Премини към съдържание

Абе тук има един Галант съм му хвърлил око...


rafaelo

Препоръчано мнение

Мое мнение, зад което съм плътно е, че за тези коли пробега и годината не са от голямо значение.

Важното е да е с читав мотор и здраво купе.

Странно е как по-голямата част от GALANT-ите в нета са м/у 175-205к км, а рядко се стещат на 400к км, което ми изглежда по-реално

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Хаха, и моят показва 175ххх. Ще се впише в обявите значи, да не се притеснявам.

Нещо друго забелязвам. Повечето галанти наистина са под 250 000 км в немските сайтове за коли втора, трета и т. н. употреба. Не изглеждат така свежи както едно ауди или фауве на същите години и пробег. При тях пробегът явно не личи в такава степен, но и цените им са подобаващи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

EA галантите на над 400 к се намират на едно малко по-различно от пътищата място... За съжаление. От някои от тях стават чудесни капачки за буркани, от други - великолепни рамки за прозорци, през които се вижда печалното бъдеще на автомобилостроенето.:icon_thumbup:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

EA галантите на над 400 к се намират на едно малко по-различно от пътищата място... За съжаление. От някои от тях стават чудесни капачки за буркани, от други - великолепни рамки за прозорци, през които се вижда печалното бъдеще на автомобилостроенето.:icon_thumbup:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11351242498389651&f1=details&slink=1smjji

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

EA галантите на над 400 к се намират на едно малко по-различно от пътищата място... За съжаление. От някои от тях стават чудесни капачки за буркани, от други - великолепни рамки за прозорци, през които се вижда печалното бъдеще на автомобилостроенето.:icon_thumbup:

 

Струва ми се, че анти офанзивата Галант още не е приключила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че анти офанзивата Галант още не е приключила.

Не е така той amnesia му е отговорил даже с пример, но може би SLX сляпо вярва че това дето е карал/караме е под 200к и не е "въртян" километража :)

С моя галант гоним 300к и се надявам да доживеем и 400к км ... и това по табло кой знае още колко хиляди км не ги знам :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че анти офанзивата Галант още не е приключила.

 

То за анти офанзивата срещу Галант си има 'абонирани' вьв форума......ама вече ги знаем кои са,и не им обрьщаме внимание.

Рафаело,не се чуди щом ти е мерак 6-ка ходи го пробвай.....ако ти хареса-го вземай. Цената не е 'държавна' и винаги можеш да я намалиш на място.

А щом имаш вариянт и от другия Галант да си вземеш каквото те кефи......действай.

Аз така си свалих някой неща от стария ми Галант (макар че е друга година) но някой части си стават и на тоя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го взех на 188к юли 2012 сега е на209,5к

Доказваш, че 40к годишно с твоята кола ще се случват много дълго? Надали, ама пък дано :icon_thumbup:

Също твърдиш, че в обявената една кола в mobile с пробег над 400 к показва системни пробези от половин милион за модела? Надали. Иначе тоя от обявата много мощен нещо :D. И е вярно, че с малко изключения, не много марки и модели карат по половин милион.

А може би критерият за здравина не би трябвало да е достигане до половин милион с разходи, равни на покупна цена на нов автомобил?

Иначе, rafaelo, скачай, даже няма какво да я гледаш :icon_thumbup:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доказваш, че 40к годишно с твоята кола ще се случват много дълго? Надали, ама пък дано :icon_thumbup:

Също твърдиш, че в обявената една кола в mobile с пробег над 400 к показва системни пробези от половин милион за модела? Надали. Иначе тоя от обявата много мощен нещо :D. И е вярно, че с малко изключения, не много марки и модели карат по половин милион.

А може би критерият за здравина не би трябвало да е достигане до половин милион с разходи, равни на покупна цена на нов автомобил?

