Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

exigo

Потребител
  • От него общо

    66
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

1,126 посетили

exigo's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. exigo

    Кабели за свещи

    Здравей Колега, звънни ми имам кабели на марка Powertec (Made in England) Заредили сме ги специално, имаме двата варианта за делкото и за бобините. 0887855998
  2. Колега давам 10лв. за километража без оборотомера.Остави ми съобщен...

  3. За мен не е проблем, част от частите мога да върна, сегментите и биелните лагери, които съм поръчвал от Германия ще ги оставя в магазина да се продават, но сега дилемата ми е дали мотора ще стане на моята, дали мога да запазя моята скоростна кутия, полуоски и тн или и тях ще трябва да сменям. Иначе до колкото разбрах до 2 седмици Спей Стара от Англия ще пристигне
  4. Още не съм започнал с ремонта. Пристигнаха ми всички части, но най-вероятно ще го отложа за средата или края на месец май защото майсторчето ми е доста заето в момента. Днес ми звъня едно приятелче, което се занимава с внос на коли за части. Намерил е в Англия много читаво SPACE STAR-че 1.6 MPI на около 20000 мили с удар отзад. Та искам питам знаещите от дали мога лесно да прехвърля този двигател на моята звездичка, дали скоростите от 1.3 са съвместими с 1.6 или и тях трябва да сменя. Общо взето тоя мотор с компютъра и скоростите ще ми се върже около 500-600 лева и се чудя дали да се занимавам с ремонта или направо да слагам този двигател
  5. Моя Спейс Стар е с двигател 1.3 и съм премахнал катализатора преди 2 години, на неговото място съм монтирал гърне и нямам никакъв проблем. Катализатора го махнах защото беше запушен, колата гореше много и въобще не вървеше. След като направих тази интервенция колата направо излетя.
  6. Смених маслото и се оказа че Муцито добре похапва масълце, за около 1500 км ми глътна почти 1 литър масло, странното е че не виждам бял пушек през ауспуха :icon_blush: но се усеща миризма на горяло масло. Поръчал съм си частите и другата седмица живот и здраве я мятам, сегменти, биелни лагери, гумички, гарнитури, семеринги и тн. Решил съм всичко да сменя от глава до картер :icon_dance: Ако някой може да ми препоръча нещо или съветва в моето начинание ще съм му благодарен
  7. Признават ти рекламации на тея кабели ама други ден.... :icon_clap:
  8. На всички кабели TESLA проблема е такъв...лош контакт и проблеми между кабела и лулата... :mad:
  9. Не питай старило питай патило... Първо бях монтирал такъв от GDI автомат, бях го взел от едни приятели които карат коли за части от Англия, но тъй като беше в мили го смених с GDI с показания в километри. И двата работиха перфектно. Имах и от новите с хром ринговете от DID, но там имаше проблем с датчика на температура и оборотомера, иначе километрите и там бяха точни.
  10. Ти пък от къде разбра, че се изказвам неподготвен :icon_censored: Продал съм над 50 комплекта кабели на TESLA и съм видял колко време карат, монтирал съм ги на мои служебни коли и тея кабели и 1 година не могат да изкарат. Сигурно имам повече опит от теб, но това не ти пречи да си разчесваш езика.... Имам 2 комплекта които ми стоят в магазина върнати по рекламация, познай обаче дали вносителя ми ги рекламира, ама ако искаш мога да ти ги пратя да ги монтираш щото ти си разбирач и може при теб всичко да е OK с тях. :icon_censored:
  11. Всичко е абсолютно еднакво, буксите са същети, километрите се показват точно, оборотите също. Нищо друго не се прави махаш старото и слагаш новото :icon_rock:
  12. Абсолютен боклук. Тея кабели се слагат само за да скрепиш положението докато си получих поръчаните ОРИГИНАЛНИ, на BOSCH, NGK или BREMI.
  13. Здравейте на всички колеги. Бих желал да попитам знаещите дали е възможно и дали би било редно да се сменят гумичките на клапаните на двигател 4G13 без да се сваля главата. Искам да го направя така за да не се налага на сменям гарнитурата на главата, болтовете и да я пращам на шлайфист. Преди няколко дни направих доста сериозно пътуване с колата около 3000 км и така се събраха общо 8000 км от последната смяна на масло, забелязах че нивото на маслото е на минимум, долях и събра около 1,2 литра до нива около 1мм под максимума, което за тези километри ми се струва доста, а и карам с масло с вискозитет 10W40. Мисля че проблема ще е от гумичките, защото колата си има доста добра компресия. Бих искал да попитам също така дали е възможно от студеното време да гори маслото. Предварително благодаря на всички.
  14. Става от всички модели със същото гориво, т.е ако е 1.3 става от 1.3, 1.6 и 1.8 не е необходимо никакво допълнително регулиране, монтираш и всичко тръгва. Моя Спейс Стар е 1.3 и съм с километраж от 1.8 GDI.
  15. Аз доста коли съм сменил от 2004 насам почти 10 автомобила. От 2009 имам Space Star 1.3 86к.с , преди 2 години монтирах газов инжекцион и съм просто очарован от този автомобил. До момента съм и навъртял около 50000 км и съм сменял само масло ,2 шарнира на насачите и съединител което са си консумативи. Изключително здрав автомобил, елементарна и евтина поддръжка, изключително икономичен и същевременно удобен автомобил, не е за състезания, но на мен лично автомобила ме удовлетворява напълно.
×
×
  • Създаване...