Премини към съдържание

Абе тук има един Галант съм му хвърлил око...


rafaelo

Препоръчано мнение

Момчета, от доста време се тормозя с моята двойка бензин някак си ми се вижда тромава, и от както се заслушах в един 6-так до мен как потегляше на светофара и ми е много на сърце да си взема такъв... Та ровя си аз и гледам един много натокан http://www.cars.bg/u933227 какво ще кажете от пръв поглед? Това което ми направи впечатление е годината 2003 ... малко нереално ми се вижда, километрите според мен са реални, другото което видях на снимката е че под капачката за масло на двигателя има много масло... това според вас дали е проблем? Като цяло козметично ми изглежда добре, без удари, разбира се от снимките нищо не може да се види но да за да бия път от София до Сливен... искам да имам малко повече информация... а някой от вас знам че имат много добро око :)

 

Мерси колеги

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Много е натокан. С тази сребриста

Това с капачката ми напомня предишното Мицубиши, което също беше омазано там, защото като сменях маслото, сипвах без да гледам. Може капачката да е с поразкъсано гумено уплътнение, което според мен не е проблем /най-много да се смени/. Иначе не изглежда логично вносителят да е измил мотора, но да не е почистил там.

Скоростния лост ми изглежда като да е повече от 180 000 км, но ако е поддържана добре няма проблем. А как е поддържана е божа работа.

Ако можеш да скърпиш бюджета взимай го, че такива със сребриста конзола няма много. Аз исках сребрист елеганс със сребриста конзола и такава тапицерия, ама нямаше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... другото което видях на снимката е че под капачката за масло на двигателя има много масло... това според вас дали е проблем?

Поне на снимките се вижда, че олива от капачката за масло. Гумата на капачката с времето се втвърдява и трябва да се смени. Оригинална е около 5 лева и се решава проблема. Освен ако няма друг проблем с налягането на маслото или някоя обратка и от няма на къде да изхвърля от там ама ме лично ме съмнява :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеален, ама на тия километри вече ще се изреждат всички болести, имай го предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм казвал, рано или късно всеки карал двулитров Галант ще иска да се качи на шестцилиндровия :plane:

Колата изглежда много добре визуално. На мен лично пък не ме кефи сребристата конзола, но това е въпрос на вкус.

За километрите, щом не си я взимал ти нова от магазина, няма как да си сигурен дали са реални.

Според мен това, което трябва да гледаш най-много е за ръжда и сериозен удар, всичко друго е поправимо. Омасляването е най-вероятно от уплътнението на капачката.

Обявата е подвеждаща, че има ESP, няма такова.

На мен лично ми липсват екстрите като люк, кожен салон с ел. седалки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пич галанта преди да взема моя 2.0 го гледах на външен вид няма забележка нито ръжда нито огънато нито нищо чак ми беше инт че няма забележки гредите всичко си е ок салона е много запазен ако си заинтересован сериозно към автомобила се обади по телефона че вчера минавах от там и не го видях даже спрях и слязах от колата да огледам дали найстина го няма и не го видях иначе найстина е много запазен :) ако обаче е преместен и се решиш да идваш да го гледаш свиркай че ми е интересно как върви 2.5 V6 :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Редактирано от Getmaster
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега, като се загледах в информацията в обявата бая грешни неща, дали нарочно или не...

1.Цвят - той поне се вижда :)

2.Тоя мотор трябва да е 161к.с.

3.На снимките километрите са 192495км. в обявата пише 180000км.

4.ЕSP - ясно се вижда, че няма копче за тракшън контрол

5.Бордови компютър :icon_doh:

Иначе наистина хваща окото :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е след 2002 год, оглед наживо, по възможност тест с компютър, че си с 4 ламбди сонди и 3 катализатора тука вече :icon_thumbup: Ако ти хареса се мяташ, кешираш и поемаш! :rulez:

 

Винаги съм казвал, рано или късно всеки карал двулитров Галант ще иска да се качи на шестцилиндровия

Това е моя реплика :)

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя дали да пусна моя за продаване. По принцип лесно взимам решения, но наистина не знам как да постъпя. Скоро няма да мога да събера пари за друг :icon_hmm:

Интересно какво точно си чул при потегляне, защото и шестаците не се чуват :-) Качи на някой колата и виж дали ще ти е тромава. Градско се "съка" бързо, но не вярвам 4-те цилиндъра да са чак пък тромави...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е Убавец, но на каквато и кола да се качиш, след време и тя ти става тромава и искаш все по - бърза и по - бърза :icon_blush: ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди и твоя не е лош ;) иначе звука на мотора на шестака в сравнение с този на 4-те цилиндъра се усеща много. Не само в купето но и отвън. Не знам дали си се заслушвал как форсират двата. Иначе да, 4 цилиндъра не са тооолкова малко, но някак си искам галант с повече мощност. Искам като натисна педала до долу на баир без да свалям предавка да ускорявам а не да ми пада скороста. Отдлено че моя галанто няма никакви екстри освен тези които сам съм му сложил :) които естествено ще се пренесат веднага на новия за да направя съвсем плавно прехвърляне от едната на другата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди и твоя не е лош ;) иначе звука на мотора на шестака в сравнение с този на 4-те цилиндъра се усеща много. Не само в купето но и отвън. Не знам дали си се заслушвал как форсират двата. Иначе да, 4 цилиндъра не са тооолкова малко, но някак си искам галант с повече мощност. Искам като натисна педала до долу на баир без да свалям предавка да ускорявам а не да ми пада скороста. Отдлено че моя галанто няма никакви екстри освен тези които сам съм му сложил :) които естествено ще се пренесат веднага на новия за да направя съвсем плавно прехвърляне от едната на другата.

 

Елегантен или по-скоро галантен начин да потрошиш едни пари. Ама щом те влече, дето се вика...:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ее.. какво ми говориш, и ти си минал по тоя път... няколкократно и вече ти е минал мерака. Всеки човек е така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам като натисна педала до долу на баир без да свалям предавка да ускорявам а не да ми пада скороста.

В това отношене вероятно има осезаема разлика. Не съм карал 2.0, но веднъж правих разходка из искърското дефиле и от Курило до Своге карах лежерно с ниска скорост на четвърта предавка и колата нито веднъж не изпита необходимост от трета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ускорява се даже по Шипка и Троян-Кърнаре нагоре с 5 човека. Не ми се е случвало на круиз контрол с 80 (2000 об.) да се откаже на всички срещани от мен баири на дълъг път.. Отваря дросела, напиня и не се предава... за сметка на разхода на гориво.

 

Когато взех колата разни мъже много се кефеха на звука. Не знам защо аз не се кефех. Първи бяха митничарите в Румъния на границата с Оряхово. И двамата искаха да седнат и да форсират до прекъсвач. Може би щото колата беше моя и затова не ми е било приятно. На всичкото отгоре на потегляне се престарах като искаха да писнат гумите и ги поопуших. Замириса на гума като слязох при една мацка митничарка за нещо си ... забравих какво беше, но помня пушечето, което се стелеше напред :icon_doh:

След това в един сервиз когато трябваше да ми видят номера на двигателя. И там двама я рендосаха няколко пъти от тихи обороти до 7 часа, само че отвън - с патерицата по джапанка гааз, гаааз... откачени хора. Оттогава не давам да се пристъпи при десния педал :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надали съществува галант ЕА_А на реални километри под 150к :)

 

Има,ама не го продавам :). А що се отнася до смяната на Галанта с шестцилиндров - предпочитам да си купя заводски турбинирана бензинка,отколкото да си купувам друг Галант.Въпрос на вкус,казало кучето и ..... :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, въпрос на вкус, работата е там че в Галанта има някакъв чар който винаги ме дърпа към него и ме кара да странича от други коли независимо дали са нови или стари.

Това е като при бебоците, имат си едно любимо одеалче, обикалят наляво на дясно с него, то е раздърпано изцапано и т.н., ама си е тяхното одеалче и ако им го отнемеш полудяват :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На снимките изглежда запазен и седи доста стегнато ако имаш мерака и средства за поддръжка тествай го на живо и се мятай :)

Колкото до теча на масло от капачката най-вероятно е изсъхнало гуменото уплътнение и изпуска. При мен също беше така и проблема се реши с ново уплътнение за 5лв. от Ратола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

sns-Галантите от 2001 нагоре имат блокаж на всички колела при приплъзване.

Нe съм съгласeн, моя e 2001 и няма!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

sns-Галантите от 2001 нагоре имат блокаж на всички колела при приплъзване.

 

Ако така му казваш на тракшън контрола,може би,но няма Галант с предно предаване и блокаж на диференциала,да не бъркаме колегите повече,а ? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...