Иначе, rafaelo, скачай, даже няма какво да я гледаш :icon_thumbup:

 

:icon_rock: може и да си прав, ама аз ще наливам за ремонти на GALANT-а, няма да карам ново рено (без да се обиждат колегите с такива коли)с интериор на полски фиат от по-малките 126п

:mitsu-smiley: фореВЪр

Редактирано от amnesia
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кораба Потьомкин много коне извади нещо!Така,като го гледам няма нищо общо с това дето търси колегата ама няма лошо да си предлага човек!А примера ти с километрите не е миродавен!Ще кажа защо: Mоя Еклипс от подписа го карах две години и му направих само 5 хиляди километра.Намерих си го ударен и зарязан в Италия пред една кооперация,издирихме собственика и го отключи пред мен и километража показваше 127000км.кола набор 1997г.Колата небеше предвидена за продажба а зарязана,като Москвич пред блока.Казвам го,за да не кажеш,че е връщана!Ударена от дъщерята на собственика и занемарена заради още по-скъпата подръжка в Италия!На талона на колата имаше сумати собственици,които според мен също са я карали малко и са я продавали поради трудната и скъпа подръжка.Аз го продадох също на човек,който го продаде една година след това,сега го карат по София някaкви момчета,но скоро скоро ще се върне сигурно пак при мен защото съм го запорирал :icon_dance: Та как да има пробег тази кола?Виж по-масова кола може,но екзотики като този Галант напълно възможно да изпадат и екземпляри на малко км.Всъщност Галанта дава ли си оригиналните километри на диагностика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кораба Потьомкин много коне извади нещо!Така,като го гледам няма нищо общо с това дето търси колегата ама няма лошо да си предлага човек!А примера ти с километрите не е миродавен!Ще кажа защо: Mоя Еклипс от подписа го карах две години и му направих само 5 хиляди километра.Намерих си го ударен и зарязан в Италия пред една кооперация,издирихме собственика и го отключи пред мен и километража показваше 127000км.кола набор 1997г.Колата небеше предвидена за продажба а зарязана,като Москвич пред блока.Казвам го,за да не кажеш,че е връщана!Ударена от дъщерята на собственика и занемарена заради още по-скъпата подръжка в Италия!На талона на колата имаше сумати собственици,които според мен също са я карали малко и са я продавали поради трудната и скъпа подръжка.Аз го продадох също на човек,който го продаде една година след това,сега го карат по София някaкви момчета,но скоро скоро ще се върне сигурно пак при мен защото съм го запорирал :icon_dance: Та как да има пробег тази кола?Виж по-масова кола може,но екзотики като този Галант напълно възможно да изпадат и екземпляри на малко км.Всъщност Галанта дава ли си оригиналните километри на диагностика?

Съгласен съм, ама 60% от колите са под 200 000

а от това което съм научил, съдя че ако ти трябва кола да ходиш до работа (7-12км) си купуваш GOLFче

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Искам като натисна педала до долу на баир без да свалям предавка да ускорявам а не да ми пада скороста...

Относно километрите:

Аз лично много трудно бих повярвал, че има нормална кола (среден и горен клас, четири врати, двигател достатъчно мощен, седан с доста екстри и т.н.), нов внос от Германия, която да е карана малко. Ага-та ще каже как се карат колите в Европа, но ние всички си го знаем де - карат се много и бързо :)... Аз, когато тръгна да избирам кола на старо (10 и нагоре годишна), бих се радвал да видя на километража да пише 200+ км и не повече от 300+ км, за мен това е възможно да са реални км, всичко под 200к км е... неистинско. Щом като моя Колт го взех на 270к км... какво остава за Галант. Ако искам кола дето е възможно да е карана малко, ще търся нещо малолитражно, с две врати от ниския клас. Защото тези коли там се купуват като втора кола (за жената, за децата..) и не се карат кой знае колко.

За премиум-марките съм съгласен с Анди - не се разбира, че са на 400+ км, изглеждат като нови. Един приятел наскоро си докара 5-серия 2003г, каза че била на 200+ км, което малко ме съмнява :). Изглежда като от магазина, дори кожения ѝ салон.

 

А по въпроса на Рафаело - щом като Галант е твоята любов, и моят съвет е да се мяташ на шестак, все пак веднъж се живее. И хубавото е, че вече имаш опит с обслужването на Галант, така че няма какво да те изненада. За съжаление, аз нищо не мога да кажа за конкретната кола от снимките, дано колегите са по-подробни в коментарите си. А за това, че искаш да се набира по нагорнището... не би ли следвало да търсиш нещо турбинизирано, защо не и с друг тип гориво :)? А ако момента "Галант" е приоритет пред момента "ускорение", тогава е друг въпроса :)

И мен ми умръзна да се влача по нагорнищата, но пък от друга страна - това намалява шансовете да ми направят неочаквана фотосесия :)

 

