Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

StanislavSt

Потребител
  • От него общо

    87
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

StanislavSt беше най-активен на 27 април 2011

StanislavSt има най-харесвано съдържание!

За StanislavSt

  • Рожден ден 01/12/1979

Местоживеене

  • Град
    Плевен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Grandis 2.4
  • Интереси
    електроника,компютри

Посетили профила

1,560 посетили

StanislavSt's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

5

Репутация

  1. Какво му се чудиш колега,ако ти е изгодна цената-скачай!Все пак се качваш и започваш да караш на газ.А и ако не те устройва после може да я разкараш и да сложиш инжекцион.Аз съм с газов инжекцион,имам тема където съм го описал.Разхода ми е към литър,сега зимата и отгоре над разхода на бензин.Бих казал че съм доволен,минал съм към 5000км от както я сложих.Проблеми имах главно с настройката и то понеже сам си я слагах и незнаех кое за какво е точно от софтуера.
  2. За малкото спорче което се заформи,може краен отговор да даде mitsubishi_user ,да каже ако не е слагал диод какъв е ефекта. Според мен ефекта без диод и включени габарити и изгасен двигател би бил(зависи от вида на ползваното реле,но при автомобилно)мижене на лампата на акумулатора,фаровете няма да се включат.Ще се обоснова-имаме 12в на габарита,веригата ще се затвори през релето,крушката на акумулатора,и евентуално релерегулатора.Напрежението ще се преразпредели в зависимост от супротивлението на различните консуматори,при реле 50ом,крушка 1,2w(към 100ом(светнала,при студена спирала!?!)) и още някакъв пад,на релето би трябвало да има под 6в.Силно ме съмнява да може да затвори контактите си,за да включи фаровете.А и пада на напрежение в крушката на акумулатора едва ли ще и позволи да светне достатъчно за да може светлината и да мине през филтъра и да се види добре. Това е мнението ми,ако греша-извинете ме!
  3. Има само 1 малка подробност в схемите,а именно лампата за зареждане е вързана между ACC(+12V) и релерегулатора на генератора,тъй че тоя диод няма да е нужен.
  4. За мен 2рия вариант е по-удачен,така ти бях казал по-горе.Ще кажа и защо-всички връзки се правят вътре в колата,нужните кабели се намират като се разглоби пластмасата на конзолата на волана и извади километража,а се ползва и маломощно реле-тока през контактите е малък.От друга страна при това връзване не виждам лесен начин за намаляване интензитета на светене.При 1вата схема на мястото на контактите на релето трябва да имаш електроника ,която пуска шим инпулси и така моше да се получи регулиране на яркостта- mitaka_1 ти го е казал в поста си.
  5. За да се монтира тоя модул който вече си купил е нужно да се добави още 1 реле,или да се разглоби и евентуално да се отделят контактите на релето от останалата част на схемата му.Това е понеже то пуска + към фаровете,а на колата са за светят и трябва -
  6. Зависи какво искаш да получиш,ако е само да светнеш фаровете,по-нагоре съм описал как може да стане,ако искаш да са с променеха яркост-колегата mitaka_1 е написал.На мен ми струва няма и 5лв модула-1 транзистро,кондензатор,2 диода и реле.Пуска всичко след около 5сек(след огасване на лампана на акумулатора),гаси ги след спиране на двигателя след около 1-2 сек.
  7. sdslavi@abv.bg е пощата ми.Интересуват ме екраните на конфигурация и калибрация.Вчера му набих заводски настройки и го разръчках наново,може би се оправи проблема,или поне от вчера и днес не го прави,но то не е толкова студено,а забелязах че при по-студено време и студен двигател ефекта ми е гарантиран.
  8. Все ми се върти из главата че кабела с син(син с бяло),на дясната букса на таблото.Със сигурност може да се провери като се свали таблото и се проследи към коя пътечка отива крушката за зареждане на акумулатора.Аз от там съм взел сигнал за моя DRL ,но беше преди 4г и не помня точно цвета.Това ти е по схема 1- букса B-02 ,2пин.За да се включат фаровете с габаритите е достатъчно да се свърже 2 пин(или 6ти-все тая) от COLUMN SWITCH(схема 2)(лоста от ляво на волана ) към маса.Само за да светнат късите е по-сложно,а и трябва вечерно време ръчно да си включваш останалото осветление.
  9. StanislavSt

