Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Монтаж на газов инжекцион на Space Star


Препоръчано мнение

Здравейте,

след монтажа на газовата инсталация на Space star 1.3 , 86 коня, ми дава много голяма разлика при разхода в града и извън него, разхода в града (гр. София без да вися по задръствания) се получава около 13 литра / 100км, а извън града ми дава разход в порядъка на 7 литра / 100 км, говорих с един приятел и той подели мнение, че може да ми е изгоряла ланда сондата или въобще да не е свързана към газовия инжекцион, което принуждавало колата да влиза в авариен режим на движение и подава повече гориво. Това веоятна теория ли е или този мой приятел си говори наизуст. Някакви идеи как мога да проверя теорията му ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колега,аз честно казано не разбирам от инжекциони,това ми е 1-вия монтаж на такъв.Бих казал,че ако не ти работи ламбда сондата би трябвало да ти свети лампата на чека.Другото което е,поне при мен - самия инжекцион не е вързан към ламбда сондата,а явно си взима информацията от вече коригираните времена от бензиновия компютър.Бих казал че или имаш някакъв малък теч на газ някъде,или не ти е настроен инжекциона добре.А на бензин как си с разхода?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На газ сондите работят ли ? Казаха ми че имам две 1300/86/1999.

Редактирано от miroslavkonstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 са,преди и след катализатора.Дали работят може на стенд да се каже,но и те си имат някакъв живот.Иначе предполагам че след като не свети чека,значи всичко работи както трябва(или поне е в норми).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм с монтиран Г.И. и все още събирам данни за разхода, така да се каже. :) След няколко пълнения на бутилката от празно до пълно ще мога да споделя за разхода. Иначе за вървежа съм доволен.

Бутилката от 20 л. ми се стори малка като пробег, за 25 литровата трябваше за изрязвам малко от кората която е зад стопа точно за да може да прилепне под страничното стъкло. Иначе щеше да ми стърчи към малко се обезсмисля гимнастиката. Става дума за бутилка на Колос (В.Търново) с диаметър 244 мм.

Поставил съм 30 литрова, събира се точно зад двойната облегалка (може би стърчи 2-3 см. към единичната ), но ме устройва. резервната се вади спокойно, не пренасям обемисти неща.

 

Днес смених свещите с нови NGK made in france и изчезнаха леките придърпвания в ниските обороти.

Разстоянието м-у електрода ми го намалиха на 0.7 мм . Чувал съм че така се натоварвала бобината - вярно ли е това ?

Да връщам ли предишното си разстояние от 1,1 мм ?

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не мога да ти помогна с твоя проблем, но и при мен има някакво придърпване в ниските обороти, дори когато работи на място. Скоро сменях свещите, 100% ли си сигурен, че придърпванията са от свещите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае разположението на пиновете на диагностичната букса за ГИ Фобос \от към измерителния кабел\ и дали може да се намери по магазините ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Някой да знае разположението на пиновете на диагностичната букса за ГИ Фобос \от към измерителния кабел\ и дали може да се намери по магазините ?

 

На моята Spece star, буксите за диагностика са под поставката за чашите за кафе, които се намират пред скоростния лост. Хващаш с два пръста и вдигъш нагоре и към таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се намери при дистрибутора,по магазините не знам но знам че цената няма да ти хареса.

Редактирано от dachbissnes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае разположението на пиновете на диагностичната букса за ГИ Фобос \от към измерителния кабел\ и дали може да се намери по магазините ?

Кабел за фобос не става за друг ГИ, както и обратното.

Може да се намери. Във форума на Ситроен има такава тема "Дата кабел за фобос", че там има линк към фирма, която ги продава по-евтино от производителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега там диагностицира самия автомобил,буксата за диагностика се на ГИ ФОБОС обикновено е отпред при компютъра на ГИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

И аз се газифицирах :icon_blush: с бутилка тип "резервна гума". Недостатък е, че като е кръгла като мекица няма възможност да се сложи пластмасова камера. Днеска бях в сервиза за до настройка (светна check engine с грешка - бедна горивна смес) и да проверят от къде мирише на газ. Затегнаха връзките на бутилката и ги провериха с пяна. Като цяло намаля мириса, но аз все още го усещам. Че ще се ходи отново, ще се ходи. В този ред на мисли искам да ви попитам следното: Вие знаете ли дали съществува такова устройство/уред, което открива наличието на мирис от газ? Например като датчик за температурата във вид на пистолет, или както по филмите мерят радиацията :icon_blush: След като сме газифицирани, да знаеш дали изпуска от някъде е един вид превенция и бих инвестирал в покупка ако цената е приемлива.

