rafaelo Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Момчета, от доста време се тормозя с моята двойка бензин някак си ми се вижда тромава, и от както се заслушах в един 6-так до мен как потегляше на светофара и ми е много на сърце да си взема такъв... Та ровя си аз и гледам един много натокан http://www.cars.bg/u933227 какво ще кажете от пръв поглед? Това което ми направи впечатление е годината 2003 ... малко нереално ми се вижда, километрите според мен са реални, другото което видях на снимката е че под капачката за масло на двигателя има много масло... това според вас дали е проблем? Като цяло козметично ми изглежда добре, без удари, разбира се от снимките нищо не може да се види но да за да бия път от София до Сливен... искам да имам малко повече информация... а някой от вас знам че имат много добро око Мерси колеги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Много е натокан. С тази сребриста Това с капачката ми напомня предишното Мицубиши, което също беше омазано там, защото като сменях маслото, сипвах без да гледам. Може капачката да е с поразкъсано гумено уплътнение, което според мен не е проблем /най-много да се смени/. Иначе не изглежда логично вносителят да е измил мотора, но да не е почистил там. Скоростния лост ми изглежда като да е повече от 180 000 км, но ако е поддържана добре няма проблем. А как е поддържана е божа работа. Ако можеш да скърпиш бюджета взимай го, че такива със сребриста конзола няма много. Аз исках сребрист елеганс със сребриста конзола и такава тапицерия, ама нямаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 (редакция) ... другото което видях на снимката е че под капачката за масло на двигателя има много масло... това според вас дали е проблем? Поне на снимките се вижда, че олива от капачката за масло. Гумата на капачката с времето се втвърдява и трябва да се смени. Оригинална е около 5 лева и се решава проблема. Освен ако няма друг проблем с налягането на маслото или някоя обратка и от няма на къде да изхвърля от там ама ме лично ме съмнява Редактирано 16 януари 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Идеален, ама на тия километри вече ще се изреждат всички болести, имай го предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Надали съществува галант ЕА_А на реални километри под 150к Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Винаги съм казвал, рано или късно всеки карал двулитров Галант ще иска да се качи на шестцилиндровия :plane: Колата изглежда много добре визуално. На мен лично пък не ме кефи сребристата конзола, но това е въпрос на вкус.За километрите, щом не си я взимал ти нова от магазина, няма как да си сигурен дали са реални.Според мен това, което трябва да гледаш най-много е за ръжда и сериозен удар, всичко друго е поправимо. Омасляването е най-вероятно от уплътнението на капачката.Обявата е подвеждаща, че има ESP, няма такова.На мен лично ми липсват екстрите като люк, кожен салон с ел. седалки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 (редакция) Пич галанта преди да взема моя 2.0 го гледах на външен вид няма забележка нито ръжда нито огънато нито нищо чак ми беше инт че няма забележки гредите всичко си е ок салона е много запазен ако си заинтересован сериозно към автомобила се обади по телефона че вчера минавах от там и не го видях даже спрях и слязах от колата да огледам дали найстина го няма и не го видях иначе найстина е много запазен ако обаче е преместен и се решиш да идваш да го гледаш свиркай че ми е интересно как върви 2.5 V6 :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Редактирано 16 януари 2013 от Getmaster Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Сега, като се загледах в информацията в обявата бая грешни неща, дали нарочно или не...1.Цвят - той поне се вижда 2.Тоя мотор трябва да е 161к.с.3.На снимките километрите са 192495км. в обявата пише 180000км.4.ЕSP - ясно се вижда, че няма копче за тракшън контрол5.Бордови компютър :icon_doh: Иначе наистина хваща окото :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 (редакция) Галанта е след 2002 год, оглед наживо, по възможност тест с компютър, че си с 4 ламбди сонди и 3 катализатора тука вече :icon_thumbup: Ако ти хареса се мяташ, кешираш и поемаш! :rulez: Винаги съм казвал, рано или късно всеки карал двулитров Галант ще иска да се качи на шестцилиндровияТова е моя реплика Редактирано 16 януари 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Аз пък се чудя дали да пусна моя за продаване. По принцип лесно взимам решения, но наистина не знам как да постъпя. Скоро няма да мога да събера пари за друг :icon_hmm: Интересно какво точно си чул при потегляне, защото и шестаците не се чуват Качи на някой колата и виж дали ще ти е тромава. Градско се "съка" бързо, но не вярвам 4-те цилиндъра да са чак пък тромави... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Галанта е Убавец, но на каквато и кола да се качиш, след време и тя ти става тромава и искаш все по - бърза и по - бърза :icon_blush: ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 16 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2013 Анди и твоя не е лош ;) иначе звука на мотора на шестака в сравнение с този на 4-те цилиндъра се усеща много. Не само в купето но и отвън. Не знам дали си се заслушвал как форсират двата. Иначе да, 4 цилиндъра не са тооолкова малко, но някак си искам галант с повече мощност. Искам като натисна педала до долу на баир без да свалям предавка да ускорявам а не да ми пада скороста. Отдлено че моя галанто няма никакви екстри освен тези които сам съм му сложил които естествено ще се пренесат веднага на новия за да направя съвсем плавно прехвърляне от едната на другата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Анди и твоя не е лош ;) иначе звука на мотора на шестака в сравнение с този на 4-те цилиндъра се усеща много. Не само в купето но и отвън. Не знам дали си се заслушвал как форсират двата. Иначе да, 4 цилиндъра не са тооолкова малко, но някак си искам галант с повече мощност. Искам като натисна педала до долу на баир без да свалям предавка да ускорявам а не да ми пада скороста. Отдлено че моя галанто няма никакви екстри освен тези които сам съм му сложил които естествено ще се пренесат веднага на новия за да направя съвсем плавно прехвърляне от едната на другата. Елегантен или по-скоро галантен начин да потрошиш едни пари. Ама щом те влече, дето се вика...:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 16 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2013 Ее.. какво ми говориш, и ти си минал по тоя път... няколкократно и вече ти е минал мерака. Всеки човек е така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Искам като натисна педала до долу на баир без да свалям предавка да ускорявам а не да ми пада скороста. В това отношене вероятно има осезаема разлика. Не съм карал 2.0, но веднъж правих разходка из искърското дефиле и от Курило до Своге карах лежерно с ниска скорост на четвърта предавка и колата нито веднъж не изпита необходимост от трета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Ускорява се даже по Шипка и Троян-Кърнаре нагоре с 5 човека. Не ми се е случвало на круиз контрол с 80 (2000 об.) да се откаже на всички срещани от мен баири на дълъг път.. Отваря дросела, напиня и не се предава... за сметка на разхода на гориво. Когато взех колата разни мъже много се кефеха на звука. Не знам защо аз не се кефех. Първи бяха митничарите в Румъния на границата с Оряхово. И двамата искаха да седнат и да форсират до прекъсвач. Може би щото колата беше моя и затова не ми е било приятно. На всичкото отгоре на потегляне се престарах като искаха да писнат гумите и ги поопуших. Замириса на гума като слязох при една мацка митничарка за нещо си ... забравих какво беше, но помня пушечето, което се стелеше напред :icon_doh: След това в един сервиз когато трябваше да ми видят номера на двигателя. И там двама я рендосаха няколко пъти от тихи обороти до 7 часа, само че отвън - с патерицата по джапанка гааз, гаааз... откачени хора. Оттогава не давам да се пристъпи при десния педал :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Надали съществува галант ЕА_А на реални километри под 150к Има,ама не го продавам . А що се отнася до смяната на Галанта с шестцилиндров - предпочитам да си купя заводски турбинирана бензинка,отколкото да си купувам друг Галант.Въпрос на вкус,казало кучето и ..... :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 16 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2013 Правилно, въпрос на вкус, работата е там че в Галанта има някакъв чар който винаги ме дърпа към него и ме кара да странича от други коли независимо дали са нови или стари.Това е като при бебоците, имат си едно любимо одеалче, обикалят наляво на дясно с него, то е раздърпано изцапано и т.н., ама си е тяхното одеалче и ако им го отнемеш полудяват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 От двойка на шестак ще се накефиш яко...туйто. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 На снимките изглежда запазен и седи доста стегнато ако имаш мерака и средства за поддръжка тествай го на живо и се мятай Колкото до теча на масло от капачката най-вероятно е изсъхнало гуменото уплътнение и изпуска. При мен също беше така и проблема се реши с ново уплътнение за 5лв. от Ратола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 sns-Галантите от 2001 нагоре имат блокаж на всички колела при приплъзване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casper13 Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 sns-Галантите от 2001 нагоре имат блокаж на всички колела при приплъзване.Нe съм съгласeн, моя e 2001 и няма! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 sns-Галантите от 2001 нагоре имат блокаж на всички колела при приплъзване.Нещо дълбоко грешиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 януари 2013 Сподели Публикувано 17 януари 2013 Нещо дълбоко грешиш.+1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 януари 2013 Сподели Публикувано 17 януари 2013 sns-Галантите от 2001 нагоре имат блокаж на всички колела при приплъзване. Ако така му казваш на тракшън контрола,може би,но няма Галант с предно предаване и блокаж на диференциала,да не бъркаме колегите повече,а ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.