Rangel Simov Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 (редакция) Да и аз това му обясних. Аз го взех такъв само заради БиКсенона, другите неща са по-ненужни. Към кожата, ксенона, навигацията, може само да се добави отоплението на седалките, кейлесс системата и мисля, че това е абсолютно всичко, аз мисля, че музиката много те грабна, а както каза колегата, в другото ниво си е все същата. Кожата, както сам видя, не е най-високо качество, така че и нея не я мисли, нави-то, освен глезотиите за настройване, които ти показах, за др едва ли ще ти трябва, ксенон винаги можеш да си сложиш - някакъв, единствено подгряването и кейлесса... Радвам се, че след 4 страници ЗА и ПРОТИВ и спорове за други марки, все пак хареса ЛАНСЪРА ... Редактирано 1 март 2012 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 :rulez: Така се чувствам всеки път когато си погледна колата и се кача в нея... един прост семеен седан , които носи такова вълнение , невероятно но факт:mitsu-smiley: Вече съм писал преди 2-3 години, че моя Лансер е купуван по телефона. Нито го бях виждал на живо преди това, нито съм се возил, но ... резултата е :first: :mitsu-smiley: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Вече съм писал преди 2-3 години, че моя Лансер е купуван по телефона. Нито го бях виждал на живо преди това, нито съм се возил, но ... резултата е :first: :mitsu-smiley: :plane: Много ясно! :icon_rock: Мицубишитата ни са си супер! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Вече съм писал преди 2-3 години, че моя Лансер е купуван по телефона. Нито го бях виждал на живо преди това, нито съм се возил, но ... резултата е :first: :mitsu-smiley: :plane:Аз моя го видях на живо за първи път на изложението в експото една Неделя следобед ... и на другия ден на обед го капарирах :rulez: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 3 март 2012 Сподели Публикувано 3 март 2012 A,аз го купих моя,само по снимки! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 март 2012 Сподели Публикувано 3 март 2012 A,аз го купих моя,само по снимки! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif И какво излиза? Не само жените купуват автомобил по-външен вид :icon_blush: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Ако може да попитам тук колегите собственици на Лансер 1.5 2009 с електрическо усилване на волана ли е или е с хидравлика?Благодаря. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Електрическо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 :mitsu-smiley: Благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 Колеги, напоследък Лансера почна все по - често да ми дава под 10 разход , по обичайните маршрути.. след втора смяна на масло и преминаване 26к километра. Някой да има подобно наблюдение ? :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 Колеги, напоследък Лансера почна все по - често да ми дава под 10 разход , по обичайните маршрути.. след втора смяна на масло и преминаване 26к километра. Някой да има подобно наблюдение ? :icon_clap: Някъде другаде беше коментирано именно това - т. е. че след първоначалното разработване се наблюдава нещо подобно.И при мен го наблюдавах това - но дали просто не се дължи това на привикване на задкормилното устройсто към колата - знам ли ;о)) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 Като започне да ти дава под 10 градско го продавай, защото следващият етап е да ти прелива бензина от резервоара!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 Електрическо! Брейй,на тези 1.5 литровите да не им слагат и батерии за тока във волана? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 На мен последното ми засичане е 11 среден разход като половината е магистрала ама гледаам изобщо да не и давам мира :drinks: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Брейй,на тези 1.5 литровите да не им слагат и батерии за тока във волана? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Колега възможно е да са електрически въпреки че на 1.8. 2.0, 2.0 дизел, 2.4 са хидравлични 1.5 двигателя е от Колт а там е само електрическа рейката така че има логика, не съм започнал още да работя с тези лансери но ми се иска да си взема един първо за мен та за това ми беше интересно какъв е волана, нали колегите все викат бил директен и много хубаво се управлява, но ако приемем, че на 1.5 версията волана е електрически то митът за директното управление отпада поне ако е същото като при Колт. Чакам мнения с нетърпение :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Аз карах 1 месец такъв преди да ми дадат Аутлендъра (моята кола закъсня с 1 месец от договорената дата и ми дадоха 1.5 лансър временно). Беше преди 3 години, но най-силното ми впечатление от тази кола бе именно прекрасното управление. Просто тази кола е по-голямо удоволствие да я караш по път със завои от колкото направо по магистрала . .. е другия ми спомен свързан с нея е лошата шумоизолация, но това е валидно за всички нови :mitsu-smiley: .. и при Колта и при Лансера и Аутлендъра шумът от пътя се чува повечко.. но затова пък има фабричен съб-ууфер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 (редакция) Колега възможно е да са електрически въпреки че на 1.8. 