konoko Публикувано 13 април 2012 Сподели Публикувано 13 април 2012 (редакция) Мдаа, моята баба Яга е 1998г. с 260км/ч на километража и беше с 276мм дискове/двубутални апарати, а от вчера вече е с 276мм GD967 дискове http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif: http://img855.imageshack.us/img855/2498/img0212kk.th.jpg http://img94.imageshack.us/img94/3964/img0199guy.th.jpg Редактирано 13 април 2012 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 април 2012 Сподели Публикувано 13 април 2012 Мдаа, моята баба Яга е 1998г. с 260км/ч на километража и беше с 276мм дискове/двубутални апарати, а от вчера вече е с 276мм GD967 дискове http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif: http://img855.imageshack.us/img855/2498/img0212kk.th.jpg http://img94.imageshack.us/img94/3964/img0199guy.th.jpgНе те ли ядосва ръждилката по задните дискове.......? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 14 април 2012 Сподели Публикувано 14 април 2012 Не те ли ядосва ръждилката по задните дискове.......? Ооо ядосва ме, днес - утре с бормашината и телена четка + някакъв термоустойчив спрей - това ще ми е работата ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_box.gif... ще я сборя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 април 2012 Сподели Публикувано 14 април 2012 (редакция) С бормашината ще се изтормозиш, ниски са й оборотите, по - добре е с флексче, има телени дискове, вършат работа. А най - добрия вариант е да ги сложиш на струг и да им пуснеш една тънка стружка :icon_thumbup: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifто гледам голям ремонт е било, прави носачи, биелетки, кормилни накрайници Редактирано 14 април 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 април 2012 Сподели Публикувано 14 април 2012 Аз ако съм на твое място, повече ще се ядосам на ръждата по подкалника, под планката на спирачния маркуч ..Дисковете е важно да нямат ръжда по работната повърхност ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 14 април 2012 Сподели Публикувано 14 април 2012 С бормашината ще се изтормозиш, ниски са й оборотите, по - добре е с флексче, има телени дискове, вършат работа. А най - добрия вариант е да ги сложиш на струг и да им пуснеш една тънка стружка :icon_thumbup: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifто гледам голям ремонт е било, прави носачи, биелетки, кормилни накрайници Те тия четки принципно позамазват ръждата - най-добре да бях взел направо нови дискове ... иначе - пясъкоструй/струг - да ... ама с подръчни материали ще е ... %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifДоста неща се смениха - правите носачи бяха доста зле, външните накрайници сменени преди 6-7 хил км, са били по-долнопробни от менте http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif ... и така - предницата в момента е добре, разработват се EBC-тата ... Аз ако съм на твое място, повече ще се ядосам на ръждата по подкалника, под планката на спирачния маркуч ..Дисковете е важно да нямат ръжда по работната повърхност ..;) Oх, Марио ... то само там да беше ... мюнхенско - гнилоч - купе ... само да се посъберат малко парици в касичката и ще се намери решение (ръжда ли е - временно http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 април 2012 Сподели Публикувано 14 април 2012 Сложи защитни очила че не знаеш тези метални иглички накъде ще се разхвърчат. Преди 2 седмици чисто нов накрайник за флекс само го включих, докоснах до метал и веднага спрях и захвърлих всичко. Това братче се разлетя във всички посоки :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 15 април 2012 Сподели Публикувано 15 април 2012 Термоустойчиви бои, телове.... Моите само ги позабърсах от прахта с парцал и ги пръснах с някакъв прост спрей, останал ми от нещо...Не са мръднали вече 6 месеца. Като се понатрупа феродо ще ги пръсна пак, при някоя от следващите смени на гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlienPump Публикувано 15 април 2012 Сподели Публикувано 15 април 2012 Всичките 6-таци, които са до 260 на километраж, са с големите дискове. Това са колите произвеждани от 1998г. V6 с малките дискове са колите от 1997г. по ВИН ( EA5?V ) и точно те са до 240 на километража. Хм, моя 6-так е 240 :( Въпросните големи стават ли вместо малките, ако тръгна да ги подменям, да речем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 15 април 2012 Автор Сподели Публикувано 15 април 2012 Скромен си, ама то кефа цена няма :good: Таблото смени ли го? Знае се, че тези с кожа са с черно табло, както и горната част от корите на вратите, а при теб тези неща са в сив цвят. всичко е в кожа,но мога ли да кача повече снимки в сайта,защото ми дава че имам само 50кб Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 15 април 2012 Сподели Публикувано 15 април 2012 Използвай някой сайт за снимки като http://www.imgur.com - доста е удобен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 април 2012 Сподели Публикувано 15 април 2012 На дупките ще станат. Но ти трябват и спирачните апарати от по-големите дискове. Дали ще вземеш дву- или еднобутални сп. апарати няма голямо значение. Важното е да са за 276 мм дискове. Гледам по-новите модификации са с еднобутални. И вече трябва да видиш дали по-големият сп. апарат ще стане на дупките на шенкела, както са писали по-горе. Взимаш апарата с теб и мериш един апарат за по-големите дискове и сравняваш. Накладки също ще се наложи да вземеш различни от твоите.