Здравейте колеги, извинявам се,но за да не отварям нова тема се включвам в тази, тъй като е близка до моя проблем. Накратко, надува маркучите и естествено майстора се точи да сменя гарнитура и да тества глава. Да, обаче преди две години съм правил основен ремонт на двигателя (преди <20к). Малко след това започна да меши масло с антифриз и айде шлайф на глава,нова гарнитура, нови болтове и поправка на радиатор. Направо съм се видял в чудо с тая кола, а и харчи като за световно. Към момента съм установил следното: 1. На студено като я запаля, маркучите се втвърдяват след 2-3 минути, но няма мехурчета в казанчето, дори и при форсиране. От капачката на радиатора (сменена с нова) започва да излиза антифриз, пак след минути. 2. pH на антифриза е в норма (7-7,5), лично премерено от мен в лаба, т.е не би следвало да има изгорели газове 3. Изглежда, че първа степен на перката ми не работи, включва се само при пуснат климатик (не съм сигурен на колко градуса тр. да се включи и дали има възка) 4. Термостатът работи Колата никога не е прегрявана. Има ли нещо друго, което може да се направи преди да се отваря двигателя ? Благодаря предварително !