svetliof Публикувано 15 юли 2015 Сподели Публикувано 15 юли 2015 (редакция) Няма ли опастност колега @Lucky Luciano, ако случайно бутилката почне да изпуска газ, той да влезне директно в купето? При мен така стана в етап А цък и много бързо се върнах на вариант Б цъкПоздрави Редактирано 15 юли 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 15 юли 2015 Сподели Публикувано 15 юли 2015 (редакция) Абсолютно има, но в случая нямам друг вариант. Нямам как да сложа цилиндрична, трябва ми багажника. Исках с вътрешна гърловина, но нямаше как да се изпълни. Трябваше да е като при теб на първата снимка А. До момента съм карал доста на газ, теч не съм имал на никоя кола. Имам навика периодично да проверявам за течове. Опасност има само, ако колата се запали и започне контролираното изпускане на сондата, при повишаване на налягането. Тогава, не знам, но се надявам да не съм в колата, ако стане нещо подобно :rulez: Другият начин е, да изрежа легена и да изкарам сондата извън купето, което ми мина през акъла, но никак не ми се занимаваше. Нямах такава корона, беше вечерта и го направих така. Другият вариант е, да направя нещо като капак от дърво на целия леген с бутилката, защото тази и без това леко повдига пода на багажника, да монтирам капака, като преди това направя вентилационен отвор, да запечатам капака с монтажна пяна и да няма достъп газ до купето. Само че, трябва да се сетя къде в Пловдив, могат да ми направя нестандартно решение от дърво, защото ще искам да е цяло парче, точно по контурите на багажника и става малко сложно... Редактирано 15 юли 2015 от Lucky Luciano Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 21 юли 2015 Сподели Публикувано 21 юли 2015 Днес Пловдив-Беклемето-Павликени-Паскалевец-Ресен-Търново-Шипка-Пловдив 8.8/100 с климатик 90% от пътуването. Бива ли или да я ровя още? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 юли 2015 Сподели Публикувано 21 юли 2015 За 1.3 двигател ми се струва доста. Зависи и как си карал де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 21 юли 2015 Сподели Публикувано 21 юли 2015 (редакция) Днес Пловдив-Беклемето-Павликени-Паскалевец-Ресен-Търново-Шипка-Пловдив 8.8/100 с климатик 90% от пътуването. Бива ли или да я ровя още? Как се справи Мицку сега в жегите хем с товар, хем с климатик и хем по баири? Озори ли се, на какви предавки караше? По принцип стрелката на водата залепва на средата или 1 мм към студено и заковава там. Днеска къде беше?Поздрави Редактирано 21 юли 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 22 юли 2015 Сподели Публикувано 22 юли 2015 Никакъв недостатък на мощност не усетих. Катереше си на 3 и 4 с климатик. Стрелката на водата рядко застава в средата. Обикновено е както си го описал, 1-2мм към студеното, когато е с климатик. Без клима, като че ли гони средата. Та 8.8 е високо, тъй ли? Все пак е катерила баир, ама пък е и слизала от там... По едно време външната температура беше 38 градуса, но Мицко не се предаде. Таз кола започва все повече да ми харесва. Лошото е, че свикнах с видимостта и като седна в седан, нещо ми е ниско... Определено трябва да посетя колегата Милен за втулките на скоростния лост, защото си шава, както си иска, ама от няколко месеца не мога да намеря време. И друго имаме да правим с него, купил съм частта и си я возя с мен от февруари :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 6 август 2015 Сподели Публикувано 6 август 2015 Тъй, понеже мира не ми даваше фактът, че наистина при изпускане на газ, цялото купе ще се напълни с газ и ще стане интересно, след няколко часа мислене, чертане, рисуване, стигнах до извода, че няма да оставя така нещата.Измислих да направя нещо като заслон/къщичка/куфар от гитенакс, който да е плътно от бутилката до ламарината на колата, този куфар или както там искате го нерачете, беше уплътнен със силикон, след което цялото пространство около бутилката и над куфара, беше залято с монтажна пяна. Преди цялата тази операция, свалихме бутилката, като бях решил под сондата да правя дупка, за да се вентилира, тоест при теч, да газта да излиза извън купето...Всъщност началната ми идея беше да изрежда едно Ф75 в легена и да изкарам сондата, тръбите и цялата галимация отвън, но след подробен оглед, се оказа, че нещата няма как да се случат. Ако режа отляво или дясно, директно натрисам сондата, сензора и тръбите на гърнетата. Отзад, откъм резервоара, където ми беше идеята да е сондата, нямаше място. След едночасово чесане, малко на брой мами и т.