ПП: След като разгледах малко по-подробно характеристиките на 2.0 и 2.5 на Галант, си променям съвета: Ако си подържаш колата добре, след като си ѝ правил толкова много екстри... защо трябва да минаваш пак по същия път (със сигурност "новия" Галант ще има болежки)? По-добре се примири с ускорението, защото разликата е само във въртящия момент (40 Nm повече, които не са малко, но дали си заслужава да рискуваш с подобен "бартер"). Дано не породя полемики от сорта "ама ти знаеш ли как дърпа шестака" или "ама ти що си мислиш, че редовия не дърпа"... :). Ето факти: шестак, редови, а специално по нагорнището, ми се струва, че това ще дърпа по-добре: печка :)

 

Редакция: Да не пускам нов коментар, и без това сме в офф-топик:

Друг е въпроса ако Рафаело продължи да го кара под 2000 оборота както беше пускал тема че кара двойката си (извинявам се ако бъркам)... Пак ще е много по-добре от 2.0, ама ако го сръчкаш с над 3500 ще усетиш какво всъщност караш...

Абсолютно си прав колега, сигурно е така. Не съм карал други коли освен моята. Но ако погледнем чисто физически на нещата: За да вдигна над 3500 оборота за да накарам колата си да върви по нагорнище, трябва доста да си отворя дросела; което значи, че разхода скача с едно... 30%. "Фатката" е едвам да галя педала, и все пак да чувствам ускорение по нагорнище. Тук вече намесваме другия тип гориво, който споменавам за последно в тази тема. Иначе не мисля, че има осезаема разлика между 2.0 и 2.5. Нима, ако натисна 2.0, няма да върви? Че тя моята, ако я натисна, ще не ще, ме вози... :D. И да, и аз карам като Рафаело (около 2000 об.), просто ми е ценно горивото :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя беше на 237400 като го взех (95% реални, понеже беше директно от човек), а салона и коша на мотора ми изглеждат (изглеждаха :icon_blush:) в много по-добро състояние от болшинството на "175000" които съм виждал, без да се хваля или нещо .. така че вярвайте си че са ви реални на по 160000 .. тя трябва да е като от магазина ако е на толкова .. Виждал съм и на 457 000, шестак комби с теглич :icon_thumbup:, току що докаран .. личеше си му че е уморен, но си беше съвсем в движение.. на собствен ход беше дошъл..

 

А за това, че искаш да се набира по нагорнището...

 

А ако момента "Галант" е приоритет пред момента "ускорение", тогава е друг въпроса :)

Колега, без да се сърдиш, ама колко точно шестака си карал извънградско по нанагорнище, че така се изказваш .. Колата направо се изстрелва на какъв да е баир при подходящата предавка... На мен това ми е идеалното вървене за семейна кола - повече не ми трябва.. с по-малко ще ми е трудно да свикна.. Друг е въпроса ако Рафаело продължи да го кара под 2000 оборота както беше пускал тема че кара двойката си (извинявам се ако бъркам)... Пак ще е много по-добре от 2.0, ама ако го сръчкаш с над 3500 ще усетиш какво всъщност караш... :icon_blush:

 

edit: Гледам си ми отговорил в горния си пост, та далеч си от истината почти за всичко. Разликата между 2.0 и 2.5 е .. доста осезаема, 40-те нютон метра виж кога идват и в какъв диапазон ги има, по баир с 2000 оборота сигурен ли си че гориш по-малко от колкото ако смъкнеш предавка надолу.. :callgsm:.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност Галанта дава ли си оригиналните километри на диагностика?

Не

 

Един приятел имам, който се справя и с електрониката на най - скъпите коли, оправя им километрите по желанието на джамбазите. Скоро гледам при него един МЛ къде 2006 лето, нов внос, на 250 000км. Вика ми, направих го на 160 000, обаче някой преди мене го е човъркал в Италия и го е върнал още :icon_thumbup: Като нов беше вътре - минимални следи от употреба.

Та тази кола на 6 години беше на над 300 000км :) Дали пък не ходи някоя лелка с нея до техния карфур 1 път седмично :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се повторя - V6, без да е нещо особено като вървене, при 2000 оборота е направил въртящ момент, който 2000 сс не могат да постигнат въобще. А всъщност той (моментът) е "виновникът" за движението на един автомобил.

Не съм карал 2.0, но според мен разликата между V6 и него е такава, че на 4-та скорост 2000 се ускорява както V6 на 5-та.

