freeman Публикувано 25 декември 2012 Сподели Публикувано 25 декември 2012 Здравейте, Честита Коледа на всички!Констатирах нещо много странно - при включване на аварийните светлини, оборотите на двигателя се променят в ритъм с премигването им. Същото се получава и когато използвам бутоните за отваряне и затваряне на прозорците??? Някой имал ли е подобен проблем и как се решава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 декември 2012 Сподели Публикувано 25 декември 2012 Ами като за начало пробвай да си заредиш акумулатора,весела Коледа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 25 декември 2012 Сподели Публикувано 25 декември 2012 (редакция) За да се променят оборотите трябва сериозен товар ,посети жичкаджия да провери проблема, някой кабел вероятно. :drinks: Редактирано 25 декември 2012 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 декември 2012 Сподели Публикувано 26 декември 2012 Оборотите ли се променят, или само стрелката на оборотомера мърда? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freeman Публикувано 26 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2012 Значи оставям колата на свободна да работи на място, пускам аварийните и се чува как двигателят при всяко премигване на аварийните леко глъхне и пак си връща нормалните обороти. Понеже колата е с дизелов мотор при заглъхването купето леко се разтърсва от вибрациите (понеже леко се менят оборотите)?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 26 декември 2012 Сподели Публикувано 26 декември 2012 Привет. И аз го имам същия проблем с аварийните. Пак съм с дизеловия мотор, но не го прави всеки път. Нещо по токовете е, то е ясно, но какво??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 26 декември 2012 Сподели Публикувано 26 декември 2012 Аз залагам на следните: - зацапани клеми на акумулатора;- лош контакт между цокъл и крушка, или няколко крушки;- утечка или лоша връзка на кабел... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 Аз залагам на следните: - зацапани клеми на акумулатора;- лош контакт между цокъл и крушка, или няколко крушки;- утечка или лоша връзка на кабел... :mitsu-smiley:Извинявам се, но няма логика в нито едно от изброените от теб неща. Ако клемите на акумулатора са зацапани, тогава няма да пали, или ще пали трудно.Ако има лош контакт на крушките, това няма да увеличава товара (консумацията на ток).Според мен единствения възможен вариант е да липсва кабела, който замасява двигателя към купето, или да не е затегнат добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 И аз съм "за" масата. Намира се отзад на акумулатора, и аз съм го чистил местенцето поради странни явления в токовете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 На дизела тока не е жизнено необходим, освен датчицитие на ГНП-то. Проследи кабелите и веригите, някъде окъсява. Не е лесно, трябва жичкаджия ако проблема не е ясно видим.Консумацията на аварийните не е толкова голяма, че да товари двигателя, бърка управлението на помпата, може би и ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 27 декември 2012 Сподели Публикувано 27 декември 2012 И при мен имаше същия проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 21 февруари 2014 Сподели Публикувано 21 февруари 2014 Някой откри ли от какво е този проблем ? От няколко дни забелязвам че и при мен се появява този проблем ,интересното е че не всеки път като се пусната аварийните го прави.Пробвано е при включени консумативи (СD,фарове) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 21 февруари 2014 Сподели Публикувано 21 февруари 2014 Освен,някъде да има хлабава връзка и да искри и заради това да започва да зарежда алтернатора,но мисля станаха много ако-тата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 и аз да се включа, не е на моята кола а на приятелката ми микрата... при нея странното е че какъвто и консуматор да се пусне има промяна на оборотите надолу и леко претрисане, това габарити, фарове, нагревател стъкло, парно ...... от както сме я взели е така и вече много време мина обаче питах тук там и нищо... и понеже всичко работи си я кара така, но не е приятно де, 1000 16v бензин е нейната.... ако някой знае къде да я закарам и да ми кажат нещо по въпроса или да я оправят да казва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 ........на всички вас проблемите са или разхлабена връзка на реле-регулатора в алтернатора, или дефектен (за смяна ) реле регулатор........случвало се е да има същия проблем и с клемите на акумулатора.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Въпроса е колко силно е това дето се чува - промяната в работата на двигателя. Това го има на моя Галант още от както съм го взел преди 5 години. Но е лекичко и според мен си е нормално, пък и ако беше проблем, шяха да съм останал на пътя до сега 100 пъти, да не ми зарежда акумулатора и т.