Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Борис

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

Борис's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Имах същия проблем и отидох в Алком - фирмата която поставя алармите на Аутлендър (поне за 2008 година е така). Оказа се че е изгоряла сирената на алармата - при вибрации се случвало... Смениха ми я за около 30 мин. и понеже колата е гаранционна не струваше нищо. Иначе цената за ремонта е около 60 лева. За около месец след ремонта нямам проблеми.
  2. Колега, преди да изберете дизелов двигател разгледайте във форума темите за 2.2 HDI - има оплаквания от замръзнала нафта, гаснене на колата при пробег под 500 км (!), сервизни акции преди около година и други подобни. Карам Аутлендър 2.0 ТДИ който е на около 50 000 км, а преди това карах служебна Шкода Октавия 2.0 ТДИ, която към момента е на над 100 000 км. И двете коли са влизали в сервиз само за смяна на консумативи по двигателите. Двигателите помпа-дюза (2.0 ТДИ) вложени в Аутелендър са безпорно по-шумни и по-стари от дизела на Пежо, но със сигурност са по-икономични и по- надеждни. Карал съм и двата двигателя и според мен динамиката е сравнима - и двете коли не са нищо особено, но все пак осигуряват спокойно шофиране с нелоша еластичност.
  3. Аз смених предните на 30 000 км - имах стържене и си бяха заминали.
  4. Аз карам дизелов Аутлендър и градския ми разход в центъра на София е около 12 л, при условие че по каталожни данни е под 9. Мисля че има огромно значение къде се кара и колко е дълга дистанцията - ако се минава по бул. България, Цариградско, Константин Величков в нормално време, тогава разхода пада до около 10. Същата кола карана в час пик в Русе рядко дава над 9.0-9.5л.
  5. Превъртането на гумите на Шкода Октавия със същия двигател (2.0 ТДИ) е нещо страшно. Дори на трета предавка при много газ се преплъзват!
  6. Разбирам че карате в 4WD auto режим, а не моствете включени 50:50, нали? Аз карам само на 4WD ауто и разхода ми на дълъг път е около 6.8-7.0, при положение че си возя бебенцето. Иначе малко повече :icon_rock: 4WD Lock (50:50) се изключва при скорост над 40км/ч.
  7. В 380 лв ти се включва всичко - работа, масло, филтри (и на купето). На мен ми беше паднал антифриза малко под минимума (за една година се беше изпарила малко водица) и ми го допълниха дори без да им споменавам, което си е приятна изненада, предвид на славата която се носи на БС.
  8. Моят Аутлендър е сглобен ноември 2007 в Япония. И си скърца яко :mad: Иначе ми харесва много, ама не съм сигурен, че като дойде следващото поколение пак ще си взема Митсубиши. Ясно е, че двигателя (2.0 ТДИ) си е мой проблем, ама когато поръчвах нямаше друг, но пластмасите и трполенето са длъжни да ги оправят! Все пак не струва колкото една Дачия!
  9. И при мен започна да дрънка кората на шофьорската врата и то при увеличена на 20 музика. Колата се разхлопа буквално за дни. Не мисля че има смисъл от подобни подобрения(шумоизолации), защото се съмнявам, че сглобката ще стане добра. Мисля, че проблема със скърцането на Аутлендърите е конструктивен, а не се дължи на некачествена сглобка и лоши материали. Возил съм се на Хонда СРВ и на Субару Форестър - доста по-приятно и тихо е. Сега много ме е яд, че не помислих още малко преди една година когато си купих Аутлендъра.
  10. Колеги, още в началото на миналата година Ви писах, че тракането е отвратително. Най-хубавото е, че не се усилва с времето и навъртяните километри. Но е срамно нова кола за 60000 лв да скърца като 15 годишен Голф. Забелязвам че най-безшумните табла на други автомобили са излети като едно цяло, а таблото на Outlander-а е съставено от много отделни парчета, които скърцат на фугите помежду си. И все пак за година и 2 месеца друго оплакване нямам!
  11. А откъде имате информация? От Балканстар ли?
  12. Видяхте ли фейслифта, който готвят на Аутлендър за 2010? Слагат му предната маска от ЕВО Х, на мен ми изглежда някак не на място?! http://www.autoincar.com/leaked-picture-of...ft-minorchange/ http://www.leftlanenews.com/mitsubishi-outlander-future.html http://www.expertmotor.com/news/spy-pictur...r-facelift.html
  13. Миналата зима си купих страхотни алуминиеви джанти DEZENT M HG 16" за около 250 лв от "Мотоексперт" и зимни гуми "Pirreli" Scorpion ice and snow от "Диана"-250 лв. Така че общо за около 2000 лв обух Outlander-a. Мисля че няма смисъл от 18" гуми при условие, че една гума струва колкото комбинацията от гума+джанта 16". Джантите са леко матирани и стоят страхотно на колата (тъмно сива е!).
  14. Ами пластмасите си поскърцват от самото начало почти. Не мисля че проблема ще се задълбочи с пробега, но е факт. И аз си мислех, че са само приказки по списанията и форумите. Според мен проблема е по-скоро в конструирането, а не в сглобяването- сглобката е много добра и с много равни фуги и ръбове. Просто отделните секции по таблото скърцат като се разместват една спрямо друга. При движение по паваж трака като стара кола- има шумове и от таблото и от вратите (ключалките). Аз принципно не се интересувам чак толкова от това, много по-важно ми е че колата се държи страхотно за пътя и е много сигурна. Окачването е тихо, поне засега.
  15. Разбира се, че ще се радваме с Митсубишитата, независимо от двигателя-2.0 или 2.2. Все пак само това е немско/френско, всичко останало си е направено с японски ръчички. :icon_thumbup: Според мен за избор на двигател трябва задължително да се покарат и трите двигателя (включително бензиновия) и тогава всеки да си прецени и километрите, които минава и какво лично му харесва най-много. А сервизните проблеми и за трите са въпрос на късмет.
×
×
  • Създаване...