    Windows 8

    Вчера получихме в офиса Windows 8 за продаване-цената е като на 7-цата.Даже няма и кутия-картонче в което е запечатан диска,офис 2010 пък идва само с кутия с сериен номер и лицензен стикер.Иначе гледам че в замундата го активирват чрез обаждане по скайпа,или с KMS сървъри-но с тях е за по 6 месеца(за WIN 8 PRO става въпрос).
  10. Да спеделя какъв проблем имам,чакам предложения как да го оправя.При превключване от бензин на газ много често се получава придърпване и тресене на цялата кола.Ефекта продължава няколко секунди.Получава се при обороти може би над 1500,докато придърпва трябва или да върна газта и натисна съединителя и задържа 4-5 сек,или да мина на бензин и след малко да се върна на газ.Обикновенно се получава на студен двигател.Променял съм температурата на превключване на газ от 10 до 30гр-ефект няма.Имам чувството че се дави ,или се шашка от автоматичния смукач ли?При загрял двигател май почти не се е случвало.Въздушния филтър и свещите са нови.Пускал съм му пак калибрация,ръчкал съм какво ли не из софтуера-не помага.Гадното е че ефекта не се получава винаги-но в около 40% от случаите го прави.
  11. Първият ми въпрос е коя версия си инсталирал?За разлика от Centrafuse което работи на NET FRAMEWORK ,iCarDS ползва GDI+ библиотеки,иначе казано е нещо като руското развитие на RideRunner. Ще се опитам да ти обясня как се инсталира и настройва последната версия 1.7.0.5 (има и 1.7.0.8 но не ти я препоръчвам-нещо я скапаха и работят по следващата).Като за начало трябва да имаш инсталирани флаш плеър,NET FRAMEWORK 2(нужен е за POI),K-Lite mega codec pack.За чиста инсталация унинсталваш програмата и изтриваш папката и с останалите файлове.После от регистрите изтриваш HKEY_CURRENT_USER\Software\iCar DS .Рестартираш.Инсталираш версия 1.7.Поставяш ъпдейта 1.7.0.5 .Поставяш Chameleon_update.Поставяш българските файлове (навсякъде където те пита за замяна се съгласяваш).Само руския и българския пакети са пълни.В C:\Program Files\TipTop software\iCar DS\Extentions\RRPoi стартираш RunMe1st.cmd ,ако не ти даде грешка всичко е точно.След това в C:\Program Files\TipTop software\iCar DS\skins\Chameleon стартираш Update.exe ,чакаш докато приключи процеса(може и минута да отнеме).Файловете iCarDSClient.dll и foo_icards.dll (мисля че се намират в главната папка на програмата) ги преместваш в C:\Program Files\foobar2000\components .Чак сега вече се стартира iCar DS Config и наи важното е първоначално да се даде ресет в таба на миксера,и да се настрой пътя на скина - C:\Program Files\TipTop software\iCar DS\skins\Chameleon .Другите неща са по осмотрение.Вече можеш да стартираш програмата!Всички бутони и панели с задържане могат да се променят.Скиновете и темите могат да се комбинират едни с други.Това че си с Win7 е допълнителен плюс-при гласови съобщения от навигац програма може автоматично да показва прозореца и. Вграждането на програми е много лесно.От интерфейса на програмата от бутона за настройка отиваш на 2рата страница-инсталиране на програми.Задаваш име на програмата-как ще се изобразява в самия фронтенд.Задаваш името на самия прозорец на програмата- Garmin Mobile PC ,iGO 8 PNA,иначе казано името на прозореца на програмата когато е стартирана под Windows.После задаваш пътя към самото .exe .Мараметри на командния ред,скрипт и параметри на скрипта са за по-сложни вграждания-не ги пипай.Отдолу му задаваш дали да има налагане и захват на самия прозорец на програмата в фронтенда и си избираш иконка.Нужно е да се избере и шаблон на скина -за Гармин най-подходяш при малка резолюция на дисплея е FSREAL с настройки-налагане и захват,като в лентата която се появява при натискане на полупрозрачния бутон се зададат предишен и следваш трак и клавиатура.Времето за изчакване до прихвашане на прозореца обикновенно се задава на 1сек.Линия миксер е линията за гласови съобщения на самата програма в уиндолса-ако инсталираната програма се зададе като главна навигационна програма при съобшения от нея ще се вика и прозореца и ,стига да е била стартирана и превключено на друг екран.Запомняш настройките и излизаш.