Колега, преди да изберете дизелов двигател разгледайте във форума темите за 2.2 HDI - има оплаквания от замръзнала нафта, гаснене на колата при пробег под 500 км (!), сервизни акции преди около година и други подобни. Карам Аутлендър 2.0 ТДИ който е на около 50 000 км, а преди това карах служебна Шкода Октавия 2.0 ТДИ, която към момента е на над 100 000 км. И двете коли са влизали в сервиз само за смяна на консумативи по двигателите. Двигателите помпа-дюза (2.0 ТДИ) вложени в Аутелендър са безпорно по-шумни и по-стари от дизела на Пежо, но със сигурност са по-икономични и по- надеждни. Карал съм и двата двигателя и според мен динамиката е сравнима - и двете коли не са нищо особено, но все пак осигуряват спокойно шофиране с нелоша еластичност.