didoto Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Niikoo здравейте,Може ли да ни информирате кога се очакват най-скорошните доставки за София на Outlander 2.2 HDI, както и предлагате ли зимни гуми с джанти за тях?Предварително благодаря!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Ми колата може да се заключва и отключва през бутоните на ключа, както при всеки нормален автомобил. Не нужно да натискаш черния бутон на дръжката на врата, но повярвай ми направено е доста удобно, няма нужда да вадиш всеки път ключа за заключваш/отлючваш, просто си слагаш ръката на дръжката на врата да взелез и после като излезнеш за да заключиш натискаш малкото черно бутонче. А ако пропуснеш да натиснеш това черно бутонче и се отдалечиш с ключа (картата) нали пак се заключва колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 20 януари 2008 Сподели Публикувано 20 януари 2008 На -10С парното се усеща още на първата минута на дизела ... и дотам с добрите думи за OutlanderПо-голяма "лимонада" от тази пародия на джип няма. Здравей, непознати момко. Не мога да разбера защо така усилено оплюваш тази наистина прекрасна и съвършена кола която си е и джип на всичкото отгоре. Не мога да разбера какво всъщност искате и не искате от тези коли, които са наистина много добри и всичките си имат както предимства така и недостатъци. Като все намираш кусури на всичко, тогава ти препоръчвам да си купиш една руска машина на която съм сигурен, че трудно ще намериш недостатъци, тъй като е много стабилна и сигурна на пътя. Казва се БТР-90 Росток. Задвижването му е 8х8, със двигател 510 к.с. движи се по асфалт със 100 км в час, по пресечена местност с 50 км в час и преодолява всякакъв вид водни прегради с вълнение до 3 бала. Тежи 21,5 тона и може от 2 км да пробие броня на танк Леопард-1, произведен в Германия от фирмата Майбах. Скоростната му кутия е автоматична и позволява движение както на преден ход така и на заден ход с една и съща скорост (100 км в час). Идеална е за всякакъв вид дейности, а в градски условия всеки ще ти дава предимство независимо дали го имаш или нямаш. Единственото нещо, което ще трябва да си купиш е един антирадар, за да не те хващат полицаите с превишена скорост когато караш извън града. Смятам, че това вече се нарича джип в истинския смисъл на думата и няма никакви кусури. Ако и от това си недоволен то просто си стой у вас и си пий лимонадата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Здравей непознати момко. Не мога да разбера защо така усилено оплюваш тази наистина прекрасна и съвършена кола която си е и джип на всичкото отгоре. Не мога да разбера какво всъщност искате и не искате от тези коли, които са наистина много добри и всичките си имат както предимства така и недостатъци. Като все намираш косури на всичко, тогава ти препоръчвам да си купиш една руска машина на, която съм сигурен, че трудно ще намериш недостатъци, тъй като е много стабилна и сигурна на пътя. Казва се БТР-90 Росток. Задвижването му е 8х8, със двигател 510 к.с. движи се по асфалт със 100 км. в час, по пресечена местност със 50 км. в час и преодолява всякакъв вид водни прегради с вълнение до 3 бала. Тежи 21,5 тона и може от 2 км. да пробие броня на танк Леопард-1, произведен в Германия от фирмата майбах. Скоростната му кутия е автоматична и позволява движение както на преден ход така и на заден ход с една и съща скорост (100 км. в час). Идеална е за всякакъв вид дейности, а в градски условия всеки ще ти дава предимство независимо дали го имаш или нямаш. Единственото нещо което ще трябва да си купиш е един антирадар, за да не те хващат полицаите с превишена скорост когато караш извън града. Смятам, че това вече се нарича джип в истинския смисъл на думата и няма никакви косури. Ако и от това си недоволен то просто си стой у вас и си пий лимонадата. Евала колега :icon_clap: разби ме с този БТР :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Евала колега :icon_clap: разби ме с този БТР :icon_clap: Това тук е доказателство за онова което съм написал по горе - http://www.vbox7.com/play:4c771490 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Аз вече си поръчах Outlander 2.2L. Само не разбирам тези които се насочват към бензиновия....все пак ще ви харчи по 10-13 на 100км, което си е доста .....А някой може ли да сподели колко километра продължава разработването на двигателя? До 15 000 км, или до първа смяна на масло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Аз вече си поръчах Outlander 2.2L. Само не разбирам тези който се насочват към бензиновия....все пак ще ви харчи по 10-13 на 100км, което си е доста .....А някой може ли да сподели колко километра продължава разработването на двигателя? До 15 000 км ли до първа смяна на масло? Моето HDI го разработвах 1000км (от Citroen ми казаха да не вдигам над 3 оборота) сега и за OUTLANDER-а мисля да направя същото 1000км на магистаралата после преглед и двигателя е готов! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 12,6 / 7,5 / 9,3 град./ извънгр./ комб. - za 2.4 бензин по каталог.. дори да е с 1л. повече - 8.5 извънградско.. толкова харчи и настоящата ми, така че не мисля че ще е болка за умиране.... въпроса е това CVT дали е читаво. .. пък и ако ми дойде в 1 момент много, тегля майната на гаранцията на двигателя и му слагам газов инжекцион :) (не ме оплювайте ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jmarinow Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 (редакция) Здравейте,Вече изминах 2000км и имам следните впечатления:Разходът е м/у 8.8-10л-извънградско при средна скорост 70-90км/ч,11-13л градско-бензин, много добре се държи на пътя и на сняг. Удоволствие е пътуването, перфектна музикална уредба, много добра динамика.Единствен недостатък засега намирам в това, че купето не е добре обезшумено, силно се усеща смяната на пътната настилка и шума на вятъра, но иначе двигателя е безшумен.Този шум наподобава виенето на предни лагери, подкалниците нямат пластмасова обшивка и според мен това е причината. Бензиновият вариант според мен е по-добърот дизеловия (WV), за 2.2л нямам впечатления. Редактирано 1 февруари 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Брр, 10 л. при 90 км/ч е доста над каталожните данни.. то ясно че малко послъгват.. ама чак толкова..