Премини към съдържание

Промяна на оборотите при включване на аварийни


freeman

Препоръчано мнение

Пешо,говоря за лоша връзка,не за липсата и. Демек,когато все още преминава напрежението,но през все по-малко "чисто" сечение. Така с времето това място грее,грее,докато разтопи кабела или направи слой от нагар върху клемите или пиновете и напълно спре да преминава каквото и да било напрежение. Иначе си абсолютно прав,но и да припомня,че напрежението търси най-краткия път през веригата,а когато пътя е един и леко мръсен или хлабав,се получава описания от мен по-горе случай.

Аз като пусна аварийните го нямам този проблем,така че си търсете повредата колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаеш колко кал и мръсотия извадих от единия страничен мигач /на калника/. Не е лошо да се погледне и там. Аз те разбрах, но просто така написано звучеше много неприемливо :) По скоро трябва да говорим за утечка на ток.

 

Предлагам друг експеримент. При същите условия - дълги светлини/ако не са ксенон/ превключваш като аварийки. Мощността е съизмерима и ако няма промяна, ще елиминираме от задачката реле-регулатор, акумулатор...

Редактирано от Peter G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....

Предлагам друг експеримент. При същите условия - дълги светлини/ако не са ксенон/ превключваш като аварийки. Мощността е съизмерима и ако няма промяна, ще елиминираме от задачката реле-регулатор, акумулатор...

Експеримента направен :) ,при превключване на дългите същи има изменения на оборотите ,но като ли е по малко от това ако са включени аварийните

П.С .: Няма хлабави връзки(поне видими) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Експеримента направен :) ,при превключване на дългите същи има изменения на оборотите ,но като ли е по малко от това ако са включени аварийните

П.С .: Няма хлабави връзки(поне видими) .

 

И при мен понякога се получава при повечко консуматори да промени работата мотора. При аварийни се усеща повече, понеже постоянно цикли пуснати - изгасени. Според мен лека промяна е нормална, при Колта го имам същото нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен това е нормално. Генератора си натоварва мотора. Просто при аварийните заради цикъла не могат да се установят оборотите и прави впечатление. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я нормално,искате клип да ви правя ли,как на прословутите 6 крушки не се менят оборотите ???

Като се вадят буксите се издухват на компресор и след това се напръскват с контактен спрей,изсъхва и се щракат. Крушките се вадят и се проверяват за искряло и нагар по тях,ако има се изчиства със шкурка. И наистина вземете проверете това реле регулатор,както казва Пламен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А нормално ли е да го прави само при загрял двигател ?

При студен двигател няма никакви проблеми

Аз на стария Лансър по едно време имах следния симптом - при студен двигател всичко е о.к., при загрял - спира да зарежда. И това то хванах, защото като стар лададжия си бях прехвърлил на Мицубишито закупена от битака малка кутийка с три светодиода, които отчитаха зарядното напрежение. Те го хванаха, а лампата на таблото започна да присветва много-много по късно. Проблемът се оказа в диодния блок на алтернатора- след смяната му колата си зареждаше нормално. Та, колега, ако си със стар акумулатор, който "не може да носи" И ако имаш проблем като моя ще виждаш това, което пишеш - промяна в светенето на крушките.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...