И втори въпрос. От къде мога да си купя лепенка за задното стъкло че съм на газ?

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие знаете ли дали съществува такова устройство/уред, което открива наличието на мирис от газ?

 

Да, разбира се, че съществува. Казва се "Сапунена вода в меко шишенце с дупчица за пръскане":icon_thumbup:

Обливаш си всички връзки, а ако искаш и самите маркучи, филтър и т.н., но при работещ автомобил на газ. Индикацията просто е мигновена и много запенена.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

И аз се газифицирах :icon_blush: с бутилка тип "резервна гума".....................

 

Това с check engine е само от претупана работа по настройката, повечето колеги се примиряват с това, но ако държиш да го оправят 100% ще те убеждават, че е от колата :icon_doh:

Мирис в никакъв случай не трябва да има всичко е на конус и само със стягане спира. http://www.gasmagazin.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/___________6_4c88a077b67be.jpg Смачкването на лещата уплътнява.

Имаш ли такова капаче http://www.gasmagazin.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/_________________4dd62e985e22b.jpg

Детектор за изтичане на газ има във всички пунктове за ГТП никога не са ми отказвали да проверя за изтичане сам без да минавам ГТП в този момент. Лепенки има бол в сергиите за авто аксесоари.(тези с монтажа и за това ли се стискат :mad: едно стикече)

И това че си газифицирал :mitsu-smiley: е похвално :good: а от това както го съобщаваш е все едно, че е престъпление :D

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с check engine е само от претупана работа по настройката, повечето колеги се примиряват с това, но ако държиш да го оправят 100% ще те убеждават, че е от колата :icon_doh:

Мирис в никакъв случай не трябва да има всичко е на конус и само със стягане спира. http://www.gasmagazin.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/___________6_4c88a077b67be.jpg Смачкването на лещата уплътнява.

Имаш ли такова капаче http://www.gasmagazin.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/_________________4dd62e985e22b.jpg

Детектор за изтичане на газ има във всички пунктове за ГТП никога не са ми отказвали да проверя за изтичане сам без да минавам ГТП в този момент. Лепенки има бол в сергиите за авто аксесоари.(тези с монтажа и за това ли се стискат :mad: едно стикече)

И това че си газифицирал :mitsu-smiley: е похвално :good: а от това както го съобщаваш е все едно, че е престъпление :D

 

По-скоро е временно неудобство, което майстора ще отстрани. Все пак уредбата е на 2 дена. Нищо от показаните картинки нямам при мен в този си вид. Не е и престъпление в никакъв случай, сметката за бензин не прощава на никой на касата. Но трябва да мине време за да се види има ли далавера като спестени пари, или просто влиза в сила поговорката "...тях ги няма, защото почваш да караш повече" ;)

Благодаря на колегите за отговорите.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Останал съм с впечатление че си заклет бензинджия :D /имаше анкета преди време/

Сега ще се питаш...... защо, защо чаках толкова време да мина на газ :D

За да не съсипвам и тази тема с Вечни спор, спирам до тук.

 

За тава капаче ти говоря http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=syLmLnkV7vE#t=404s предполагам, че бутилката ти е с вътрешно гърло. Ако има мирис или е от тук или го вкарва от моторния отсек.

Успех дано го отстраниш скоро, че теча не е шега работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тава капаче ти говоря http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=syLmLnkV7vE#t=404s предполагам, че бутилката ти е с вътрешно гърло. Ако има мирис или е от тук или го вкарва от моторния отсек.

 

Точно такава ми е бутилката показана на клипчето. И същите клапани (бронзови и сини) 1:1 са като на 5:50 минута. Там маркучите са мушнати под бутилката, а при мен излизат над нея и тогава тръгват надолу, затова и нямам капаче. От тези съединения в центъра на бутилката излиза миризма, която се наслагва в купето. В двигателният отсек няма миризма. Тя ми идва и при загасена кола. На клипа монтажа е бетон. Мдаа...