Аз междуградско карам поне 110-120.. Възможно е при разработването да падне разхода.., ще е много полезно ако колегата с бензиновия продължи да ни държи в течение... . А CVT-то как е колега... какви са ти впечатленията..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jmarinow Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Имах в предвид при средна скорост,по показанията на борд компютъра.Скоростната ми кутия е ръчна. Скоростите влизат много леко, ходът им е малък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elia_79 Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Здравейте! За първи път пиша в подобен форум и искрено се надявам да ми помогнете. С мъжа ми сме решили да купуваме Mitsubishi Outlander LS, 2003, 2.4 обем на двигателя, 140 к.с. 4х4. Изчетохме всички характеристики, но пак имам въпрос. Сигурно ще го задам много некомпетентно, но все пак ми е простено - жена съм и почти нищо не разбирам от това, което е под капака на автомобила. Става въпрос за следното: има ли този автомобил система, която като достигане колата определена скорост, предното задвижването на колелетата се изключва, и остава само задното? Това май е с цел икономия. И при спускане включва ли се нещо като блокаж , за да не поднася колата, например на пресечен терен? Благодаря предварително и се надявам да не съм задала крайно нелеп въпрос :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mardata Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Има врътка на централната конзола, която позволява да се използва само предното предаване, без значение какви са метеорологичните условия (лед, сняг ...). Във вторият, от общо три, режим на работа 4х4 се включва само при необходимост (загуба на сцепление, поднасяне ..). В третия режим 4х4 е включено перманентно до достигане на скорост от 40 км/ч (за точната стойност не съм сигурен). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elia_79 Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Много ти благодаря за подробната информация. Сигурна съм, че ще ни бъде полезна!!! Колежке, използвайте главните букви!Модератор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 10 февруари 2008 Сподели Публикувано 10 февруари 2008 Докато се рових из Интернет намерих една статия където се казваше че Оutlander-а е оборудван с дневни светлини (day lights).Въпросът ми е какви са тези дневни светлини?Защото единственото което намерих е, че това включва фаровете с запалването на двигателя, но не ми струва достоверно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 февруари 2008 Сподели Публикувано 10 февруари 2008 По принцип означава автоматично включване на дълги светлини с намалена сила /30% примерно/ и си има отделна верига за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 10 февруари 2008 Сподели Публикувано 10 февруари 2008 По принцип означава автоматично включване на дълги светлини с намалена сила /30% примерно/ и си има отделна верига за това. Това с цел запазване на ксеноновите фарове през деня ли е или си има друга цел и каква е тя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 С цел да караш на фарове, когато е задължително. Да се виждаш надалеч, но да не заслепяваш.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chrischo Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Четох в един чужд форум, че тази функция е вградена на автомобилите, които са предназначени за северните страни (Швеция), където е задължително карането и през деня на къси светлини.В форума пишеше, че Аутлендърите с MMCS (вградена НАВ система), могат да се програмират чрез нея и имат няколко варианта, единият от които е при запалване на автомобила да се включват автоматично късите светлини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 12 февруари 2008 Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Има един сензор за смрачаване и автоматично пуска фаровете, но за дневни фарове, вярно ли е, че вместо да свети ксенона, може да светят дългите светлини с намалена сила? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chrischo Публикувано 12 февруари 2008 Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Има един сензор за смрачаване и автоматично пуска фаровете, но за дневни фарове, вярно ли е, че вместо да свети ксенона, може да светят дългите светлини с намалена сила?Не мога да намеря логиката .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoto Публикувано 12 февруари 2008 Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Немога да намеря логиката ....Вероятно производителите не биха се интересували скъпо ли ти е да си напазаруваш нов ксенон или не, при положение, че си купил автомобил с такива светлини!?!Май правилото "кучето скача според тоягата" и тук важи!Поздрави, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 13 февруари 2008 Сподели Публикувано 13 февруари 2008 Здравейте колеги. Имам едно питане относно един frоntbar за новият Outlander. Въпросният frontbar го видях в английският сайт на :mitsu-smiley:, а сега го видях и тук http://www.iwcp.co.uk/Features/On_the_Road..._OUTLANDER.aspx и понеже не успях да намеря такава снимка в нета ще бъда благодарен ако някой може да ми даде линк със снимки, защото според мен много му отива този фронтбар на outlander -a :icon_rock: Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 13 февруари 2008 Сподели Публикувано 13 февруари 2008 ...имам едно питане относно един frоntbar за новият Outlander...Какво разбираш под 'фронтбар'?Това ли?http://www.carkeys.co.uk/images/cm_images/mitsubishi/outlander/mtout021.jpg Или това:http://www.ecb.com.au/model/outlander/Nudge-Bar.jpg Първото е част от пакета Warrior, a второто е допълнително монтиран bull/nudge bar. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 13 февруари 2008 Сподели Публикувано 13 февруари 2008 Да, не съм съобразил да се изразя по точно, за което се извинявам! Мерси за бързия отговор :icon_thumbup: Ъочно този пакет warrior ме интересуваше. Колега, използвайте главните букви !Модератор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.