н., решихме да свалим бутилката и да го мислим тогава.Та пак да се върна на по-предишния абзац. Свалихме бутилката, с идеята да правим дупка и да слагаме отдушник като на бутилка с вътрешна гърловина. Та като я свалихме, след подробен оглед, се оказа, че има една хубава заводска тапа, верно зверски добре монтирана, но я разконспирирахме, та тази тапа беше с Ф точно колкото отдушника - не знам съвпадение ли е, но факт - точно. Свалихме тапата и оставихме за следващия ден да монтираме отдушника и да качим бутилката. Както писах в началото, това, че сондата пак остава в купето ме ядоса. Почнах с чертежите и накрая стигнах до това с къщичката и пяната. В момента сондата е изолирана ама тотално и при евентуален теч, ще изпуска газ отдолу. Тук е момента да кажа, че теч досега никога не съм имал на газ и се надявам и занапред да е така. Качвам снимките и очаквам критики/одобрения. При нужда да стигна до сондата, която е покрита и изолиран, а не наблъскана с пяна, съм белязал къде да срежа пяната и да натисна, за да излезе цялата история. http://s18.postimg.org/bp681lhph/WP_20150804_20_18_19_Pro.jpg http://s18.postimg.org/3ky3wuvad/WP_20150804_20_18_29_Pro.jpg http://s18.postimg.org/ldjo4qcit/WP_20150804_20_35_06_Pro.jpg http://s18.postimg.org/dwagpimzp/WP_20150804_20_35_13_Pro.jpg Как е разход чисто градско и през цялото време с включен климатик 10/100? Много ли е или е нормално? По бордовия пак си показва около 8.6 като на бензин, но по-скоро ако беше на бензин щеше да си иде към 9. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator79 Публикувано 5 януари 2016 Сподели Публикувано 5 януари 2016 здравейте колеги имам мицу 1.6 искам да му сложа газ мисля да дам някъде до 1500.четох доста и се спрях на изпарител томасето и инжектори баракуда но не знам какъв да е компа?искам да е нещо читаво да не се главоболя после.може ли малко впечатления.благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 26 януари 2016 Сподели Публикувано 26 януари 2016 И какво те кара да дадеш половината от цената на колата за газова уредба?Най-простия компютър, управлява перфектно тоя двигател. Рейка Баракуда - никакъв смисъл, според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 15 август 2016 Сподели Публикувано 15 август 2016 Повдигам темата и да споделя,че и аз си монтирах ГИ АГИС.Всичко мина успешно с изключение на това,че не съм монтирал сондата в подходящото положение и сега на ми показва реалното количество газ.Сега трябва да я демонтирам и да я завъртя леко,но как да изпусна газта останала в бутилката?Колата изразходи газта и превключи на бензин,но със сигурност има останала газ в бутилката.Та въпроса ми е как най-безопасно да изпусна всичката газ от бутилката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 15 август 2016 Сподели Публикувано 15 август 2016 Ако бутилката е кръгла, мисля, че не е нужно да демонтираш кавото и да е, за да я завъртиш - Отхлабваш коланите, които я държат и я завъртваш. Мисля че 30 градуса трябваше да е ъгълът между сондата и хоризонта. Ако все пак искаш да изпускаш газта - включваш на газ, затваряш крановете, палиш колата и чакаш сама да изгасне (това да излезе каквото има по тръбата), после отвиваш тръбата от клапана, оставяш я да сочи някъде извън колата, отвиваш кранчето на бутилката на тънката тръба и чакаш да изтече цялата газ. Тя няма да тече течна, ще се изпарява веднага. Гледай да няма наоколо условия за възпламеняване (примерно незагасени цигари). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 15 август 2016 Сподели Публикувано 15 август 2016 Повдигам темата и да споделя,че и аз си монтирах ГИ АГИС.Всичко мина успешно с изключение на това,че не съм монтирал сондата в подходящото положение и сега на ми показва реалното количество газ.Сега трябва да я демонтирам и да я завъртя леко,но как да изпусна газта останала в бутилката?Колата изразходи газта и превключи на бензин,но със сигурност има останала газ в бутилката.Та въпроса ми е как най-безопасно да изпусна всичката газ от бутилката? Започваш да отвиваш болтовете на сондата докато започне леко да изпуска газ и оставяш да се изпари всичката газ. Това ми се вижда единствения вариант на мен. Сигурен ли си че проблемът ти е в положението на сондата, може проблемът да е в настройката на нивопоказателя или ако си с турска сонда - в самия датчик. Можеш в момента да видиш показанието на датчика на празна бутилка и да си направиш корекция чрез софтуера какво да ти показва нивопоказателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 16 август 2016 Сподели Публикувано 16 август 2016 Операцията е направена както каза колегата по-горе.