Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Монтаж на газов инжекцион на Space Star


Препоръчано мнение

Няма ли опастност колега @Lucky Luciano, ако случайно бутилката почне да изпуска газ, той да влезне директно в купето? При мен така стана в етап А цък и много бързо се върнах на вариант Б цък

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Абсолютно има, но в случая нямам друг вариант. Нямам как да сложа цилиндрична, трябва ми багажника. Исках с вътрешна гърловина, но нямаше как да се изпълни. Трябваше да е като при теб на първата снимка А. До момента съм карал доста на газ, теч не съм имал на никоя кола. Имам навика периодично да проверявам за течове. Опасност има само, ако колата се запали и започне контролираното изпускане на сондата, при повишаване на налягането. Тогава, не знам, но се надявам да не съм в колата, ако стане нещо подобно :rulez: Другият начин е, да изрежа легена и да изкарам сондата извън купето, което ми мина през акъла, но никак не ми се занимаваше. Нямах такава корона, беше вечерта и го направих така.

 

Другият вариант е, да направя нещо като капак от дърво на целия леген с бутилката, защото тази и без това леко повдига пода на багажника, да монтирам капака, като преди това направя вентилационен отвор, да запечатам капака с монтажна пяна и да няма достъп газ до купето. Само че, трябва да се сетя къде в Пловдив, могат да ми направя нестандартно решение от дърво, защото ще искам да е цяло парче, точно по контурите на багажника и става малко сложно...

Редактирано от Lucky Luciano
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес Пловдив-Беклемето-Павликени-Паскалевец-Ресен-Търново-Шипка-Пловдив 8.8/100 с климатик 90% от пътуването. Бива ли или да я ровя още?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес Пловдив-Беклемето-Павликени-Паскалевец-Ресен-Търново-Шипка-Пловдив 8.8/100 с климатик 90% от пътуването. Бива ли или да я ровя още?

 

 

Как се справи Мицку сега в жегите хем с товар, хем с климатик и хем по баири? Озори ли се, на какви предавки караше? По принцип стрелката на водата залепва на средата или 1 мм към студено и заковава там. Днеска къде беше?

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв недостатък на мощност не усетих. Катереше си на 3 и 4 с климатик. Стрелката на водата рядко застава в средата. Обикновено е както си го описал, 1-2мм към студеното, когато е с климатик. Без клима, като че ли гони средата. Та 8.8 е високо, тъй ли? Все пак е катерила баир, ама пък е и слизала от там... По едно време външната температура беше 38 градуса, но Мицко не се предаде. Таз кола започва все повече да ми харесва. Лошото е, че свикнах с видимостта и като седна в седан, нещо ми е ниско... Определено трябва да посетя колегата Милен за втулките на скоростния лост, защото си шава, както си иска, ама от няколко месеца не мога да намеря време. И друго имаме да правим с него, купил съм частта и си я возя с мен от февруари :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Тъй, понеже мира не ми даваше фактът, че наистина при изпускане на газ, цялото купе ще се напълни с газ и ще стане интересно, след няколко часа мислене, чертане, рисуване, стигнах до извода, че няма да оставя така нещата.

Измислих да направя нещо като заслон/къщичка/куфар от гитенакс, който да е плътно от бутилката до ламарината на колата, този куфар или както там искате го нерачете, беше уплътнен със силикон, след което цялото пространство около бутилката и над куфара, беше залято с монтажна пяна. Преди цялата тази операция, свалихме бутилката, като бях решил под сондата да правя дупка, за да се вентилира, тоест при теч, да газта да излиза извън купето...

Всъщност началната ми идея беше да изрежда едно Ф75 в легена и да изкарам сондата, тръбите и цялата галимация отвън, но след подробен оглед, се оказа, че нещата няма как да се случат. Ако режа отляво или дясно, директно натрисам сондата, сензора и тръбите на гърнетата. Отзад, откъм резервоара, където ми беше идеята да е сондата, нямаше място. След едночасово чесане, малко на брой мами и т.н., решихме да свалим бутилката и да го мислим тогава.

Та пак да се върна на по-предишния абзац. Свалихме бутилката, с идеята да правим дупка и да слагаме отдушник като на бутилка с вътрешна гърловина. Та като я свалихме, след подробен оглед, се оказа, че има една хубава заводска тапа, верно зверски добре монтирана, но я разконспирирахме, та тази тапа беше с Ф точно колкото отдушника - не знам съвпадение ли е, но факт - точно. Свалихме тапата и оставихме за следващия ден да монтираме отдушника и да качим бутилката. Както писах в началото, това, че сондата пак остава в купето ме ядоса. Почнах с чертежите и накрая стигнах до това с къщичката и пяната. В момента сондата е изолирана ама тотално и при евентуален теч, ще изпуска газ отдолу. Тук е момента да кажа, че теч досега никога не съм имал на газ и се надявам и занапред да е така. Качвам снимките и очаквам критики/одобрения. При нужда да стигна до сондата, която е покрита и изолиран, а не наблъскана с пяна, съм белязал къде да срежа пяната и да натисна, за да излезе цялата история.

 

http://s18.postimg.org/bp681lhph/WP_20150804_20_18_19_Pro.jpg http://s18.postimg.org/3ky3wuvad/WP_20150804_20_18_29_Pro.jpg http://s18.postimg.org/ldjo4qcit/WP_20150804_20_35_06_Pro.jpg http://s18.postimg.org/dwagpimzp/WP_20150804_20_35_13_Pro.jpg

 

Как е разход чисто градско и през цялото време с включен климатик 10/100? Много ли е или е нормално? По бордовия пак си показва около 8.6 като на бензин, но по-скоро ако беше на бензин щеше да си иде към 9.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

здравейте колеги имам мицу 1.6 искам да му сложа газ мисля да дам някъде до 1500.четох доста и се спрях на изпарител томасето и инжектори баракуда но не знам какъв да е компа?искам да е нещо читаво да не се главоболя после.може ли малко впечатления.благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И какво те кара да дадеш половината от цената на колата за газова уредба?

