Премини към съдържание

Високоволтови кабели Тесла


Препоръчано мнение

Ще сменям кабелите на колата. Предлагат ми Тесла. Чешки. Попадал ли е някой на такива и какви са отзивите?

Редактирано от Ivo Ru
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютен боклук. Тея кабели се слагат само за да скрепиш положението докато си получих поръчаните ОРИГИНАЛНИ, на BOSCH, NGK или BREMI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Галанта съм сложил Seiwa Японски за сега съм доволен.Цената им беше около 30лева :plane: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютен боклук. Тея кабели се слагат само за да скрепиш положението докато си получих поръчаните ОРИГИНАЛНИ, на BOSCH, NGK или BREMI.

 

Аз нещо не мога да се съглася с теб.

С такива кабели съм вече трета година и проблеми нямам, при положение, че карам основно на ГАЗ, където лошия кабел си проличава бързо.

Да вметна, че ако на кутията пише, че дадени кабели са произведени еди къде си, никак не е гаранция за достоверност и качество.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменям кабелите на колата. Предлагат ми Тесла. Чешки. Попадал ли е някой на такива и какви са отзивите?

Само кабелите и/или и лулите???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само кабелите и/или и лулите???

Те са 2 кабела с лули и 2 лули. Това на Тесла не съм го виждал. Казаха, че имат в склада. Гледаха го по каталог. Би трябвало да е комплект.

Тези на колата съм ги копувал юни месец. На 6 месеца са, но не дават да ги доближа. перкат ток... Върнах двата стари кабела(пазех ги за всеки случай). Не съм свалял бобините да видя как са лулите под тях.Но ще трябва да ги сменя. Теслата ги дават на под 30 лева. При тази според мен ниска цена, не знам дали няма да се вкарам само в харч. Затова и се допитвам. Свещите са NGK и също са на 6 месеца. Надявам се да са добре. Препоръчай откъде мога да купя такива, че да не ги сменям през 6 месеца. Ако има при тебе, няма проблем да мина и да взема. За 4G63 с 2-те бобини става въпрос.

Редактирано от Ivo Ru
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да ме прощаваш, че ще пиша в твоята тема, но имам няколко чуденки... пак са по темата, но не съвсем.

При моите кабели проблема е, че на тъмно виждам как тече ток по тях (не знам дали трябва да го виждам), а освен това от единия хвъркат искри между него и корпуса на двигателя. Само от единия (за последно, когато ги гледах). Иначе проблем с паленето няма - пали от четвърт, върви нормално. На газ малко прекъсва лятото, зимата директно гасне. Свещите ми са за смяна със сигурност. Та, и аз съм се навил на кабели Тесла. Четох по други форуми (преди време) - ми уж били добри. В нашия форум също няколко човека бяха писали (в другите теми), че са доволни.

Обаче аз се чудя друго - какво ще стане, ако си обвия моите кабели с изолирбанд? Няма ли да им "рифрешна" покритието? :). Или тяхното силиконово си е специално? Виждал съм такива "изпълнения" на познати... не са от онези "голфаджиите", а по-скоро от "опелските" пичове :icon_angel:

Навит съм на тази драстична мярка, понеже моите кабели са си немски (с тях дойде колата), сега не знам ако взема нови евтини, дали няма да са по-зле от тези... Свещите със сигурност ще ги сменя, щото тези вече не стават за нищо :)

 

Всъщност, ако може някой запознат да разясни как работи кабела, защо не бива да има пукнатини по неговото покритие и да пуска искри оттам? Какво става с тоците тогава в кабелите и бобината?... :icon_blush:

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Обаче аз се чудя друго - какво ще стане, ако си обвия моите кабели с изолирбанд?

 

 

Става. Ако намериш изолирбанд за 10 киловолта , а не за 220 В.

 

Но при всички положения ПО-ЕВТЕНИЯ вариант е нови кабели.

 

:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оргиналните к-т струват около 240лв (двата кабела с двете лули под бобините), със сигурност ще те изкарат много повече от 6 месеца, но и цената е доста по-висока от тази за Тесла.

 

То ако му е тръгнала лулата,скоро и бобина ще търси-споделям от опит:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче аз се чудя друго - какво ще стане, ако си обвия моите кабели с изолирбанд? Няма ли да им "рифрешна" покритието? :). Или тяхното силиконово си е специално?