Не разбрах кой е другият вид гориво, но ако е дизел, значи не говорим за галантовия. Там при премиум марки се случват чудеса - съединител и маховик над 1200 лв; дюзи - 650-2000 лева; скоростни кутии ако са типтроници, мултитроници, DSG и не знам още какви; DPF който само пищи че е на 60% задръстен и трябва да идеш да хабиш гориво на околовръстното да го продухаш; теч от тандем помпата - 600 лева; ЕГР клапан - 300 лева; Турбо - от 600 до 1600 лева; разпределителен вал - 1200 лева; гумички на дюзите - 300 лева; И още една кофа датчици, които мине-немине време и опа, светкат крушки по таблото. Та карайте премиум дизели да имате момент и да ви душка нафтата. Няма да е скучно.

А при V6 какво? И биела да излезе през блока голям праз. 400-500 лева за друг двигател и `сичката газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя беше на 237400 като го взех (95% реални, понеже беше директно от човек), а салона и коша на мотора ми изглеждат (изглеждаха :icon_blush:) в много по-добро състояние от болшинството на "175000" които съм виждал, без да се хваля или нещо .. така че вярвайте си че са ви реални на по 160000 .. тя трябва да е като от магазина ако е на толкова .. Виждал съм и на 457 000, шестак комби с теглич :icon_thumbup:, току що докаран .. личеше си му че е уморен, но си беше съвсем в движение.. на собствен ход беше дошъл..

 

Моят галант беше такъв, на пръв поглед уморен :) от Швейцария е на реални 181 000, шестак комби с теглич. Лош външен вид, ръжда по-вежди, счупени брони и прочие. Оказа се обаче доста поддържан откъм механиката, след смяна на демпфер друго не съм пипал, като изключим масла, ремъци, ролки и накладки. Трета година го карам, сега чак се обажда едно шарнирче отпред. Колата е ходила 2 пъти до Украйна по-разбити пътища а имам вече 228 600 километра. И да ви споделя замислям покупка на още един галант, шестак разбира се ;) нещо подобно

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301577004871123&f1=details&slink=1swe7b

 

Поздрави.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няма какво да се заблуждаваме за реалните километри ще ги знаем само ако си купим коли от магазина,а колата втора ръка е до късмет ,ако още преди да си я купил си и направил основен ремонт и си сменил цялата ходова част по добре да си купиш колело.А сега и по темата на колегата едно мое лично мнение : Да знаеш че първо ще ти липсват всички екстри от твоята кола който си си направил и второ ако толкова много искаш V6 ,обаждаш се на човека ,отиваш гледаш ,караш и купуваш аз така си взех и двете коли с 10 мин. шофиране ,както казах по горе всичко е до късмет.А както е казал колегата арх.Пътко по нагоре в темата кой как дърпа по нагорнище за V6,редови и печка ,ако имаш път през Стара Загора и съм свободен с удоволствие ще ти дам да покараш моята печка за да се увериш лично кое как върви .Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от поддръжката.Имам стар галант на 420 хиляди км. доста неща съм сменил,но си е в ред колата.Зависи много кой е бил предишния собственик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако ти харесва колата и не ти е толкова "ценно" горивото я взимай, но ако мислиш да я караш до 2000 оборота както някой спомена по-добре се откажи. Това е малко като на "гол задник чифте пищови". Сравнението с двулитровия галант просто няма да го коментирам. Успех с избора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги, напълно в духа на заглавието на тази тема и без да досаждам с нова - офертата която ме наведе на желанието да продам моя двулитров Галант от една седмица насам е ето тази: http://www.mobile.bg/11363273073842508 , както коментирах с няколко колеги направо ме заплени тая кола! Мисля да направя една голяма разходка до Плевен за да я огледам. Искам да попитам обаче някой от вас преглеждал ли е тая кола на място?? Имате ли някакво мнение за нея? Не питам за някакви диагностики по снимка разбира се. Просто ако някой я е прегледал на живо и има впечатления ако може да сподели. Колата много ме тегли. Макар че за моята пръснах доста пари и не ми се дава особено бих я сменил, стига тази да не иска повече от газифициране и нещо в рамките на + 500 до 1000лв. Споделете и благодаря за вниманието :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както винаги съм казвал, всеки собственик на 2.0 се качва на шестак :) еле пък с авансов пакет. Отивай да я видиш колата, като си се навил :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илийка, предните фарове от американски Галант ли са? Аз са първи път виждам точно такова изпълнение и ме притеснява да не са правени някакви интервенции. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се видяха по - скоро от легнум, което е неприятно, че трябва да се сменят. Другото неизвестно, което поражда този факт е, защо са сложени такива фарове???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...