Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Монтаж на газов инжекцион на Space Star


Препоръчано мнение

Да! И мен ме интересува къде монтира газовата инсталация? Тъй като и аз мисля да слагам на Грандиса. Някакви препоръки за Пловдив имате ли колеги? Въпреки, че с тези два опоменати проблема искам да знам къде монтира за да не ходя там :icon_clap: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Да! И мен ме интересува къде монтира газовата инсталация? Тъй като и аз мисля да слагам на Грандиса. Някакви препоръки за Пловдив имате ли колеги? Въпреки, че с тези два опоменати проблема искам да знам къде монтира за да не ходя там :icon_clap: .

Колега при колегата Светльо не е проблем там работата е до настройка (това е сигурно),пък и вероятноста да ти настроят колата от първия път без да светне чека е минимален(или поне в Пловдив)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да! И мен ме интересува къде монтира газовата инсталация? Тъй като и аз мисля да слагам на Грандиса. Някакви препоръки за Пловдив имате ли колеги? Въпреки, че с тези два опоменати проблема искам да знам къде монтира за да не ходя там :icon_clap: .

 

Колега, ще ти разкажа моят отговор с една забавна история. През далечната 1963г мениджъра на една фирма производителка на коли, се обаждал след 1 месец на клиентите си с въпроса: "Вашите приятели харесаха ли ви новата кола?". Той подхващал работата по заобиколен път, защото знаел че клиент дори и да не е доволен, той директно няма да си признае че не е доволен от сделката.

Аз пък ти пожелавам баш при моя майстор да попаднеш и след време като се видим на сбирка на Мицкувците, и като заговорим за газови уредби ще останеш изненадан че и 2-мата сме доволни :icon_n_king:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много пипкава работа ще се окаже тази газ, но какво да правим, да се надяваме че в крайна сметка ще си заслужава :). Благодаря за отговорите. Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да не се приемам като Спам, но моят чек не е светкал дори веднъж. Вече близо 2000 км. безпроблемна работа.

Газовият е Оскар-Н Мини .

 

Макар и да имах леки съмнения в Газовия Инж. Само веднъж ме шашна вградената аларма на инжекциона, но се оказа че е необходимо да посетя сервиза за профилактичен преглед на пътвите 1000 км. После ще очаквам към 10 000 км пак да ме подсети ;)

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да не се приемам като Спам, но моят чек не е светкал дори веднъж. Вече близо 2000 км. безпроблемна работа.

 

Както и да го гледа човек, никога не е нормално светването на чека. От 5 години и 60к км. съм с ГИ... 2 пъти е светвал чека, първия път заради бензинови инжектори и втория път заради температурен датчик... т.е. проблеми със самата кола, а не с ГИ.

Затова първо се четат грешките, а после се правят изводи.

Поздрави.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да спеделя какъв проблем имам,чакам предложения как да го оправя.При превключване от бензин на газ много често се получава придърпване и тресене на цялата кола.Ефекта продължава няколко секунди.Получава се при обороти може би над 1500,докато придърпва трябва или да върна газта и натисна съединителя и задържа 4-5 сек,или да мина на бензин и след малко да се върна на газ.Обикновенно се получава на студен двигател.Променял съм температурата на превключване на газ от 10 до 30гр-ефект няма.Имам чувството че се дави ,или се шашка от автоматичния смукач ли?При загрял двигател май почти не се е случвало.Въздушния филтър и свещите са нови.Пускал съм му пак калибрация,ръчкал съм какво ли не из софтуера-не помага.Гадното е че ефекта не се получава винаги-но в около 40% от случаите го прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да спеделя какъв проблем имам,чакам предложения как да го оправя.При превключване от бензин на газ много често се получава придърпване и тресене на цялата кола.Ефекта продължава няколко секунди.Получава се при обороти може би над 1500,докато придърпва трябва или да върна газта и натисна съединителя и задържа 4-5 сек,или да мина на бензин и след малко да се върна на газ.Обикновенно се получава на студен двигател.Променял съм температурата на превключване на газ от 10 до 30гр-ефект няма.Имам чувството че се дави ,или се шашка от автоматичния смукач ли?При загрял двигател май почти не се е случвало.Въздушния филтър и свещите са нови.Пускал съм му пак калибрация,ръчкал съм какво ли не из софтуера-не помага.Гадното е че ефекта не се получава винаги-но в около 40% от случаите го прави.