 

Става.

Например със:

BISHOP W 963- студено-самовулканизираща лента за напрежение от 1kV до 69kV. Притежава устойчивост на влага, корозия, озон, ултравиолетови лъчи.

или

BISHOP W 962- студено-самовулканизираща лента за напрежение oт 1kVдо 138kV. Притежава устойчивост на МАСЛА, влага, корозия, озон, ултравиолетови лъчи.

 

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко струва таз лента и къде се продава.Все пак по добре нови кабели отколкото рефрешнати!!! :drinks: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютен боклук. Тея кабели се слагат само за да скрепиш положението докато си получих поръчаните ОРИГИНАЛНИ, на BOSCH, NGK или BREMI.

-"Момък" не се изказвай неподготвен и без опит........!!!

Кабели, лули и т.н. високоволтови елементи производство на тесла са един много добър вариант на приемлива цена.

Монтирал съм стотици комплекти високоволтови кабели на Тесла, като съм правил сравнения и със други Фирми производители.... как се прави тестът!!! ????

-Закачаш ОСЦИЛОСКОПА (мотортестера) и гледаш как се държи примерно комплекта на Тесла, ..Правиш запис в реално време , гасиш сменяш комплекта , примерно "дръвцето" Бреми или боклукът Бош...закачаш се отново с осцилоскопа гледаш пак какво става и правиш запис!

Поосле сравняваш двата записа по критериите заложени в софтуера на мотортестера......- те това е !

-А не като тебе -- с празни приказки!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-"Момък" не се изказвай неподготвен и без опит........!!!

Кабели, лули и т.н. високоволтови елементи производство на тесла са един много добър вариант на приемлива цена.

Монтирал съм стотици комплекти високоволтови кабели на Тесла, като съм правил сравнения и със други Фирми производители.... как се прави тестът!!! ????

-Закачаш ОСЦИЛОСКОПА (мотортестера) и гледаш как се държи примерно комплекта на Тесла, ..Правиш запис в реално време , гасиш сменяш комплекта , примерно "дръвцето" Бреми или боклукът Бош...закачаш се отново с осцилоскопа гледаш пак какво става и правиш запис!

Поосле сравняваш двата записа по критериите заложени в софтуера на мотортестера......- те това е !

-А не като тебе -- с празни приказки!!

Ти пък от къде разбра, че се изказвам неподготвен :icon_censored:

Продал съм над 50 комплекта кабели на TESLA и съм видял колко време карат, монтирал съм ги на мои служебни коли и тея кабели и 1 година не могат да изкарат. Сигурно имам повече опит от теб, но това не ти пречи да си разчесваш езика.... Имам 2 комплекта които ми стоят в магазина върнати по рекламация, познай обаче дали вносителя ми ги рекламира, ама ако искаш мога да ти ги пратя да ги монтираш щото ти си разбирач и може при теб всичко да е OK с тях. :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен Тесла изкараха точно 2г и половина на Галанта, като бяха започнали при високи обороти леко да светят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ще сменям кабелите на колата. Предлагат ми Тесла. Чешки. Попадал ли е някой на такива и какви са отзивите?

 

Ако са ти скъпи оригиналните, защо не помислиш за Beru?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става.

Например със:

BISHOP W 963- студено-самовулканизираща лента за напрежение от 1kV до 69kV. Притежава устойчивост на влага, корозия, озон, ултравиолетови лъчи.

или

BISHOP W 962- студено-самовулканизираща лента за напрежение oт 1kVдо 138kV. Притежава устойчивост на МАСЛА, влага, корозия, озон, ултравиолетови лъчи.

 

Благодаря за отговора и вниманието, както и на Любомир Ненов. А да запитам - с термошлаух няма ли да стане (така ли се казваше)?

И наистина - откъде може да се намери такава лента и горе-долу какви пари върви? Да знам има ли смисъл да я търся :)

Благодаря и извинете за страничните въпроси :)

 

Редакция: Охоо, ето ги 'де били :)

ЦЪК

Че са ми и близо - Стара Загора :)

А тук има и цена:

ЦЪК

21 лева за 9 метра лента W-962. Май няма голям смисъл, по-добре с нови кабели от евтините.