После с задържане на бутон от панелите си я добавяш(инсталираните програми са на 2рия екран-викат се с натискане логото на автомобила.От всички прозорци се вика главния панел с натискане логото на автомобила -долу в центъра,при задържането му се включва или изключва визуализацията.Екраните се затварят само ако се натисне хикса,имаче си работят и могат да се превключват с натискането на бутона горе в ляво-2рия който излиза след това. Радиото трябва да му се зададе линия на миксера от C:\Program Files\TipTop software\iCar DS\radiomodules\FMAuto .За съжаление самия драйвер не работи под Win7(за USB),lpt версията незнам как ще е . Настройката на спийд камерите е следната.1во трябва от менюто за настройки да е разрешен RRPOI плъгина,после от менюто за настройки под него се избира предупреждения по местоположение.Избира се иконката с камерата-2рата горе от ляво на дясно,задава се звуков файл-има с бг глас,избира се файла със спийд камерите-BGsc070.kml ,отгоре името може да се редактира примерно на Контрол на скоростта.Задава се метри до точката,другите опции мисля че са ясни.От настройките-главните има режим град и път-това дава възможност за задаване на различни метри до точката-примерно в град 150 ,път 800 . Отговори на много въпроси има тук- http://pccar.ru/showthread.php?t=13693 в 1вия пост,инструкция на руски(за по-старите версии,но е почти същото - http://pccar.ru/showthread.php?t=14129 . За съжаление лиценза е за 3 месеца,нужна е програма която да спира часовника или преинсталация на Windows.За последната безплатна версия как се инсталира съм писал тук- http://carpcbg.com/plugins/forum/forum_viewtopic.php?181 . Всички нужни файлове са качени тук- http://dox.bg/files/dw?a=2c5c765157 Общо взето накратко това е,има много опции и възможности,и постоянно се развива
  12. Мога да кача някъде българския превод-текст и глас ,плюс спиид камерите за последната версия iCarDS 1.7.X.X ,ако има желаещи.Файла е към 10мб.По функционалност самия фронтенд няма равен,но много от нещата не стават с просто цъкване на мишката(поне засега).
  13. Centrafuse ползва bass.dll за плеърите,докато iCarDS работи с К-Lite Mega .Ето ти отново линка http://pccar.ru/showthread.php?t=10050 ,също и http://pccar.ru/showthread.php?t=11758 и 2-те са едно и също.За преходника съм писал тук - http://carpcbg.com/plugins/forum/forum_viewtopic.php?104 .Centrafuse под3.5 версия работеха добре с блусолеил 6.4.244,а нагоре им трябва версия 8(руснаците скоро пуснаха такава с крак,още не съм я пробвал).При мен при ползване на компютъра като хендсфри се получава нещо като ехо у отсрещната страна-чува собствения си глас с по-ниско ниво и забавен с 1-2 сек,доколкото разбрах проблема е постоянно срещан и евтино решение няма-нужни са 2 микрофона и специална звукова карта с хардуерно изключване на ехото.Замислил съм се за mPCI-E 3G-Wi-Fi-GPS карта,в която да има сим карта и да се ползва и като телефон,но явно трябва да е с друг номер,различен от моя собствен.
  14. Привет!Кварц на 7,2Мhz има по касетофоните,които си ползвал за донор,обикновенно се ползва в блока за RDS(аз от там си свалих).С друг кварц също би работило,но ще трябва да се прекомпилира софтуера с честотата на твоя кварц.Моето е по подобни мотиви,но е с USB управление .Софтуер можеш да вземеш оттук , реално моето радио е същото.На теб просто не ти трябва драйвера който прави виртуалния принтерски порт,останалата част от софтуера става.Честно казано USB версията я бях подкарвал на Centrafuse 2 и 3 ,но ми биеше често сини екрани.От този софтуер се отказах одавна,повече от 2г си карам с iCarDS,там има друг драйвер и по друг начин са реализирали работата с това радио,и работи чудесно за мен.Замислил съм да му добавя и RDS декодер,ама пустото му и време все не достига.Успех с изработката,ако мога да помагам с нещо-насреща съм.
  15. При каризмите може и да е малко по-различна платката,но пак става.Трябва да се запои съпротивлението в общата шина където се събират всички бутони,оттам бутона последователно и на маса.Но стойността на съпротивлението май беше друга-трябва да се експериментира.
×
×
  • Създаване...