 

 

Ето една снимка

post-15526-090744800 1352469651_thumb.png

Редактирано от didott
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само тази мога да кача.StanislavSt дай мейл да ти кача другите снимки дето ги правих с телефона ако искаш.

Редактирано от didott
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

sdslavi@abv.bg е пощата ми.Интересуват ме екраните на конфигурация и калибрация.Вчера му набих заводски настройки и го разръчках наново,може би се оправи проблема,или поне от вчера и днес не го прави,но то не е толкова студено,а забелязах че при по-студено време и студен двигател ефекта ми е гарантиран.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом проблема се явява при прояна на температурата зна4и проблема е физичен. Имах подобни симптоми с ГИ Бардолини и рейка REIL,от студа гумичките на клапаните залепваха за рейката, разглобих ги и ги намазах със зимна течност за гумени съединения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

моите временни затруднения с мириса на газ вече са в миналото. Интервенцията бе смяна на бутилката тип "резервна гума" с нормална тип "пура" с капак и маркучи. Стойката саморъчно е направена и възможността бутилката да се катурне напред практически липсва. От снимката може на предният монтаж може да се види, че бе невъзможно да се сложи капак, който да спира миризмата отгоре. Така явно самата бутилка е изпускала и цялата миризма отиваше в купето, а тя бе нетърпима. Сега нещата са изпипани както трябва :icon_n_king:

 

Преди: Цък; Сега: Цък

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги,

След превключване на газ (ГИ Фобос 2) чувам звук от газовите инджектори. Той е постоянен при изчакване на светофар. В движение обаче спира през определени интервали за 1-2-3 сек и после пак те се чуват. Това нормално ли е, как е при вашия ГИ?

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

След превключване на газ (ГИ Фобос 2) чувам звук от газовите инджектори. Той е постоянен при изчакване на светофар. В движение обаче спира през определени интервали за 1-2-3 сек и после пак те се чуват. Това нормално ли е, как е при вашия ГИ?

Благодаря

Не е нормално ако си с рейка на rail apachi(black body)ги сменят гаранционно точно заради този и други проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще погледна в гаранционната книжка с каква рейка съм (в джабката е). На този етап нищо друго не ми е направило впечатление. Няма нито прекъсване/придърпване/глъхнене на двигателя, нито светене на чека :icon_hmm: . Просто като се заслушах установих че през 50-100м шума изчезва за 2-3 сек при обороти между 1700-2200 (тогава съм на 3-та; 4-та или 5-та предавка) с 50-60 км/ч. При 1-ва възможност ще попитам и в сервиза на газовата...

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще погледна в гаранционната книжка с каква рейка съм (в джабката е). На този етап нищо друго не ми е направило впечатление. Няма нито прекъсване/придърпване/глъхнене на двигателя, нито светене на чека :icon_hmm: . Просто като се заслушах установих че през 50-100м шума изчезва за 2-3 сек при обороти между 1700-2200 (тогава съм на 3-та; 4-та или 5-та предавка) с 50-60 км/ч. При 1-ва възможност ще попитам и в сервиза на газовата...

Благодаря

Светльо на рейката си пише... и ако е черна е black body :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта преди работа минах през майстора. Бя наясно със ситуацията още в началото на разговора ни. Каза, че няма място за безпокойство и че това се случва при обороти над 1500 и в комбинация когато педала на газта е върнат - примерно каране по инерция и/или спускане по наклон. Наричало се принудителен празен ход и бензиновите инджектори спирали с цел икономия на гориво и газовите ги следвали...

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта преди работа минах през майстора. Бя наясно със ситуацията още в началото на разговора ни. Каза, че няма място за безпокойство и че това се случва при обороти над 1500 и в комбинация когато педала на газта е върнат - примерно каране по инерция и/или спускане по наклон. Наричало се принудителен празен ход и бензиновите инджектори спирали с цел икономия на гориво и газовите ги следвали...

