Точно от там бягам аз. Преди време си сложих обикновенно АГУ на колтчето при него и после само бягане по мъките... и всичкото излезе от некадърен монтаж. И понеже съм тръгнал нека си излея душата за този инженер. Сложих си газовото там и още в началато колата ми даде невероятно висок разход и започна да гасне постоянно. Три пъти ходих при него и той само врътваше на изпарителя болтчето, за гасненето нищо не направи. След всяко ходене разхода не падаше а се вдигаше, след което ми писна да ходя при него и реших да отида на елкон да я проверят да не би от другаде да идва големия разход. Отивам при Христо Христов(май така се казваше човека който е в кв, Лвески) и я прегледа, след което каза че всичко е перфектно. Бръкна с ръка да провери болтчето на изпарителя и се изсмя - беше напълно отвинтено. Настрои го и разхода се оправи, но гасненето си стоеше. От там ходене от "майстор" на "майстор" и никой не може да каже защо става това и то само в движение. Та след много обиколки и кахъри един приятел забеляза нещо странно - 4 болта се подаваха от въздухопровода ми. Отвори и какво да видим - пича ми наврял вътре в тръбата една защита против гърмежи тип клапа, която трябва да има една гума и при гармеж клапата да се затваря и да излиза през тази гума, а той просто я наврял ватре даже и гума нямаше(не че щеше да има значение след като не е сложена правилно цялата клапа). Освен това и пружинка не сложил на клапата и тя си се затваря от завоите и си спира прихода на въздух и от там гаснене на колата. Та за този мега инженерен ум не ми говорете повече никога там! Това е моята история. Поздрави и ако може да ме насочите към истински майстор ще черпя А ако не забравя и снимков материал ще направя за да се възхитите от този мега майстор!