Но ако не караш агресивно и не ти се налага да натискаш силно спирачката, може да си караш и с твоите. Дисковете и на едните, и на другите се кривят, освен ако не са ЕВС или някакви скъпи като Брембо например (ама истинско Брембо). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 15 април 2012 Автор Сподели Публикувано 15 април 2012 (редакция) Ето и снимките,съжалявам за закъснението: http://www.album.bg/bebo_90 Редактирано 15 април 2012 от bebo90 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 15 април 2012 Сподели Публикувано 15 април 2012 Браво колега, добра работа си свършил :rulez: Остава да му сложиш и едно оптитронно табло и ще стане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 15 април 2012 Сподели Публикувано 15 април 2012 Салона е паснал идеално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 Ето и снимките,съжалявам за закъснението: http://www.album.bg/bebo_90Колега, има ли осезаема разлика в обезшумяването с кожения салон в сравнение с плюша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 (редакция) Едва ли има. Обезшумяването се получава от изолационните материали налепени по ламарините и ватата, ако я има. Единствения вариант е ако мокета е по-дебел. Миналата седмица облепих багажника на колта с със самозалепваща битумна лента с фолио отгоре от строителните материали. Около 30лв заминаха, но има осезаем ефект. Добра идея е това да се направи при смяна на салона. Ето темата за обезшумяването: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=20992 Ако има финансова възможност може би е по-добре да се направи с материали за шумоизолация. Лентата обикновено е 1,5мм дебела и на места трябват по няколко слоя. Редактирано 15 юли 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 (редакция) Аз за същото си мисля да направя, но петъка докато се возих в един луксозен соц асансьор (от ония с кожите вътре) и се зачудих дали пък кожения салон не обезшумява по-добре? А за капак на всичко возих един приятел, той кара бмв компакт 92-3 с кожа и ми вика - Абе много са ти шумни гумите, чуват се всички видове асфалт като се возя при теб, при мен няма такова нещо!П.С. Гумите са Мишелин енерджи (незнам колко са шумни но определено са много по-тихи от зимните ми Вредщайн сноутрак-а) Редактирано 15 юли 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 Не е от кожата,а от цялостното обезшумяване на купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Абе много са ти шумни гумите, чуват се всички видове асфалт като се возя при теб, при мен няма такова нещо!П.С. Гумите са Мишелин енерджи (незнам колко са шумни но определено са много по-тихи от зимните ми Вредщайн сноутрак-а) Изобщо не се чуват гумите ми в колата - кумхо екста 205/55/16 :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Чуват се гумите, кофти е изолацията в това отношение .. не е до гуми (Continental PremiumContact2) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 При гладък асфалт са тихи колите. Евентуално по-доброто обезшумяване при други производители (и то предимно при високите им класове модели) не премахва най-изморителните и дразнещи шумове, а именно нискочестотните. Возил съм с в Ауди и беше по-тиха кола по същия път, където и аз многократно съм пътувал. След това няколко часа ми бучеше главата, при все че се кефех на по-тихото му стъпване. Може би се получава нещо като при баса от мощна музика - не го чуваш толкова, колкото в стомаха и някои после ги болят главите. Това изморява слуха и въобще не влияе добре. Возих един приятел, после му я дадох да я кара 100 км. и каза, че обезшумяването си е добре на галанта. Карал е всякакви коли - от работни кончета за по 400 лева до А8 и S-classe. Заключението му беше, че колите ни са шумни под средното ниво (60 от 100 точки, нещо такова).Най-добре е колата да си е тиха направо от завода. Новата октавия комби при 160 на овална писта обаче се представи отлично в това отношение в един от епизодите на "Пета предавка". Шумомерът отчете някакви мизерни стойности. Силно се съмнявам че ще показва толкова децибели, ако я снижат в пътния участък Кнежа-Искър. ТуптуптррРРррртрак... :icon_hmm: , особено ако повърви една година от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Чуват се гумите, кофти е изолацията в това отношение .. не е до гуми (Continental PremiumContact2)Мдааа, ето как с кожената тапицерия и кумхо гумите се получава една добра "тишина, тишина, само тя ми остана след теб" както е възпял поета :D Налейте си хладна напитка, приятели, не се втурвайте да си търсите сега кожени салони, че е голяма жега :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 (редакция) ...ааа аз съм далеч от мисълта да се втурна да слагам кожен салон само заради шума. Просто ми стана интересно дали има някакъв ефект поради по-горе споменатата случка. Имам останали шумоизолации от различни коли и може да скалъпя нещо когато имам свободно време (няма да е скоро), но истината е че галанта не е добре обезшумен. Старата ми кола след 120 беше значително по-тиха от галанта, колкото и да не е за вярване. Просто двигателя на галанта е много тих, точно това ме подлъга и като го купувах, бре викам си много тиха кола (а я пробвах до не повече от 100км/ч) но се оказа, че след 120 не е особено тиха. П.С. Напълно съм съгласен с колегата Andy Van Der Drift за нискочестотния шум! Редактирано 16 юли 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Ако чуваш толкова силно шума, значи не си засилил музиката достатъчно :D :concert: :dance: Така един познат си ремонтираше колата, като почне нещо да чука.. дава 1 рамо на музиката и вика.. "виж че нищо не тропа" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.