Премини към съдържание

Дойде време да си осакатя миличкята ми колица, въпроса е с какво?


star

Препоръчано мнение

Колега има евтини и за 6ци (пример 870лв тамона)... въпроса е ти к'во искаш? По принцип "варира от 1500 лева." е по-скоро варира под 1500.. за над 1500 е само тип БРЦ ама там стискай палци да не ти се развали нещо ;)

Разликата в 2.0 и 2.5 ти е инжекторната рейка (за 6 цилиндъра евентуално 2х3), компютъра за 6 цил. който не е много по-скъп... да кажем стотина лева и евентуално... само евентуално по-дебела тръба до изпарителя, което пак не е скъпо. До някъде е проблем монтажа защото на галанта за разлика от някой други шестаци 3 от цилиндрите са под колектора... Принципно е за 1-2 часа сглобяване и разглобяване ако си го правил... ама ако не си (както са повечето газаджии) и като видят колата се хващат за главата и почват да те къпят с цената за монтажа :)

Ако има някой колега тук дет се занимава с това да си признае какви са цените за части за ГИ на които те ги взимат и колко са за труда сами ще сметнете... Ако не идете на свестен сервиз/майстор да ви сложи газ и после да го търсите спокойно за евентуални проблеми/донастройки ... или просто се окаже някой лапач и се прави на ощипана госпожица после.. просто сте дали малко над половината от 1400лв на "майстора" да се "почерпи" :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз съм с ФОБОС от 1 година и 16 х.км,до тук не съм имал никакви проблеми,сложих го във Варна,и в какви сервизи сервизи се набутвате,че ви е такова мнението за Варненските майстори,незнам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Галанта ми е на изпарител вече 2г.паля го директно на газ.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши грамотно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

колеги,галанта ми е на изпарител вече 2г.паля го директно на газ.

И аз бях така с един Форд. Продадох го за 400лв...
:icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колеги, Галанта ми е на изпарител вече 2г.паля го директно на газ.

 

Защо? На бензин какво му има?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо? На бензин какво му има?

На бензин я паля само при минусови температури, иначе аз си избирам кога да превключа което ми спестява бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

И аз бях така с един Форд. Продадох го за 400лв...

:icon_dance:

Нормално за Форд-това за мен не е кола.П.с какво има общо газта с това ,че си го дал за 400лв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално за Форд-това за мен не е кола.П.с какво има общо газта с това ,че си го дал за 400лв?

:) Ами, има общо с отношението към автомобила като цяло. Цената включваше газовата уредба Lovatto. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги, моля да ми дадете малко напътствия за читав майстор във Варна, че колкото и да чета не намерих нищо конкретно. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зад Китайската стена. Има един трафопост и до него се вижда гаража. Малко на кофти място е. Беше ме разочаровал преди година, но наскоро пак отидох при него и свърши работа. Слави се казва ако не се лъжа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно от там бягам аз. Преди време си сложих обикновенно АГУ на колтчето при него и после само бягане по мъките... и всичкото излезе от некадърен монтаж. И понеже съм тръгнал нека си излея душата за този инженер. Сложих си газовото там и още в началато колата ми даде невероятно висок разход и започна да гасне постоянно. Три пъти ходих при него и той само врътваше на изпарителя болтчето, за гасненето нищо не направи. След всяко ходене разхода не падаше а се вдигаше, след което ми писна да ходя при него и реших да отида на елкон да я проверят да не би от другаде да идва големия разход. Отивам при Христо Христов(май така се казваше човека който е в кв, Лвески) и я прегледа, след което каза че всичко е перфектно. Бръкна с ръка да провери болтчето на изпарителя и се изсмя - беше напълно отвинтено. Настрои го и разхода се оправи, но гасненето си стоеше. От там ходене от "майстор" на "майстор" и никой не може да каже защо става това и то само в движение. Та след много обиколки и кахъри един приятел забеляза нещо странно - 4 болта се подаваха от въздухопровода ми. Отвори и какво да видим - пича ми наврял вътре в тръбата една защита против гърмежи тип клапа, която трябва да има една гума и при гармеж клапата да се затваря и да излиза през тази гума, а той просто я наврял ватре даже и гума нямаше(не че щеше да има значение след като не е сложена правилно цялата клапа). Освен това и пружинка не сложил на клапата и тя си се затваря от завоите и си спира прихода на въздух и от там гаснене на колата. Та за този мега инженерен ум не ми говорете повече никога там! Това е моята история. Поздрави и ако може да ме насочите към истински майстор ще черпя :)

 

А ако не забравя и снимков материал ще направя за да се възхитите от този мега майстор!