2.0, 2.0 дизел, 2.4 са хидравлични 1.5 двигателя е от Колт а там е само електрическа рейката така че има логика, не съм започнал още да работя с тези лансери но ми се иска да си взема един първо за мен та за това ми беше интересно какъв е волана, нали колегите все викат бил директен и много хубаво се управлява, но ако приемем, че на 1.5 версията волана е електрически то митът за директното управление отпада поне ако е същото като при Колт. Чакам мнения с нетърпение :mitsu-smiley: На една от срещите ни на Старозагорските бани дойде един варненски лансер 1.5 и беше с хидравлика !Рейка със зъбно колело и електрически сервоусилвател-така пише в офертите на Б.С.,аз го разбирам,като един вид електрическа помпа,която нагнетява налягането на маслото ........ или греша http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif ?!?!?!? Редактирано 22 март 2012 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Ми то е усилвател на волана, но не е хидравлика понеже няма масло а електродвигател помага да се върти по-леко волана, няма масло, няма помпа и не се върти нищо от двигателя, понеже вече на няколко снимки виждам че 1.8 версията помпата е отпред, ясно се вижда и казанчето за течността, пък на 1.5 моделите гледам няма казанче, няма помпа а на нейното място е динамото и за това се зачудих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 Ми то е усилвател на волана, но не е хидравлика понеже няма масло а електродвигател помага да се върти по-леко волана, няма масло, няма помпа и не се върти нищо от двигателя, понеже вече на няколко снимки виждам че 1.8 версията помпата е отпред, ясно се вижда и казанчето за течността, пък на 1.5 моделите гледам няма казанче, няма помпа а на нейното място е динамото и за това се зачудих. Добре,а как си обясняваш това серво пред усилвател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 Добре,а как си обясняваш това серво пред усилвател? Честно казано не си го обеснявам, защо трябва да се нарича сервоусилвател като би трябвало да го преведат електроусилвател на волана (EPS) electric power steering, тук може да видиш на какъв принцип работи: Понеже колтовете са така и затова мисля че и Лансер 1.5 е по-същият начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 март 2012 Сподели Публикувано 25 март 2012 (редакция) Честно казано не си го обеснявам, защо трябва да се нарича сервоусилвател като би трябвало да го преведат електроусилвател на волана (EPS) electric power steering, тук може да видиш на какъв принцип работи: http://www.youtube.com/watch?v=BX4y6ItzSlI Понеже колтовете са така и затова мисля че и Лансер 1.5 е по-същият начин. Аз пък продължавам да си мисля,че все пак в тази система има масло-тоест чрез ел. помпа се нагнетява маслото!Някой по-компетентен би могъл да разясни по-подробно!-Miroslav,Dj Tumbi,Mario 64 ,Milen Z и др.???? Редактирано 25 март 2012 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 26 март 2012 Сподели Публикувано 26 март 2012 Ако имаше масло ще се казва електрохидравличен усилвател.http://www.volkswagen.bg/vw_world/innovation/technik_lexikon/elektrohydraulische_servolenkung.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icefire Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 Абеее и аз това гледам (ако ще е това колата де)НО имам няколко "изисквания" 1- да е с рокфорд аудио система2- газ Бензин(новите дизели нещо не им е вкусна нашата нафтица),ако може 2.0 автомат (макар данесам много убеден в надежноста на автомата :icon_hmm: )3- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с готините брони прагове и т.н.4- Все мие тая за тези пластмаси, за мен е наи-важно да е здрава ходовата част и двигателя без скъпи ремонти още на 50 000 км Около тези 4 т. сами въпросите :drinks: :icon_n_king: Имам една точно такава кат за теб На 47 000км, с праговете, споилера отзад, предницата от Ralliart (v bg gi slagat na Sportsback...), ксенон, джанти 18', Рокфорд Фосгейт - 6 CD + Sub, 2.0 CVT + paddle shifting (от волана), люк, прозрачните (не червеникавите) стопове, климатроник, Keyless/Smart Key, със "завиващи" фарове, круз контрол... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.