Пък с моя преходник за зареждане както на 3:15 мин след 5 бензиностанции, чак на 6-тата успя да стане пистолета. Друг стандарт ли имат на запад, леглото е плитко. И тапа нямам :icon_box:

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От тези съединения в центъра на бутилката излиза миризма, която се наслагва в купето. В двигателният отсек няма миризма. Тя ми идва и при загасена кола. На клипа монтажа е бетон. Мдаа...

 

Махни нивомера, махни бобинката на електрическия клапан (в 5'46" от клипа сочи с пръст към него), като развиеш само болчето отгоре и изтегляш бобинката.

После с "газовия анализатор", от предния ми пост (защото това не беше майтап, а е най-сигурния начин да се разбере точно от къде изтича газ) пръскаш (обливаш) цялата глава, включително и между главата и фланеца на бутилката.

Ако мирише, значи и че ще се запени.

Главата от клипчето е Томасето. Каква е твоята? И като цяло, какъв ГИ си монтира?

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Махни нивомера, махни бобинката на електрическия клапан (в 5'46" от клипа сочи с пръст към него), като развиеш само болчето отгоре и изтегляш бобинката.

После с "газовия анализатор", от предния ми пост (защото това не беше майтап, а е най-сигурния начин да се разбере точно от къде изтича газ) пръскаш (обливаш) цялата глава, включително и между главата и фланеца на бутилката.

Ако мирише, значи и че ще се запени.

Главата от клипчето е Томасето. Каква е твоята? И като цяло, какъв ГИ си монтира?

 

Вчера точно това ми казаха и от сервиза. Ако продължи да има миризма, на празна бутилка да отида и да свалят нивомера. Аз съм убеден, че ще стане работата, просто това са временни неудобства. Бутилката и пълначката (муфата) са томасето. ГИ Фобос 2 с 2г гаранция. Поради нея, нищо не пипам, събирам впечатления и като отида пак при майстора ще му кажа какво искам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера точно това ми казаха и от сервиза. Ако продължи да има миризма, на празна бутилка да отида и да свалят нивомера. Аз съм убеден, че ще стане работата, просто това са временни неудобства. Бутилката и пълначката (муфата) са томасето. ГИ Фобос 2 с 2г гаранция. Поради нея, нищо не пипам, събирам впечатления и като отида пак при майстора ще му кажа какво искам.

 

На какви майстори си попаднал-да не се учили на твойта кола.Още не си я подкарал и проблемите ти започнаха,от първата настройка и правилен монтаж не би трябвало да стъпваш повече при тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде монтира газта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека първо всичко по колата стане както трябва. Да видя работата й, да се засече разхода й и тогава ще дам оценка за свършената работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера точно това ми казаха и от сервиза. Ако продължи да има миризма, на празна бутилка да отида и да свалят нивомера.

Най-вероятно са ти казали, че ще свалят главата. Аз ти говоря само за нивомера, пластмасовото нещо със стрелка вътре.

Целта е да махнеш електрическите детайли по главата на бутилката и тогава да пръскаш със сапунката. Няма да се учудя ако изтърва от уплътнението между фланеца на бутилката и главата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са ти казали, че ще свалят главата. Аз ти говоря само за нивомера, пластмасовото нещо със стрелка вътре.

Целта е да махнеш електрическите детайли по главата на бутилката и тогава да пръскаш със сапунката. Няма да се учудя ако изтърва от уплътнението между фланеца на бутилката и главата.

 

Майстора точно нивомера спомена. Няма как да запомня друго. Но това ще стане за съжаление след известно време. Възможно е и няколко дни да не мога да посещавам форума. Затова ще пиша пак когато стане. Вече имам идея колко практично е направена подредбата и сглобката на клипчето. Ще помоля майстора за същото. Стикер за задното стъкло си набавих, след време ще намеря още една муфа/удължител за пълнене и вярвам, че и досадният проблем с мириса като се отстрани, всичко ще е тип топ.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...