Редактирано от vencito
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно от там бягам аз. Преди време си сложих обикновенно АГУ на колтчето при него и после само бягане по мъките... и всичкото излезе от некадърен монтаж. И понеже съм тръгнал нека си излея душата за този инженер. Сложих си газовото там и още в началато колата ми даде невероятно висок разход и започна да гасне постоянно. Три пъти ходих при него и той само врътваше на изпарителя болтчето, за гасненето нищо не направи. След всяко ходене разхода не падаше а се вдигаше, след което ми писна да ходя при него и реших да отида на елкон да я проверят да не би от другаде да идва големия разход. Отивам при Христо Христов(май така се казваше човека който е в кв, Лвески) и я прегледа, след което каза че всичко е перфектно. Бръкна с ръка да провери болтчето на изпарителя и се изсмя - беше напълно отвинтено. Настрои го и разхода се оправи, но гасненето си стоеше. От там ходене от "майстор" на "майстор" и никой не може да каже защо става това и то само в движение. Та след много обиколки и кахъри един приятел забеляза нещо странно - 4 болта се подаваха от въздухопровода ми. Отвори и какво да видим - пича ми наврял вътре в тръбата една защита против гърмежи тип клапа, която трябва да има една гума и при гармеж клапата да се затваря и да излиза през тази гума, а той просто я наврял ватре даже и гума нямаше(не че щеше да има значение след като не е сложена правилно цялата клапа). Освен това и пружинка не сложил на клапата и тя си се затваря от завоите и си спира прихода на въздух и от там гаснене на колата. Та за този мега инженерен ум не ми говорете повече никога там! Това е моята история. Поздрави и ако може да ме насочите към истински майстор ще черпя :)

 

А ако не забравя и снимков материал ще направя за да се възхитите от този мега майстор!

 

За да не се повтарям, прочети ми мненията от първа страница!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти препоръчам сервиза, който е по пътя за стария хлебозавод. Мисля, че Слави се казва собственика. Ще ти го обясня просто от светофарното кръстовище на ул. Мир и бул. Христо Смирненски (околовръстното) продължаваш по Мир и след това в дясно има един път, едно баирче, тръгваш по него и си там. А Ето и линк към Street View Аз съм доволен от този сервиз. А и знам, че елконаджията Христо Христов, дето си ходил при него, има добро мнение за тях.

 

И крайна сметка колежката star какво направи по въпроса с газифицирането? Нека сподели нейния опит, все пак темата е нейна.

Редактирано от MAFIA
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля да ми дадете малко напътствия за читав майстор във Варна, че колкото и да чета не намерих нищо конкретно. Благодаря предварително.

Зравей,от две години съм с газов инжекцион монтиран от представителя на Фобос във Варна.Намира се от кръстовището на Нептун посока Обрасцов дом-еднопосочното,първата отбивка в дясно на 50м. под блока.Казва се Ивайло-0878 409 208.Аз лично съм доволен от него,каквито и проблеми да имах се оказваха от ел системата-кабели,бобини,свещи,при смяната им всичко е ок. :icon_thumbup: Поздрави и успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам оферта за 1280лв за ланди рензо за ГИ със всички компоненти италиянски освен бутилката, която е на мястото на резервната гума, 2 години и 80к гаранция, която може да се обслужва във всички сервизи на ланди в страната.

 

Въпроса ми е някой кара ли с ланди рензо и 47 литра бутилка на мястото на резервната гума дали се налага махането и рязането на пластмасовите кори отгоре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравей,от две години съм с газов инжекцион монтиран от представителя на Фобос във Варна.Намира се от кръстовището на Нептун посока Обрасцов дом-еднопосочното,първата отбивка в дясно на 50м. под блока.Казва се Ивайло-0878 409 208.Аз лично съм доволен от него,каквито и проблеми да имах се оказваха от ел системата-кабели,бобини,свещи,при смяната им всичко е ок. :icon_thumbup: Поздрави и успех.

 

Това щеше да е второто ми предложение за газаджия във Варна. Третото е горе на околовръстното - Еврогаз нещо си. Но този към Образцов дом определено си разбира от работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

47 литра бутилка на мястото на резервната гума дали се налага махането и рязането на пластмасовите кори отгоре

Не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не би на комбитата да са по-големи гумите,че аз съм с 38 литрова бутилка и като гледам много по-голяма няма как да се сложи. Мерят се на място тороидалните бутилки и която стане,ама чак 47 литрова ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледех, на Галантите е доста по-голямо пространството за резерната гума, от колкото на Colt-а например. На скоро един колега вади нещо и тогава забелязах. Моята бутилка е тороидална и с обем 38 литра. Колата ми е Colt V-та генерация. На семейната кола Passat 2ка e с обем 47 литра.

 

Не знам каква може да се побере в един Галант, но окомера ми ми подсказва, че би трябвало да е по-голяма от моята. Както каза колега, отиваш мериш и така.

 

Относно марките, съм чувал от газаджии, че Landi Renzo го имат за цитирам: "Мерцедес-а" на газовите. Както се казва - Истината е някъде ТАМ!

Редактирано от MAFIA
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант незнам ама Ланди Ренцо сложих на Колта преди 2 години точно при Слави над Мир отгоре...Започвам третата година и съм ходил веднъж при него за смяна на газовия филтър.Две години гаранция 80хил.км. пробег --доволен. Разделих се с хилядарка тогава и не съжалявам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да питам аз, вярно ли е, че с газов инжекцион тип течна фаза не се губи никаква мощност ????

Даже казват че се увеличава :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...