н. пък то - не... Все пак това са си 6 крушки=~100вата/10А които светват и изгасват и натоварването на алтернатора се променя в такт. Почти все едно да пускаме и спираме фаровете от копчето ритмично.. това при по-слаб двигател от шестака ще се усеща съответно и по-силно.. Така че според мен не търсете проблем където го няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 В края на живота на стария акумулатор се прояви 2 пъти и при мен. Може и повече пъти да се е получило, но рядко цъкам аварийни. Към момента го няма.Леко клати оборотите, вижда се стрелката как помръдва с 1 мм нагоре-надолу (общо движение 1 мм) и се усеща едно натоварване към двигателя с включването на релето за мигачите. Все едно алтернатора се натоварва периодично и спъва въртенето на двигателя, а той компенсира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 За да не ви играе стрелката и товари алтернатора сложете си диоди . Аз съм сложил навсякъде диоди -плафони ,мигачи, стопове,габарити,всичко освен крушките на фара H-4 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Като се поизтрият четките на алтернатора, си е направо нормално да го прави това,просто вече няма толкова мощност на 700-800 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 (редакция) Именно :good: . Но пак казвам, според мен зависи колко точно "го прави". Ако само сменя звука на двигателя мъничко, без да мърдат оборотите, не мисля че нещо трябва да се предприема. Евентуално за спокойствие може да се провери дали зарежда системата и колко е капацитета на акумулатора. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗа да не ви играе стрелката и товари алтернатора сложете си диоди . Аз съм сложил навсякъде диоди -плафони ,мигачи, стопове,габарити,всичко освен крушките на фара H-4 :icon_thumbup: П.С> И по-леко с диодите в стоповете (поне при ЕА Галантите) - трябва да остане поне една крушка със жичка (поне в трети стоп) иначе се шашкат ABS/TCL/Cruiz - прецаква им се детекцията кога е натисната спирачката (писано е по други теми защо). Редактирано 22 февруари 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Като се поизтрият четките на алтернатора, си е направо нормално да го прави това,просто вече няма толкова мощност на 700-800 оборота.А нормално ли е да го прави само при загрял двигател ?При студен двигател няма никакви проблеми (със и без включени други консумативи на ток) ,играта на обороти се появява само при загрял двигател :icon_hmm: Любо , оборотите играят и двигателя ти сменя и звука ...На скоро си човърках копчето за аварийните, освен там да съм прецакал нещо,ама пък то си работи Утре ще гледам да притегна всички връзки,ще погледна и за масата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Нормално е само при загрял. Празният ход е направен за устойчива работа на двигателя с минимум разход на гориво (литри/час), да не тресе от прекомерно малко обороти, да зарежда алтернатора, да прави достатъчно налягане на маслото и да има някаква мощност все пак, но тя не е много. Тази малка мощност на загрял двигател (малко обороти на въртене) лесно може да бъде преодоляна с включване на консуматори и липсваща електроника, която да качва оборотите. Например включването на климатичната система - ако няма кой да вдигне оборотите, двигателят ще загасне или ще заработи много грубо, ще се тресе, ще светва лампата за налягане на маслото и в крайна сметка ще изгасне, а опасността от повреда в биелните и основните лагери е огромна. По-голяма от пълната газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Да не пропускаме и възможността за мръсна връзка някъде и от там повишаване на съпротивлението и съответно консумацията на ток, а от там и нуждата от работа на алтернатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Да не пропускаме и възможността за мръсна връзка някъде и от там повишаване на съпротивлението и съответно консумацията на ток, а от там и нуждата от работа на алтернатора.Още в началото насочих колегите към този проблем. Завършил съм електротехника и добре знам какво пиша, но колегите отхвърлиха изброените от мен причини с лека ръка. Зацапаните клеми и фасунги са предпоставка за повишено съпротивление и искри. А искрите са товар, в пъти по-голям от нормалния. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Да не пропускаме и възможността за мръсна връзка някъде и от там повишаване на съпротивлението и съответно консумацията на ток, а от там и нуждата от работа на алтернатора.Повишаване на съпротивлението - намаляване на тока - съответно намалява консумацията. Закон на Ом Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.