряскат като чуят цената на правия носач и като си купят нов и след 1 година пак се разбие,естествено,че започват да си мислят за рециклиране,а пък и българина обича,ако може да мине по-евтино. Казват им,не се притеснявайте,всичките таксиджии карат така,няма да имате проблеми и след като се чуе цената от 20-30 лева и избора е направен. Трябва ли да пиша и тази грозна истина. Естествено,че е много опасно да се кара с такъв прав носач,затова ще го напиша: Колеги,който може да си го позволи да кара с НОВ прав носач от магазина,за да избегне риска от катастрофа и повреда в окачването на най-неочакваното място по пътищата ! Така,надявам се е по-добре съвета ми,нали?

Колега, не се обиждай и не се засягай. Предполагам за всеки от нас сигурноста е на първо място. Таксиджиите могат да карат с рециклирани носачи, но те не карат Галант. Кривия носач носи на рециклиране, но правия е задължително да се смени с нов, независимо от цената. Виждал съм Галант с изскочила ябълка от гнездото си... изобщо не е хубава гледката, добре че се е случило с малка скорост, иначе не ми се мисли какво би станало ако колата се движи с 90-100 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Stevensgr е казал "или рециклиране", а не точно това да се направи. В крайна сметка по-добре това, отколкото да се рискува.

Един средно хубав шлем за мотоциклет струва 600 лева. 4 прави носача на Делфи, ако цените са същите като преди година, са толкова. Всеки преценява колко струва "главата" му. Сигурен съм, че ако всички взимахме по 1000 лева заплата тези носачи щяха масово да са подменени. По един на месец да се сменя и готово.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, фиата с рециклирани изкарва колкото трябва да изкара новия, дори до 90 000км се стига, а новия 2000-4000км... 95лв е на бравото с тампоните. Има и по 48лв, и те изкарват толкова. Рециклирах при един майстор в Казанлък, защото от фиат форума много горещо го препоръчваха, имаше хора със затегнали шарнири, но не и разбити след 120 000км и се навих, те и цената беше по-малко от куриера. Купих си гресьорки даже, като на уазките, който е карал, ама отказа да ми ги сложи, каза, че няма да се наложи поне 100 000км и да ида пак да смени пластините вътре. Щом се оплаквате, че излизат лесно, няма какво да го мисля. В английския ибей са от 33 до 68 паунда. Ментета ще има като навсякъде.

Реално ако е носач, занимавката е значително по малко, отколкото вътрешен кормилен накр.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес отивам на работа и спирам до друг галант , гледах гледах :D и май май ще сменям моя та ако може повърхностни мнения за тоя http://www.cars.bg/c286240 - между другото от тая къща взех сегашния от брата на собственика

 

 

Колега, ESP, ASR/Тракшън контрол - дали реално колата ги има тези неща? А пък и в края на 1999 година излизат и коли с фейслифт. Мисълта ми е, че е възможно колата да е по-стара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Subsa, а има ли отзад трета облегалка за главата. Питам понеже моята липсва (сега), а пък колата ми е с много подобно на твоята оборудване, като се изключи това, че е седан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм забелязал, http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363341595837421&f1=details&slink=2xy27r

на 8мата снимка се подава едно ръбче, като да я има облегалката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм забелязал, http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363341595837421&f1=details&slink=2xy27r

на 8мата снимка се подава едно ръбче, като да я има облегалката.

Аз реших, че вече си се сдобил с автомобила! Иначе тези неща едва ли ги има колата: Блокаж на диференциала и Хладилна жабка. Моята кола е от Швейцария и е седан, но отвътре мисля че е същата, така че ако се спреш на тази, мога да съм ти полезен с "щракането по копчетата".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Относно "екстрите" присъствал съм на съчиняване на обяви и мога да ви кажа, че често списъка с опции се пише буквално "през главата". Като има да речем 6-7 коли за продаване всеки бърза да пусне обявата и списъка с оборудването се претупва. Е, когато става въпрос за ЦЕНА, отношението е различно. Всичко се гледа под лупа и се описва. Пише се примерно подлакътник отзад или ски сак, забавено изгасване на плафоните, осветление в дръжките за отваряне на вратите, амбилайт осветление на центр. конзола и пр.
Пускал съм на приятели сигурно 30 обяви, дали не са и повече, и когато знам, че някоя екстра не е типична за даден модел, проверявам и казвам "това го драскам - няма го". Веднъж забравиха пък "вебасто"-то, но аз го снимах и си го записах. Питах дали работи и отговорът беше "ооо, да, това го бях забравил".
Иначе ESP и борд. компютър са ми сред любимците когато става въпрос за галант.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че има хардуерен блокаж (шпер или нещо), по скоро го прави със спирачките и отнемане на мощността. Тя цялата обява е много измислена, конете не отговарят, годината и други неща....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преден-заден (крив) носач може да се рециклира?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми Слави,много хора се стряскат като чуят цената на правия носач и като си купят нов и след 1 година пак се разбие,естествено,че започват да си мислят за рециклиране,а пък и българина обича,ако може да мине по-евтино. Казват им,не се притеснявайте,всичките таксиджии карат така,няма да имате проблеми и след като се чуе цената от 20-30 лева и избора е направен. Трябва ли да пиша и тази грозна истина. Естествено,че е много опасно да се кара с такъв прав носач,затова ще го напиша: Колеги,който може да си го позволи да кара с НОВ прав носач от магазина,за да избегне риска от катастрофа и повреда в окачването на най-неочакваното място по пътищата ! Така,надявам се е по-добре съвета ми,нали?

 

Аз бих казал, че който не може да си позволи да си смени правия носач на Галанта, то тази кола не е за него. Стига с тези глупости "Бос ходи, но търговски стъпва". Има далеч по-скъпи неща по тази кола тогава инфаркти ли ще има? Този носач при Галанта се сменя задължително с НОВ.

 

Извинявам се ако тонът ми е остър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...