Най-простия компютър, управлява перфектно тоя двигател. Рейка Баракуда - никакъв смисъл, според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Повдигам темата и да споделя,че и аз си монтирах ГИ АГИС.

Всичко мина успешно с изключение на това,че не съм монтирал сондата в подходящото положение и сега на ми показва реалното количество газ.

Сега трябва да я демонтирам и да я завъртя леко,но как да изпусна газта останала в бутилката?

Колата изразходи газта и превключи на бензин,но със сигурност има останала газ в бутилката.

Та въпроса ми е как най-безопасно да изпусна всичката газ от бутилката?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако бутилката е кръгла, мисля, че не е нужно да демонтираш кавото и да е, за да я завъртиш - Отхлабваш коланите, които я държат и я завъртваш. Мисля че 30 градуса трябваше да е ъгълът между сондата и хоризонта. Ако все пак искаш да изпускаш газта - включваш на газ, затваряш крановете, палиш колата и чакаш сама да изгасне (това да излезе каквото има по тръбата), после отвиваш тръбата от клапана, оставяш я да сочи някъде извън колата, отвиваш кранчето на бутилката на тънката тръба и чакаш да изтече цялата газ. Тя няма да тече течна, ще се изпарява веднага. Гледай да няма наоколо условия за възпламеняване (примерно незагасени цигари).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повдигам темата и да споделя,че и аз си монтирах ГИ АГИС.

Всичко мина успешно с изключение на това,че не съм монтирал сондата в подходящото положение и сега на ми показва реалното количество газ.

Сега трябва да я демонтирам и да я завъртя леко,но как да изпусна газта останала в бутилката?

Колата изразходи газта и превключи на бензин,но със сигурност има останала газ в бутилката.

Та въпроса ми е как най-безопасно да изпусна всичката газ от бутилката?

 

 

Започваш да отвиваш болтовете на сондата докато започне леко да изпуска газ и оставяш да се изпари всичката газ. Това ми се вижда единствения вариант на мен. Сигурен ли си че проблемът ти е в положението на сондата, може проблемът да е в настройката на нивопоказателя или ако си с турска сонда - в самия датчик. Можеш в момента да видиш показанието на датчика на празна бутилка и да си направиш корекция чрез софтуера какво да ти показва нивопоказателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Операцията е направена както каза колегата по-горе.Развих леко болтовете на фланеца на сондата докато почна да изпуска газ и я оставих

да излезе всичката,после я демонтирах и завъртях още малко,завих обратно болтовете,това дори без да отвивам щуцерите на тръбите на газта.

Много внимавах,направих на открито и гледах да няма наблизо нещо което да предизвика искра или пък случаен пушач.

В следствие на всичко това ми работи коректно датчика за ниво и поплавъка си върши работата,т.е. изключи на 80% от обема на бутилката,което беше и най-важното.

Сега трябва да се донастрои ГИ и да се надявам да нямам проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! След много мъки и нерви от френски коли, реших да взема нещо друго и вече съм горд собственик на Mitsubishi Space Star 1.6 2003 червеничка звезда :) Сега имам желание да сложа ГИ и ви моля да ми дадете координати на добър майстор, който да направи качествен монтаж в София или Пловдив. Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колега сложи ли си ГИ?

Много ме интересува дали е с ОБД контрол или може и най простия да свърши работа както е при 1,3-86к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега сложи ли си ГИ?

Много ме интересува дали е с ОБД контрол или може и най простия да свърши работа както е при 1,3-86к.с.

 

Няма никакъв проблем да се сложи без OBD контрол, аз съм с такъв и няма грижи. Ако обаче искаш да ти гори малко и да се настрои в движение е добре да е с OBD. За гарантиран газаджия мога да дам координати в София на лични .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! След много мъки и нерви от френски коли, реших да взема нещо друго и вече съм горд собственик на Mitsubishi Space Star 1.6 2003 червеничка звезда :) Сега имам желание да сложа ГИ и ви моля да ми дадете координати на добър майстор, който да направи качествен монтаж в София или Пловдив. Благодаря :)

Имаш съобщение на лични.Успех и добре дошъл в отбора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги,помагайте спешно.

На Стар 1,6-98к.с. 2003 с двете бубини от къде мога да хвана оборотите за газовия инжекцион?

Някои казват от бубината,но там влизат три кабела?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си отговоря сам.Благодарение на колега от форума с,който говорихме по телефона разбрах от къде се взима сигнала за оборотите при монтаж на газ.инжекцион.

Та,бобините са две с по три входящи кабела.Единия е с постоянно 12 волта напрежение,средния е минус,третия е нашия кабел.

Остава ми само настройката да я направим като хората и ще карам на газчица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте!

Имам въпроси относно настройката на газовата уредба от началото на темата Gas Technology DT Verona II.

Въпросите ми са както от техническо любопитство, така и от необходимост.

Никъде във Варна и околноста не намерих човек, които да се занимава с тези полски системи!

Настройвал съм FOBOS, но тук има няколко неясноти, въпреки, че прочетох упътването.

Мога ли да свържа ламбда сондата някъде към газовото? Разгледах схемите и не видях на компа да има пинове за ламбда сонда.

В прозореца CALIBRATION има бутон MEMO. За какво служи той и какво означава цифрата над него?

Под него има RPM 0-1500 и 1500-6000. Ясно е, че са обороти, но какво се прави при ниските и какво при високите?

Най от долу има таблица - и за там ако може малко помощ...

Редактирано от ismail
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...