А въпросът за термошлауха си остава :icon_angel:

Не съм виждал тези ленти на живо и не знам какво представляват...

А ето малко интересно четиво за тези ленти: ЦЪК

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти скъпи оригиналните, защо не помислиш за Beru?

Тея пък хич не са хубави, стотина лева са двата ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен Сеата на жената го взех с Тесла - изглеждаха току що сложени. Не знам колко истински бяха, обаче централния един ден се запали.. лош контакт между високоволтовия кабел и металното в лулата.. добре че го хванах навреме. Или са им изкарали ментета, или са почнали да ги правят в Китай .. на времето си бяха добри кабели, но след този случаи .. не бих рискувал.

 

Архитетко, щом ти искрят кабелите не знам какво се помайваш, сменяй ASAP.

 

Между другото, щом в Ратола са 240лв ОЕМ кабелите, заслужава си да се провери цената по алтернативните канали, предполагам че ще е доста надолу.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен Сеата на жената го взех с Тесла - изглеждаха току що сложени. Не знам колко истински бяха, обаче централния един ден се запали.. лош контакт между високоволтовия кабел и металното в лулата.. добре че го хванах навреме. Или са им изкарали ментета, или са почнали да ги правят в Китай .. на времето си бяха добри кабели, но след този случаи .. не бих рискувал.

На всички кабели TESLA проблема е такъв...лош контакт и проблеми между кабела и лулата... :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е цена за кабели к-т с двете лули под бобините, ако са необходими само кабелите цената им е около 130лв (двата кабела к-т).

Давам и схема за разяснение, позиция 14630 са кабелите к-т, а позиция 14621 са лулите.

 

Просто на времето като си купувах за Галанта (2.5), в Ратола цената беше над 300лв (мисля че 360), а аз ги взех шестте за 225, за ОЕМ говорим. За това го казах. Не знам защо се получава така, но за някой неща има големи разлики, за други цените са еднакви или дори в Ратола е по-евтино.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 години сложих Тесла, нищо си им няма на кабелите и до днес. Сомалиеца и той е с Тесла, купувани са от Косер на Симеон. Не знам как са при 4г63 двигателя, но на моя 4Г93 си заспиват, а цената им беше към 40 лв (38, или нещо такова) Кара се само на газ.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото 2.5 e с 6 кабела за свещите, а този е с два кабела и две лули.

Ако сметнем 3 комплекта за 2.0MPI (всеки комплет е с два кабела), то цената пак приближава 400лв.

Да де, толкова са при вас... а от другаде ги взех за 225лв.. тази разлика визирах, между цените в Ратола и някой алтернативни канали... както и да е ...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Продал съм .................... Имам 2 комплекта които ми стоят в магазина върнати по рекламация, познай обаче дали вносителя ми ги рекламира, ама ако искаш мога да ти ги пратя да ги монтираш щото ти си разбирач и може при теб всичко да е OK с тях. :icon_censored:

 

-Сега разбирам че си търговец......?!?!......- няма лошо.

-А комплектите върнати по рекламация ако имаш желание ми ги прати, "не ще им откажа", транспорта за моя сметка ,....-интересно що на мен рекламации при офисиалния вносител ми признават безапелационно???!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Сега разбирам че си търговец......?!?!......- няма лошо.

-А комплектите върнати по рекламация ако имаш желание ми ги прати, "не ще им откажа", транспорта за моя сметка ,....-интересно що на мен рекламации при офисиалния вносител ми признават безапелационно???!!!!

Признават ти рекламации на тея кабели ама други ден.... :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А тук има и цена:

ЦЪК

1. 21 лева за 9 метра лента W-962. Май няма голям смисъл, по-добре с нови кабели от евтините.

2. А въпросът за термошлауха си остава :icon_angel:

 

 

1. W-963 е почти на половината от тая цена. :D

2. Термохлауха е хубаво нещо..., но има една тенденция след охлаждането да се втвърдява и впоследствие да се цепи по дължина.

Това пък зависи от това, какъв точно ползваме, с каква степен на свиване е, дали е със, или без лепилен слой и не на последно място кой му е производителя.

От тези, които съм ползвал (не че са кой знае колко вида де) най-доволен съм от тези.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...