Развих леко болтовете на фланеца на сондата докато почна да изпуска газ и я оставих да излезе всичката,после я демонтирах и завъртях още малко,завих обратно болтовете,това дори без да отвивам щуцерите на тръбите на газта.Много внимавах,направих на открито и гледах да няма наблизо нещо което да предизвика искра или пък случаен пушач.В следствие на всичко това ми работи коректно датчика за ниво и поплавъка си върши работата,т.е. изключи на 80% от обема на бутилката,което беше и най-важното.Сега трябва да се донастрои ГИ и да се надявам да нямам проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 17 август 2016 Сподели Публикувано 17 август 2016 Искам да Ви попитам на Спейс Стар 1,6 -98к.с. 2003г може ли да се монтира ГИ без ОБД контрол както е при 1,3-2000г. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volen Vladov Публикувано 18 август 2016 Сподели Публикувано 18 август 2016 Здравейте! След много мъки и нерви от френски коли, реших да взема нещо друго и вече съм горд собственик на Mitsubishi Space Star 1.6 2003 червеничка звезда Сега имам желание да сложа ГИ и ви моля да ми дадете координати на добър майстор, който да направи качествен монтаж в София или Пловдив. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 8 септември 2016 Сподели Публикувано 8 септември 2016 Колега сложи ли си ГИ?Много ме интересува дали е с ОБД контрол или може и най простия да свърши работа както е при 1,3-86к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chovek69 Публикувано 9 септември 2016 Сподели Публикувано 9 септември 2016 Колега сложи ли си ГИ?Много ме интересува дали е с ОБД контрол или може и най простия да свърши работа както е при 1,3-86к.с. Няма никакъв проблем да се сложи без OBD контрол, аз съм с такъв и няма грижи. Ако обаче искаш да ти гори малко и да се настрои в движение е добре да е с OBD. За гарантиран газаджия мога да дам координати в София на лични . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandin Публикувано 10 септември 2016 Сподели Публикувано 10 септември 2016 Здравейте! След много мъки и нерви от френски коли, реших да взема нещо друго и вече съм горд собственик на Mitsubishi Space Star 1.6 2003 червеничка звезда Сега имам желание да сложа ГИ и ви моля да ми дадете координати на добър майстор, който да направи качествен монтаж в София или Пловдив. Благодаря Имаш съобщение на лични.Успех и добре дошъл в отбора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 24 октомври 2016 Сподели Публикувано 24 октомври 2016 Колеги,помагайте спешно.На Стар 1,6-98к.с. 2003 с двете бубини от къде мога да хвана оборотите за газовия инжекцион?Някои казват от бубината,но там влизат три кабела? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 25 октомври 2016 Сподели Публикувано 25 октомври 2016 Да си отговоря сам.Благодарение на колега от форума с,който говорихме по телефона разбрах от къде се взима сигнала за оборотите при монтаж на газ.инжекцион.Та,бобините са две с по три входящи кабела.Единия е с постоянно 12 волта напрежение,средния е минус,третия е нашия кабел.Остава ми само настройката да я направим като хората и ще карам на газчица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ismail Публикувано 7 февруари 2018 Сподели Публикувано 7 февруари 2018 (редакция) Здравейте!Имам въпроси относно настройката на газовата уредба от началото на темата Gas Technology DT Verona II.Въпросите ми са както от техническо любопитство, така и от необходимост.Никъде във Варна и околноста не намерих човек, които да се занимава с тези полски системи!Настройвал съм FOBOS, но тук има няколко неясноти, въпреки, че прочетох упътването.Мога ли да свържа ламбда сондата някъде към газовото? Разгледах схемите и не видях на компа да има пинове за ламбда сонда.В прозореца CALIBRATION има бутон MEMO. За какво служи той и какво означава цифрата над него?Под него има RPM 0-1500 и 1500-6000. Ясно е, че са обороти, но какво се прави при ниските и какво при високите?Най от долу има таблица - и за там ако може малко помощ... Редактирано 7 февруари 2018 от ismail Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ismail Публикувано 12 февруари 2018 Сподели Публикувано 12 февруари 2018 Никой ли няма представа?????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.