Поздрави

 

:icon_hmm: Когато спрат инжекторите с какво работи колата по инерция(гориво)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо отивай да си оправят проблема,щом си на газ инжекторите газовите си работят без прекъсване-вероятно с някой кабели е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята рейка я чувам само като стоя на място в колата и на тихи обороти (и без да слушам музика). Иначе в движение нещо не си я чувам...

За принудителният празен ход съм чувал и се чудех дали го има и при движението на газ... ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Тъй, пичове, помагайте, ако можете.

След месец и половина липса на време в събота се хванахме и сложихме газ на Мицко. Системата е Фобос4, с рейка Rail Black Body 2 ома. Редуктор Atiker /ползван е такъв и на други коли, никакви проблеми/. Бутилка на резервната гума и т.н. - направил съм снимки, ще ги кача по-късно днес или утре.

Сега за проблема. Тая кола няма настройка. През ръцете са ми минали поне 20-30 коли със системи Фобос, като единствената, която ми се опъва е тази. Проблемът е в следното - явно, подгревът на ламбдата е хванал вечните зелени полета и го няма, тоест на празен ход сигнал 0. Като подам газ се събужда и си чертае. От тук е вероятно да е проблемчето, но няма логина. Дюзите са на 1.8, налягането на 1160. При тези показатели, ми праска коефициент 1.90-2.05, което е ненормално, колата е спъната, осезаемо и от 1800, до около 2300 оборота има едно притрисане, което също не е нормално и на бензин го няма след монтажа. Да каже още отначало - кабелите са свързвани при бензиновия комп в купето, като съответно съм се закачил на пин 76 ламбда и пин 89 обороти, освен ако не съм ги объркал, но надали. Другото са инжекторите, които пак са на компа, но на другата букса, които няма как да съм объркал. Отпред съм захранил газови с + от кутията с бушоните, а минуса е зад акумулатора на голямата клема.

Някой да има идея и да е правил Спейс с тоя мотор с Фобос и дали има нещо специфично при настройката? Редукторът е железен при номинално 1160 при смачкване, пада до 1090, което е перфектно. Температурата си е нормална, всичко си е както трябва. MAP на празен около 300мбар при подаване на пълна газ, отива към 1000, което пак е нормално. Има нещо, което или не е наред или ми бяга, но от снощи, Мицко ме е побъркал. Като задам ръчно коефициент от 1.20 до 1.05, вдига бензиновите, все едно на газ идва бедна сместта и се мъчи да я обогатява, колата пак е спъната и не върви нормално на газ. Това с високия коефициент на при автоматична настройка на празния ход, го отдавам на липсата на ламбда и невъзможността да прочете данните от нея, но за вървежа е ад. Колата е спъната, по-шумна и т.н., докато на газ трябва е точно обратното.

Благодаря за всеки съвет!

 

ПП: Обезвъздушена е добре, редукторът е врял, макар да е горе на бомбето като на колегата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, доколкото съм запознат нормалното съотношение на времената при празен ход е 1.3-1.8. Пробвай да увеличиш налягането на редуктора или отворите на инжекторите.

При мен инжекторите са 2.3, а налягането 1150 мБара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се съглася, поне засега. за 86 коня, 2.3 е страшно много. Та на Реното на мой приятел, при 110 коня, дюзите са на 2.1. Там говорим за 1.6, комби. Това при налягане 1100. С 2.3 ще удавя Мицко. Това не обяснява и прекъсването/тресенето при дадени обороти.

Редактирано от Lucky Luciano
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал да ги направиш 2.3. Казах колко са моите в момента. В началото, този, дето ми монтира фобоса беше ги направил 2,7, а налягането беше настроено на 1350 мБ. Съответно коефициента беше около и под 1. През годините с различни проби и т.н. минах през всички размери от 2 до 2,7мм.

За начало вдигни малко налягането и си сложи читава ламбда сонда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро, колеги.

Когато вдигна налягането, при опит за настройка, програмата гърми с грешка, че газовите времена били по-ниски от минималните за инжекторите, което значи, че е богата сместта. В същото време ги праска на празен ход с коефициенти 1.80. Това притрисане се чудя от какво е. Започвам да се съмнявам, че съм вързал ламбдата на грешно място. Кабелът, на който съм се закачил е бял на буксата на компа. Такъв ли трябва да е? Този за оборотите, пак на буксата на компа е кафяв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...